Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ emm vervelend dat je nu al een gevoel heb dat het mislukt is ik loop 1 dag achter op jou

maar heb nog helemaal geen gevoel van wel of niet gelukt.

je gaat trouwens wel vroeg al testen. ik hoop dat ik het wat langer vol hou om uit te stellen met testen

bij de andere behandelingen hield ik het niet vol haha. gelukkig moet ik werken dit weekend dus veel afleiding

owja ik zit ook bij het vu je krijgt de brief binnen 2 weken na de tp. vorige keer kreeg ik hem op wachtdag 7 dus dat zal vandaag zijn

spannend weer! er waren er waarschijnlijk 3 goed genoeg om in te vriezen. ze laten ze een extra dag groeien om te kijken of ze de nacht overleven

xxx sky

Geplaatst

Hoi allemaal ff snel een bericht van hier

Ben van het bankje gevallen vanmorgen ongi geworden

Op na me laatste 2 cryo's.

Vanaf 3 dec weer me urine opvangen

En 6 dec 9.15 echo.

Liefs angel.

Geplaatst

Hai Angel,

wat ontzettend balen!! ik zat echt te hopen dat jij weer de eerstvolgende groenen zou zijn!!

Heel veel sterkte en op naar de volgende kans=

xxxx

Geplaatst

He getver Angel , heb vandaag al een paar keer met een soort plaatsvervangende zenuwen naar de site gekeken of je positief nieuws hebt , maar shit zeg ook jij niet ....hoop zo voor je dat de laatste 2 cryo's je meer geluk gaan brengen.

Lijkt verdrorie wel of die novemberbank met groene zeep ingesmeerd is zodat iedereen er af kukkelt .....bah hij moet groen gaan kleuren en niet meer van de zeep ......blehhhh.

ik word steeds nerveuzer , manlief moet naar het buitenland vanaf zaterdag en komt dinsdag pas terug , mag eigenlijk maandag testen maar ben bang dat we er zaterdagochtend oor vertrek toch 1 doen zijn we in iedre geval samen ......

Ik heb sinds gister, eergister elke keer wat vage misselijkheidsklachten ,niet echt trek om te eten , af en toe wat gevoelige borsten en volgens mijn man zit mijn haar "zwanger" ha ha wat dat ook moge zijn. paar dagen gelden ineens pukkels op mijn voorhoofd terwijl ik echt nooit puistjes heb...

Je zou zeggen klinkt positief , heb nl nu geen hormonen gebruikt, maar ja ben al zo vaak door mijn eigen lijf in de maling genomen dat ik nergens op durf te hopen.

stressssssssssssssssssssssss

liefs en sterkte allemaal Anne

Geplaatst

Dames maak voor ons aub het bankje groener!!! Dit is echt te triest.

Hier is het inmiddels in alle hevigheid losgebroken, had niet anders verwacht.

@Angel, sterkte meid, weet hoe je je voelt.

@Emm, Houdt moed!!!

@Caro, ik kreeg ook pas een brief ruim 1,5 weken.

Liefs Elke

OP NAAR GROEN!!!!

Geplaatst

Angel, het spijt mij heel erg voor je! Ook ik had gehoopt dat jij de eerste groene zou zijn. Hoe gaat het met je meis?

Geplaatst

Weer een vraag (hebben ze me niet verteld) hoe gaat het met cryo's? Ga je direct na een mislukte poging door? En je zei urine opvangen? wat testen ze dan? Sorry, heb nooit een cryo terugplaatsing gehad.

Geplaatst

Bedankt voor jullie lieve berichen

Het gaat op zich wel redelijk

Ben ook gewoon aant werk

Ik mocht gelijk door maar er zijn zh waar je een mand rust moet houden

De urine die ik moet opvangen is voor te kijken wanneer precies me eisprong plaats vind.

Ze doen het ook met een echo hoor. Maar stel dat je ei is geweest kunnen ze in me urine precies zien wanneer die piek is. En dan paar dagen later is dan de cryo tp

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

Cryo tp is bij mij in een natuurlijke cyclus

Liefs

Geplaatst

Angel,

Wat enorm balen zeg. Heel veel sterkte.

Ikwelk ZKH loop jij? Toevallig ook LUMC?

Geplaatst

@ angel balen meid!

ik begin sinds vanmiddag me eierstokken weer te voelen ben nu 7 dagen na de tp en 12 dagen na de pregnyl.

overstimulatie kan je toch alleen van hcg krijgen? spannend dus

wat ook anders is dan alle andere behandelingen en normale cyclussen dat ik geen steken in me baarmoeder heb normaal heb ik dat altijd

maar wat niet is kan nog komen natuurlijk maar het valt me op.

xx sky

Geplaatst

Hey Norwegian Sky

Ja ik voel ze ook. Gisteren meer dan vandaag maar een drukkend gevoel. En nog steeds die buik. Hij is niet in te houden. En borsten zijn heel gevoelig.

Geplaatst

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Chantal: 15 november, tp 1 cryo

Naomi: Spontaan zwanger

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Disi: 16 november, tp 1 cryo 5 nov

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

Diane: 22 november, tp 2 emmy's

Angel: 24 november, tp 1 cryo 14 nov

Elke: 26 november, tp 1 verse emmy

JellyBean: 26 november, tp 1 emmy,

Eef78: 27 november, tp 2 emmy's

Emm: 27 november

Denise1979: 28 november, tp 15de??

Wannabemom: 28 november, TP 1 cryo 16 november

Babii: 28 november,

Caro77: 28 november, tp 2 emmy's

Anne6: 29 november, tp 1 cryo

Kaykay: 30 november, tp van 2 cryo's op 17 november

norwegian-sky: 30 november, tp 1 emmy 18 nov

hoop dat hier nog wel wat meer groen bij mag komen hoor

ga hard voor jullie duimen....

liefsssssssssssss

Geplaatst

Lieve meiden,

Door de vele pijn die ik vanaf 3 dagen na TP heb geleden (onwijs veel buikpijn) en ik alleen maar op bed lag, kon ik niet reageren. Helaas wist ik dus al 3 dagen na TP dat het niet raak was, ik voel dat soort dingen direct aan bij mezelf. En het was inderdaad niet raak, want ben net ongesteld geworden.

Bedankt voor al jullie steun en hoop onwijs dat jullie allemaal groen testen!!!

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Chantal: 15 november, tp 1 cryo

Naomi: Spontaan zwanger

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Disi: 16 november, tp 1 cryo 5 nov

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

Diane: 22 november, tp 2 emmy's

Angel: 24 november, tp 1 cryo 14 nov

Elke: 26 november, tp 1 verse emmy

JellyBean: 26 november, tp 1 emmy,

Eef78: 27 november, tp 2 emmy's

Emm: 27 november

Denise1979: 28 november, tp 15de??

Wannabemom: 28 november, TP 1 cryo 16 november

Babii: 28 november,

Caro77: 28 november, tp 2 emmy's

Anne6: 29 november, tp 1 cryo

Kaykay: 30 november, tp van 2 cryo's op 17 november

norwegian-sky: 30 november, tp 1 emmy 18 nov

Geplaatst

Babii en Angel, wat ontzettend balen...... We weten allemaal hoe dit voelt. Tot nu toe is november echt een rotmaand. De statistieken kloppen tot nu toe voor geen meter in ieder geval. Laten we hopen dat er tot het eind van de maand toch nog een paar groen mogen kleuren....

Sterkte meiden waarbij het deze maand weer niet raak mocht zijn. Probeer je weer op te laden voor een volgende ronde.

Geplaatst

Sky en Caro,

hoe voelen jullie dat? Misschien stomme vraag maar ik heb zo'n gespannen gevoel links onderin mijn buik dat ik niet herken.. is dat dat?

xxxx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden