Jump to content

een vreemd verhaal...............!!!!

Guest egeltje

Recommended Posts

Posted

Beste meiden,

Ik was nogal depri de laatste dagen. Had mij teruggetrokken en hoop niet dat jullie dat raar vinden. Ik zit ergens mee.........maandag weet ik het antwoord........................

Liep gelijk met Henne............TP 4 emmy's gehad........ben ouwe bok tenslotte.........

Had met bloedtest hcg 10 en progesteron 34...........Men zei dat ik niet zwanger genoemd mocht worden, maar dat er wel iets gebeurde misschien. Werd niet ongesteld. NOD was 16 sept. Kreeg 17 sept bruine afsch. Nu is het rood geworden. Moet de bolletjes blijven gebruiken en maandag weer bloedtesten. (men twijfelt of het een late innesteling is en wil gezien mijn geringe kansen die ik nog heb, geen risiko's nemen) Maar ik heb inmiddels al veel bruin verloren.......is al rood geworden inmiddels. Maar een hele hevige ongesteldheid is het niet. Ik voel mij ook absoluut niet zwanger.

ZOU HET DAN TOCH KUNNEN DAT ER NOG IETS ZIT..???

Posted

Egeltje,

Wat een spanning en onzekerheid!

Ik heb vaker op dit forum gelezen dat er bloedverlies is geweest en dat die persoon dan toch zwanger bleek te zijn.

Verder kan ik niet op je vraag reageren omdat ik het antwoord schuldig moet blijven.

Wel wil je ik je ontzettend veel succes toewensen!

Posted

Egeltje, wat een onzekerheid. Je weet het natuurlijk nooit, maar ik vind hcg 10 wel erg weinig.

Tot de tijd dat je echt zeker bent, maar gewoon bolletjes blijven gebruiken.

Heel veel succes/sterkte.

Posted

Hoi Egel,

Jasses wat een onzekerheden zeg....ik kan er geen zinnig woord over zeggen, dus wil je alleen sterkte toewensen en duim voor je dat alles goed komt!!!

Gigi

Posted

hey egeltje

wat een onzekerheid ik kan je geen antwoord op je vraag geven.

maar lees wel meer vrouwen die bruin/rood afscheiding hebben.

heel veel sterkte

liefs jessica

Posted

Hi Egeltje,

Ik heb al gekkere dingen zien gebeuren hier op het forum, dus ik wil je absoluut niet alle hoop ontnemen. Maar toen ik teste met hcg 16 noemde het VU in a'dam mij niet zwanger. Ik moest van hen ook stoppen met de bolletjes, omdat die de menstruatie tegenhielden. Dit heb ik niet gedaan, want er was immers nog een zeer kleine kans. Helaas verloor ik 2 dagen later toch helder bloed en toen ik stopte met de bolletjes, brak mijn menstruatie door.

ik hoop natuurlijk absoluut dat jou een ander scenario voorgeschoteld wordt, maar ik wilde je mijn verhaal wel meegeven.

Heel veel sterkte!

Posted

Bedankt voor jullie reakties,.

Ik denk inderdaad dat het een verloren zaak is. Ik vloei gewoon. Hoop alleen niet dat het slecht is dat die bolletjes de ongi wat tegenhouden. Normaal na een gestimuleerde cyclus dan word ik hevig ongi. Maar nu is het bescheiden zal ik maar zeggen. Zat te denken om zhuis nogmaals te bellen of ik die bolletjes dan vandaag toch nog moet blijven nemen, maar wil niet zeuren. Dus denk dat ik t maar volhoud tot morgen.

Ja, dan komt de eindstreep wel dichtbij. Hoewel ik nog 5 in de vriezer heb, is mijn vertrouwen weg. 4 emmy's in de verse poging pakken niet!! Waar moet je dan nog hoop vandaan halen. Ze ontdooien bij mij slecht..........oude eicellen.......................Waarom zou een ontdooide emmy dan ineens wel pakken...........???

Moet grootste deel in mijn up betalen.......................Derde poging............wordt maar de vraag of dat nog kan..........

Een verdrietig Egeltje :bye2:

Posted

Wat een verdrietig nieuws weer Egeltje. Maar er zijn 5 cryo´s dus de kwaliteit moet goed zijn en zou je net zoveel kans moeten hebben als een ander met cryo´s.

Laat de moed nog niet zakken, wonderen blijven bestaan al lijken ze soms ver weg.

Sterkte en succes!

Posted

Egeltje wat rot.... Ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Zelf heb ik altijd meer vertrouwen gehad in cryo's omdat in een cryo poging je lijf dan minder belast is met hormonen, geprik en gepor. Dat je vijf cryo's hebt geeft nog hoop, invriezen doen ze echt niet als het geen zin heeft. Wel balen dat ze niet zo goed ontdooien, maar eenmaal ontdooit maak je echt weer een goede kans. Geef jezelf in ieder geval eerst even de tijd om deze teleurstelling te verwerken. Sterkte!

Henne

Posted

Hi Egeltje, vervelend voor je dat dit niet heeft uitgepakt zoals je had gehoopt! Ik denk dat we je teleurstelling maar al te goed na kunnen voelen. De hoop verdwijnt dan telkens weer een stukje meer en word je radeloos, verdrietig en misschien zelfs depri. Het is ook helemaal niets om vrolijk van te worden, als je zo'n diepe wens hebt om een kindje in je armen te willen sluiten en dit uitblijft, raakt het je diep. Gooi je het er wel allemaal uit? Ga anders lekker naar het strand/duinen/bos en schreeuw het uit!!! Het lucht echt op! En zeg daarna dan tegen jezelf dat je ook positief moet blijven. Want je wilt immers nog zo graag? (Dit verdriet voelt je lijf immers ook en blokkeert!) Herhaal dit gewoon zo vaak en zo lang je het nodig hebt.

Maar Egeltje, geef het niet op. Je mag je zo voelen hoor, terecht, maar hou moed en ik weet dat ieder situatie weer anders is. Ik had bij de eerste poging niet eens een terugplaatsing omdat ik te weinig eitjes had en er maar een bevruchting heeft plaatsgevonden die niet goed was. Dat was helemaal een vreemde gewaarwording als je zo abrupt moet stoppen. Je twijfelt of je eitjes wel goed zullen ontdooien. Hoop er gewoon op dat het goed komt. Je hebt er nog vijf, dat is veel en je hebt er feitelijk maar een nodig, toch?

Ja, het geld dat vliegt zo de deur uit met deze pogingen. Maar dat is vast iets in te regelen en meer een praktisch probleem (zeg ik altijd maar, wat dan ergens misschien wel op te lossen is?) Ik weet niet hoeveel er bij jou al uitgevlogen is en op een gegeven moment zie je de bodem van je portemonnee, maar hang het daar nu niet aan op. Je wilt toch graag? Kop op en hou moed, goed?

Sterkte!!!

Posted

Dank jullie wel voor de lieve reaktie

Waar ik nu even mee zit is of het kwaad kan dat ik die bolletjes doorgebruik tijdens het ongesteld zijn.

Ik durf Gent niet meer te bellen, want straks vinden ze me een zeurpiet. Maar ik heb het idee dat je een natuurlijk proces zit af te remmen. Of zal ik ze toch maar bellen. Straks is mijn lichaam helemaal van slag........................

@henne

Ben zo blij voor je dat het eindelijk voor jullie is gelukt. Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? Hoe voel je je?

Ik gun het je echt. Misschien krijg je wel een tweeling!!! Nou, dan ben je in een keer klaar!! haaa.

Hou je me op de hoogte?

@fren 1976

Ik denk dat ons verhaal wel op elkaar lijkt. Jullie horen het morgen als ik het weet.

@Michaela

Dank je wel voor je bemoedigende lieve woorden

Posted

Egeltje, gewoon bellen hoor. Dan vinden ze je maar een zeur maar jij maakt je zorgen en daar zijn zij voor om die weg te nemen. Denk je echt dat je ongi nu is doorgebroken? Bellen als het je rust geeft. Gewoon doen. We durven allemaal niet maar ze hebben ons niet voor niets die telefoonnummers gegeven dat we bij twijfel mogen bellen. Waarom doen we het dan niet? Omdat het zondag is? Onze cyclus valt niet te plannen tussen maandag en vrijdag en dat weten zij ook!

Posted

Egeltje,

In januari heb ik en cryopoging gedaan, welke op wd 5 al mislukte (ik begon te vloeien). Er is toen voor de zekerheid bloedgeprikt en er bleek ook een kleine hoeveelheid hcg in m'n bloed te zitten. Wel moest ik doorgaan met de utrogestan. Drie dagen later moest ik weer bloedprikken en m'n hcg bleek ietsjepietsje te zijn gestegen (toen wd 8), maar m'n bloeden zette helemaal door. De utrogestan kwam er na het inbrengen net zo snel weer uit. Ik mocht toen stoppen omdat het hcg toch te laag was.

Maar als je minimaal vloeit en de utrogestan komt niet mee, dan zou ik toch nog even doorgaan. Wanneer moet je weer bloedprikken? Of kun je zelf nog een test doen om te kijken of de streep dikker wordt of juist niet?

Dan weet je ook zeker of er wat gebeurt.

Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen. En je hebt nog cryoos, wie weet wat deze nog voor je kunnen betekenen.

Het kan nog steeds!!!

Posted

hey egeltje

je moet gewoon bellen hoor het is jouwn lichaam en je bent geen zeur piet je wil weten waar je aan toe bent.

en je moet de moed niet op geven hoor heel veel sterkte.

liefs jessica

Posted

@hoi Michaela en Mart en Minous

Ik heb inderdaad net gebeld en ze vonden dat helemaal niet erg.

Ik ben gewoon ongesteld naar mijn mening. Maar ze adviseren toch om door te gaan. T kan geen kwaad die bolletjes, want de ongi komt er doorheen. Ze vonden dat ik mijn laatste kansen echt optimaal moet gebruiken zolang we nog geen tweede bloeduitslag hebben. Ik heb er al zoveel voor overgehad, zei men. En dat is natuurlijk ook zo. Ik kan ze inbrengen en dan een tampon erachteraan. haahhaa! Lekker verhaal he.

Ik zag trouwens in jouw handtekening Mart, dat jij ook een heel verhaal achter de rug hebt. Jemig dat is ook niet niks. En ben jij wel samen met iemand? Dat scheelt wel bij het verwerken. Ik heb mijn lieve dochter, die mij gelukkig veel afleiding geeft. Maar wat ik al schreef, het verlangen en het verdriet blijft heel sterk ook al heb ik een schat van een dochter. Het is een soort oergevoel denk ik.

Nu, maandag maar even afwachten. dan weet ik zeker of het mislukt is. Laat het jullie weten.

Liefs,

Egeltje (ik blijf duimen.............stiekem toch een beetje hopen dat er een wonder gebeurt......!!!)

:duimen draaien:

Posted

Ja, ik ben gelukkig wel samen met iemand. Anders weet ik niet of ik het had kunnen opbrengen.

En dat oerinstinkt...tja helaas zit dat diepgeworteld anders waren we waarschijnlijk al lang een andere weg ingeslagen.

Goed van je dat gebeld hebt. Zo zie je maar weer...

Wel gek dat je een tampon mag gebruiken, maar ik snap het ook wel. We blijven voor je duimen hoor!!!

Wie weet wat voor wonder je nog te wachten staat!

Posted

hey egeltje

ja dat komt er ook nog bij je moet alles alleen doen ik zal zo hart voor je duimen het is je zo gegund.

heel veel sterkte

liefs jessica

Posted

Hi Egeltje, ik lees net je verhaal...

Wat een onzekerheid zeg!

Ik wilde je alleen even laten weten dat ik voor je duim...

En ja dat oergevoel...dat ken ik! Een mooi diepgeworteld gevoel....

Niet opgeven hoor...heel veel sterkte!

liefs Daan

Posted

Hai Egeltje

wat ontzettend balen dat het met je emmietjes niet gelukt is, logisch dat je er ook even helemaal doorheen zit! Toch ben ik juist positief over je cryootjes, er zijn maar weinig dames die zoveel cryoos hebben en helemaal met jou leeftijd! Weet zeker dat het ziekenhuis ze niet zou invriezen indien ze kansloos zouden zijn. Dat geen enkel embryootje zich genesteld heeft wil niet zeggen dat de kwaliteit niet goed was, alle omstandigheden moeten echt optimaal zijn.

Wat de kosten betreft, ja dat is erg klote en unfair! Maar ik hoop voor je dat de cryo´s zorgen voor een 2de wondertje!

liefs

Babeth

Posted

Lieve reakties allemaal

Doet de mens goed. Oude eitjes komen helaas niet zo goed uit de vriezer. Vorige ronde van de 4 cryo's heeft t 1 gered. Wordt je dus ook niet vrolijk van. En verder speelt mee dat de cryo's per twee ontdooid moeten worden. Dat betekent bij 5 stuks zo weer drie maanden verder. En als ze dan niet goed ontdooien gaat er een maand voorbij zonder dat er iets gebeurt. Dus ik wil het ziekenhuis voorstellen ivm mijn leeftijd alles in 1 keer te ontdooien of dat ik ze bij wijze van uitzondering mag laten staan en misschien dan direkt voor de aller echt allerlaatste icsi te gaan. Mijn eieren worden er nl. ook niet jonger op.

Dilemma's dilemma's. Wel lekker als je deze dilemma's met je partner kan bespreken. Soms zijn keuzes best moeilijk. :2strangle:

Ik wil eerst een goed gesprek met de arts. Een heel duidelijk beeld krijgen van mijn kansen.............en mogelijkheden die er nog zijn.

Mijn laatste poging (nummer 3) is echt de allerlaatste. Dan wordt daarna financieel echt onhaalbaar. Dus ik focus mij op de 3e (en dus aller aller laatste) poging .......

Hebben jullie trouwens ervaring met acupunctuur? Kan dat het innestelen bevorderen??

Ik laat het weten morgen!!

Ciao for now

Egeltje

Posted

Ik heb sinds de 2e poging acupunctuur, kan dus niet direct zeggen dat dit bij ons persoonlijk voor succes gezorgd heeft. Bij ons was dit keer het zaad beduidend beter en dat heeft de doorslag gegeven. maar over het algemeen wordt wel gezegd dat acupunctuur kan helpen. Acu vind ik sowieso erg fijn, het helpt tegen de bijwerkingen en het helpt om te ontspannen. Als je verzekering het vergoedt, zou je het kunnen proberen.

Posted

Dank je wel voor je antwoord Henne. Enne................ik zal voor je duimen de 30ste. Spannend meid.

Posted

Hi Egeltje, wat goed van je dat je toch gebeld hebt. Zo zie je maar weer. Dus je kunt nog even door en heb je nog even hoop gekregen. Dat is toch fijn? Morgen dus een bloedtest. Spannen!

Ik doe ook aan acupunctuur om mijn lijf te helpen ontspannen te zijn en ontvankelijk etc...Dus dat zou ik iedereen aanraden. Het wordt ook vergoed door de meeste verzekeringsmaatschappijen, tenminste wel de consulten. Eventuele kruiden weer niet. Als je er open voor staat kun je het zeker proberen. Ik weet niet in welke streek Noord Holland je woont, maar ken wel een hele goede in Purmerend en in Amsterdam en ik kan natuurlijk nog verder voor je informeren.

Succes,

Posted

Nou meiden.

Bloedtest gehad...................alle waarden zijn weer naar low low gegaan............niet zwanger dus.

Ik wist het eigenlijk al natuurlijk. Ben ook heavy ongi en nu gestopt met de bolletjes.

Heb best wel beetje buikpijn soms, en vraag mij af hoe dat komt.

Woensdag een gesprek met de arts aangevraagd. Ik wil echt het e.e.a. heel duidelijk doorspreken en voor mijzelf een afweging kunnen maken............hoe nu verder.

Het was toch weer een klap. Ook al weet je het bijna zeker. Officieel mislukt. Ben een beetje het geloof verloren. Wat wil je...............4 top emmy's en die pakken geen van allen. Tja....................dat is een bittere pil om weg te slikken.

Mijn lieve dochtertje wilde net even met mama knuffelen.............och..............dat is zo fijn. Dat ik haar heb. Maar nu ik alleen op de bank zit..........komt toch het verdriet weer. Lief klein kindje.......ik verlang zo naar je. Waarom mag het toch niet............

Liefs

Egeltje