Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gezellige gebabbel meteen gestopt hier......

Sab zo snel klaar met lezen.

Even op de bank en dadelijk op kraamvisitie. Krijg ik natuurlijk beschuit met muisjes, denk zelf meer aan een borrel met stokbroodje kruidenboter maar dat zal hem wel niet worden.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

syl...die borrel met wat lekkers erbij doe je straks meis!

Nu hoofd omhoog...alles bij elkaar rapen...en gaan! Sterkte, heel veel sterkte! Je kunt het en die tranen die mogen straks komen met een flinke borrel!

Geplaatst

Zo ben weer terug van de dietist. Niet afgevallen en dat was het mooiste. Ietsje bijgekomen, 1 kilo, maar dat mag nu!!!! Toch over 3 maandjes weer terug. Mede omdat ik niet zo veel kan eten gaan we het in de gaten houden en de verzekering vergoed het toch dus waarom niet hihi.

Dat ze meedenken op mijn werk vind ik echt helemaal super!! Denk omdat ik er altijd open en eerlijk over geweest ben dit nu toch ook zijn voordelen heeft. Iedereen leeft ontzettend mee en wil deze zwangerschap tot een goed einde zien komen.

Geplaatst

Fijn sandra dat het goed is! Maar waarom kan je niet zoveel eten? Omdat je anders teveel aankomt in gewicht?

En idd fijn dat ze zo meedenken met je op het werk.

Sylvie...hoe is het gegaan vanmiddag?

Geplaatst

Net thuis en het is meegevallen. Het blijft zuur dat zij nu dingen meemaken wat wij al 2 jaar geleden hadden moeten meemaken maar het was leuk.

Heel mooi kindje, ze is zelf nog heel onzeker en daar ben ik blij om, klinkt misschien raar, weet ook niet goed hoe ik het moet uitleggen maar beter dit dan dat ze laat overkomen dat ze alles weet. Op een afstandje alles bekeken, eerste luierverschoning in mijn leven gezien, blijft allemaal bijzonder. Maar ben blij voor ze en hoop dat ik ook een band krijg met het kindje.

Wat blijft dit forum toch fijn, bedankt lieve meiden voor jullie steun, nou begin ik nog te snotteren......

Ga mijn borrel pakken.

Geplaatst

Fijn sylvie dat het meeviel. Ik kan me wel voorstellen dat het prettiger is dat zij ook haar onzekere kanten laat zien, haar kwetsbaarheid zeg maar.

lekker aan de borrel...wat ga je eten nu?

Geplaatst

esther ik zit gewoon snel vol momenteel en heb ook nergens trek in. Ik eet nu echt omdat het moet en meestal staat het me nog tegen ook. Ach er zijn ergere dingen. De eetlust komt wel weer.

Sylvie fijn dat het toch nog is meegevallen, voor het eerst een luierverschoning meegemaakt????? Jeetje je bent echt een groentje ;), nee gekheid. Alles voor het eerst is grappig toch. Ik begrijp met wat je bedoeld dat het fijn aanvoelde dat zij onzeker is en geen betweter. Geniet van je borrel.

Geplaatst

Ik snap het Sandra. Misschien dat in het twee tremester je eetlust weer wat terug komt?

Ik heb trouwens gisteren via mp dat boek van Zita West gekocht. Ik heb nou zoveel meiden hierover gehoord...dacht ik ga het nu zelf maar eens kopen. Koste me een tientje dus dat is prima te doen.

Henne hoe is het met jou? Heb je je huis al schoon voor donderdag? Spannend of niet?

En heb je de uitslagen al binnen?

Sab...stilletjes bij jou, gaat alles goed?

Geplaatst

Esther, alles goed hier in het Haagse :-) Zit veel mee te lezen want best druk op t werk en nu zit ik ook even snel bij te lezen. Anders is het niet bij te houden hihi. En te bedenken wat we gaan eten, we neigen naar slechttttt maar we hebben al zo'n slecht weekend achter de rug...word ik altijd sjaggie van, niet weten wat te eten...alles wat we in huis hebben is niet lekker hahaha

Hoe is het met jou? Lekker een weekendje weg ;-)

Babeth, ben benieuwd hoe het met jou is...?

Geplaatst

Hey meiden,

Ff snel, moe. Druk op werk en gewoon erg veel slaap de laatste tijd. Ze komen morgen pas om 13 uur Es, dus ik kan gelukkig een beetje uitslapen en nog even schoonmaken hihi. Vind het wel spannend, maar ben er ook niet zo heel erg mee bezig. Vooral toch weer met wat trek ik aan en als m'n haar maar goed zit ;-0

De uitslagen krijgen we over een weekje, de 23e. Daar ben ik wel steeds zenuwachtiger voor. Je gaat je toch van alles in je hoofd halen. Zal blij zijn als we daarna dan écht weten waar we aan toe zijn. Dan kunnen we ook voor die week in maart een huisje oid boeken. Of als alles tegen zit misschien toch de zon opzoeken ofzo.

Heb je het Engelse boek van Zita West? Ik heb de twee cd's binnen. Nog geen tijd gehad om ze te gebruiken. Lekker tegestrijdig.

Meiden, ik zal morgen laten weten hoe het was. En proberen eraan te denken even te vragen of jullie de pilot mogen zien!

Fijne avond allemaal,

liefs,

Henne

P.S. Stoofvlees met uien in rode wijn en mosterd (uit de diepvries geplukt), gebakken aardappeltjes en bloemkool. Eigenlijk moet je dit met frietjes eten, maar dit was ook lekker.

Geplaatst

Hey meiden,

Wat is er hier gezellig gekletst vandaag!

Sylvie, goed dat je geweest bent, je hebt je er dapper doorheen geslagen. Geef jezelf maar een schouderklopje en proost!

Sandra, wat een fijn berichtje van je baas. Lekker als ze zo lief zijn voor je he? Dat alleen al geeft rust. Ik ben vandaag ook verrast want Fleurop stond aan mijn deur met een enorme (en mooie) bos bloemen van mijn directe collega's, met een heel lief kaartje. Echt heel leuk.

Ik heb vandaag toch weer het ziekenhuis gebeld. Ik bedacht me opeens dat ik het ook over een andere boeg kon gooien. Ik heb namelijk al eens een bbz gehad en aangezien ik nu zoveel buikpijn heb, begon ik me ineens een beetje zorgen te maken....Ik heb dus gebeld met de vraag of ze niet een echo kunnen maken om te kijken of er dan in ieder geval nog iets in mijn baarmoeder zit, vanwege mijn angst voor een nieuwe bbz. Die angst begrepen ze wel en nou mag ik morgen om 10 uur komen voor een echo. Ik ben ervan overtuigd dat er nog wel iets zit, ik heb nog geen grote stolsels verloren of zo, dus ik ben blij dat dat dan morgen toch even bekeken gaat worden. Ik moet er nl niet aan denken om nog een eileider te verliezen....

Fijne avond,

Liefs, Laika

Geplaatst

Goed zo Laika, slim aangepakt. En idd beter om het zekere voor het onzekere te nemen. Eigenlijk vreemd dat ze met jouw dossier niet zelf een echo voorstellen?

Geplaatst

Toch spannend Laika! Ik hoop toch zo dat het feit dat je geen grote stolsels verloren bent een goed teken is!

Ik duim gewoon nog hoor en er branden kaarsjes hier :-)

Fran veel plezier!

Geplaatst

Tja Henne, in het VU zitten hele fijne artsen en verpleegkundigen maar soms moet je ze een handje helpen...Irritant maar ik ben inmiddels wel wat gewend en als ik het echt niet meer zie zitten (zoals nu), dan laat ik me niet meer afschepen. Succes morgen trouwens, ik ben benieuwd!

Sab, dank, ik heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in maar ja, ik ben wel blij dat ze morgen even gaan kijken. Lief van je kaarsje!

Geplaatst

Henne even een ontspan ochtendje...heerlijk! Het is ook weer spannend! Maar ik merk wel dat het nu wat minder wordt nu ze een paar keer geweest zijn. Is het nog gelukt met je antiwallenspul :)

Ik kan me voorstellen dat het wel echt even eng is volgende week. Wat zal het heerlijk zijn als het allemaal goed is of niet? Kan ook zijn dat je het juist prettiger vinden als ze wat vinden omdat je dan weet waardoor het verkeerd is gegaan?

Lekker zeg nog een weekje naar de zon! Heerlijk!

Ik heb het nederlandse boek besteld...ben niet zo'n ster met engels :) Wat is er voor bijzonders met die cd's dan?

Wij lekker risotto gegeten...heerlijk!

Fijn dat alles goed is Sab!

Laika wat goed dat je morgen een echo hebt! heb je echt de moed helemaal verloren? Je hebt echt het gevoel dat het helemaal mis is?

Fran geniet van je avondje!!!

Geplaatst

SABBBBB............wie is die kerel in je handtekening?????

Kaartje hoe is het eigenlijk met jou?

Geplaatst

hahahaha, dat is Einstein hahaha. Maar ik wilde m onderaan op de plek naast Dr. Jansen, vond het wel een freaky foto, maar krijg m niet zoals ie bedoeld is hihi

Geplaatst

hallo dames, even snel een berichtje, ik ben Thuis, alles is goed gegaan. Nu Volledige rust ,ik lees en schrijf later meer. Nu allemaal wat veel. Liefs Babeth.

Geplaatst

Zo dat is ook weer achter de rug babeth, nu lekker alleen maar rusten!!!!!

Laika you go girl!! Morgen echo spannend hoor. Hoop zo dat het toch nog goed is hoor.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden