Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oeioeioeiiiiii..t gaat gebeuren..spannend hoor. Niet gek die kriebels in de buik...

Ik duim mee met Annie!

Peggy..lekker vooruitzicht voor jullie..lekker er even uit.

Geniet er van nu nog buiten schoolvakanties om..bij ons is t helaas sinds vorige maand gebeurd ;-(.

We kunnen wel een race organiseren..net als vroeger de caviarace..hup beebs op de grond en racen maar. ;-)

Geplaatst

Ook ik duim met je mee marjon! Toi toi toi

haha manon succes met je racers.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

25 augustus bevallen van ons wonder S-T-A-N

Geplaatst

Hoi dames, wat spannend alweer! Bijna terugplaatsing.... Wat vliegt de tijd. Onze spruitjes zijn al weer 9 maanden. Hier een zeer actief baasje. Hij kruipt sinds een maand, hij gaat staan en probeert te lopen, zitten uit zichzelf dus dat gaat voorspoedig. Alleen hij is regelmatig verkouden of wat er ook op t Kdv heerst, hij doet mee. Vandaag ineens 41 Gr. Koorts dus schrikken. Para deedt gelukkig zijn werk dus het zakte ook snel weer en ineens, van nul naar 3! Tandjes in 1 dag! Ik zou ook nog wel een baby erbij willen.... Heb nog 1 cryo... Maar ja, of t logisch is... M'n vriend had er al 2 dus dan wordt t huis echt te klein! Maar het kriebelt wel weer! Groetjes sabke

Geplaatst

Nog een uur en een kwartier....... Marjon & co.....heel veel toi toi toi vanmiddag!!

Keep my fingers crossed!

Sabke..leuk weer iets van je te lezen. Toch ook wel kriebels..kan me indenken..hoe gek je ook met kids van partner kan zijn..eigen is toch net iets anders

..vind ik tenminste..en daarbij..van beeb af aan groot zien worden. Weet niet of dat t geval was toen jij en je vriend samen kwamen..zal wel niet he?!

Dochter van mijn vriend was 7 toen ze bij ons over de vloer kwam. Hij had haar niet meer gezien sinds dat ze een half jaar waren en uit elkaar gingen.

Nu best goede band maar van eigen groot brengen vind ik toch anders. En wat ik zo begrijp wonen ze bij jullie in?..bij ons woont ze bij moeder..is ook anders.

Verder geen nieuws hier...wou ff Marjon succes wensen..

bye bye

Geplaatst

Nou hij of zij zit erin hoor! Nu maar hopen dat 'ie dit een leuk huisje vind en daar voorlopig wil blijven wonen en niet binnen korte tijd alweer wil verhuizen :-p

Over 2 weekjes mag ik zelf testen....spannend.

Geplaatst

Wauw goed zeg! Ik was al benieuwd..zal ie wel goed uit t ontdooi proces komen..bij mij zijn daar wel wat gesneuveld...

Nou goed broeden in t buikhuis he?!!! Kalmpies aan doen he?!! We duimen!

bye bye

Geplaatst

Marjon hoe ging vanmiddag?Hopelijk is alles goed gegaan en heb je nu een toppertje in je zitten.....ik blijf je volgen hoor! Blijf duimen!...

Sabke leuk om ook weer wat van je te horen. Wat gaat de tijd inderdaad snel he...Alweer 9 maanden. En al kruipen, staan, poging doen tot lopen!....ook een lekker vlot baasje!.

Als ik de verhalen van iedereen lees dan denk ik...wow wat zijn jullie kindjes allemaal al ver, qua kruipen, staan zelfs al poging doen tot lopen. Hier totaal niet hoor. Klein lui mannetje heb ik hier hahaha....Hij zit wel zelfstandig, moet er wel bij blijven hoor, want wil nog wel eens omvallen. En kan nog steeds maar 1 kant op rollen en dat is van de rug naar de buik, maar terug ho maar! Als hij op zijn buik ligt doet hij echt wel pogingen om te kruipen, zijn kont komt omhoog maar kan er verder niets mee.....Ach het komt allemaal wel hoor, maar als ik de verhalen gewoon zo lees denk ik...wow wat een verschillen kunnen er dan toch zijn.

Hier verder weinig nieuws. Vrijdag nog een dagje werken en dan hebben we 2 week vakantie.

Maandag gaan mijn vriend en ik trouwen...Zo dat komt uit het niets. We hebben het er al jaren over maar het bleef er steeds bij. Aangezien wij zelf niet heel veel met trouwen hebben, maar toch graag willen dat alles goed geregeld is hebben we nu toch de knoop doorgehakt. Klein en bescheiden alleen met naaste familie. Hopelijk is het een beetje mooi weer.

De 2e week gaan we nog midweekje naar Texel. Toch er even uit.

groetjes

Geplaatst

Oh dat is gek.....ik zie ineens 2 berichtjes erbij....van Marjon en Manon...

Wat super Marjon....heel goed nieuws. Hopelijk gaat alles helemaal goed! Blijf duimen!

Geplaatst

Mwoehaaaaaa...Annie trouwen?!

Je meldt t ff tussen neus en lippen door..haha..spontane actie!

En op maandag..lekker gratis of niet? Hebben wij ook gedaan hoor alleen dan een geregistreerd partnerschap toen onze zoon er was gekomen..

ook om de boel goed te regelen. Ook niet zo romantisch aangelegd dus als ik t zo lees...gewoon ff een formaliteit om e.e.a goed te regelen.

Nog wel een speciale jurk of zo?

Hoop idd op[ mooi weer voor je..zo als vandaag is niks!

Lekker een honeymoon naar Texel !!! Fijn hoor ff weg...baal zo nu dat wij dat niet meer tussen door kunnen doen ivm school.

Vanmorgen naar CB geweest. Dame is 73 cm en 8858 gr.Alles prima weer.

bye bye

Geplaatst

He Manon,

Ja idd het is nog maar een paar weken bekend haha....En idd op maandag lekker gratis. We zouden eerst ook geregistreerd partnerschap doen, alleen was het 'gevoel' daarbij niet zo. En daarmee bedoelde ik...als je dan een jaar verder bent wat is die dag dan, niet je trouwdag en wat ben je van elkaar, geen vriend en vriendin maar ook geen man, vrouw dus partners...ja daar heb ik ook niet zoveel mee, dus toen hebben we maar gezegd we gaan gewoon trouwen, uiteindelijk komt het op hetzelfde neer toch? En idd gewoon een formaliteit zodat alles goed geregeld is, maar wat ik al eerder zei dat zouden we eigenlijk een aantal jaren geleden al doen, maar er kwam ook steeds wel weer wat tussen, waardoor het er bij bleef. Ook geen trouwjurk hoor. Ook dat is weer een gevoel. Ik heb zoiets ik trouw op maandag en doe er verder niks aan dan vind ik het voor mezelf niet kloppen als ik in een trouwjurk trouw. Maar heb wel een jurkje aan, gewoon een leuk netjes jurkje. Zet misschien wel een keer foto op hyves, als die een beetje mooi is geworden. Zie je het wel;)

haha ja de huwelijksreis. Alleen was Texel allang geboekt en dit nog niet besproken hahaha.....Nouja we hopen op een beetje mooi weer, want na die tijd hebben we nog een bbq....

Hier vanmiddag met onze kleine man naar CB geweest F_@bi en J_esse zitten lekker dicht bijelkaar qua gewicht en lengte. Hij is nu 74 cm en 8960 gram. Verder ook alles prima. Ze heeft alleen wel even als aandachtspuntje genoteerd dat hij zich nog niet terug draait van buik naar rug en dat we dat moeten stimuleren. Tja doe me best maar als die niet wil of het niet snapt houd het op denk ik dan...Komt vanzelf!!...

Nou ga zo op bed. Ben kapot. J_esse had vandaag niet helemaal zn dag geloof ik, erg huilerig, jengelig steeds met vingers in de mond. Volgens mij last van de boventandjes die zich aandienen. Dus vanavond maar lekker op tijd op bed gedaan...heerlijk...

alvast fijn weekend iedereen

liefs

Geplaatst

hey dames,

bohhh wat veel berichtjes hier!

helaas heb ik niet veel tijd gehad, kleine, nou ja idd. alweer 9mnd. houdt me druk bezig.

heavy periode hebben we met hem nu.

zie dat Marjon alweer een bewonertje in dr buik heeft, toi toi toi meid, spannend weer zeg.

hoop zo voor je dat hij/zij blijft, dat verdere ellende je gespaard blijft!!!!

en trouwen....alvast gefeliciteerd Annie, leuk en toch ook wel bijzonder.

wens je een mooie dag meid.

hier verder ook niet veel nieuws, heeft nu 2 tandjes onder, zo schattig, haha.

kruipen doet hij ook niet.

wel heen en weer draaien en rollen.

zitten doet hij wel als wij hem zo neerzetten, kan het zelf niet.

en kan nu sinds 3 dagen wel op de bank van zithouding, gaan staan tegen de rugleuning.

10 juli wordt hij gedoopt, hopelijk ook lekker weer dan!

willen het buiten houden, met een man of 20 zijn we, gewoon lekker klein.

een 2e?????

willen we wel graag, maarja denk niet dat het er nog in zit.

dus dat hebben we ook niemand verteld.

gewoon om onszelf nog te beschermen van de stress van buitenaf!

ik wordt er 35 en manlief wordt er 41.

en we willen ff het huis een beetje opknappen, en verkopen, maarja, dat kan natuurlijk lang gaan duren dat het verkocht is!

en 2 huizen, NEEEEEEEE, kunnen we ook niet betalen hoor.

en hier, moet zoveel gebeuren nog, oneindig, en daar hebben we echt geen zin in.

ik wil echt weg, voel me hier niet thuis.

is een oude boerderij, mn man woonde hier al, maar ik wil meer iets moderns.

hier is altijd wel wat, baal echt als een stekker.

zo weer ff bijgekletst, fijne avond!!!

Geplaatst

Hallo dames,

hier ook weer eens een berichtje van mij. Ik lees af en toe wel wat er allemaal gebeurd maar helaas niet zo veel tijd om te reageren en mijn internet is de afgelopen tijd ook een drama geweest.

Maar wat een gebeurtenissen hier!

Marjon heel veel succes, ik duim ook voor je dat het allemaal vlekkeloos verloopt! Wat spannend!

En Annie, ff tussendoor trouwen! Ik begrijp je insteek wel hoor!

Hier gaat alles zijn gangetje, Charlie is een ontzettend lief en leuk meisje. Ze is ontzettend tevreden. Helaas heeft ze sinds 3 maanden terug een spreidbroekje, maar hopelijk mag hij binnenkort af. Dus kruipen zit er hier nog niet in. Ze wil wel heel graag maar word toch belemmerd.

Tandjes zitten er ook nog niet.

Ze weegt nu 8060gr en is 68,5 cm lang. Dus nog niet echt groot maar dat was volgens het cb geen probleem.

Ik zou ook heel graag voor een tweede kindje gaan, maar helaas mijn man (nog) niet, dus dat is nog afwachten hoe dat gaat lopen.

Zal proberen wat vaker hier langs te komen want ik vind het wel heel fijn om jullie te volgen en ervaringen uit te wisselen.

Groetjes Marjolein

Geplaatst

Wat veel gebeurt hier....

Marjon ik ga voor je duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:toppie:

Annie van harte met je trouwdag!!!

Ik ben ook weer terug en we hebben heerlijke dagen gehad. Weer viel wat tegen, maar het is echt even genieten... Weg van de dagelijkse dingen en ook weer tijd voor elkaar!!! Als man en vrouw!

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Hoi meiden,

Bedankt voor de felicitaties. We hebben een leuke dag gehad. En het weer viel uiteindelijk ook mee gelukkig.

Marretje: leuk om ook weer wat van je te horen. Gelukkig gaat alles ook goed met jullie meisje. Niet leuk van het spreidbroekje, maar hopelijk helpt het en daar gaat het uiteindelijk om. Hopelijk mag hij snel af zodat ze lekker kan bewegen en haar tempo weer kan bepalen qua willen kruipen ed. Prachtig meisje trouwens...Heb even de foto gezien in 'foto's juni'. Mooi koppie!

Poppie met jullie kleine man ook alles goed zo te zien. Goed dat hij kan staan op de bank via zithouding. Zo leuk he die veranderingen. Zo ging J_esse zondag in zn bedje ineens zitten, althans een poging wagen. Hij ligt in zijn bedje en probeert omhoog te komen, te zitten dus die buikspieren worden behoorlijk getraind en vervolgens komt ie ineens behoorlijk ver, pakt de spijlen van het bedje vast en hup daar zit meneertje....Ik zat vol ongeloof te kijken, van wat doet ie nu. Lachen dat ie deed. Ik stap zn kamertje binnen hij laat de spijlen los en valt zo op zij met zn hoofdje tegen rand, brullen natuurlijk. De scheet...maargoed het bleek meer de schrik te zijn dan dat ie zich echt zeer deed, maar dit soort dingen zal natuurlijk wel eens vaker voor komen. Maar wel leuk zulke ontwikkelingen.

Peggy dus heerlijk op vakantie geweest? Waarheen?

fijne avond

liefs

Geplaatst

@Annie, nog gefeliciteerd!

Verder kom ik even zeggen dat de tp niet gelukt is. Ik had gisteren al wat bloedverlies maar hoopte dat het een innestelingsbloeding was (had ik vorig jaar namelijk ook). Helaas is het vannacht/vanmorgen toch door gaan zetten, ben nu dus echt ongi :-(. Heb net toch nog maar even voor de zekerheid een testje gedaan maar die was, zoals verwacht, negatief. Strakjes het ziekenhuis maar bellen om dat door te geven. Moeten we weer een nieuwe afspraak maken voor de volgende poging. Zou dan weer een punctie worden maar voordat het zover is moeten ze eerst weer het zaad van mijn vriend testen, bloed prikken enz. En ons ziekenhuis heeft altijd een verplichte zomerstop dus wie weet duurt het nog wel een paar maandjes voordat ik weer verder kan....We zullen het straks wel horen.

Geplaatst

oedemorgen meiden,

Ik zal ook eens weer wat schrijven....

Annie gefeliciteerd met je huwelijk

Marretje Hopelijk mag het spreidbroekje gauw af en kan hij weer lekker bewegen!

Mamma 27 Wat jammer dat de poging niet gelukt is en dat de volgende ws pas na de zomer is, hopelijk blijft de emmy dan wel zitten!

Peggy fijn dat je een paar fijne dagen hebt gehad.

Hier gaat alles zijn gangetje Noa is deze dagen flink aan het oefenen met zelfstandig zitten, het lukt haar aardig voor een paar tellen en ook nog tegelijker tijd wat te spelen.

Op de grond spelen vind ze echt leuk, ze komt dan overal al draaiend en schuivend, deze dagen ook wat kruip neigingen/oefeningen te zien.

Staan doet ze nog niet, ja als je ze onder de oksels vast houd, dan gaat ze hard lachen, hihi

Ik heb een mamafiets gekocht, dus als het zitten nog iets beter gaat dan heerlijk wat fietsen.

liefs Claudia

Geplaatst

Marjon..ik las vanmorgen je berichtjes op t wachtbankje..bij toeval zag ik je foto rechts in beeld dus even doorgeklikt.

Wat jammer zeg...wel al weer snel ongesteld of niet...een week te vroeg of heb ik dat mis?

Balen van zón zomerstop..lijkt me dat je nu ook meteen verder zou willen of niet?!

Annie...getrouwde vrouw...gefeliciteerd nog he! Leuke dag gehad?!

Poppie..dopen komt al dichter bij,..heb je nog een leuk pakje kunnen vinden..was je toen op zoek naar?

Oude boerderij..klinkt wel leuk..droom van menigeen denk ik..of is t een beetje in verval al ik dat zo lees?

Marretje / Marjolein (voor t eerst volgens mij dat ik je naam zie?;-) )

Goh een spreidbroekje.....stonden haar heupen niet goed? Hoop dat ze er snel af is..lijkt me best een belemmering

al zal t jullie meer doen dan zij zelf of niet. Leuk koppie..zag de foto wat groter van haar in t topic foto's...lief.

Claudia..hoe is t met jou..houd je t nog een beetje vol met werken?

Fijn dat alles goed gaat met Noa..tevreden meisje?!

Mama fiets..wil ook wel geloven dat dat fijn fiets..iig op en afstappen. Ik ben van de week half om gegaan op de fiet. Zoon lag half in de coniferen en F@bi zat gelukkig goed vast. Zón rot hekje waar je moet slalommen (om brommer tegen te gaan) Ik stap nu telkens af. Best een gewicht dan die van 5 achter op.

Hij kan best zelf naast je fietsen op zijn eigen fiets maar dan houd ik soms mijn hard vast..haha.

Hoe is t met de borstvoedende dames..Claudia kolf je nog..en geloof dat jij ook bv gaf toch Marretje?

Volgens mij heb ik nu alleen nog melkpoeder..de koek is wat op zo na de overgang naar wat meer vast en minder melk.

Eerst de laatste fles al en later soms door omstandigheden ook overdag (eerder naar bed als ik nog aan t werk was oid) werd steeds vaker fles.

Zo nu en dan geef ik nog wat maar heb t idee dat t zo goed als weg is nu. Laatst gekolfd om te kijken wat er nog uit kwam..was niet veel.

Ergens mooi zo..ze wordt voor mijn gevoel ook best groot nu maar ergens ook jammer..mis t wel een beetje die momenten..hoe is dat voor jullie?

verder geen nieuws..bye bye

Geplaatst

Och Marjon. wat sneu! Ik had het zo voor je gehoopt!

En inderdaad balen van die stop! Succes en ondertussen lekker genieten van je wonder!

Even weer een beetje bijgelezen. Helaas morgen vroeg weer op dus ik laat het hier even bij! Tot snel!

Geplaatst

Ik dacht laat ik eens kijken of er nog nieuwe berichtjes zijn maar nee hoor...iedereen is druk bezig ;-)

Was zelf maar weer eens aan de knutsel gegaan, ben op dit moment bezig met sleutel(tas-)hangers maken, maar was even nieuwsgierig of er nog nieuws was.

Even een vraag over heel iets anders dan kinderen....zijn er nog mensen hier die nog tijd hebben voor een hobby?

Geplaatst

Wat vervelend dat de poging mislukt is marjon! Sterkte!

Annie we zijn in nederland gebleven (chaam). Onze man staat ook volop in zn bed en in de box. En trekt zich overal aan op. Helaas soms ook wel een valpartij dat is minder, maar hoort er helaas bij.

Ik moet ook weer opzoek naar een fiets met kinderzitje die van mij is 2wk geleden helaas gestolen:(

Van de week wordt het erg warm! We hebben net een mobiele airco gekocht, omdat s-t-a-n in de warmste kamer van het huis ligt (zolder) zijn er blij mee!

Dat was het weer voor nu.

Fijn weekend!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Marjon wat ontzettend balen dat de poging mislukt is. En helemaal vervelend dat je nu zo lang moet wachten voordat je verder kunt.

Hopelijk is het de volgende keer raak. Hoe ben je er zelf onder?

Hier net met nicht weer terug van een nachtje Sanadome Nijmegen. Erg lekker gehad. Even geshopt en verder lekker gerelaxt. Onze kleine knul slaapt bij opa en oma. Eerste keer, dat hij echt een nachtje weg is...brrrr vind er eigenlijk niks aan haha...Morgen spullen pakken voor ons midweekje Texel. Wordt erg warm geloof ik!

fijn weekend!

liefs

Geplaatst

Hoi dames

Noa kruipt sinds van de week!!

Dus optrekken in bed en box zal nog heel eventjes duren voor ze dat doet..

Ik kolf al een heel poos niet meer, er kwam niet veel melk meer, dus was de moeite niet.

met Noa gaat het goed, ze kruipt sinds een paar dagen!!!!!

en ze vind het schitterend.

zitten gaat ook met de dag beter, ze houd het steeds langer vol.

Fietsen nog niet gedaan, het regende zo de afgelopen dagen!

Deze week mooi weer, dus dan gaan we het proberen!

En oppassen dan we niet in de bosjes belanden pfffff

liefs claudia

Geplaatst

Lekker Annie, veel plezier op Texel, hoop niet dat het te warm word!

Als de arts morgen zegt dat Charlie haar spreidbroek af mag dan ga ik van de week ook voor het eerst met haar fietsen! Lijkt me super.

En ik hoop dat ze dan ook lekker kan gaan kruipen, ze wil wel maar die broek houd haar gewoon tegen.

Erg toch, dat je fiets word gestolen, kan er niet tegen!

Wij gaan volgende week een weekje met vakantie, naar Overijssel.

Heb er helemaal zin in.

Ik heb nooit borstvoeding gegeven, Manon. Ik merk wel nu ze alles zo lekker eet, ze steeds minder trek krijgt in haar flesje, herkennen jullie dat ook?

Marjon, ik moet zeggen dat tijd voor mezelf er vaak bij inschiet. Het enige uurtje per dag wat ik echt claim is 's avonds met de hond wandelen met een paar andere mensen, speeltijd voor de hond en lekker voor mezelf de benen strekken en even luchten!

Geplaatst

Nog even iets anders, ben ideeen aan het verzamelen voor een taart. Voor Charlie haar eerste verjaardag wil ik zelf een taart bakken en versieren maar ik weet nog geen onderwerp. Hebben jullie nog suggesties????

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden