Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen!

Ik mag me ook plaatsen bij het wachtbankje

van oktober. Morgen een tp! Wat een opluchting

zeg. Vorige keer moesten we nog een dag extra

wachten. Nu al blij. 7 oktober testen.

Zal zo weer een kaarsje branden.

Allemaal veel succes! Hoop doet leven.

X

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dames die al een TP hebben gehad, succes op dit wachtbankje! We gaan voor groen.

Dames die nog de TP krijgen, altijd spannend; ook succes en hopen op een goede uitkomst!

Misschien dit wachtbankje geen lijstje? Merk dat veel dames het vervelend vinden. We kunnen ook gewoon zelf aangeven of we groen/rood geworden zijn als je daar behoefte aan hebt? Gewoon wel met z'n allen op het wachtbankje!

Geplaatst

hi ladies,

Als het goed is mag ik vanaf maandag op het wachtbankje. Vandaag de punctie gehad. Is me reuze meegevallen. Ze hebben 21 eicellen gevonden. Echt een top opbrengst. Zoveel had ik niet een durven hopen. Nu afwachten hoe het gaat met de bevruchtingen, maar ik hoorde al dat het zaad goed genoeg zou moeten zijn. So we'll keep our fingers crossed.

In dat geval mag ik 11 oktober testen. Zondag horen we meer.

Groet, Dorien

Geplaatst

Sheenara: Ik stel voor dat we alleen een groen lijstje maken en de rode gewoon achterwege laten. Dus pas op de lijst als je groen bent. Wel net zo leuk toch om je op een lijst te zetten als je groen bent?

Geplaatst

Goed idee Dorien!

Niemand wil zichzelf rood zien.

Ik zal het alleen moeilijk vinden om iedereen te onthouden wie en wanneer moet testen!(niet iedereen heeft een handtekening)

Daarom zeg ik het nu: Ik wens iedereen heel veel succes in de wachtende weken! Ik hoop dat we straks met z'n alle een hele mooie groen lijstje kunnen maken!

:goodluck: allemaal!

Geplaatst

wow dorien wat veel eicellen! En ja lijkt me een goed idee alleen de groenen (wij allemaal dus hopelijk) :icon_cheese: .

Iedereen succes he op het oktober wachtbankje, heb er een goed gevoel over!

Geplaatst

Dorien, wat een goede start met 21! Ik duim voor jullie!

Frederique voor jou ook een goeie tp!

Dit is mijn eerste dag geweest, en wat is het toch lang. Heb gelukkig veel leuke dingen gepland, verjaardagen etentjes en efteling! (weet iemand of het verstandig is om in de achtbaan ofzo te gaan??)

Geplaatst

Vandaag punctie gehad en 8 eicellen! Ben ik heel blij mee (1e poging 1, 2e poging 6 en nu dus 8).

Hopen op mooie bevruchtingen en een tp a.s. maandag.....spannend! En dan lekker op het wbje (met of zonder zichtbaar lijstje, dat maakt me niks uit, het komt toch zoals het komt).

Liefs,

Lot

Geplaatst

MBM,

Vervelend zeg dat je depri bent geworden! Hoop wel dat je hoop blijft houden, dit is o zo belangrijk. (vind ik)

Succes!

Janine,

Heel veel succes tijdens de ww!

Frederique,

Succes morgen bij de tp. Laat je er 1 of 2 terug plaatsen?

Sheenara,

Wanneer verwacht jij een tp?

Dorien,

Jeetje zeg, mooie opbrengst!

Ook jij heel veel toi, toi, toi!

Fijn dat de punctie goed is verlopen, nu duimen draaien dat er mooie embryo's zullen ontstaan.

Violeta,

Hoe voel jij jezelf?

Jaatje,

Ik persoonlijk zou het er niet op wagen om in een achtbaan ofzo te gaan.

Ik zou alleen de wat rustige attracties in gaan.

Het is voor mij te kostbaar om iets te gaan ondernemen waar ik mezelf niet prettig bij zou voelen.

Maar dat is voor iedereen anders hoor.

Je moet er zelf een keuze in maken wat je wel en niet doet tijdens de wachtweken.

Succes en veel plezier met je leuke afspraken!

Lot,

Wow, super dat er 8 eicellen gevonden zijn!

Ik duim voor mooie embryo's en een tp!

Hoeveel wil je er terug laten plaatsen?

Geplaatst
@wish: als er genoeg zijn, worden er 2 teruggeplaatst en de rest (hopelijk) cryo

we zullen zien.....

groet,

Lot

Mooie opbrengst Lot.

Idd 2 tp en de rest cryo's, zou perfect zijn.

Ik sluit me volledig bij Sylvie aan.

Lot, duim met je mee dat het toppertjes worden en succes met de tp maandag!

Geplaatst

hallo dames

zit nog maar op wd 2 en wat moeten we nog lang pffffffffffff

ik word gek van mijn hoofdpijn,al vanaf dat ik progynova tbl slik heb ik hier last van,elke avond denk ik,morgen is het vast over,maar nee,vanmorgen weer met hoofdpijn uit bed gestapt...en ik was flink duizelig woooo dacht ik,wat gebeurd me hier..

mijn vorige tp viel in onze vakantie,had het idee dat die dagen veel sneller gaan,net of ben ik er nu bewuster mee bezig

hoe vergaat het jullie allemaal

fijn weekend

janine

Geplaatst

Lot wat goed 8 eicellen! Ikhoop dat ze allemaal bevrucht zijn.Is het all bekend?

Wish ik voel me vreemd,af en toe stekjes,mijn eierstoken doen nog steed een beetje pijn maar goed ik wil daar niet over denken.Ik zeg gister tegen mijn vriend :au wat een rare steek hier beneden,doet een beetje pijn.Toen zei hij heb jij dit ooit gehad ,toen zei ik nee, en toen kwam ie met een glimlach op zijn gezicht....ongelooflijk.Hij vindt namelijk dat als ik iets raar voel die ik nooit gevoeld heb,gaat de goede kaant op haha

Janine wat jammer dat je hoofdpijn hebt.Je kan wel paracetamol nemen(misschien helpt je niet)maar het kan.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ik zie dat jullie hier niet aan "het lijstje" gaan doen...HEERLIJK, mag ik mee doen aan het niet lijstje, miss een beetje voorbarig maar ik heb dinsdag de punctie en verwacht vrijdag de TP van 2 stuks...als alles meezit natuurlijk. Vorige twee pogingen kreeg ik de zenuwen van dat lijstje HOOP als er nog niemand groen is (dan heb je statistisch gezien nog de meeste kans) en na drie groene in "mijn" week weg hoop...misschien een rare gedachte en het is zeker niet zo dat ik het de groene niet gun, maar de stress door dat lijstje is me net iets te veel:shootme: vandaar dat ik van plan was om er deze keer maar wat omheen te lezen en af en toe te reageren, maar met een aantal meiden in het zelfde schuitje is het toch een stuk gezelliger en je snapt elkaar zo goed!!

Deze keer voel ik me 10 keer beter dan de vorige twee vooral tusssen de oren in dat wil ik zo houden, men zegt vaak je MOET positief zijn, maar dat knopje kon ik niet vinden..nu ben ik op een dag positief opgestaan raar maar waar....

Meiden allemaal heel veel geluk en sterkte! (ik ga nu even helemaal bijlezen)

Geplaatst

Wat ellendig eigenlijk ook weer zoveel bekenden op het oktober wachtbankje terug te vinden. Ik hoop dat het deze keer voor allemaal positief uit zal pakken.

@Wish: Helaas treffen we elkaar weer hier op het topic, maar we gaan er weer voor. Ik wens je heel veel succes met je cryo TP. Weet je al wanneer je de TP krijgt?

@Sylvie: Ik hoop ook idd dat je als eerste de maand oktober groen mag gaan kleuren. Het is je gegunt. Ik duim voor je.

@Lot: Mooie opbrengst 8 eicellen. Ik hoop dat er een mooi aantal bevruchtingen tot stand zal gekomen en alvast heel veel succes maandag met de TP.

@Janine: Ik wens je heel veel succes met je wachtweken. Hoop dat je 7 oktober een mooie positieve test in handen zult hebben.

@Doortje: Mooie opbrengst 21 eicellen. Hoop dat er mooie bevruchtingen tot stand zullen komen. Morgen krijg je iig het verlossende woord. Heel veel succes.

@Frederique: Hoe is je TP gegaan vandaag? Ik hoop een positieve test voor je 7 oktober. Veel succes met het wachten.

@Spaatje: Alvast heel veel succes dinsdag met je punctie. Hoop dat er een mooie opbrengst zal zijn en op dan naar de TP. Positief blijven is idd heel belangrijk............... maar valt soms ook niet mee....................

Voor mij nog een paar daagjes en dan mag ik ook weer van start met mijn cryo behandeling.

Groetjes Daniella

Geplaatst

Goedemiddag!

Zo de terugplaatsing is een feit. een 7 cellige is teruggeplaatst. Nu dus duimen draaien en wachten op een goede uitkomst.

Ze konden nu nog niet zeggen of er iets kon worden ingevroren. Daar krijgen we van de week een brief over.

We wachten alles maar rustig af. meer kan je toch niet doen.

Ik moet me wel nog steeds rustig houden, dit ivm de 'volle' eierstokken.

Dus zit maar weer verplicht op het bankie. Mijn schoonmoeder heeft even de beneden verdieping stofgezogen.

Scheelt weer.

Allemaal fingers crossed, de kaarsjes aan. Dan komt het allemaal wel goed toch!

Positief blijven!

Ierdereen heel veel succes gewenst.

Groetjess

Geplaatst

Hey meiden, ik had 19 september een TP van 1 cryo en mag 3 oktober testen op dus wd 14.

Maar het lijkt mij dat ik ook wel eerder kan testen, want dat zou 17 dagen na eisprong zijn geweest.

Maar ik zie hiet eigenlijk niet echt een lijstje, is dit bewust?

Danielle gelukkig schiet het weer op voor je!

liefs joske

Geplaatst

Hoi ladies,

ook weer een TP gehad, was helaas een hel. Maar uiteindelijk gelukkig toch een embryootje terug. Maar goed we houden moed, en hopen natuurlijk op een volledig groen bankje dit keer :alien:

Allemaal succes!!!! :wav:

Geplaatst

Hoi Joske

Ik mocht vorige keer met mijn cryo TP op wachtdag 12 al testen.

Het begint idd alweer op te schieten. Nog eventjes en dan weer van start.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

dank je! 7 oktober mag ik testen, is volgens mij wel een populaire testdatum, heb hem hier al een paar keer voorbij zien komen...

jij ook succes weer, bijna beginnen he?

Geplaatst

Spaatje,

Ik hoop dat het lijstje weg gaat blijven.

Maar je kan dit natuurlijk niet gaan eisen van anderen die wel een lijstje willen maken.

Als er een lijstje gaat komen, dan zet ik mijn naam er gewoon niet op. (dan is het ook opgelost, toch)

Succes met de punctie en ik zal m'n duimen draaien dat er 2 terug geplaatst gaan worden en dat er cryo's zullen zijn!!!

Daniella,

Tja, helaas weer wat bekenden te zien.....

Ik heb woensdag de eerste echo, cd 13.

Meestal heb ik een cyclus van 30 dagen, dus verwacht ik de eisprong rond cd16.

De cryo's zijn op dag 2 of 3 ingevroren. Dus wanneer de tp zal zijn weet ik nog niet precies.

Dat het niet lang meer zal duren is wel een gegeven.

Hoop zo dat er 2 cryo's tp kunnen worden.

Wanneer verwacht jij te kunnen beginnen?

Frederique,

Je hebt nu dus een geweldige topper aan boord!

Succes tijdens het wachten!

Wij wachten met je mee.

Sheenara,

Vervelend dat de tp niet prettig is verlopen.

Maar dan toch een topper tp gekregen!

Zie dat je 7 cryo's had.

Hoeveel heb je er nu nog? (ben niet nieuwsgierig, sorry hiervoor) HIHI!

Laat je er bewust 1 terug plaatsen of is de rest niet goed ontdooid?

Heel veel toi, toi, toi tijdens het wachten!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden