Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

lachen! Balen dat ze tegenwoordig bij tankstations geen wijn meer verkopen! Anders kon gerard zo een flesje meenemen.

Ik ben vandaag verslaafd aan hele oude afleveringen van rozegeur en wodka lime.

Wordt alleen een beetje crazy van die sigaretten die ze onafgebroken roken...ik wil oooookkkk....grrrrr

Verzin eens wat geks met de naam van ons topic!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

heb m aangepast hahaha, eens kijken of het opvalt...tomtiedom....

Hier is de appie nog gewoon open op de hoek tot 22uur. Maar ga er echt niet uit voor wijn hahaha.

Pfff wel lekker hoor even een wijntje, heb trouwens genoeg wijn liggen maar niet waar ik trek in heb...

Rozegeur en wodkalime, keek ik vroeger ook altijd. Alleen op een gegeven moment gingen er mensen uit of kwamen er nieuwe in en toen ben ik gestopt met volgne..is best oud toch al?

Geplaatst

Zegguh!!! Maak er dan van pauze af meisjes aan de race, hihi.

Ben moe, veel afspraken deze week op het werk en 's avonds. Dadelijk wie id de mol kijken en dan vroeg naar bed denk ik.

Ben zo blij voor Laika!! Ook fijn dag Es' zich weer wat beter voelt en dat bij Babeth alles goed ix gegaan. Hoop niko dat jij je ook weer snel beter voelt!

Henne, ben heel benieuwd naar de docu!

Even voor de archieven: hen verse pompoensoep gegeten, daarna gebakken witlof en gevulde salade met peultjes en spekjes en tomaat.

Geplaatst

Esther wij hebben de wijn en bier koerier in Rotterdam, arm ding zeg geen wijntje, haha.

Heb een wijnkelder dus altijd wat in huis ook veel Moet champagne heerlijk.

Laika komen hoor.

Sab moest wel lachen hoor de aanpassing van het topic.

Caroline jij bent in de race, ga je wel het stokje vangen wij moedigen je aan, wordt tijd dat er weer een zw bijkomt, Laika geeft het stokje door.

Geplaatst

ja joh, volgens mij hardstikke oud.

Wij hebben geen appie, ja in hattem maar die is ook om acht uur dicht. Woon in een durpien...dan krijg je dat!

Lachen........maar dit gaan ze door hebben hoor! Trouwens ik krijg mail als er in dit topic iemand wat geschreven heeft...dussuh...

Geplaatst

es ik ook hahaha, die mail dan he?

Hattem, jeetje zeg, ik had vroeger wel 8 mensen in de klas uit Hattem, pff

Fran, ik wilde dat er idd van maken, maar durfde niet hihi

Geplaatst

Uhm uhm...zal ik of zal ik niet.....

Eigenlijk mag ik het niet van mezelf, maar ach wat maakt het eigenlijk ook uit, volgen doe ik jullie toch.

Althans zo nu en dan en vooral als er weer wat nieuwe ontwikkelingen zijn...

Meiden er gebeurt hier nog steeds veel en als je het van een afstand bekijkt, dan zie je de constante herhalingen van hoop, geloof, verdriet, maar gelukkig ook blijdschap.

Aan de ene kant lucht het me op dat ik er niet meer midden in zit, maar aan de andere kant zou ik willen dat ik pas aan het begin van het traject stond.

Dat laatste maakt dan ook nog met grote regelmaat verdrietig, wat ik dan vervolgens weer wegwuif door aan wat anders te denken wat leuker is.

Ook al lijkt het voor mij inmiddels al weer eeuwen geleden, ik moet me er bewust van blijven dat het eigenlijk nog maar erg kort is geleden en dat ik het gevoel van verdriet gewoon maar moet toe laten.

Wat heb ik in de tussentijd zoal gedaan...

Met name m'n nieuwe werk heeft giga veel tijd en energie opgeslokt en dat doet het nog steeds.

Overigens valt het me alles mee wat m'n nieuwe collega's betreft, maar je kunt je niet voorstellen wat een chaos het is als er 5 gemeenten worden samengevoegd en 800 mensen doorelkaar worden gehusseld.

Maar goed, over een half jaar hopen we dat de organisatie beetje bij beetje beter op de rails is gezet.

Daarnaast hebben we een weekje weggeboekt, naar jawel...Egypte! Gelukkig is het pas in mei en zal de meeste ellende wel achter de rug zijn.

Zo niet, dan zien we dat ook wel weer.

Ook maken we plannen voor een verre reis in het najaar. We weten nog niet precies waarnaartoe, maar de kans is groot dat het richting de Carribean is.

Wat we de afgelopen week ook hebben beleefd is dat m'n vader (eindelijk) is geopeerd.

Na een aantal onderzoeken bleek toch een by-passoperatie de beste optie.

Hij heeft vorige week dinsdag 5 omleidingen gekregen.

Zeer indrukwekkend, intensief en emotioneel, maar wonderwel is hij sinds gisterochtend al weer thuis.

Ongelooflijk hoe snel zoiets kan gaan. Natuurlijk moet ie nog wel 6 weken revalideren, maar dit hebben we maar weer.

Verder wil ik nog iets leuks gaan doen. Iets alleen voor mezelf.

M'n muziekgebeuren heb ik vorig jaar ook aan de kant gezet, dus hiervoor moet weer wat in de plaats komen.

Ik weet alleen nog niet wat.

Iets creatiefs in de vorm van een hobby of cursus, maar eigenlijk vind ik meer sociale contacten ook wel erg belangrijk.

Dit is nl. iets wat ik ben verloren door alle perikelen rondom het ivf-gebeuren.

Tot slot probeer ik de overtollige kilootjes kwijt te raken, wat me nog niet meevalt.

We doen wel ons best door 3x in de week een uur stevig te wandelen + 1x sportschool.

Ik hoop nog steeds dat het nog op gang moet komen, want 2 kilo in een tijdsbestek van 6 weken vind ik toch wel erg weinig.

Nou ja, genoeg dus om over na te denken en ik verveel me dan ook nog niet zoals jullie kunnen lezen.

Meiden zet 'm op en af en toe kom ik nog wel 's om het hoekje kijken, ook al zal ik vrijwel niet reageren...

Maar dat zullen jullie ongetwijfeld snappen.

Dikke kus en tot later!!!!!

16_12_169.gif

Mart(ha)

Geplaatst

Ben ook nog moe van t weekend, zou eigenlijk ook naar bed moeten gaan zo..

Syl, lekker die kelder, wij geen kelder meer in dit huis, nu gewoon in het wijnrek ;-)

En in de koelkast, maar heb zin in Chardonnay en niet in een proseccootje...armoe inderdaad hier..

Geplaatst

Ahhhhhhhhhh Martha, wat leuk en stoer en dapper dat je er weer bij bent! Volgens mij betekent dat wel dat het naar omstandigheden best goed met je gaat.

Je klinkt iig positief. Ik las het eerste stukje en dacht, hey volgens mij een ouwe bekende ;-) En jahoor!

Leuk dat je wat van je laat horen, ik zeg t gewoon: welkom terug!

Geplaatst

Martha meid jij bent echt de laatste die ik hier had verwacht. Zag dat aapje moet aan jou denken en je bent het ook. Heb het een beetje op Facebook gevolg van je vader en fijn dat het de goede kant uitgaat.

Blijft moeilijk om iets achter te laten, vindt het nog steeds knap dat je toch vooruit kijkt, bedoel dat jullie vooruit kijken natuurlijk.

Andere dingen worden verwaarloosd heel herkenbaar.

Gezellig als je af en toe mee komt babbelen.

Moet er even tussenuit maar een hele dikke knuffel meid.

Geplaatst

Nog even snel dan wordt boos aangekeken.

Drank en sex het blijven leuke onderwerpen. Je kan op een gegeven moment niet meer meelezen op het formum hè en dan moet je ook een account aanmaken.

Tot later.

Geplaatst

tot later mart...

Meiden toedeledoki...ik ga mijn bed maar eens opmaken. Heeft heerlijk de hele dag buitengehangen!

trusten!

Geplaatst

Wowwwwww Martha!!! Wat ben ik blij iets van je te lezen!!! Ik kreeg kippevel toen ik je berichtje aan het lezen was.... Ligt het nu aan mij??? Klinkt als M...... De topicnaam was ook anders dus dacht bij de tweede twijfel aan de nog niet uitgewerkte narcose.. Jeetje meid wat fijn en ik ben echt trots op je!!!!

Haha die spellingscontrole is echt lachen ...wat drank betreft, ik geef er echt niets om maar sinds een week toch zin in Baileys!!!

Geplaatst

Mart! Fijn van je te horen!

Enne....mij was het dus NIET opgevallen, lig in een scheur hier.... Ik lees heel selectief in een paar topics, dus zie alleen 'pauze meisjes' en een groen pijltje en dan klik ik haha, briljante actie Sab, elke dag even veranderen. Weet ik wel wie de mol is ;-) Grappig, vandaag met A. over Wie is de Mol gehad en ze dacht dat het Pepijn was. Niet dus! Mijn Mol zit er nog steeds in, dus ik kom dichterbij.

Nu snel naar bed. Morgen weer werken.

Geplaatst

Babeth, je hebt weer heel wat te verduren gehad met je ingreep. Pas maar goed op jezelf en op tijd op bed!!!!

Het is inderdaad wel heel grappig...niemand meer in de race....voel me hier ineens weer thuis...

Nee hoor, ik ben niet van plan te vaak langs te komen;-)

Geplaatst

Iemand trouwens ervaring met facebook? Ik probeer foto's in m'n profiel te krijgen maar dat lukt niet.

He Henne....via profielbewerken kun je een profielfoto erbij zetten...

liefs,

Nico

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden