Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Van onze geoogste 12 rijpe eitjes gisteren zijn er 10 bevrucht!!!!!!!!!!!!!

Joepie de poepie!!!! Maandag gaan we er 2 terug laten plaatsen..........

Geplaatst

@N-Sky, owwww wat ontzettend klote! ik hoopte zo voor je dat je een mooie stijgign zou hebben!!! sterkte meis!!!

@Witje, wat een heerlijk bericht, wie weet nog wel cryo´s, alvast heel veel succes!

@Suus, wat een enorme hoeveelheid zeg, dat he nu maar niet nog meer gaat worden , je zult je buik wel flink voelen nietwaar?

Sylvie hoe gaat het met jou? voel je je al iets zekerder?

liefs

Babeth

Geplaatst

@Sky, wat een k...tnieuws! En wat een teleurstelling. Veel sterkte en een knuffel.

@Witje, wat een goed bericht. Hopelijk blijven ze mooi alle 2 zitten.

liefs,

sissy

Geplaatst

@ Sky...sterkte meis!!

@ witje...en ze even vertellen dat ze moeten luisteren naar mams en tot een maand of 9 binnen moeten blijven..

Geplaatst

Sky.., sterkte meis!

Witje mooie score, fijn dat je 2 teruggeplaatst hebt gekregen. Ik ga voor je duimen!

hier nog niet ongesteld..., Zit nu op wd 13 na TP, en 16 dagen na eisprong. Normaal zou ik toch ongi moeten worden, want ik gebruik geen bollen.

Deze cryo is in een natuurlijke cylus geplaatst.

maar voel nog helemaal niets...., dus ik heb nu wel hoop maar geloof er nog niet in.

morgen mag ik testen van het ziekenhuis.

liefs joske

Geplaatst

Lieve JOske

wel de moed erin houden hoor, juist toch ene heel goed teken dat je op dag 16 na de eisprong nog geen bloedverlies hebt? je hoeft ook niet iets te voelen! Knap van je dat je nog niet zelf getest hebt, ik heb zeer goede hoop voor je!!!! Moet je in het zkh. bloed laten afnemen of ga je met een thuistest aan de gang? in ieder geval onwijs veel succes!

Geplaatst

Hallo Dames,

Wil me ff toevoegen :)

Helaas terug van weggeweest :(

Kort mijn IVF/ICSI verhaal:

2008 : 6 maal IUI - Niet Zwanger.

2009 : 1. IVF zwanger - Helaas na 22 weken misgegaan. Onze zoon overleden.

2010 : 2. IVF - Niet Zwanger. Cryo - Niet Zwanger.

2010 : 3. IVF - Mislukt. Geen Bevruchting.

2010 : 1. ICSI - 8 emmies. 2 teruggeplaatst rest helaas niet sterk genoeg om in te vriezen.

Testdag 16 oktober... Vind het allemaal zo spannend. Voel van alles en nog wat. Heb aan de ene kant hoop andere kant ben ik bang dat het WEER niet gaat lukken.

Heb sinds de punctie ( afgelopen dinsdag) krampen alsof ik ongi moet worden. Heb net ook een beetje bruine afscheiding op wc papier gezien :( baal er zo van. Was geen bloed maar toch.... Zou het ook door die bolletjes komen??

Dames, ik voel zoooo met jullie mee. Ik hoop dat dat we allen goed bericht zullen krijgen. En voor diegenen bij wie het mis is gegaan. Leef echt met jullie mee!!!!

Succes allemaal :positive energie:

Geplaatst

Lieve Dunya

houd goede moed!!! ik had op dag 6 na de tp van de cryo een heel klein beetje bruikverlies (friemeltje) , dat bleek achteraf van de innesteling te zijn.

voor een menstruatie is het echt nog te vroeg, grote kans dat het wat oud bloed is van de punctie, voor een innesteling is het nog wat te vroeg, (ik neem aan dat gisteren de tp was?)

De wachtweken zijn voor jullie net begonnen, heel veel succes! ik hoop echt van harte dat er een mooi broertje of zusje voor jullie te vroeg overleden zoontje komt!!

Heel veel succes!

liefs

Babeth

Geplaatst

Joske ik krijg maandag onze 2 kanjers terug...

Dunya heel veel succes, probeer de moed erin te houden hoor, het is echt nog te vroeg om er iets van te zeggen!!

Geplaatst

Lieve dames, hartelijk dank voor jullie reactie. Tp was inderdaad gisteren. Pfff is pas een dag voorbij :) inderdaad het wachten is pas begonnen.....:( Xxx

Geplaatst

@Sky: Wat klote voor je dat het weer niet zo heeft mogen zijn. Heel veel sterkte gewenst.

@Witje: Mooi resultaat en maandag TP van 2 emmies, geweldig.

Hoop dat je er nog cryootjes aan zal overhouden. Heel veel succes.

@Dunya: Wat spannend weer voor je. Heel veel succes met je wachtweken.

@Joske: Onwijs veel succes morgen met testen en ik hoop op een positief resultaat.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

ow Daniella

ik zie nu pas dew datum van jullie cryo tp vermeld staan! wat super zeg, ga je ze alle 3 laten teurgplaatsten of je kansen spreiden?

moet eerlijk zeggen dat ik daar nooit een voorstander van was (bij eerdere tp´s) maar ben erg blij dat we de vorige keer voor 1 gingen en er nu nog eentje over hebben.

de 15de, schiet echt al op hoor, super!

liefs

Babeth

Geplaatst

dunya zet hem op.....morgen is voor mij precies een week nu tp ....zenuwslopend....;-)

Ik zal heerlijk met je meehopen....

Babeth ik vind je een sterke vrouw!! Knap dat je naast je eigen periode zo klaar kan staan met raad en daad voor anderen...;-)

N.sky.....balen met hoofdletters ....leef met je me....

Witje succes morgen met de tp...;-)

Geplaatst

meiden ff snel;

We hebben vandaag positief getest!

ik snap er niets van, voel me totaal niet zwanger............., maar we zijn zooooooooooo blij.

liefs joske

Geplaatst

Witje, wat een super reslutaat! We duimen dat je 2 toppers bij je blijven tot juni 2011!!!

Daniella, bij jou komt het nu ook weer dichterbij, gebruik je er medicatie bij nu je een cryo tp krijgt?

Nano, we zitten alletwee op wd6 vandaag en langzaam dat het toch gaat pffff! Ik heb alleen erg last van luie darmen maar daar heb ik weleens meer last van. Je weet ook niet wat je moet voelen... Ik moet nog tot en met woensdag bollen gebruiken en dan de dagen aftellen!

Liefs

Geplaatst

Nou moe Joske, wat een fantastisch nieuws zeg zo even op een zonnige zondagmorgen...

Het is jullie heel erg gegund!!!!!!

Super...

Geplaatst

Breek even in; Wish, was al naar je op zoek... Goed nieuws voor jullie, lees ik. Morgen tp! Ik duim met je mee en hoop voor jullie dit keer ook op een positieve test en een mooie zwangerschap, meid! Dikke knuffel!

Witje, jij ook succes! Voor nu geweldig resultaat.

Alle andere meiden: wachtbankjes zijn 'killing', dus veel succes. Alleen het doorlopen van deze trajecten maakt ons al bikkels en is een zwangerschap als beloning waard. Ik hoop op veel groene regels voor jullie...

Geplaatst

haha Joske, wat een geweldig nieuws!!!!! zie je nu wel!, ik vind het geweldig, geniet er van, op naar de eerste echo, erg spannend!!!!

Nano, bedankt voor je lieve reactie, moet weten dat velen mij hier ook tot steun zijn hoor! jij ook veel succes, bijna een week voorbij?

Violeta, hoe gaat het bij jou?

liefs

Babeth

Geplaatst

thanks meiden!

Het is zo onwerkelijk, nu duimen dat het blijft zitten. Het is nu in 14 maanden tijd de 3e keer dat ik zwanger ben.

Wel heftig als je het zo bekijkt. Maar juist ook positief omdat het zwanger worden gelukkig best wel snel lukt. Nu moet het beebje nog blijven zitten!

Maar ga van het positieve uit, het is tenslotte een bikkeltje omdat het, het ontdooien gered heeft (andere 2 niet). Hoewel ik natuurlijk niet zeker weet of ik nu zwanger ben van het cryo tje of

van mijn eigen eitje...., dat weet je natuurlijk niet. Maar dat maakt ook niet uit!

Ik zal een foto toevoegen..., maar weet niet of dat lukt, ik weet nl niet hoe ik het verkleinen moet.

[ATTACH=CONFIG]54[/ATTACH]

liefs joske

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden