Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Ben vandaag precies 12 weken en wil me bij jullie voegen. Ben er misschien wel laat mee, want ik ben uitgerekend op 5 juli.

Zijn er al meiden die het de familie hebben verteld?, wij gaan het met kerst vertellen, ben benieuwd naar de reacties, niemand verwacht het meer namelijk. Voor ons was het ook een verassing, maar wij zijn er al een aantal weken aan gewend.

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Adriana, welkom en wat geweldig dat je spontaan zwanger bent geworden!

Spannend dat je het iedereen gaat vertellen met kerst.

Bij mij weet iedereen het al vanaf dag 1, zeg maar, omdat iedereen al zo meeleefde met de behandeling enzo. Kon dat absoluut niet stil houden en vond het wel fijn om de steun te hebben van mensen om mij heen. Wij waren dik 2 jaar bezig en toen was ik de vraag ook wel zat wanneer er nou een kleine kwam. Vandaar dat iedereen het al gelijk wist.

@ Sheenara: goh misschien gaan ze ons dan ook wel vragen om een combinatietest omdat ik afgelopen mei 36 ben geworden. Denk wel dat ik dat dan ga doen, zeker ook als het nog vergoed word.

Wat grappig dat jij dat ook zo ervaar, broeken die al strakker gaan zitten en zie het al half voor me met een elastiekje haha.

Gewoon goed voor onszelf blijven zorgen voor die frummels. Geniet lekker van de feestdagen en je kleintje in je buik.

Dames, ik heb morgen de 2e echo en vind het spannend. Omdat ik lichtelijk bruin bloed had, hoeft niets nog te betekenen toch?? Heb nogal veel op mijn bordje deze weken (buiten mijn katje om) en ik kan die stress er eigenlijk niet bij hebben, maar ja, wat doe je eraan he. Dan word er ook nog vanalles verwacht van me rond de kerst, maar heb besloten daar niet aan mee te doen. Ga naar familie maar verder doe ik niet aan wat ze van me verwachten. Ik ben aanwezig zeg maar, en neem mogelijk commentaar maar voor lief. Heb een druk in mijn buik, een soort van ongesteldheidgevoel en daar maak ik me zorgen om. (misschien voel ik wel gewoon de groei en oprekking? vervelend hoor dat je eigenlijk niet weet wat er van binnen gebeurd..heb het nog nooit meegemaakt hihi)

Is het al morgen??!!

Liefs Lianza

Geplaatst

Hoi Lianza,

Nu is het inderdaad anders voor mij omdat ik geen behandelingen heb ondergaan. De vorige keer was iedereen ook al op de hoogte van de behandeling, zelfs mijn werkgever. Dan is het geen verrassing meer. Maar was heel fijn dat iedereen meeleefde. Nu hebben mijn partner en ik al weken een geheimpje. Ook best grappig soms. Mijn schoonmoeder wilde het babyledikantje en de kinderstoel op marktplaats zetten. Toen heb ik maar verzonnen dat een collega van mij zwanger is en misschien wel geinteresseerd is.

Verder over die krampjes, die heb ik ook gehad bij ca. 10 weken. Heeft volgens mij te maken met de groei van je baarmoeder. Ook vlak na een echo of de dag erna had ik er last van. Toch een vervelend gevoel zo'n inwendige echo.

Geplaatst

Hoi meiden!

Adriana welkom op het bankje en geweldig dat je spontaan zwanger geworden bent als ik zo je handtekening lees! Spannend dat je het met kerst aan de familie gaat vertellen, zal een hele verrassing zijn. Bij ons wist iedereen al alles van de behandeling tot aan de test en alles aan toe dus geen verrassing meer, iedereen leeft wel echt mee en is ook erg blij voor ons. Wel lekker dat je alweer 12 weken bent toch!

Lianza gek dat je nog nooit van die combinatietest hebt gehoord, bij ons gaven ze op de afdeling fertiliteit er meteen een infobrief over toen ik wist dat ik zwanger was. Het moet geloof ik ook gebeuren tussen de 11e en 14e week, dus je bent sowieso wel op tijd. Spannend morgen weer de 2e echo! Wat betreft de feestdagen; ik vind meestal toch dat je het een beetje ervaart als in een roes, voordat je het weet is het weer januari meid!

Vandaag hebben we de intake gehad bij de verloskundige, ze vraagt dan naar je voorgeschiedenis, bijzonderheden in je familie (erfelijk/ziektes etc) en of je in het ziekenhuis wil bevallen enzo. Verder werd mijn bloeddruk opgemeten en werd er tot onze verrassing weer een echo gemaakt (de 4e alweer!) de kleine was heel erg druk en bewoog alle kanten op zo schattig om te zien en ook wel enigszins geruststellend. Volgende week vrijdag dus bloed afnemen en nog een echo (nekplooi) en dan pas weer over een week of 4 volgende afspraak. Het zal wel wennen zijn om tussen de 12 en 20 weken geen echo te krijgen ;-) alleen hebben we al een beetje het idee om misschien tussenin nog een (pret)echo te laten maken evt.met geslachtsbepaling (we zijn zooo nieuwsgierig!).

Geplaatst

Uitgerekende datum

Adriana - 5 juli

Saskia81 - 8 Juli

Denise1977 - 8 Juli

Sheenara - 10 Juli

Remci - 10 juli

Jem1979 - 12 Juli

Lotttie - 15 juli

Simba - 19 Juli

Lianza - 19 juli

Naomi -

Echo afspraken

Lianza - 22 december (2e 10w2d)

Lottie - 24 december (7e 11+0)

Saskia - 28 december (3e 12+4)

Simba - 29 december (3de)

Sheenara - 31 december (4e 12w5d) 12 weken-echo

Verloskundig/ Gyn afspraken

Lianza - 27 december VK

Saskia - 28 december controle vk

Sheenara - 31 december combinatietest

Geplaatst

@ Sheenara: Jaaaa dat wil ik ook heel graag, een pretecho. Heb het namelijk net uit lopen zoeken waar ik dat kan gaan doen, omdat net wat je zegt de tijd dan zo lang is tussendoor. En dan op dvd laten zetten. Dat lijkt me helemaal te gek. En wij willen ook graag weten wat het word. Waarom niet toch? Is wel net zo gemakkelijk. We hebben al heel wat spulletjes gekregen van mijn broer zoals een box, snuggle (waar je kindje in ligt als je ergens op visite bent ofzo, dan rolt hij/zij niet weg), automatisch "wiegje", kolfapparaat en een badje. Van vriendinnen heb ik al speentjes, sokjes, buikbalsem, pluchebeestje gehad. Ik heb zelf nog helemaal niets gekocht omdat ik voor mezelf eigenlijk gewoon die 3 maanden voorbij wil zijn. Raar eigenlijk want ik geniet er elke dag van. Ben al dagen niet meer misselijk, ook zo fijn. Denk dat we met kerst ook wel dingetjes zullen krijgen (staat niet voor niets op het lijstje haha). Maar als je het geslacht weet is het nog leuker om dingetjes te kopen en dan ga ik LOS?

Fijn dat je je intake hebt gehad. Ben je toch weer op de hoogte. Heb je dan niet het gevoel dat het nu echt is allemaal? Toen ik de afspraak ging maken werd het ook al echt :-). Wij hebben de 27e afspraak met vk.

Groet Lianza

Geplaatst

hahahaha Lianza we zijn niet ongeduldig ofzo :happy7:. En wat heb je al veel gekregen! Leuk zeg, ik heb eigenlijk zelf nog niks gekocht want net als jij wil ik als ik weet wat het geslacht is ECHT gaan shoppen! Door die intake voelt het wel wat echter ook al vind ik het soms nog steeds onwerkelijk hoor. Ben ook benieuwd wanneer we de kleine gaan voelen enzo.

Geplaatst

he meiden....

nou ik ben weer boven water...

heb anderhalve dag migraine gehad... tja, alleen met paracetamol krijg ik het niet zo makkelijk weg.

nog steeds misselijk, maar ik hoop dat dat nu langzamerhand weg gaat trekken. ben ook nog erg moe, maar dat is beter te handelen dan die gekantelde maag....

Ik hooooop hooooop hooooop vandaag voor het eerst het hartje te kunnen horen. Ik hoooooop vandaag mijn bestelde angelsound in huis te krijgen. Ik dacht dat ze hardstikke duur waren maar dat valt alles mee.

moet nu de deur weer uit, kattenvoer halen. wij geven de katten versvoer, maar dat was op, dus we hadden even blikjes.... jeeeemig... ik zat in de woonkamer toen mijn vriend in de keuken de katten voerde.... Jeeeeemig... wat meuuuurrrtt dat spul... snel weer over op het versvoer, dat ruikt niet, en daar heb ik geen last van

Geplaatst

Hoi meiden,

Adriana, welkom hier. Wat bijzonder dat je toch nog spontaan zwanger bent geworden! Wauw! en wat leuk dat je het met de kerst gaat vertellen. Hier weet ook iedereen het al sinds de test. Wel leuk om ook een keer iedereen te kunnen verrassen.

We gaan hier ook voor een pretecho hoor! Ik kan echt niet zo lang wachten tussen de 12 en 20 weken. Dat duurt echt véélste lang. Hihi... dus wij gaan ook even tussen de beentjes gluren. Rond de 17 weken ofzo denk ik. Verder begin ik een beetje op te zien tegen het kerst eten. Ik heb nu al twee weken geen avond eten binnen kunnen houden. Ben inmiddels 1,5 kilo afgevallen. Voel me 's avonds echt héél beroerd. Als ik een goede dag heb begint het na het avond eten en voel ik me overdag een stuk beter. Ik heb echt alles geprobeerd en voel me het best als ik zo min mogelijk eet maar net geen honger heb. Ik hoef dit jaar iniedergeval niet bang te zijn voor de kerst-kilo's. Dat is ook wel weer eens fijn.

Mijn schoonouders wonen een uur rijden bij ons vandaag en we blijven daar slapen omdat mijn man dan wat kan drinken. Maar overgeven en me beroerd voelen doe ik toch het liefst in mijn eigen huis. Daar zie ik dus een beetje tegenop. Maar ach.. het is maar twee dagen kerst en dan ben ik weer thuis. Ik hoop toch dat het binnenkort beter gaan, dat beloven ze toch met 12 weken?

Liefs Sas

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb van de week voor het eerst een setje kleding gekocht, maatje 50, van Noppies, zo schattig. Kon niet wachten. Ook wij willen weten of het een jongetje of meisje wordt. Vinden we handig met het bedenken van een naam. Was zo lastig vorige keer om een naam beiden leuk te vinden..

Simba, vervelende die migraine, ik heb er nog geen last van gehad tijdens mijn zwangerschap. Afkloppen..

En Saskia, vervelend dat je zo misselijk bent, maar ik geloof dat dat over een paar weekjes minder wordt, hoor ik van anderen hoor, zelf ben ik bij vlagen misselijk, maar niet tijdens het eten of van etensluchtjes.

Geplaatst

Kleding heb ik nog niet gekocht, heb 2 paar sokjes gekregen.

Ik heb de angelsound binnen... maar helaas... ik heb alleen mezelf gevonden.....

Geplaatst

Haai meiden,

Even snel een berichtje op dit tijdstip en dan duik ik bedje in.

Vandaag mijn 2e echo gehad en ik ben echt superblij. Handjes en voetjes zien bewegen en beeb is nu 3,5 cm lang. How cute!!

Ik zal als ik meer tijd heb een fotootje plaatsen.

Slaap lekker en (erg druk de komende dagen, maar wie niet, maar hopelijk) tot snel.

Liefs Lianza.

Geplaatst

Wow Lianza wat een goed nieuws! mooi zo'n echo, leuk he zo klein en al zo'n compleet mensje wat beweegt. Ben benieuwd naar je fotootje!

Simba, wat ik hier zo op het forum lees is het best moeilijk de hartslag van de baby te vinden, zeker met 10 weken. Bij de verloskundige deed ze het ook nog niet bij me, heb hem eigenlijk tot nu toe alleen zien kloppen. Als ik hier op het forum lees lukt het sommigen wel, vlak boven het schaambeen. Succes!

Meiden, vandaag afspraak gemaakt voor geslachtsbepalende echo op 20 januari!!! Ben zoooo benieuwd en hoop dat ze het goed kunnen zien. Neem meteen de oma's mee, zus, schoonzus hahahaha.

Geplaatst

Leuk Lianza!

Al een echt mensje!!! Niet meer zo'n wurmpje.

Sheenara, ik heb inderdaad ook gezocht vlak boven het schaambeen, dacht op een gegeven moment iets te hebben, maar gecontroleerd met mijn eigen harslag, maar ik was het mooi zelf..

gewoon af en toe nog eens proberen. Aankomende woensdag weer een echo. ben benieuwd of zij dan gaan zoeken.

Dat wordt eteen een drukte van belang Sheenara, in de onderzoekskamer.

Wij willen nog niet weten wat het wordt. Dat ene stukje van het zwanger worden, willen we aan de natuur over laten om het ons te vertellen na de geboorte. Er is met IVF al zo weinig via de natuurlijke weg gedaan...

We hebben gisteren de kerstkaarten op de bus gedaan, en overal bij de ondertekening Frummel erbij gezet. ben benieuwd of we reacties gaan krijgen.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]488[/ATTACH]

Tadaaaa! Hier is onze kleine ukkepukje. 3,5 cm lang.

Als je op het fotootje klikt dan wordt ie groter :-)

Ben helemaal trots...

@ Simba: haha is het al gelukt met het hartje? Hoe klonk je eigen hart?

Ik heb eergisteren de kaarten op de post gedaan en heb alleen bij schoonouders erbij gezet, met beeb. Toch "durfde" ik het nog niet helemaal aan. Eigenlijk best vreemd omdat iedereen het al weet. Maar zo geschreven is dan ook zo echt... Nou ja, eigenlijk zit ik raar in elkaar haha.

Ow, ik heb trouwens ook nu de boom staan (beetje laat maar ok) en heb er paarse en blauwe ballen in. Nou ja... paars vind ik nou eenmaal leuker dan roze, en paars en blauw hadden we al).

@ Sheenara: Een drukte van jewelste maar echt helemaal leuk! Heel de bubs mee voor de pretecho. Gaaf dat je al een afspraak hebt.

@ Saskia: Hoe is het met jou? Ik hoop iets minder misselijk. Idd wat je zegt... je hoeft je niet druk te maken voor extra kerstkilo's maar kan je uberhaupt wel kerstvoedsel ruiken en zien?? Ik hoop voor je dat je de kerstdagen beter doorkomt. Sterkte.

Fijne kerstdagen voor iedereen!!

Liefs Lianza

Geplaatst

Simba, het kan wel kloppen dat je met 10 weken nog niet het hartje kan horen met de angelsound. Ik zou je er maar geen zorgen om gaan maken.

Toen ik bij 11 weken een echo kreeg in het zknhuis lukt het ook niet met een uitwendig apparaat. Mijn baarmoeder ligt nl. naar achter gekanteld. En mbv de inwendige echo lukte het wel.

Lianza, fijn dat je zo'n mooie echo hebt!

Geplaatst

@ Simba: hahaha waarom werken je antwoorden meestal bij mij op mijn lachspieren. Hahaha. ja vervelend he...geen kopje of kontje te zien. Het lijkt wel een halve alien zo. En ik maar wachten en wachten dat beeb zich ging draaien maar nee hoor. We hebben 6 foto's en beeb vertikte het om zich dan ook maar een milimeter te verplaatsen haha. Ook had mw Pieterse een beetje haast omdat ze erg uitliep door vastlopen van apparaat eerder, dus we hadden pech dat het voor mijn idee iets werd afgeraffeld. Maandag intake bij vk dus hopelijk weer een echo? Zou leuk zijn...ik zeg geen nee. Nee geen hartje gehoord, alleen zien kloppen.

@ Adriana: Bedankt. Verder alles ok met je?

Geplaatst

Ik maak me er ook niet echt zorgen over. Jammer, maar dan komt dat mooie geluid nog wel...

Ik ben nog dusdanig misselijk, dat dat wel snor zit ;-)

Maar hebben jullie ook een hardere plek tussen je navel en je schaambeen? Of zou dat een van mijn cystes kunnen zijn? Ik dacht eerst even dat het mijn baarmoeder al was, maar daar zit het echt al veel te hoog voor.

Tja, ik en ook wel benieuwd hoe dat straks gaat met de kerstdiners.....

En hoe gaan jullie dat doen met oud en nieuw? Wie gaat de 0:00 halen??

Geplaatst

Hier alles ok. Alleen van de week even bij de huisarts geweest omdat mijn urine troebel was en er stukjes (vlokjes) in zaten. Maar gelukkig geen blaasontsteking en geen eiwitten gevonden. Moet het even in de gaten houden.

Verder smiddags nog erg moe en heb het dan heel koud. Zit dan met 4 lagen kleding aan.. Ben maar begonnen me Roosvicee Ferro om mijn ijzergehalte wat op peil te krijgen.

Geplaatst

@ Simba: Nou die 0.00 zal ik wel gaan halen toch? Vorig jaar ben ik nog zo hevig in Amsterdam gaan stappen omdat ik gehoopt had dit jaar zwanger te zijn. Gelukkig is die wens al uitgekomen. Dus dit jaar wat rustiger aan...dus die 0.00 komt wel goed.

Die harde plek? Euh nou ik voel wel wat rekking of wat het ook mag zijn in de zin van er is iets aan het gebeuren. Ik heb het maar af en toe dat het harder is? Vaag he. Ik moet wel zeggen dat zelfs mijn trainingsbroek ertegenaan drukt en dat is ook al niet echt fijn. Dus of ik draag broeken heel laag of trek em door tot aan de oksels whaha. Nee maar goed, ik voel het wel.

@ Adriana: Ja ik herken wel die kou steeds. Ik heb het ook afwisselen koud en warm. Fijn dat het geen blaasonsteking was. Gaan ze nog verder onderzoeken wat het wel zou kunnen zijn? Eigenlijk vind ik dat niet eens zo een slecht idee, die Roosvicee Fero.... omdat ik vrij vaak duizelig ben, ook al voor zwangerschap is dat wel een goed plan om ook te gaan drinken. Bedankt voor het balletje op te gooien :-) Omdat mijn vriend vaak zegt dat ik nou eens bloed moet laten prikken bij arts voor ijzer... maar ik vertik het... verwijsbrief in huis en dan nog niet gaan. Ik haat prikken...dus lang leve die ICSI prikjes (heb er heeeeel wat voor over he)

Liefs Lianza

Geplaatst

Simba, ik heb nog geen harde plek gevoeld, maar ik heb er niet zo veel verstand van wat dat kan zijn eigenlijk.

En 00.00 uur op oudjaarsdag, daar moet ik waarschijnlijk de wekker voor zettten. haha

Geplaatst

Wij zitten bij vrienden.. dacht eerst al om even voor te slapen, maar ik moet gewoon werken, dus dat zal niet gaan. ja hooguit in de trein..

Vandaag gehoord... 12 janurai is mijn laatste werkdag in Amsterdam... dan ben ik tot en met 31 jauari vrij.....

Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk... zeker zoals dat nu gaat met de treinen.

Morgen mag ik lekker thuis werken. Geen wekker om 5:25 om een cracker te eten, niet om 6:15 mijn bed uit.... niet staan kokhalzen op perron, in trein of in metro.... maar eten wanneer en wat ik wil. En gewoon lekker in mijn eigen thuisje werken.

Ik kijk er echt naar uit... raar he...

Nog een kleine week.. dan hebben wij ook weer een echo....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden