Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gelukkig Babeth dat alles goed is gegaan.

Laika sterkte morgen, hopelijk geen bbz.

Ben een avondje op stap, heerlijk gegeten meld me morgen weer.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth, rustig aan fijn dat het acher de rug is

Syl-vie, knap gedaan hoor...snap je wel wat je bedoeld met van die mensen die alles al weten...jakkie ;-)

Laika, fijn dat je morgen een echo hebt, het zeker voor het onzekere

Henns, hoop dat je haar morgen goed zit '-)

HIer net "snel" en kopietje van ons doss. gemaakt, route uitgeprint voor het geval TOM geen zin heeft, vragen lijst uitgeprint, en verwijsbrief en bevestiging afspraak met natuurlijk een pen er bij in een mapje gedaan...aan de voorbereiding zou het niet liggen..

Vanmorgen ongi geworden, au au au had er voor de icsi's nooit last van maar nu...maar een roze pilltje genomen vanmorgen en lekker aan de poets gegaan..net weer één en dan is het morgen vast wel weg, doe het niet altijd hoor maar heb nu even geen zin in au BAH!

Geplaatst

Hi meiden,

Ben inderdaad helemaal druk met de voorbereiding van de verhuizing en vooral met alle papieren rompslomp:ggrrrr. Nu zelfs vandaag op en neer naar de ambassade in Beijing om papieren op te halen 1500 km enkele reis...). Ach ja, verder ook 'druk' met lunchen met collega's borrelen met niet werkende vriendinnen en uit eten met vrienden, haha, dus zo zwaar is het allemaal niet :-). Nu nog even volop genieten hier. Morgen en vrijdag verhuizers over de vloer, zaterdag afscheidsfeestje en dan volgende week nog relaxt weekje.

Ik ben gister weer gestart met de progynova voor de cryo tp

Geplaatst

Hi meiden,

Ben inderdaad helemaal druk met de voorbereiding van de verhuizing en vooral met alle papieren rompslomp:ggrrrr. Nu zelfs vandaag op en neer naar de ambassade in Beijing om papieren op te halen 1500 km enkele reis...). Ach ja, verder ook 'druk' met lunchen met collega's borrelen met niet werkende vriendinnen en uit eten met vrienden, haha, dus zo zwaar is het allemaal niet :-). Nu nog even volop genieten hier. Morgen en vrijdag verhuizers over de vloer, zaterdag afscheidsfeestje en dan volgende week nog relaxt weekje.

Ik ben gister weer gestart met de progynova voor de cryo tp: spannend! Nu dubbele dosis, vorige keer had mijn lijf nl helemaal niet gereageer op die hormonen..

Hier is veel geschreven zeg! Ik heb wel een beetje bijgelezen, maar volgende week weer actiever!

Babeth: heel fijn dat het goed is gegaan bij jou!

Laika: goed dat je de echo hebt gevraagd, het is beter om zekerheid te hebben. Ik blijf voor je duimen!

Spaatje: succes vandaag!

Henne: vandaag filmen: spannend hoor! Vind het knap dat jullie dit doen !

Nico: bij jullie ook enerverende weken zeg! Wat bijzonder dat jullie nu al twee mogelijke eiceldonoren hebben! Maar eerst inderdaad voor de second opinion!

Verder moet ik ook maar eens een spiekbriefje naken, want ik vergeet vanalles!

Liefs,

Ivfsh

Geplaatst

Ivfsh wat een geregel, maar ook wel weer heel spannend. Geniet van al je afscheidsparty's!!

We hebben weer een wijziging in ons hoofd gehaald wat betreft de bruiloft: We wilden eerst na de voltrekking de koffie met taart en daarna de catering bij ons thuis doen, maar mijn aanstaande wil nog even de prijs opvragen bij een hotel in de buurt wat het daar kost om met 22 gasten voor de koffie en gebak en een buffetlunch te komen. Dat zou helemaal geweldig zijn!!!!!!!

Vanmiddag ga ik de ringen laten graveren en op halen!! jammer dat ze nog voor ruim een maand de kast in moeten :(

Geplaatst

morgen!

Babeth, lekker rustig aan doen en voel je niet verplicht om uitgebreid te reageren hoor, jij bent nu belangrijk!

Henne, Jansen=zeker geen Einstein, bedoelde het meer in de zin van WHAAAA, freaky person hahaha. En deze foto stond bij freaky vandaar :-)

Veel plezier vadnaag en succes natuurlijk! Enne...als je haar maar goed zit!

Nico, wat een verhaal zeg, lieve mensen hebben jullie om je heen hoor!

Syl-vie, sterk gehouden hoor en let op over een jaar dan komen ze bij jou op kraambezoek.

Laika, hou je ons niet te lang in spanning, pleaseee?

Sandra, wat fijn zo'n werkgever joh, je boft er maar mee!

Fran, was het leuk????

Ivfsh, ga je je naam nog wijzigen? ;-) Sterkte en veel plezier de komende dagen met de drukte en de feestjes natuurlijk, heerlijk!

Esther, beetje aan t het opknappen al?

Spaatje, hoe laat moeten jullie er zijn? Spannende dag vandaag, ben benieuwd wat er uit gaat komen hoor!

Hier is alles goed, hopelijk een rustige pyjama-dag voor de boeg met 1 boodschapje doen.

T weekend gaan wij ook op kraambezoek, maar voor ons is die nare bijsmaak natuurlijk weg. En is het alleen maar schattig zo'n ieniemienie-mensje om even lekker vast te houden.

Hebben jullie nog leuke, wilde plannen voor het weekend?

Geplaatst

Hee Sandra,

Leuk hoor het regelen van je bruiloft: wel grappig te lezen dat het steeds een stapje 'groter' wordt :-). Zolang het maar de dag wordt die jullie tweetjes graag willen! Ik vond onze bruiloft ook zo leuk: we zijn getrouwd vlak voordat we naar China gingen, dus het was ook een soort afscheidsfeestje: was super. Ik denk er echt me zoveel plezier aan terug!

Geniet lekker van alle plannen maken!

Geplaatst

Oh Sandra, als jullie maar geen spijt krijgen dat jullie t op korte termijn willen doen en niet al te groot haha. Straks willen jullie zoveel meer dat het niet meer gaat passen voor eind maart hihi.

Weet je al wat je gaat aantrekken dan? En komt er wel een fotograaf?

Geplaatst

Henne ze komen weer filmen vandaag???? Vergeet niet te vragen naar de pilot!!!!! En net wat Sab zegt: als je haar maar goed zit hihi.

Sab lekker een pyamadag, wil ik ook!! Leuk op kraamvisite is idd leuk als de nare bijsmaak er van af is.

Mijn plannen voor het weekend zijn: vrijdagavond uitje met de man zijn werk. Zaterdag 3 uurtjes werken en daarna verjaardag aan de andere kant van Nederland en zondag denk ik een dagje bankhangen.

Ja Ivfsh het lijkt idd elke keer een stapje groter te worden. Ligt helemaal aan de prijs want we willen niet boven en bepaald bedrag uitkomen, maar het lijkt ons ook wel lekker geen afwas in huis te hebben hihi.

Geplaatst

We willen trouwen voor ons Spruitje geboren wordt ook in verband met de bouw van ons huis, dan is alles financieel gezien geregeld. En misschien is het maar goed dat we niet te veel tijd hebben, dan gaan we nog meer uit de kast trekken hihi. Ik ga over een week of 2 met mijn schoonmoeder op stap voor wat kleding. Een pantalon met mooie blouse waar hopelijk mijn buik mooi in uitkomt hihi. Mijn broertje doet de foto's. We willen het toch wel vastgelegt hebben. Nou ja ik dan, Paul houd niet zo van foto's. Maar we zijn tot de conclusie gekomen dat het toch eigenlijk wel een bijzondere dag wordt.

Geplaatst

he dames, effe snel

Babeth....fijn dat het goed is gegaan...en nu lekker rust nemen en houden!

Laika...slim van jou!!! hoop dat op de echo te zien is dat het toch nog goed zit...geen grote stolsels is mooi, toch??? ik denk aan je dadelijk om 10 uur...en lief van je collega's, dat boeket bloemen!!!

Syl...fijn ook voor jou dat de kraamvisite is meegevallen en ik snap wat je bedoelt! en over een jaartje komen ze gezellig bij jullie op kraamvisite!! hoop dat je een fijn avondje hebt gehad met je vriendinnen!!!

Henne...nog een weekje wachten en dan is de grootste onduidelijkheid voorbij...en dan kunnen jullie verder...succes vandaag met filmen...met je haar komt het wel goed, want ben je niet pasgeleden naar de kapper geweest???

Fran...hoe was de musical???

ivfsh...je bent weer in de race zie ik...hoe lang moet je hiermee doorgaan met de progynova? nog een paar daagjes en dan is het verhuisdag...sterkte en succes en veel plezier!

ik heb gisteren ovulatietesten gekocht...vraag me niet waarom...opwelling om het spontaan te proberen...al is er niets spontaans aan met ovu-testen...ik ben ook een muts...pffff...

gisteren berichtje gekregen van een collegaatje. Zij heeft nu eindelijk na de 6e of 7e fm de punctiedatum...gisteravond heeft ze de pregnyl mogen zetten en vrijdag de punctie...bij haar groeiden de follikels heel erg traag...mixed emotions...want vandaag hadden we kunnen testen...pfff...maar in plaats daarvan zit ik met een (gelukkig) aflopende bongi...

op en af gaat het...dan helemaal happy en hyper...en dan weer depri en moedeloos...pfff...wanneer houdt het eens op???

liefs,

Nico

Geplaatst

Nico die achtbaan gaat pas ophouden als er een kleine in je armen ligt. Tot die tijd zul je er doorheen moeten. Heel frustrerend.

Laika nog een uurtje en dan heb je zekerheid!!!!

Geplaatst

Hi meiden,

Ik zit weer in het vliegtuig: papieren opgehaald, had nog een uurtje over dus ook nog even toeristisch uitje naar hele mooie Tibetaanse tempel. Nu weer lekker naar huis, vanavond nog een beetje rommelen in huis voordat de verhuizers komen.

Nico: loopt die collega van je ook in het Azm? En wat betreft die ovulatietesten: groot gelijk! En ach 'niet spontaan' kan ook leuk zijn :-). Wat betreft je humeur: geef jezelf de tijd! Jullie hebben nog maar zo kort geleden te horen gekregen dat jullie geen tp hebben: ik vind het allang knap dat je af en toe weer vrolijk bent en dat we jouw welbekende 'hihi's' in je berichten lezen :-). Rustig aan en stap voor stap!

Tot later!

Ivfsh

Geplaatst

Nico, ik kan me heel goed voorstellen dat je die testen hebt gekocht hoor. Als er bij ons maar een half procentje kans zou zijn op een spontane zwangerschap was het hier elke maand feest so to speak....Dus meisje, groot gelijk! Hopelijk is het niet zo dat je pas een beetje jezelf wordt/stabiel als er een kleine in je armen ligt want dat zou geen mooi vooruitzicht zijn. Ik hoop dat je door de lieve mensen die je om je heent hebt en je positieve zelf weer snel 'de oude Nico' bent.

Geplaatst

Spaatje veel succes met je gesprek vandaag.

Ivfsh wat een geregel zeg allemaal, even in het vliegtuig om wat paieren op te halen.

Babeth ben je al wat bijgekomen, doe het rustig aan en laat je verwennen.

Nico ja ovutesten kopen, heb ze ook liggen, je weet nooit laten we maar zeggen, er blijft altijd wat hoop op een wonder.

Weinig tijd hier, ga later echt bijlezen.

Fijne dag.

Geplaatst

Sandra, het is zeker leuk om e.e.a. vast te leggen. Hier worden we nog wekelijks geconfronteerd met onze eigen trouwfilm want Carolijn wil elke keer papa en mama trouwen kijken :-)

Dus zeker doen!!!

Willen jullie eigenlijk weten wat er in je buik zit?

Geplaatst

laika, ik duim voor je meid!

Nico, gewoon doen waar je je goed bij voelt, en het klopt, die achtbaan is pas over als je een kindje in je armen hebt. En dan begint het eigenlijk pas écht!

Henne, succes met de crew vandaag, weet je al wat je aandoet? Kappertje gehad? :-) Succes.

Musical was geweldig, een echte aanrader! Chantal Jansen is echt een vakvrouw en er zit zo veel humor in, heb slap gelegen! Een heerlijk avondje uit dus, was ik aan toe!

Geplaatst

Goed zo Fran, zo te horen heb je het echt naar je zin gehad! Ik hou nooit zo van nederlandse musicals, maar het klinkt alsof het het geld dubbel en dwars waard was hahaha

Geplaatst

Spannende dag vandaag! Weet inmiddels glukkig wat ik aantrek en zal ruim tijd nemen voor make-up enzo ;-) Dat is sochtends meestal even snel snel, maar nu moet ik ff alles uit de kast trekken natuurlijk ;-) Heb toch wel weer wat de zenuwen. Zo'n interview is wel het meest confronterend. Als ze meegaan met een behandeling of afspraak hebben we het meer zelf in de hand voor mijn gevoel. Nou ja, zal wel loslopen, vorige keer ging het ook goed.

Ik ga snel nog even de woonkamer stoffen en zuigen ;-) Tot later!

Geplaatst

Fran, hij klopt helaas nog steeds...:-( GAAAAAAP

Henne, spannend hoor, en nu in je eigen vertrouwde omgeving. Makkelijk maar ook moeilijker omdat je je dan kwetsbaar opstelt. Heel veel succes en ook plezier natuurlijk enne...vergeet t niet te vragen he ;-)

Geplaatst

henne...succes dadelijk...

laika...hoe was het in het ziekenhuis? Hopelijk goed nieuws!!

heb met mijn baas afgesproken dat ik vanmiddag en morgenmiddag thuis mag werken. voel me helemaal niet heppie hier op het werk...kijk het liefst iedereen met liefde de deur uit als ze bij mijn kamer staan en naar binnen willen komen.

Nu kan ik lekker thuis werken...in mijn eigen vertrouwde omgeving, met de katten erbij en mijn lief boven ronkend in bed.

liefs,

Nico

Geplaatst

Nico groot gelijk, thuis werken is heerlijk.

Vanmorgen op de weegschaal gaan staan en 1.2 kilo eraf, helemaal verbaasd. Mijn eigen dieetpatroon werkt dus.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden