Ga naar inhoud

Het 12-weken bankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb het voor je aangepast Pucca

[TABLE]

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]12 Weken grens [/TD]

[TD]Eerstvolgende echo [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ymkeh[/TD]

[TD]17 Juli[/TD]

[TD]2 Juli (10w5d)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne[/TD]

[TD]25 Juli[/TD]

[TD]12 juli (10w1d)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pucca[/TD]

[TD]7 Augustus[/TD]

[TD]6 juli (8w1d)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83[/TD]

[TD]13 Augustus[/TD]

[TD]2 Juli (6w6d)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21[/TD]

[TD]15 Augustus[/TD]

[TD]6 Juli (7w1d)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mijnbaby[/TD]

[TD]19 Augustus[/TD]

[TD]10 Juli (7w1d)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bloempje[/TD]

[TD]12 Augustus[/TD]

[TD]10 juli[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Champietal[/TD]

[TD]21 Augustus[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het wisselt enorm. Gistermiddag en avond enorm beroerd maar vanmiddag best redelijk en vanavond ook wat warm kunnen eten. Moet nog beetje juiste ritme vinden met die pillen. En moe betekent onherroepelijk misselijk, pil of geen pil.

En jullie? Dion nog lekker misselijk geweest? ;-)

Geplaatst

Zaterdag wel, maar gisteren niet hoor. Nog wel een zw.testje die het aantal weken aan geeft, er tegenaan gegooid (mijn 2e test, knap he! ha ha). Ik dacht als die minder dan 3+ aangeeft is het foute boel, maar gelukkig stond er 3+! Dit omdat bij roxanne en ik geloof, freggel de hcg weinig tot niets was bij hun eerste echo. Dus een klein beetje onzekerheid weg nemen, is wel gelukt.

Geplaatst

Oh meiden, we hebben een kloppend hartje, vind het zo bijzonder!!! Mijn dag kan niet meer stuk!

Ymkeh, veel succes vandaag!

Geplaatst
Star wat heerlijk meid! nu lekker genieten!
Dank je wel! Jij kan ook lekker gaan aftellen naar de 10e nu. Je misselijkheid geeft misschien wat vertrouwen. Ik heb daar helemaal geen last van en in het ziekenhuis zeiden ze tegen mij net dat als ik daar nu nog geen last van had, het waarschijnlijk ook niet meer komt. Dan mag ik dus helemaal niet klagen!
Geplaatst

Star super! Heerlijk hè om te zien, zo bijzonder.

Ik ben misselijk genoeg voor twee, ochtend,middag, avond... Hoop voor je dat het wegblijft, niks aan hoor al lijkt het dan prettige bevestiging.

Ymkeh denk aan je!!

Geplaatst

Ja, zo bijzonder, vind het raar voor te stellen dat er echt zo'n hummeltje in MIJN buik zit...

Kan me voorstellen dat jullie echt beroerd worden van het misselijk zijn hoor.... Hopelijk zijn jullie er snel vanaf.

Ik heb trouwens mijn termijn echo op 19 juli, volgens het ziekenhuis dan 9w4d. Zou jij dit in het lijstje kunnen bijwerken Henne? Dank je...

Meiden, mijn dag kan niet meer stuk,.loop hele tijd met glimlach op mijn gezicht. Ga lekker even wat rommelen thuis en dagdromen. Vanavond komt MvM langs, kan ik dan ook lekker mee aan de slag.

Fijne dag nog!

X

Geplaatst

Hey Meiden,

Helaas ga ik mezelf van dit bankje verwijderen.

Ik hoef dus niet meer tot 13 juli in spanning te zitten.

Gisterenochtend vanuit het niets ineens bloed aan het wc-papiertje.

Ik schrok enorm, maar bleef nog vrij rustig vond ik zelf. De uren daarna alleen wat bruin, dus ik dacht.....misschien zit het toch nog goed, maar helaas is het 's avonds door gaan zetten. Het heeft dus niet zo mogen zijn helaas.

Vanochtend gelijk het ZH gebeld en mijn afspraak voor 13 juli is gecancelled.

Ik moet nu 20 augustus (na onze vakantie) komen. Heb dan een gesprek met mijn arts en proberen z.s.m. door te mogen gaan met onze laatste cryo.

Tuurlijk ben ik verdrietig, maar ik denk dat ik al zo in mijn hoofd had dat niet gelukt was. Ik heb mij maar twee dagen zwanger gevoeld. Nadat ik de tweede keer moest prikken en ik de uitslag kreeg, wist ik gewoon al dat het niet goed zat.

Ik wens jullie allemaal heel veel moois en hele mooie gezonde kindjes, gelukkig weet ik uit ervaring hoe mooi het allemaal is.

Mijn mooiste geschenk dat ik ooit heb gekregen ligt nu boven te slapen.

Ik hoop dat hij ooit een mooi broertje/zusje mag krijgen.

Succes meiden!!

Geplaatst

Och champietal wat verdrietig....... zelfs al was je er min of meer op voorbereid door de bloedwaardes, je blijft toch hopen. Veel sterkte!

Geplaatst

[TABLE]

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]12 Weken grens [/TD]

[TD]Eerstvolgende echo [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ymkeh[/TD]

[TD]17 Juli[/TD]

[TD]2 Juli (10w5d)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne[/TD]

[TD]25 Juli[/TD]

[TD]12 juli (10w1d)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pucca[/TD]

[TD]7 Augustus[/TD]

[TD]6 juli (8w1d)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Star83[/TD]

[TD]13 Augustus[/TD]

[TD]19 Juli (9w4d)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Loesje21[/TD]

[TD]15 Augustus[/TD]

[TD]6 Juli (7w1d)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mijnbaby[/TD]

[TD]19 Augustus[/TD]

[TD]10 Juli (7w1d)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Bloempje[/TD]

[TD]12 Augustus[/TD]

[TD]10 juli[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Champie wat verdrietig. Het is echt niet eerlijk. Weet hoe het voelt. Wens jullie heel veel sterkte samen en geniet vh wondertje wat boven ligt.

Ander berichtje: dank voor de lieve berichtjes.

Alles was goed. Nu zelfs 11 weken en 1 dag 😃 groot Ik ben gelukkig!!!!! Het kindje heeft de achterstand ingehaald :). 10 wkn en 5 dagen officieel. Ik ga erin vertrouwen. :). Zo printgesprek.

Geplaatst

Champie wat vreselijk!! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd,.denk goed aan jezelf en knuffel lekker veel met de kleine die je gelukkig wel hebt. Hou je taai meid...

Ymkeh,.wat een fantastisch nieuws!!! Nog een week en dan ben je 'gewoon' door je eerste trimester heen, gaaaaaaafff!! Lekker genieten nu!

Geplaatst

Ymkeh wat heerlijk! Wat een opluchting zal dit zijn zeg. En nu idd nog 'maar' een weekje en dan ben je op de twaalf weken! Pfff, jeetje, ik wil ook haha. Loop maar twee weken op je achter, maar dat lijkt een eeuwigheid in dit stadium.

Wat is trouwens een printgesprek?

Geplaatst

Meiden ,wij hebben 2 hartjes gezien vandaag bij de echo. Nog wel spannend gezien mijn verleden, maar deze stap hebben we maar weer!!

Geplaatst

Wow Dion! Wist helemaal niet dat je vandaag een echo had, stiekemerd ;-)

Weet als geen ander dat je nog terughoudend bent, maar deze mooie stap is gezet. Moet je nu de prednisolon nog verhogen omdat het er twee zijn?

Geplaatst

Dion, wat gaaf!! Heb ook even gemist dat je vandaag zou gaan. Hoever ben je nu? En wanneer mag je weer. Toch wel een beetje gaan genieten nu hoor!

Geplaatst

Klopt ook wel, want ik ben gewoon megavoorzichtig. Niet dat er veel veranderd als het fout is/gaat. Maar door het verleden ben ik gewoon erg voorzichtig geworden.

Het heeft niet zo zeer mee te maken om geheimzinng te doen of zo. Het is gewoon een manier met hoe ik er het beste mee kan dealen, want ik heb erg moeilijk gehad met de miskramen. Het geloof dat het dan nu misschien dan wel zou lukken..., dat kan ik niet direct geloven. Erg he! Maar ik geniet wel hoor! alleen onder voorbehoud, zover dat gaat, ha ha.

Het is ook echt nog afwachten hoe het verder gaat ontwikkelen, maar dit hebben we dan maar weer!

En ik ben net zo ver als jij, star, jij was ook 6.6 dagen toch? Morgen 7 weken dus.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden