Ga naar inhoud

Wauw, Bedankt Lieve Meiden

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Het gaat wel oke. Het blijft erg spannend, maar nu ik bijna een week echt overtijd ben begin ik er wel meer in te geloven. Kwaaltjes komen en gaan, vooral moe en bij vlagen misselijk.

En ja idd, wat een wisseling van ziekenhuis wel niet kan doen. Moet ook zeggen dat we dit keer eens goed zaad hadden. Waar dat door is gekomen blijft gissen omdat we de laatste maanden van alles hebben geprobeerd. Ik denk zelf wel dat dit doorslaggevend is geweest voor de kwaliteit van de embryo's en dus het succes van deze poging.

Over 10 daagjes meer nieuws.....

Henne

• Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Henne,

Ik was even een tijdje niet in de gelegenheid om te reageren, maar wat een ontzettend goed nieuws voor jou en je man zeg!

De aanhouder wint zeggen ze wel eens.....Hoe waar kan zoiets zijn.

Proficiat en geniet er van!

Lisette

Geplaatst

Jeetje Henne, kwam opeens een berichtje tegen van je en ik zag staan ZWANGER!!! Wat te gek joh, van harte gefeliciteerd. Het is jullie zo gegund. Geniet ervan.

Liefs,

Nika

Geplaatst

Hoi Henne,

Ik had al gereageerd in een ander topic toen je al licht positief vlak voor testdatum testte.

Maar nu nog even officieel: GEFELICITEERD!!!!

Wat geweldig, beseffen jullie het al een beetje?

Hopelijk kun je snel een kloppend hartje horen en kunnen jullie er nog meer van gaan genieten!

Liefs Yolande

Geplaatst

Lieve Henne,

Normaal lees en leef ik vooral mee, maar dat jij zwanger bent is zulk geweldig nieuws dat ik niet achter kan blijven met je van harte te feliciteren. Het is je zo gegund. Net als alle anderen duim ik voor je dat het goed blijft gaan. Dat je een gezond, mooi, lief en fantastisch kind mag krijgen!

Liefs naat

Geplaatst

Jippie, prachtig nieuws!!!!

Van harte gefeliciteerd en natuurlijk ook nog met jullie huwelijk!

Mooi cadeau :occasion16:

Geplaatst

Lieve Henne,

Heb je berichtjes vaak gevolgd en ben zo blij dat je hebt doorgezet. Gefeliciteerd! Ik hoop echt dat alles goed blijft gaan, meid ik duim voor je...!

Ben erg benieuwd naar je echo op 30 sept.!

Veel lfs, Marije

Geplaatst

hoi henne,

wilde even weten hoe het met je gaat. Alles goed? en al zenuwachtig voor de echo?

Om heel eerlijk te zijn was ik dat niet voor de eerste echo mijn gevoel zei gewoon dat het goed zat. ( ik heb een keer een miskraam gehad en dat voelde ik ook) Het kan natuurlijk ook gezonde spanning zijn, aangezien jullie al een tijdje in de mmm mee draaien.

Ik duim voor je dat het goed zit, maar toen ik wist dat je door zou gaan, wist ik ook die wordt nu zwanger! en gelukkig voor jullie is dat gebreurt!..

laat je ons het weten?

Liefs

Desiree

Geplaatst

Lieve Henne,

Ik zie je vaak voorbij komen en nu dus hartstikke ZWANGERRRR!!!

Van harte, meid!

Tel de mijne maar op bij je lijstje positieve reacties!

Ik duim dat alles goed blijft gaan, veel succes bij de eerste echo!

Liefs, Dough

Geplaatst

Hi meiden,

Nog vier daagjes dan weten we meer. Weet op het moment zelf niet meer zo goed wat mijn 'gevoel' zegt, voel namelijk niet zo veel :-D Enige wat ik echt merk is enorme slaap, kan de hele dag wel liggen pitten, onvoorstelbaar. Maar verder zou ik zo kunnen vergeten dat ik zwanger ben. Vind dat dus ook nog heel eng om te zeggen, voelt wat voorbarig. Eerst zien dan geloven zeg maar.... Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte maar trek me de komende dagen iets terug van het forum. Merk dat de verhalen van vroege miskramen me geen goed doen. Ik word er erg onzeker en onrustig van en dat is gewoon niet goed. Even heel egoistisch een klein beetje afstand dus, hoe erg ik ook met iedereen meeleef.

Liefs,

Henne

Geplaatst

Henne je hebt volkomen gelijk, geniet maar van je eigen wereldje eventjes en kom pas terug als je het weer aankan.

Liefs

Geplaatst

Hoi Henne,

Je leeft al genoeg met een ieder mee, belangrijk is het ook om aan jezelf te denken! Rustig aan en op naar die mooie echo!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Henne ik duim zo mee dat je morgen een perfecte echo hebt!!!!!!!

Mijn kaarsje brand ook voor jullie. Ben niet gelovig maar een vlammetje branden geeft me altijd weer moed!!! Dus ook voor jou.......

Liefs Sandra

Geplaatst

Verstandig Henne dat je even je eigen ding doet en wat goed voelt.

Ik denk dat vele met mij in spanning afwachten voor morgen.

Hoe laat moet je er zijn, zal zoals Sandra een kaarsje voor je aansteken.

Succes!

Geplaatst

Henne

Gewoon doen wat je hart je in geeft, het is heel goed en belangrijk dat je een keertje aan je zelf denkt, zeker nu!

veel succes en veel kijk plezier morgen!!!!!

Ik ga uit me dak als het er 2 zijn!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

spannend het is al bijna zover je eerst echo. Begrijp dat je wat afstand neemt. Ik ben ook niet zo actief meer. Merk dat ik vaak te moe ben om nog te reageren op het forum.

Geplaatst

Henne, vandaag is jullie dag. Kijken naar je kleintje..!

Heeeeel veel suc6 en geluk.

Hopen dat je straks even verslag kunt uitbrengen.

Liefs

Desiree

Geplaatst

Henne,

Heel veel succes vandaag !!

groetjes, Diane

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden