Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow wat een boel dames hier!!!...hallo allemaal voor diegene die mij niet kennen....wij beginnen na drie jaar natuurlijk geprobeerd te hebben met onze eerste IVF....we zitten er midden in. 4 follikels geoogst, drie eicellen (100procent score) eentje is afgelopen maandag teruggeplaatst en twee ingevroren....vinden jullie het goed dat ik ook lekker met jullie meewacht en mee hoop???

Lfs nano....

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik kan ook nog een weekje plaatsnemen 06-10 mag ik gaan testen

het is allemaal zo spannend

ik heb vandaag een test gedaan hij was negatief maar ja heb gewoon ook te vroeg getest

ik kon het gewoon niet laten ik hoop dat 6okt er een streepje bij komt

maar hetis voor ons ook de 1e keer

ik wens iedereen veel succes

Geplaatst
Wow wat een boel dames hier!!!...hallo allemaal voor diegene die mij niet kennen....wij beginnen na drie jaar natuurlijk geprobeerd te hebben met onze eerste IVF....we zitten er midden in. 4 follikels geoogst, drie eicellen (100procent score) eentje is afgelopen maandag teruggeplaatst en twee ingevroren....vinden jullie het goed dat ik ook lekker met jullie meewacht en mee hoop???

Lfs nano....

Hoi Nano, even een vraagje...ik ook 4 folikkels en drie eitjes..is dan dan toch 75%.....of heb je het over de drie overgbleven...los daarvan of het nou 100 is of 10...ik hoop dat er bij ons 1 in de vriezer gaat en 2 retour to me

En wacht gezellig mee!!

Geplaatst

Ik wilde mezelf hier eigenlijk niet meer melden maar doe het toch. Misschien moet ik inderdaad wat meer vertrouwen schenken aan de twee embyo's die vanmorgen teruggeplaatst zijn. De kwaliteit was niet goed, viercellig.Vandaar dat ze er ook 2 terug geplaatst hebben.

Verder mag ik tot komende week donderdag zowiezo helemaal niets meer doen ivm overstimulatie.

7 oktober bloedtest en echo ivm overstimulatie en

15 oktober bloedtest ter controle of ik zwanger ben.

Komop celletjes, jullie kunnen het!

Verder iedereen succes en met name Witje morgen met de punctie

Groetjes Vriezen

Geplaatst

hallo dames

weliswaar geen lijstje hier maar toch erg druk en spannend,, jeetje heb net allerlei berichten gelezen en schoot er gewoon even helemaal vol van.

Sylvie, ik hoop zo dat het toch goed is!!!!! verdorie, waarom kan er toch niet iets onwikkeld worden zodat we snel duidelijkheid kunnen krijgen!!!! of tenminste goed of niet goed maar niet half half.....

Mia, vind het erg bijzonder om juist samen met jouw hier te zijn! zullen we heeeel erg ons best doen om onze kanjers te verrassen!? succes morgen met de fm

Witje, je hebt je super gehouden hoor, geeft niets dat je het even niet meer trok, die negatieve energie ben je maar mooi kwijtgeraakt!!!

lieve meiden, allemaal heel erg veel succes, ik hoop van harte dat het nu eens een bankje wordt met overwegend groen!

:positive energie::gekruiste vingers 2

liefs

Babeth

Geplaatst

Net de tweede echo gehad, waren alweer flink gegroeid heb er nu links 5 waarvan de grootste 16 mm is en rechts..... 19 stuks waarvan de grootste 18 mm is, en bms is 9 verwacht maandag de punctie te hebben , maar eerst zaterdag nog een echo en waarschijnlijk s'avonds de pregnyl.

Dames allemaal heel veel succes , we gaan voor een mooie groene maand.

Geplaatst

Babeth, wat een schat ben je toch! Jaah, laten we onze kanjers maar eens verrassen!!!!

Suus77, wat een volle buik moet jij hebben zeg! Wat veel! Ik ben benieuwd hoeveel ik er bij de eerste meting heb! Voel je het?

Lekker veel dames hier op het onzichtbare bankje!

Kissie Mia

Geplaatst
Hoi Nano, even een vraagje...ik ook 4 folikkels en drie eitjes..is dan dan toch 75%.....of heb je het over de drie overgbleven...los daarvan of het nou 100 is of 10...ik hoop dat er bij ons 1 in de vriezer gaat en 2 retour to me

En wacht gezellig mee!!

De score van 4 follikels was best laag...maar uit de vier follikels waren drie eicellen ontdekt....deze zijn toen aan de oostindische water-paringsdans begonnen en dat was een 100 procent score...(3 eitjes bevrucht alledrie achtcellig!!!)

Gezellig samen wachten!!! Ik duim met je mee!!!

Geplaatst

hoi allemaal,ik zit met vakantie en ik heb vandaag een test gedan,heel erg vroeg,maar ik heb heel veel pijn in mijn buik,ik durf bijna te zeggen dat ik ongi zal worden.op de test zag ik een heel licht streepje,maar echt zoooo licht dat ie bijna onzichtbaar is,ik vroeg mijn vriend wat hij vindt,is het een streepje of zit nou tussen mijn oren....nou hij vindt het geen streep.....dus 30 min lter was wel een streep,maar op de gebruikaanwijzingen staat dat 30 min later moet je niet kijken wat er op staat omdat dat niet telt.

nu weet ik niet wat ik moet denken....ik ben zo bang dat ik ongesteld kan worden,mijn eierstoken staan op een punt te exploaderen,ik krijg krampen van....die ken ik ik krijg ze voordat ik ongesteld word....

meiden weet er iemand of je toch zwanger kan worden als je zo pijn hebt

groetjs,violeta

Geplaatst
De score van 4 follikels was best laag...maar uit de vier follikels waren drie eicellen ontdekt....deze zijn toen aan de oostindische water-paringsdans begonnen en dat was een 100 procent score...(3 eitjes bevrucht alledrie achtcellig!!!)

Gezellig samen wachten!!! Ik duim met je mee!!!

Hahah nou daar ga ik ook voor...had nu ook minder follikels dan de vorige twee keer (maar dat was de planning met menopur) kan je die oostindische water-paringsdans even voordoen...man heeft indisch bloed...miss helpt het ;-)

Geplaatst
@ Violeta..ik zou het niet weten...heb zojuis wel 8 kaarsjes aangestoken....er is er vast één voor jou! sterkte meis

Lief!!!

Violetta gewoon morgen met de eerste ochtend urine nog eens testen!!!!!....mijn duimen draaien...

Geplaatst

wow meiden wat is er hier druk ik zat ook even snel te lezen en hopen dat iemand een antwoord kan geven an mijn vraag.

de komende dagen wordn heel spannend voor vele,punctie,tp,testen,spuiten...

ik wil iedereen veel succes wensen

Geplaatst

pfff....stom van me ik heb maar een test mee genomen,ik ga even zoeken waar ik hier een test kan kopen ik word gek van de pijn,ik verlies de hoop.

bedankt meiden,als ik terug ben steek ik de kaarsjes terug :)

Geplaatst

@Nano: Natuurlijk kan je hier meekletsen. Spannend hoor je 1ste IVF behandeling. Ik hoop dat deze positief uit zal pakken voor je. Wanneer mag je precies testen?

@Nelly: Ook welkom hier en spannend nog dat laatste wachtweekje. Ook voor jou de 1ste behandeling. Heb je IVF of ICSI gedaan?

@Witje: Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit meid. Heel veel succes met je punctie morgen en ik hoop op een mooi aantal bevruchtingen voor je.

@Spaatje: Voor jou een spannende dag morgen. Hoop dat je mooie bevruchtingen zult hebben.

@Wish: Zondag dus het verlossende woord of je cryootjes goed ontdooit zijn. Altijd weer heel spannend. Ik duim voor je en hoop dat deze cryootjes lekker bij je zullen blijven zitten de komende maanden.

@Vriezen: Positief proberen te blijven meid. Dat het beide viercellige zijn wil niets zeggen hoor. Heel veel succes met je wachtweken.

@Sylvie: Ik blijf voor je duimen meid.

@Babeth: Hoop dat jullie laatste cryootje jullie alle geluk van de wereld zal brengen.

Ik ben vandaag officieel weer begonnen met mijn cryo behandeling. Heb vandaag mijn eerste hormoonpleister geplakt en 13 oktober heb ik mijn echo. Als alles dan goed is krijg ik mijn TP vrijdag 15 oktober.

Dus begint ook weer allemaal spannend te worden.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

@Violeta: Ik hoop dat het toch een licht streepje was op de test. Wel vervelend dat je zo'n buikpijn hebt. Heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Dank je wel e 12 e....nog zoooooooooooooooo laaaaaaang wachten......pfff heb echt bewondering voor de mensen die al met hun zoveelste behandeling bezig zijn.....wat een (veer) kracht!!!

@Nano: Natuurlijk kan je hier meekletsen. Spannend hoor je 1ste IVF behandeling. Ik hoop dat deze positief uit zal pakken voor je. Wanneer mag je precies testen?

@Nelly: Ook welkom hier en spannend nog dat laatste wachtweekje. Ook voor jou de 1ste behandeling. Heb je IVF of ICSI gedaan?

@Witje: Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit meid. Heel veel succes met je punctie morgen en ik hoop op een mooi aantal bevruchtingen voor je.

@Spaatje: Voor jou een spannende dag morgen. Hoop dat je mooie bevruchtingen zult hebben.

@Wish: Zondag dus het verlossende woord of je cryootjes goed ontdooit zijn. Altijd weer heel spannend. Ik duim voor je en hoop dat deze cryootjes lekker bij je zullen blijven zitten de komende maanden.

@Vriezen: Positief proberen te blijven meid. Dat het beide viercellige zijn wil niets zeggen hoor. Heel veel succes met je wachtweken.

@Sylvie: Ik blijf voor je duimen meid.

@Babeth: Hoop dat jullie laatste cryootje jullie alle geluk van de wereld zal brengen.

Ik ben vandaag officieel weer begonnen met mijn cryo behandeling. Heb vandaag mijn eerste hormoonpleister geplakt en 13 oktober heb ik mijn echo. Als alles dan goed is krijg ik mijn TP vrijdag 15 oktober.

Dus begint ook weer allemaal spannend te worden.

Groetjes

Daniella

Geplaatst
Hahah nou daar ga ik ook voor...had nu ook minder follikels dan de vorige twee keer (maar dat was de planning met menopur) kan je die oostindische water-paringsdans even voordoen...man heeft indisch bloed...miss helpt het ;-)

http://www.zodiacanimals.nl/pages/content.aspx?type=animal&id=72

Let op het eigenlijk een Maleisisch dier tapir....maar doet eeldegelijk de oostindische paringsdans....en kan goed zwemmen,...hihi...(heeft trouwens ook een slurf van 17 cm....toen ik dat las moest ik hartelijk lachen)

In Amsterdam is er ooit een geboren en er is een Japanse naam voor jukema of zoiets....dat betekend weer dromenvanger....hihi

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden