Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

sylvie GEFELICITEERD!!!!! Wat ben ik blij voor je!Laat maar snel bloed prikken en op naar de echo!

spaatje succes met de tp.

dorien ik heb het ook,hoesten en niezen,doet mijn pijn.verder weet ik niet wat dat betekent.

Guusje succes,je bent ook begonnen.

suus bij jou zit er heel goed uit.op naar de punctie

witje,heei vaandag de punctie ,veel succes ik duim voor een mooie bevruchting straks.

Daniella,jij ook....krijg je tp,weet je hoeveel?ik duim voor je.

deze mand is goed begonnen met sylvie,laten we maar haar volgen!

meiden ik hoop niet dat ik iemand vergeet

(vast wel), het is zooo klein toetsenbord,en de internet is zoooo langzaam en af en toe weg...grrr...ik ben vanafdinsdag weer online en ik ga jullie weer in de gaten houden :) jullie zijn in ieder geval in mijn gedachten!

liefs,violeta

Geplaatst

@ spaatje: succes vanmiddag! Doe die drie mogelijke cryotjes van mij even de groeten die daar nog ergens in het lab liggen (haha). Weet nog steeds niet of ze goed genoeg zijn, heb nog geen bericht gehad.....

Succes met het wachten....

Groetjes,

Lot (wd 5.... pffff, ik wou dat ik wat voelde)

Geplaatst

Sylvie: gefeliciteerd! Het blijft spannend, maar ik zou zeggen: geniet maar lekker van het idee!

groetjes,

Lot

Geplaatst

hallo dames

silvia :gefeliciteerd.....super wb oktober geopend met groen

dames die vandaag de punctie hebben heel veel succes.....

ik zit zelf vandaag op wd 8 voel ook van alles....maar geen ongi gevoel...maar ja dat word je ook niet in een gestimuleerde cyclus...door de proganov en die vieze bollen....ik moet echt wachten tot de test datum....ik voel me wel anders als de vorige verse tp...maar dat hoeft ook niks te zeggen natuurlijk

alle meiden een fijne dag en we gaan allemaal voor groen

liefs janine

Geplaatst
@ spaatje: succes vanmiddag! Doe die drie mogelijke cryotjes van mij even de groeten die daar nog ergens in het lab liggen (haha). Weet nog steeds niet of ze goed genoeg zijn, heb nog geen bericht gehad.....

Succes met het wachten....

Groetjes,

Lot (wd 5.... pffff, ik wou dat ik wat voelde)

kan lang duren hoor lot...wij hadden bericht ongeveer 3 wk na de TP.....maar ik doe ze de groeten en zeg dat ze brave eskimootjes moeten worden

Geplaatst

Sylvie,

Wat geweldig, super gaaf, je bent zwanger!!!!!!

Proficiat!

Spaatje,

Joepie, vanmiddag een tp, succes!

Weet even niet meer wie het vroeg, maar volgens mij was dat wel in dit topic.

We worden zondag door het lab. in Genk gebeld. Voor 15.00uur.

Als er een tp komt zal dit maandag na de middag zijn.

Geplaatst

Pffff, 3 weken later pas te horen krijgen of dat er cryo's zijn.

Dat vind ik echt absurd!

Dit kunnen ze echt wel eerder vertellen.

Wij horen dit op dezelfde dag als de tp plaats vindt.

Geplaatst

Ik heb mijn handtekening ook aangemaakt. Wel zo handig inderdaad.

Ik begin zowaar te wennen aan het nietsdoen. Filmpje kijken, computeren, visite ontvangen, knuffelen met de honden. Straks wil ik niet meer anders haha.

Ik voel me gelukkig redelijk. Gisterenmiddag en avond had ik echt buikklachten, het gevoel dat hij uit elkaar ging klappen. Dat is gelukkig wel minder.

Voordeel dat ze zich zorgen maken om mijn gezondheid is dat ik dat ook doe en daardoor minder aan het zwanger worden zelf denk. Meer van, laat me ajb uit het ziekenhuis blijven.

@Sylvie. GEFELICITEERD! De maand begint goed. Het lijkt me super maar tegelijkertijd ook eng.

@Violeta80. Hoe is het in turkije. Hopelijk kun je wel een beetje relaxen en genieten!

@Spaatje. Succes met de terugplaatsing. Ingreep opzich stelt niet veel voor (vond ik dan) maar alles eromheen SPANNEND!

Groetjes Vriezen

Geplaatst

@ vriezen..ik weet het, is de derde keer, alleen die volle blaas...de laatste keer kon ik niet meer, gaan plassen dus en snel veel drinken..mja was binnen 5 minuten aan de beurt, de dame was niet blij maar gelukkig erg ervaren ;-) helaas geen zwangerschap...

Geplaatst

Silvie gefeliciteerd echt super..

Hier erg veel last van mij buik, mag om 2 uur bellen wanneer de volgende echo is ik denk morgen. Wel de meeste foll van al mijn pogingen.

Witje ik hoop dat je een mooi resultaat had vanmorgen hoeveel eicellen heb je, veel plezier bij de woning he.

Wie wordt de volgende groene??? Wij allemaal haha

Geplaatst

Een volle blaas is bij mij niet 'nodig'.

Ik kon twee keer voor een tp echt niet meer ophouden.

Toen vroeg ik of dat ik mocht gaan plassen en dat mocht.

Nou, na het toiletbezoek mochten we meteen naar binnen. Heb nog wel wat water gedronken, maar dat was niet veel.

De tp verliepen prima.

Er wordt een echo app. op mijn onderbuik gezet zodat de gyn precies goed zit met het rietje.

Mooi ook om te zien hoe het witte wolkje met daarin de embryo's in je baarmoeder komen.

In het Cze werd de tp zonder echo app. gedaan en waren de tp elke keer pijnlijk.

De gyn zit dan met het rietje tegen je baarmoederwand aan te prikken en dit veroorzaakt de pijn. (menstruatiekrampen zeg maar)

Geplaatst

Bij het Erasmus Rotterdam kregen we ook pas na 3 weken te horen voor cryo's, mits ze je niet vergeten zoals bij ons gebeurt is.

Dat is echt kl*te. Bij MC Kinderwens krijg je dit te horen op het moment dat ze je bellen voor de tp.

Geplaatst

@ Sylvie..was bij ons dus ook in het EMC..

@ Wish....de dame legde wel uit dat het iets gemakkelijker was ivm het echo beeld, ik kan idd ook meegkijken via het schermpje.

Geplaatst

Bij het EMC wordt het idd met behulp van een echo gedaan, bij MC Kinderwens niet.

Stom maar ben dan toch bang dat ze verkeerd zitten.

Geplaatst

Krijg geen bloedtest van de ha, kreeg de ass. aan de telefoon en de mening van de ha is dat het geen toegevoegde waarde heeft en dat het een te dure test is!!!

Wat een k*twijf zeg, alsof ik de deur zo plat loop bij hun. Krijg hier weer wat afscheiding en heb veel rugpijn, ik weet het kan er allemaal bijhoren maar toch.

Kon wel naar de praktijk komen om daar nog een urinetest te doen, kan ik thuis ook, testen zat.

Geplaatst

Sylvie, wat een goed nieuws zeg! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Rottig dat je geen bloedtest krijgt, snap dat jou dat meer zekerheid geeft. Neemt het zkh ook geen bloedtest af?

Ik moet juist wachten tot 7 okt (nog een week).

Vanmorgen een test gedaan omdat ik me zo raar voel en ik had een licht streepje, maar weet niet of het van de pregnyl nog zou kunnen zijn. (17 sept gespoten)

Wish, bedankt voor het helpen, mijn handtekening is aangepast. Moet wel zoeken op het nieuwe forum!

Spaatje, SUCCES vanmiddag!!!!!!!!

Geplaatst

Jaatje, ik heb 15 sept. om 22.00 gespoten en gisteren de eerste test gedaan en volgens de kliniek kon dit niet meer van de Pregnyl zijn. Dus het gaat de goede kant uit bij jou, spannend!

Wij zitten bij MC Kinderwens en die geven geen bloedtesten. Ze zei ook meestal doet de ha dat wel op verzoek behalve bij ons dus.

Geplaatst

Hallo dames, reserveer echt maar een mooie plaats voor me maandag!! We hebben 12 rijpe eicellen dus er is zeker te weten een tp maandag ochtend om 9 uur!!!!!!!!!! Morgen tussen 11 en 12 bellen voor bevruchtingsresultaat.

Spaatje succes vanmiddag, verwelkom je emmy's maar thuis!!

En voor alle anderen heel veel succes met wachten!!!!!!!!!

Liefs

Geplaatst

Sylvie, dan is het helemaal k*** dat de ha dat niet wil doen...........

Ik heb de pregnyl om 19.00u gespoten maar ik vertrouw er nog niet op, als ik nog niet ongesteld wordt doe ik maandagochtend nog een test.

Witje, wat een goed nieuws! Spannend morgen! Succes!

Geplaatst

Witje, helemaal goed!! Viel de punctie mee?

Jaatje, het wordt spannend..!

Pff wat duren die wachtdagen lang zeg... afgelopen nacht bloed en bloed heet gehad, het zullen de hormonen wel zijn! Wel fijn trouwens dat er geen lijstje is deze maand!

Geplaatst (aangepast)

Mag ik vanaf hier weer meedoen?

Ik heb alles gelezen maar het grootste nieuws, de positieve test van Sylvie, is eigenlijk alleen blijven hangen. Van harte gefeliciteerd, wat een wending van jullie poging. Toch met IUI gelukt, fantastisch!

En voor Jaatje is het ook erg spannend zo te lezen.

Het is wel lastig zo om te weten hoever iedereen in haar poging zit zonder lijstje en om met mensen mee af te tellen wanneer ze wat hebben.

Maar wel begrijpelijk natuurlijk. Ik doe nog een andere optie; wel een wachtbank maar bij mislukken de naam weghalen i.p.v. rood kleuren...of komt jullie dat op hetzelfde neer?

Ik ben zelf vandaag voor de 2e fm geweest en alles zag er goed uit, dus gelijk de Ovitrelle gekregen en woensdag wordt ik gebelt of (1 van de) cryo`s goed ontdooit zijn en dan hopelijk donderdag (7oktober) TP. Ik ben de vorige poging over de witte bollen begonnen of ik die niet zou kunnen gebruiken ter ondersteuning maar de arts vond dat niet nodig. Ik lees toch bij een boel mensen dat de bollen wel gebruikt worden bij een cryo-TP....dus toch twijfel of ik het nog een keer zal vragen.

Allen succes!

Liefs Disi

aangepast door Disi
wb geschreven i.p.v. lijstje
Geplaatst

Sylvie,

Dit kunnen ze niet maken! Vind het belachelijk dat je geen bloedtest krijgt.

Witje,

Dat is een super mooi resultaat. Op naar de tp op maandag.

Jaatje,

Het kan naar mijn idee niet meer van de Pregnyl zijn.

Heb hier een goed gevoel bij!!!

Disi,

Ik heb deze keer aan de gyn gevraagd of dat ik ter ondersteuning Pregnyl mag spuiten na de cryo tp.

Dit was geen enkel probleem.

Ik zou dit nog eens vragen aan je gyn!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden