Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@N-Sky, Wat rot voor je

@ Joske, Gefeliciteerd!

Ik heb vanmorgen toch ook weer een test gedaan en die is toch duidelijker dan die van 2 dagen geleden, maar we zijn nog voorzichtig blij. Eerst maar even de bloedtest van as vrijdag afwachten.

Geplaatst

@ Spaatje,

Ik ben nog niet met deca oid begonnen, omdat we IUI in eigen cyclus doen!

Ik zal mn handtekening even aanpassen, dan is het wat duidelijker!!!

Ik zie dat jij afgelopen vrijdag een TP van 2 emmy's hebt gehad!! Succes met wachten en ik hoop dat nu raak is!!

Geplaatst

Thanks, ik heb hiervoor ook iui in eigen cyclus gedaan, ik hoop voor je dat je snel verder kan, wij konden echt direct beginnen...gesprek Gyn, twee dagen erna aan de prik! poging twee heb ik 5! weken deca gespoten...da's dan weer minder. Maar je hebt wel al prikles gehad?

Geplaatst

Joske, wat een super nieuws. Het feit dat je tot op de dag van vandaag je niet zwanger voelt, maar het wel bent, geeft me moed, voel helemaal niets, zit inmiddels op wd 7..... nog 8 tot de bloedtest

Witje, succes morgen!

Helaas gisteren bericht gekregen dat mn overige 3 emmies niet tot cryo worden gepromoveerd....hoop niet dat mn 2 teruggeplaatste emmies het wel goed doen.... bah wat een onzekerheid weer.

Groeten,

Lot

Geplaatst

Lot je hebt ook geen cryootjes nodig, dit gaan ze gewoon worden!!!!!!

Bedankt voor al jullie succeswensen voor morgen. Pomp me gewoon vol met paracetamol en na de tp lekker terug in mijn bed en niks meer slikken en me heel rustig houden........

Geplaatst

@ Lot...zijn idd rotberichten...en stressverhogend.....maar Witje heeft gelijk dit gaan ze worden!! (wel snel bericht..)

Witje succes morgen! ..maar nog niet lekker begrijp ik, vervelend hoop het snel over is en dat je snel misselijk bent en zo ;-)

Geplaatst

Spaatje, als het goed is houdt pregnyl inderdaad de menstruatie even tegen, maar meestal niet zo erg als de utrogestan (mijn ongi brak daar overigens wel doorheen).

de gedachte achter de pregnyl is dat je lichaam voor de gek gehouden wordt: er wordt een zwangerschap gefaked met de bedoeling dat het bms niet te snel wordt afgebroken en het emmietje(s) alle tijd krijgt om in te nestelen.

veel succes!

Geplaatst

dankjewel Babeth...ben nog geen dag zonder buikpijn geweest na de punctie ....en dan begin je met malen en malen en malen..denk dat de accupuntuur is uitgewerkt ;-)

Geplaatst

hej lieve meiden bedankt voor al jullie steun!! @ ilona erg lief dat je zo aan me denkt! wil jullie heel vee geluk wensen met jullie iui!

morgen urine test kijken of ie nog nega is.

smiddags beld onze ferti-arts hoop niet dat

ze zegt dat ik een maand over moet slaan omdat

ik een mk heb gehad. maar we hopen er maar het beste van we willen graag door!

xx sky

Geplaatst

Spaatje, hou je lichaam goed in de gaten, wellicht reageer je op de pregnyl en is er sprake van overstimulatie. Als de klachten aanhouden is het goed om contact op te nemen met het ziekenhuis hoor.En wat de acupunctuur betreft, dat is echt niet zmaar uitgewerkt, ik denk dat het puur de nasleep van de punctie is.

N-sky, ik hoop dat je direct doormag, moeten wachten kan zo frustrerend zijn!

dames, deze gooi ik er nog maar even in.....

:wav::wav:

Geplaatst

@Jaatje: Wat ontzettend spannend. Hoop dat je vrijdag meer zekerheid krijgt met je bloedtest. Veel succes.

@Witje en Wish: Heel veel succes morgen met jullie TP.

@Lot: Dat je overgebleven emmies niet ingevroren zijn, betekent dat ze niet aan de eisen voldoen van het ziekenhuis om ingevroren te worden.

Maar die 2 emmies die je in je baarmoeder hebt zitten, hebben daar niets mee te maken hoor. Maak jezelf niet gek.

In je baarmoeder voelen ze zich immers het beste thuis. Heel veel succes nog deze laatste wachtdagen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Wish vandaag is het onze beurt om ons kindje terug te halen, ik hoop ook te horen hoeveel er kans maken om tot cryo gepromoveerd te worden.

Hoeveel laten jullie er terugplaatsen????? Wij hebben voor 2 gekozen.......... vind het weer zo spannend, heb alweer minder pijn dan gisteren maar voor de tp toch maar even wat pijnstilling slikken, dan verloopt dat in ieder geval ontspannen...... heb me voorgenomen bij thuiskomst lekker mijn bedje in te duiken en te dromen over onze mooie innestelende emmy's......

Liefs

Geplaatst

Sandra heel veel succes met je terugplaatsing vandaag!!!...;-)

Wish vandaag is het onze beurt om ons kindje terug te halen, ik hoop ook te horen hoeveel er kans maken om tot cryo gepromoveerd te worden.

Hoeveel laten jullie er terugplaatsen????? Wij hebben voor 2 gekozen.......... vind het weer zo spannend, heb alweer minder pijn dan gisteren maar voor de tp toch maar even wat pijnstilling slikken, dan verloopt dat in ieder geval ontspannen...... heb me voorgenomen bij thuiskomst lekker mijn bedje in te duiken en te dromen over onze mooie innestelende emmy's......

Liefs

Geplaatst

@witje geniet van de TP vandaag en hou ze goed vast he.

Net bloed laten prikken om te kijken of de pregnyl goed is gegaan.

?oel nu niks meer na de pijn die ik de afgelopen dagen heb gehad, ben zo bang dat de eisprong al geweest is, zou dat kunnen dat je m mist ondanks de suprefact????

Groetjes suus

Geplaatst

Hai,

Waaw, zoveel reacties na zo'n weekendje weg geweest te zijn! Joske: een dikke proficiat zeg! En inderdaad op naar de eerste echo! Moet wel spannend zijn, niet?

Ik zit nu op wd 11 sinds tp en heb mezelf dus niet kunnen inhouden. Gisteren (op de camping) getest, maar negatief!!!!! Vind ik echt om van te rotten hoor. Ik had zo gehoopt op een heel klein mini streepje, maar niks. Helemaal niks.. Wél nog steeds hoge temperatuur, en nu al de 2de dag 37,2 ochtendtemperatuur en nog wat hoger overdag. Is dat de utrogestan? Ik leg al mijn overgebleven hoop op morgen, maar begin toch al een beetje te wanhopen eerlijk gezegd want op 2 dagen tijd kan er toch niet zoveel veranderen, toch?

groetjes,

Ellen

Geplaatst

Suus ik heb helaas geen antwoordt op je vraag, gewoon zh even bellen als je onzeker bent, maar als ze vandaag bloed geprikt hebben zal het echt wel goed zitten of bellen ze nog voor de uitslag. Succes...

Ellentrik het kan allemaal nog steeds. Als je met een laag hcg in je bloed begint of late innestelling dan hoeft het nog niet te zien zijn op de test. Heb je een bloedtest of urine test morgen???? Ook succes met wachten.....

Geplaatst

Hier een hele blije en vrolijke Sandra, want we hebben 2 emmy's teruggeplaatst gekregen van top kwaliteit. 8 -cellig. En nog een heel mooi cadeau, 6 cryo's van top kwaliteit. Van onze 10 bevruchte zijn er dus "maar" 2 afgevallen. We hebben dus meerdere kansen deze laatste "poging".

Liefs

Geplaatst

He Witje,

Wat een goed nieuws en een geweldig begin van de week. Het zonnetje straalt er van!

Heel veel sterkte met het wachten en we duimen natuurlijk voor een goed resultaat!

Geplaatst

Hoi Suus,

ik was ook bang dat mijn eisprong zou komen, ik had 1 follikel en die was al iets van 22 mm. De Pregnyl houdt je eisprong tegen, zeiden ze tegen mij. Ik was hier ook bang voor. Uiteindelijk ben ik nu zw dus het klopt wel.

Ik had dus niet eerder mijn eisprong. Maar begrijp je angst heel goed.

Geplaatst

Wauw Sandra, wat een supernieuws! Je gaat Henne achterna volgens mij, die gaat deze poging ook als een speer en met 6 cryo's en zwanger, nu jij!!

Caroline

Geplaatst

@ witje dat is echt super en ze nu 8 maanden bij je houden.

@ silvie ben niet de enige gelukkig, ziekenhuis al hgesproken resultaat is er nog niet vanmiddag terug bellen.

Geplaatst

Hoi,

Morgen inderdaad bloedtest. 's morgens binnen bij het zh en tussen 17u en 18u bellen voor resultaat. Amai dat gaat de langste dag EVER worden. Bedankt voor mij moed te blijven geven Witje. Ik hoop op het beste, maar als het negatief is zal de klap tenminste niet zo erg zijn dan als ik die test niet op voorhand had gedaan. Maar frustrerend zal het wel zijn natuurlijk.

Jij succes met je 2 top emmy's!! dik duimen nu maar he!

Ellen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden