Ga naar inhoud

Vragen of problemen met het forum?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoi Jheroen,

Ik kan geen berichten openen. Het deze melding

Systeembericht

Babies, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
  2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.

In welk forum is dat?

• Reacties 237
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hallo,

Mogelijk dat ik er overheen kijk, maar krijgen we hier ook nog weer een optie om te chatten?

Verder ziet het er keurig uit volgens mij!

Liefs,

MBM

daar wordt aan gewerkt

Geplaatst
Wil niet ondankbaar klinken maar persoonlijk vond ik het "nieuwe" forum fijner en overzichtelijker.

Het werkte ook op mijn iphone, erg makkelijk.

Maar wederom bedankt voor het harde werk.

Als het goed is zou je nu ook weer een mogelijkheid moeten hebben om met je iPhone het forum te bekijken, laat het even weten.

Geplaatst

Hoi Jheroen,

Volgens mij werkt "Bekijk eerste ongelezen" niet goed want als ik dat aanklik kom ik gewoon ergens middenin het topic terecht, bij tekst dus die ik al gelezen heb en zelfs soms al op heb gereageerd...

Caroline

Geplaatst

Uhm... ik heb net ontdekt dat het wel werkt bij de "Nieuwe berichten", maar dus niet als je via "Forum" in een topic komt.

Hoi Jheroen,

Volgens mij werkt "Bekijk eerste ongelezen" niet goed want als ik dat aanklik kom ik gewoon ergens middenin het topic terecht, bij tekst dus die ik al gelezen heb en zelfs soms al op heb gereageerd...

Caroline

Geplaatst
Als het goed is zou je nu ook weer een mogelijkheid moeten hebben om met je iPhone het forum te bekijken, laat het even weten.

SUPER het werkt, krijg wel eerst een melding dat ik geen rechten heb om in te loggen maar kan vervolgens doorklikken naar de nieuwe berichten.

Bedankt!!!

Geplaatst

Hoi Jheroen

even een vraagje mbt. privéberichten. In mijn email kreeg ik het volgende bericht:

Beste Meiske74,

Joy1 heeft zojuist geprobeerd je een privébericht te sturen. Helaas is je map 'Ontvangen berichten' op Het IVF-Moeders Forum vol. Om weer privéberichten te kunnen ontvangen, moet je een aantal privéberichten verwijderen. Je kunt dit doen op de volgende pagina:

ik heb alles opgeschoond (was niet vol maar toch gedaan) en vervolgens haar een pb-tje verstuurd, vond het een beetje lullig natuurlijk, maar prompt kreeg ik ene melding dat zij mijn pb niet kon ontvangen omdat haar berichten ook vol waren.

Hebben meer mensen er last van?

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi Babeth,

Ik heb je net een test-berichtje gestuurd. Ik heb het gewoon kunnen verzenden en heb geen melding gekregen. Ben benieuwd of jij het dan ontvangen hebt.

Groet,

Geplaatst
Hoi Jheroen

even een vraagje mbt. privéberichten. In mijn email kreeg ik het volgende bericht:

Beste Meiske74,

Joy1 heeft zojuist geprobeerd je een privébericht te sturen. Helaas is je map 'Ontvangen berichten' op Het IVF-Moeders Forum vol. Om weer privéberichten te kunnen ontvangen, moet je een aantal privéberichten verwijderen. Je kunt dit doen op de volgende pagina:

ik heb alles opgeschoond (was niet vol maar toch gedaan) en vervolgens haar een pb-tje verstuurd, vond het een beetje lullig natuurlijk, maar prompt kreeg ik ene melding dat zij mijn pb niet kon ontvangen omdat haar berichten ook vol waren.

Hebben meer mensen er last van?

groetjes

Babeth

Haha Babeth, Ik heb net idd. ook hetzelfde berichtje ontvangen. Toch ook maar voor de zekerheid mijn map ontvangen berichten allemaal weggegooid (44 berichten...) En zal je opnieuw een bericht sturen! Groetjes Joy1

Geplaatst

Ik krijg inderdaad de melding ook als ik ingelogd heb.

Maar wat ik graag zou willen weten, hoe blijf ik ingelogd? Dus dat ik iedere keer de site kan bezoeken, zonder eerst iedere keer te moeten inloggen.

Ik heb het nog niet kunnen vinden, alvast bedankt.

Groeten Sonja

Geplaatst

Hallo Jheroen,

Allereerst het forum ziet er goed uit mijn complimenten.

Nou heb ik een probleem.

Ik had bij het Forum eiceldonatie een eigen topic genaamd corina's dagboek eerste ivf dmv eiceldonatie, maar nou kan ik hem nergens meer vinden.

Kan dit klopen?? Of heb ik het over het hoofd gezien dat kan ook natuurlijk hahahaha.

Ik hoop dat ik het evt mis heb of dat u hem er weer op kan zetten??

Gr. Corina

Geplaatst
Hallo Jheroen,

Allereerst het forum ziet er goed uit mijn complimenten.

Nou heb ik een probleem.

Ik had bij het Forum eiceldonatie een eigen topic genaamd corina's dagboek eerste ivf dmv eiceldonatie, maar nou kan ik hem nergens meer vinden.

Kan dit klopen?? Of heb ik het over het hoofd gezien dat kan ook natuurlijk hahahaha.

Ik hoop dat ik het evt mis heb of dat u hem er weer op kan zetten??

Gr. Corina

deze?

http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?12325-Corina-s-dagboek-eerste-ivf-d.v.m-eiceldonatie

Geplaatst

Hoi Jheroen,

Sorry van de late reactie. Ik kreeg die melding toen ik een abonnement had van (nieuwe forum) een topic in mijn email en als ik die opende in dit forum dan gaf het die melding.

Jheroen ik vond die abonnement op een topic echt ideaal...Oja, Jheroen kan je ook iets doen dat je wat langer online kan blijven. Want als ik ff met wat anders bezig ben en daarna verder wil met dit forum, moet ik me weer aanmelden dat vind ik lastig. Want als ik op een topic heb gereageerd, moet ik me weer aanmelden dan moet ik weer opnieuw mijn tekst gaan typen.

Alvast bedankt.

groetjes,

Babies

Geplaatst

Hallo Jheroen

Jaaaaaaaaaa dat is ie Thanks. Maar waar kan ik hem dan weer terug vinden want heb ff bij de Topic eiceldonatie en daar staat ie nog niet bij?? Of klop dat omdat je eerst wilde checken of het hem was??

Gr. Corina.

Geplaatst

Hoi Corina,

Als je naar je eigen profiel gaat, staat onder je afbeelding de mogelijkheid "vind alle gestarte onderwerpen". Als het goed is staat ie daartussen:-) Succes!

Geplaatst (aangepast)

Hoi Jheroen,

Ik ben even aan het testen geweest hoe je een foto/afbeelding kunt plaatsen, maar als ik het via de link "afbeelding invoegen" probeer, lukt het me niet.

Moet ik nog wat extra's doen? Want ik krijg het niet voorelkaar:-)

Bedankt alvast!

Het is inmiddels gelukt! Ik gebruikte de verkeerde link:-)

aangepast door Mart
Inmiddels opgelost
Geplaatst

Hallo Jheroen,

Ik wil graag mijn schrmnaam wijzigen, maar zie niet of ik dat hier kan. Zou jij dit anders kunnen veranderen naar Elke?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Elke

Geplaatst
Hallo Jheroen,

Ik wil graag mijn schrmnaam wijzigen, maar zie niet of ik dat hier kan. Zou jij dit anders kunnen veranderen naar Elke?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Elke

Done!:toothy10:

Geplaatst

Klinkt interessant Elke, zou ik ook graag willen. Er zijn inmiddels teveel mensen die door dit forum weten dat ik zwanger ben of me in de gaten houden. Dat vind ik erg vervelend.

Jheroen, kun jij uitleggen hoe je het moet doen?

Ik weet dat het wel wilde bij het forum hiervoor.

Bedankt alvast.

Geplaatst
Klinkt interessant Elke, zou ik ook graag willen. Er zijn inmiddels teveel mensen die door dit forum weten dat ik zwanger ben of me in de gaten houden. Dat vind ik erg vervelend.

Jheroen, kun jij uitleggen hoe je het moet doen?

Ik weet dat het wel wilde bij het forum hiervoor.

Bedankt alvast.

stuur me maar een PM met je nieuwe naam

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden