Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hihi Es...geweldig...heel veel plezier met je weekendje weg!!!Balen zeg dat je ziek bent...wat is dat eigenlijk, noro? zal eens googelen...

Syl...zou toch ook een bak zijn geweest als je dat concert had gekregen op de veiling..hihihi...

Caroline...mooi dat je bloeddruk toch iets omlaag is gegaan..en goed dat je mag doorgaan met de cryo's. Zijn idd heftige weken ook voor jou geweest met je vriendin en de begrafenis van haar man. Blijf toch maar goed op jezelf letten...

Laika....fijn dat je toch iets hebt kunnen slapen en dat het bloedverlies iets minder is. En wat een lieverd van een man...goed dat je de overdracht hebt opgeschreven...en helemaal niet erg dat je nu even aan jezelf denkt...het bedrijf waar je werkt draait toch door...en je collega's nemen je taken zeer zeker goed over...neem de tijd nu even voor jezelf en voor je mannetje...

San...29 maart...2 dagen na mijn vaders verjaardag...die ook alweer 73 wordt...mijn moeder wordt 70 dit jaar...mijn broers en zussen maar even mailen of we wat speciaals gaan doen...wij gaan ja ook trouwen dit jaar, maar weten ook nog niet hoe of wat...liefst ook gewoon zo klein mogelijk...

liefs,

Nico

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Snap ik wel hoor, ik eigenlijk ook niet maar werd gisteren aangestoken!

Maareh...wat vind je van hotel plein 5 in deurne (brabant)? Niets moet, alles mag...voel je niet verplicht ofzo maar je mag hem overkopen hoor deze bon voor 30 euro. Huwelijkscadeautje voor jou en je mannetje?

Geplaatst

Nico ook trouwen!! Leuk en gewoon doen zoals jullie het willen doen hoor. Vind het nu toch wel spannend worden. Wij keken er alleen heel zakelijk tegen aan. Zo van er is een kindje onderweg, ons huis wordt begouwd dus nog veel kosten voor de boeg. Niet erbij nagedacht dat het (zeker) voor naaste familie meer betekende dan voor ons. Toen we gingen nadenken na een paar rake opmerkingen van mijn schoonmoeder en moeder zijn we gaan nadenken en tot de conclusie gekomen dat we maar 1 x trouwen en dat zeker onze ouders en broers en zussen daar toch echt bij zouden willen zijn.

Esther heel lief aangeboden maar gaan jullie er maar samen van genieten, jullie hebben dit tenslotte ook heel hard nodig en zeer zeker verdient. Maar echt heel lief...

Geplaatst

Haha nou gaan we al handelen in hotelovernachtingen! Ik ben ook bezig iets te regelen maar we willen graag naar Noord Frankrijk en dat ben ik nog niet tegen gekomen op vakantieveilingen...

Gaat best goed hoor Esther, dank je. Ik ben weer wat meer mezelf, maar helemaal rustig ben ik niet, door allerlei andere dingen die bij ons spelen... Ik ben wel blij met de berichten van mensen die met de 5e of 8e poging zwanger worden, dat geeft mij weer moed! en ik denk steeds: nu hebben we wel wat geluk verdiend en dat denk ik nu helemaal dus ik sta er weer positief in! Denk alleen dat het wachten of mijn cryo's goed ontdooit zijn straks niet echt bevorderlijk is voor mijn bloeddruk... dat lijkt me zo zenuwslopend. Bij de verse pogingen ging ik er eigenlijk altijd van uit dat er een TP zou zijn door voldoende eitjes maar nu... brrrr.

Geplaatst

Die bloeddruk stijging voor het ontdooien is maar tijdelijk dus zeer zeker niet schadelijk!!!!

En ik ben ook pas zwanger geraakt bij de 10e tp. Als je het van een afstandje gaat bekijken is het binnen een jaar, dat staat meestal voor zwanger worden. Natuurlijk gezien heb je 12 kansen in een jaar. Wij zijn een handje geholpen maar wel binnen de 12 "kansen" zwanger geraakt.

Als ik het goed zie gaat dit je 5e tp worden Caroline dus je bent nog lang niet uitgescheten hoor!!!!!! Het is alleen zo slopend, juist omdat het niet in 1 wip gebeurd is bij ons.

Geplaatst

daar sla je de spijker op z'n kop sandra. Het is gewoon echt zwaar deze behandelingen...en ik weet echt niet of ik het twaalf keer volhoud. nog zeven volledige icsi's...pffff moet er niet aan denken.

Aan de andere kant voelt het alsof het niet eerlijk is zeg maar.

Geplaatst

Esther mag ik je een persoonlijke vraag stellen?? Jullie willen geen cryo's en hebt daar een goede rede voor. Wat doen jullie als jullie meer embryootjes hebben dan dat er teruggeplaats kunnen worden???

Eerlijk is het nooit en zal het ook nooit worden.

Ja zo wordt het vaak niet bekeken met de hoeveelheid tp's. Maar ik hield me daar aan vast zodat het vol te houden was zeg maar.

Geplaatst

Esther naar Deurne, daar ben ik bijna opgegroeid, ligt dicht bij Helmond, ook toevallig zeg.

Caroline zijn nogal hectische tijden geweest voor je, zou fijn zijn als er nog een tp voordat ze sluiten zeg.

Niet raar dat je bloeddruk hoger is.

Nico jij gaat natuurlijk ook trouwen maar jullie hebben nog geen datum? Ben ook nog steeds blij met onze dag, ook niet groot gedaan alleen met directe familie de hele dag erbij en in de avond eten, erg gezellig.

Geplaatst

Sandra wij laten nooit meer dan twee eicellen bevruchten. Dus we zullen ook nooit rest embryo's hebben zeg maar.

Is deurne een leuke plaats sylvie?

Voor ons is onze trouwdag alweer bijna 9 jaar geleden. Zou het graag over doen. Het was voor mij niet de mooiste dag uit mijn leven, eerlijk gezegd een dramadag vanwege persoonlijke omstandigheden. Als wij 12,5 jaar getrouwd zijn dan gaan we onze trouwdag 'dunnetjes' overdoen!

Geplaatst

Esther jullie hebben er goed over nagedacht. Petje af daarvoor als ik dat zo mag zeggen.

Nog maar een paar jaartjes wachten dan en dan hebben jullie een mooi feestje!!!!!!! Jammer dat je dag zelf niet de mooiste was. Als jullie maar heel gelukkig zijn samen, dat is het allerbelangrijkste.

Geplaatst

nee...wij hebben nog geen trouwdatum...in de zomervakantie vorig jaar heeft mijn vriend zo tussen neus en lippen door gezegd/gevraagd of ik wilde trouwen, wat ik daarvan vond (ja duhuh...graag natuurlijk...hahahahahaha)...maar een datum hebben we niet vastgelegd.

We moeten ook ook rekening houden (of eigenlijk moeten zij maar rekening met ons houden, wij trouwen tenslotte..hahaha) met mijn broer die in Engeland woont met zijn vrouw en kids...het liefst wil ik ook gewoon op een dag gaan dat het gratis is...en dan daarna gezellig lunchen of uiteten met familie en echte close friends...Je kunt het je zelf zo duur maken als je wilt natuurlijk...maar gezien ook met de behandelingen lijkt het me niet verstandig als we het groots gaan vieren...

Caroline...niet vreemd dat dan je bloeddruk weer omhoog gaat...is altijd spannend...

Es...klopt inderdaad helemaal dat deze behandelingen zwaar zijn...weet ook niet hoeveel behandelingen wij vol zouden kunnen houden...als ik dan lees dat sommigen bij hun 5e of 10e tp zwanger zijn geworden, pfff...dan zou ik er nog minstens 7 moeten...verse en cryo....als we al tot cryo's komen...7 verse tp's...nee...denk niet dat we dat financieel trekken...en emotioneel denk ik ook niet...

liefs,

Nico

Geplaatst

ja dat lijkt me zo leuk! Dan wordt het echt een dag met alle liefste vrienden en mijn (schoon) ouders en alle broers en zussen en alle neefjes en nichtjes.

Samen leuke dingen doen en s'avonds lekker eten. Ik wil dan s'avonds ook echt op sjiek...

We hebben er idd veel over nagedacht van te voren. Grootste wonder t.n.t. vind ik is dat we eigenlijk op 1 na alle eicellen bevrucht hebben gehad. Dus de 1e 2 behandeling mochten we maar 1 embryo terug laten plaatsen en die waren allebei bevrucht. Vanaf de derde behandeling 2 eicellen en op de 4e behandeling na (toen maar 1 van de 2 eicellen bevrucht) is alles bevrucht geraakt.

Bijzonder hé!

Geplaatst

Nico dat gaan wij ook niet trekken hoor. Financieel wel denk ik maar emotioneel niet. Dat zou in ons geval allemaal volledige behandelingen worden. Neuh...laat maar denk ik nu!

Leuk joh die bruiloften in het verschiet! Zijn er nog meer met leuke plannen? Kunnen we wel gebruiken wat fijne nieuwtjes of plannen hier!

Geplaatst

Es, weet niet waar je heen wilt, en wat je budget is maar de hotelkamer waar wij waren op texel was super: aan de haven, erg luxe, jacuzi... Ontbijt wordt 's morgens gebracht in een grote mand op de kamer. En er zijn maar 2 kamers met beide een eigen voordeur. Helemaal geen 'last' van derden dus!

zie www.havenzichttexel.nl

Geplaatst

Ik vind dat ik nog een leuk nieuwtje hebt. Mijn teamleidster belde zonet met de mededeling dat ze vind dat ik het toch echt rustig aan moet doen. Zo lief... Ik ga dus om de dag 3 uurtjes klussen en morgen op de teambespreking vragen aan de collega's waar ze het meeste mee geholpen zijn. Bestelling doen enzo is zittend werk dus dat mag ik doen, vind ik nog leuk ook dus dat komt mooi uit.

Eigenlijk ben ik wel heel blij dat ze zo met me meedenken. Dus vond ik wel een leuk nieuwtje...

Geplaatst

Nee hier geen plannen behalve 16 april, enige sociale event wat op mijn agenda staat, dat krijg je als je zo weinig vrienden hebt....;-0

Getrouwd zijn we al, geen geld voor een vakantie momenteel......hmmm, denk dat Nico ons wel kan inhuren als weddingplanner.

Gaan de pauze af meisjes daar iets moois van maken.

Geplaatst

Maar van 16 april gaan we een spetterende dag van maken...deal?

Oh fren dat ziet er echt super uit! Ik ga even kijken of ze beschikbaar zijn dat weekend en hoeduur de bootovertoch is!

Geplaatst

Ik ga zeker geen 12 TP's doen! Buiten dat ik hoop dat dit de laatste is uiteraard, word ik over een paar weken 42 en financieel zullen we het maar niet eens over hebben... Deze 5e keer vind ik wel genoeg!

Geplaatst
Getrouwd zijn we al, geen geld voor een vakantie momenteel......hmmm, denk dat Nico ons wel kan inhuren als weddingplanner.

Gaan de pauze af meisjes daar iets moois van maken.

hihihi....

Geplaatst

Wat een plannen allemaal.

Mijn man gaat weer de 4daagse van nijmegen lopen. Met de muziek lopen we alleen de laatste dag mee. Meestal ben ik daar een hele week op de camping.

Ben al ruim 3 jaar getrouwd en dat was een hele leuke dag. Heel relaxed.

Wat betreft de behandelingen. Wij trekken het financieel ook niet om meer behandelingen te doen.

Succes allemaal.

Geplaatst

es, overtocht (met auto) is 32 euro geloof ik, en dat is een retourtje.

Wij hebben op zaterdag gegeten bij het hotel aan de overkant; een super visrestaurant, heerlijk gegeten, mooie (romantische) ambiance. Wij hadden de groene kamer, die heeft nl wel een balkon, de blauwe niet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden