Ga naar inhoud

Voor Meiske 74/Babeth

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Babeth,

Alhoewel ik je niet persoonlijk ken en je nog niet veel heb "gesproken" op de site wil ik je even laten weten dat ik veel bewondering voor je heb.

Ondanks wat je hebt meegemaakt blijf je hier aanwezig op het forum en jouw berichtjes stralen zoveel positiviteit uit. Dat vind ik echt bijzonder knap.

Ik wil jou en je man alvast veel succes toewensen met jullie cryo-poging in september. En ik hoop dat het geluk nu eens snel jullie kant op mag gaan komen.

Liefs, beau

Geplaatst

Helemaal mee eens, een mooie grote pluim voor Babeth.

Liefs Guusje

Geplaatst

daar ben ik het helemaal mee eens.

zij is een vrouw uit duizende en persoon waar je op kan bouwen,

zij is ook de meest geliefde vrouw ze leeft met iedreen mee.

en ik hoop dat ze alle geluk van de wereld krijgt met een mooi babytje/

liefs jessica

Geplaatst

Babeth, ik ben het helemaal met de anderen eens!

Lars en nick kunnen trots zijn op zo'n moeder!

Ook hier worden duimen gedraaid voor jullie eskimo'tje.

Geplaatst

idd Babeth is hier op het forum absoluut

een TOPPER!!!!!!

altijd staat ze voor iedereen met een goed

woord klaar

heel veel succes met jullie cryo poging

en dat 2011 jullie jaar word

yes

Geplaatst

Jeetje Beau en andere dames,

ik denk wat staat er nu toch, jeetje ben er even helemaal stil van!!

Vind het erg lief hoor! maar meiden, weet wel dat dit forum mij er ook doorheen sleept hoor.

ik krijg weleens vaker de vraag hoe ik het op kan brengen, maar het is geen kwestie van opkunnen brengen, het gebeurt. Ik merk dat ik gelukkig geen moeite heb met zwangerschappen, (vorderende of nieuwe) en kindjes die geboren worden. Mocht ik dat wel allemaal moeilijk vinden dan liet ik me hier wellicht ook veel minder zien.

Net als "mijn" juli topic dat volg ik wat op afstand, ben blij te lezen dat het allemaal zo goed gaat!

De periode van boos zijn is voorbij, ik kan op niemand boos zijn want er valt niets of niemand iets te verwijten. Het verdriet en gemis is enorm en er gaat geen uur voorbij dat ze uit ons hoofd zijn maar langzaamaan vinden we een balans. We moeten verder, hoe dan ook.En dan liever op een maier waarin we kunnen functioneren maar met Nick en Lars in onze gedachte en ons hart. We proberen er het beste van te maken en hebben gelukkig het volste vertrouwen dat er nog een 3de kindje gaat komen.

Ik zeg eerlijk meiden, stel er zou geen mogelijkheid meer voor ons zijn dan zou het allemaal veel moeilijker zijn denk ik, we hebben voor ons gevoel de mooiste ervaring gehad maar tevens de meest moeilijke die we ons maar konden voorstellen, gelukkig hebben we ook nog heel goede hoop.

Zelf ben ik vrolijk en optimistisch van aard maar de mensen die mij "live" kennen merken wel dat ik veraderd ben, wat stiller, minder enthousiast, maar goed, dat is logisch en geeft ook niet. Niemand kan zeggen hoe je je moet gedragen en wat de verwachtingen zijn, ik heb er verder ook geen boodschap aan. Ik blijf bij mezelf.

lieve meiden, nogmaals vind het erg lief, ben wat overdonderd maar echt, mijn bewondering voor jullie hier is wederzijds!!

veel liefs

Babeth

Geplaatst

lieve lieve babeth

ik lees jou verhaal met tranen in mijn ogen.

je kan wel zien dat wij allemaal diep recpet voor je hebben,

ik weet nooit de juiste woorden jij wel na alles wat je mee hebt gemaakt

en dat je veranderd is heel normaal dat verneem ik zelfs

ik hoop dat je snel zwanger bent.

liefs jessica

Geplaatst

Lieve Babeth,

Jouw reactie op deze berichtjes bevestigd maar weer de terechte bewondering die vele van ons hier voor je hebben! Ook ik ben er daar 1 van. Ik wens je ongelooflijk veel succes met jullie volgende poging.

Lieve groet,

Geplaatst

Awww, lieve Babeth, wel verdiend zo'n topic voor jou!! Alle succes gewenst voor jullie poging meis, ik heb er ook al vertrouwens in dat er voor jullie een derde kindje gaat komen!

Geplaatst

Hey Babeth,

Ik sluit me ook aan bij de andere dames, en ik hoop dat de cryopoging jullie het geluk brengt wat jullie verdienen!

Isa

Geplaatst

:wav: voor Babeth!!

En ook voor alle andere lieve, aardige, begripvolle en meelevende meiden op dit fantastische forum! Ik was nooit erg van het schrijven op fora, maar dit forum heeft een gouden randje. Het is wat Pleun in een ander topic ook al schreef, het maakt niet uit of je steun, (h)erkenning, antwoord of gewoon een (virtuele) arm om je heen nodig hebt, er is altijd wel iemand die er voor je is, of die hetzelfde mee heeft gemaakt!

HULDE!!

Geplaatst

:smilybird:

:hugg:dikke knuffel voor je Babeth. Ook ik vind jullie hele sterke mensen.........

Liefs

Geplaatst

Bedankt Babeth,

Een voorbeeld om sterk te zijn, te blijven en voor anderen er te zijn.

Je bent een topper! Gun je alle geluk toe!!

:notworthy:

Geplaatst

Bedankt Babeth,

Een voorbeeld om sterk te zijn, te blijven en voor anderen er te zijn.

Je bent een topper! Gun je alle geluk toe!!

:notworthy:

Geplaatst

Lieve Babeth,

Ook ik kan niet anders dan me hierbij aansluiten!

Helaas weet ook ik inmiddels hoe het voelt om het liefste wat je in je hebt te verliezen! Bij mij is het nog maar kort geleden, maar ik haal er nu al zoveel kracht uit als ik zie hoe jij je op het forum blijft bewegen. Voor iedereen een opbeurend en/of positief woord. En dat terwijl je zelf zoveel verdriet kent! Ik hoop over een tijdje net zover te zijn als dat jij bent, dat ik weer vertrouwen kan krijgen in de toekomst!

Babeth, bedankt voor je positiviteit en ik hoop voor je dat Lars en Nick gauw een brusje gaan krijgen!

Liefs Esly!

Geplaatst

Ook ik sluit me bij de andere dames aan. Je straalt zoveel positiviteit uit en dat niet alleen hier, maar ook op je hyves. Heb veel bewondering voor jouw en je partner dat jullie zo positief in het leven staan.

Ik zal enorm voor je duimen dat jullie een mooi en gezond kindje krijgen.

Dikke knuf,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden