Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Angel, ik zie dat jij ook 27 oktober mag testen. Jeetje, een super spannende dag. Dublin, Daniella en ik mogen dan ook testen !!!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Marie

Jammer meid dat deze poging mislukt is bij je. Was het je 1ste poging?

Alvast heel veel succes gewenst met je aankomende cryo behandeling. Hoeveel cryo's heb je?

Groetjes

Daniella

Geplaatst

hoi guusje ja hoop dat het een mooie dag mag worden de 27ste voor ons allemaal..

idd spannned hoor kan bijna niet wachten

hoe gaat het wachten bij jou???

liefssssssssss

Geplaatst

Hey nog wachtende meiden,

Wat een spanning voel ik zeg!

Ik wil jullie heel veel succes toe wensen.

Jeetje, wat mogen er veel testen op 27 okt.

:support::goodluck:

Geplaatst
hoi guusje ja hoop dat het een mooie dag mag worden de 27ste voor ons allemaal..

idd spannned hoor kan bijna niet wachten

hoe gaat het wachten bij jou???

liefssssssssss

Tot nu toe gaat het wachten goed, ik heb afgelopen zondag das de TP gehad, dus ik zit pas op WD 4. Ik denk dat begin volgende week de spanning gaat komen.

We slepen elkaar er wel doorheen toch?

Liefs Guusje

Geplaatst

hallo meiden

wij hebben gelukkig ook iets positiefs te melden we hebben voor het eerst een cryo die ingevroren is dat is bij de andere 2 pogingen niet gelukt. dus joepie.

Heb nog steeds een goed gevoel maar dat zal wel door die balletjes zijn. Ik moet dinsdag pas voor de bloedtest zou ik eerder kunnen testen heb de 11 de tp gehad?

verder alles een beetje goed met iedereen

sterkte met alles

xxx

Geplaatst

hey dames

Ik kan niet alles lezen maar iedereen heel veel succes

en de meiden met slecht nieuws heel veel sterkte

die posie hebben getest gefeliciteerd

ik mag op ook weer beginnen maandag heb ik de eerste fm.

heb er weer zin in maar ben ook wel bang nu zit er geen baby maar een eitje heel raar.

Liefs Jessica

Geplaatst

@guusje we slepen elkaar er zeker wel door heen ow jij zit op wd 4 ik op 9....

@louise wat fijn dat je nog een cryo heb hoop dat je hem lekker in de vriezer kan laten...

@minoes wat fijn dat je weer mag beginnne succes

liefssssssss

Geplaatst

Helaas heb ik vanaf gisteravond bruin bloedverlies, dus helaas geen test het weekend:(... baal er wel ontzettend van!

Ik hoop dat de anderen met goed nieuws komen de komende tijd, ik blijf voor jullie duimen hoor...... ga nu weer lekker mijn bedje in....:tearyeyed:

Geplaatst

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar gooi er altijd een test tegenaan.

Ongeacht dat je bruin bloedverlies hebt of rood er kan altijd een innesteling zijn geweest en dat geeft een test aan.

Ik heb dit zelf nu ook meegemaakt, je zou denken dat je ongi eraan komt maar het kan ook een hele vroege mk zijn.

Hoe verdrietig dit ook is blijft het wel een goed teken dat er een innesteling is geweest.

Als ik niet had getest had ik niet geweten dat ik heel kort zw ben geweest.

Geplaatst

sharon@sterkte

Meiden nog een dag en dan mogen we testen.:happydance:

Meiden die ik vergeten ben sorry voor de pos testers gefeliciteerd

en voor de neg berichten veel sterkte:icon_flower:

Geplaatst

Sharon, klote zeg, ik zou ook de neiging hebben om toch een testje te doen. Heb je ook echt menstruatie klachten? Ik hoop dat je snel weer de power hebt om verder te gaan met 1 van die mooie cryootjes! Sterkte meid.

Raba, wat spannend zeg!Voel je iets? Heb je een bepaald gevoel erbij?

Louise, wat fijn dat jullie een cryo hebben. wij hebben er nu ook voor het eerst 1. Toch wel fijn, is weer een extra kansje!

Babeth, hoe gaat met je eskimootje? Goed opwarmen he!

Ik ben net naar huis gegaan, moest gewoon huilen op het werk, deze week is killing voor mij en mijn hubbie. Labiel, pffff! Heb een beetje een raar onderbuiks gevoel, ben al weer begonnen met broekloeren. Please, geen menstruatie! Weet niet een echt meer hoe dat voelt, een cyclus, dat is vorig jaar voor het laatst geweest. Mag maandag testen. Zit nu op dag 11, mag testen op 15. Wat zou er gebeuren als ik nu zou testen? Beter van niet.

Kissie mia

Geplaatst

Oh Babeth,

sorry, lees net ergens anders dat jullie cryootje niet goed ontdooit is, sorry meis!

Hele dikke knuffel Mia

Geplaatst

bedankt voor jullie lieve berichtjes.. ik heb een test gedaan maar deze was negatief, ik zit ook nog maar op dag 10. het bloedverlies is nu wel gestopt, ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen.. het ziekenhuis belt straks terug. ik voel me zo verdrietig, en heb wel alle verschijnselen van een menstruatie..... wat een onzekerheid pffff.... wat ga je dan toch weer twijfelen he?! maar er is duidelijk wel iets mis, anders had ik geen bruin bloedverlies..:nerves:

Mia heel veel sterkte, wat een stress brengt dit met zich mee he, nog even doorzetten en wie weet heb je dan een positieve test in handen!

wat spannend dat er morgen weer een aantal mogen testen..... succes dames!!!

Geplaatst

Lieve Sharon,

meis, wat een klote gevoel zeg, ik kan niks zeggen om je gerust te stellen. Wat snel al, ik hoop dat je thuis bent, je mag best verdrietig zijn. Zwaar klote is het gewoon!

Knuffel Mia

Geplaatst

Sharon bruin verlies hoeft niet te beteken dat het mis is, zelfs rood bloedverlies niet.

Het kan beide duiden op een innesteling. Verder komt het bij de helft van de vrouwen voor dat ze bloedverlies hebben tijdens de eerste maanden.

Ik hoop dat het niet doorzet zoals je zelf zegt je zit pas op dag 10.

Veel succes.

Geplaatst

@ Witje en Violetta: thanx! Moet nog wel even wennen aan het idee dat het 'circus' zo snel weer begint, maar hé, niks mis met begin december op de Gentse kerstmarkt rondhangen (hmm, helaas geen Glühwein dan, maar daar valt overheen te komen ;-))

Heb even niet meer meegelezen, dus weet even niet hoe het er bij jullie voor staat, dus voor nu even een algemene en ga snel weer wat bijlezen:

@ iedereen die het nodig heeft: :positive energie:

Geplaatst

@Violeta: sorry, ik wíst dat je zwanger bent, maar ben zo met andere dingen bezig geweest! Nogmaals super gefeliciteerd en heel veel succes met de eerste echo: ik vond het een heel eng, maar vooral onvergetelijk mooi moment; heb echt sprakeloos liggen kijken naar dat kleine knipperende 'mensje'.

@Witje: succes met de eskimootjes komende weken

@ Babeth: volgens mij ga jij ook in november weer starten? Kunnen we al bijna een december-topicje gaan maken?!

Geplaatst

sharon ik zal voor je duimen dat de test posi word heel veel succes het kan alle kanten op.

jet begrijp ik het goed ben je zwanger van harte

violetta ook gefeliciteerd

liefs jessica

alle wachten den succes

die gaan starten ook heel veel succes

die nega heeeeeeeeeeeeel veel sterkte

Geplaatst

@Sharon: Wat een teleurstelling meid. Heel veel sterkte gewenst.

@Raba: Meid wat spannend morgen testen. Heb je er een goed gevoel over? Heel veel succes en ik duim voor je.

@Louise: Wat fijn dat jullie een cryootje hebben. Hoop dat jullie hem voorlopig nog niet nodig hebben.

@Mia: Nogmaals heel veel sterkte gewenst. Het is echt killing die wachtweken.

@Jessica: Fijn dat je maandag je 1ste fm hebt. Heel veel succes gewenst met deze behandeling.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik blijf jullie allemaal volgen

Ik weet alleen niet wie aan de beurt is nu om te testen!Wel zag ik dat op 27 okt 3 testers zijn!!!!

Het zal geweldig zijn als jullie allemaal het eind van de maand helemaal groen maken!

Ik wil iedereen veel succes wensen!!!!

:goodluck:

P.S: Jett geeft niet :)

Minoes dank je!

x

Geplaatst

Sharon,

Klotezooi!

Probeer het te verwerken, raap je moed weer bij elkaar zodat je met positiviteit verder kan gaan met de cryo's!

Sterkte meid!

Raba,

Wat ontzettend spannend! Wanneer krijg je de uitslag van het bloed prikken?

Succes en toi, toi, toi!

Louise,

Wat fijn, een cryo. Dat voelt goed he!

Mia,

Vooral deze dag zal pittig zijn om door te komen.

Dag 14 na punctie is bij mij elke keer nog 'de dag' geweest dat ik ongesteld werd.

Merk je iets aan je lichaam?

Knuffel voor jou!

Jessica,

Wil je veel sterkte wensen voor de eerste Fm.

Zal confronterend voor je zijn.

:hug:

Geplaatst

Ik ben op zoek naar iets, maar kan het niet vinden. Ik heb hier ergens op het forum wel eens gelezen over de 1e klachten bij een zwangerschap. En dan met name steken ik de lies. Dit heb ik sinds vandaag. Wie weet waar ik hier meer over kan lezen, of weet iemand hier iets meer van?

Guusje

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden