Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja dat lijkt me een goed idee. Jeetje je zal wel gesloopt zijn na zoveel emoties! Maar je kan nu wel weer voorzichtig verder dromen over een mooi kindje van de zomer.

En dat slaapt toch een stuk lekkerder :)

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wauw Naomi wat goed zeg! Gelukkig ben je toch langsgeweest en heb je zelfs een hartje zien kloppen. Dat is geweldig. Misschien was het wel een stolsel of was je zwanger van een tweeling? Nou ja maar niet op de zaken vooruit lopen, ben blij voor je, maandag weet je meer.

Alle meiden veel plezier met sinterklaas dit weekend en volgende week op naar mooie echo's!!

Liefs Sheenara

Geplaatst

@ Saskia, ik lijk inderdaad wel 10 jaar ouder geworden in 1dag!!

@Sheenara: jij ook veel plezier met sinterklaas. En maandag zullen we waarschijnlijk meer weten. Hopelijk blijft het nu goed gaan...

Liefs

Geplaatst

Wwwwwoooooooooowwwwwwww Naomi wat een goed nieuws meid.. Wat fijn dat je vandaag toch al naar de verloskundige kon en zo'n mooi hartje hebt zien kloppen. Had de verloskundige ook geen idee van wat het kon zijn??

Geniet maar fijn van jullie wonder en hopelijk kan het ziekenhuis maandag verklaren wat het dan kan zijn geweest.

Ik heb net even heerlijk geslapen met onze dochter en straks even door de sneeuw heen om Sinterklaas te vieren, ze snapt het principe sinterklaas nog niet zo maar wel cadeautjes haha..

Hebben jullie trouwens ook al dat je dikker begint te worden?? mijn buik is echt al opgezet dus ben benieuwd hoe de buik gaat worden straks!!

Fijne avond meiden!

Geplaatst

Mijn buik is ook nog steeds opgezet. En toen m'n hubby net kippenpootjes aan t braden was zat ik heerlijk te kokken!! Goed teken??

Fijne Sinterklaas allemaal

Liefs naomi

Geplaatst

Hoi Naomi

Sterkte meid.

Sheenara: ik heb met 10 weken een afspraak met de gyn. en dan krijg te horen wat de bedoeling. Ik moet om de twee weken langs gaan.

Gr. remci

Geplaatst

Jeetje, wat is hier allemaal gebeurd? Ik schiet al in de stress als ik het alleen nog maar lees... Wat een emoties in een paar dagen tijd.

Hoe is het nu met je Naomi? Wat overheerst er nu? En wat kan je nu verloren zijn? Bloed je nog als ik vragen mag? Ik ga heel hard voor je duimen.

Pff... zal ook voor jou lang duren tot het morgen 4 uur is. Heel veel sterkte joh en laat alsjeblieft wat weten als je er aan toe bent.

Simba: Goed je weer te horen. Fijn dat je je een heel klein btje beter voelt en dan nog een nieuwe baan met veel minder reistijd.

Saskia: Jullie ziekenhuis klinkt erg goed en meelevend. Fijn dat je zo gerust gesteld wordt en ook nog zo veel foto's krijgt.

Hebben jullie ook allemaal nog zo'n opgezette buik van de punctie? Bij mij is het iets meer dan een maand geleden maar mijn broeken kunnen nog niet dicht.

Dan ons weekeinde. Vrijdag en zaterdagmorgen was goed te doen. Tuurlijk zit het steeds in je hoofd maar je hebt wel afleiding. Toen gingen we tussen de middag wat eten en dat is heel erg verkeerd gevallen. Hebben de rest van de middag en avond in onze hotelkamer (lees wc) doorgebracht.

Vanmorgen maar naar huis gegaan. Slap, erg slecht weer daar en nu toch wel veel zenuwen. Afgelopen twee nachten slecht geslapen, steeds wakker en nog de onzekerheid tot half 4. Willen jullie alsjeblieft voor ons duimen? Dank jullie wel.

Liefs mij.

Geplaatst

@zwangertje: natuurlijk ga ik voor jullie duimen!! Moeten we beiden tot t einde vd dag in de zenuwen zitten!!

Ik heb eigenlijk " alleen " vrijdagavond heel veel gebloed.... Het stroomde er echt uit. Met krampjes,soort weeën kwam hetgeen er uit, wat ik heb opgevangen. ' snachts nog wat bruin en

zaterdag al niet meer. Echt heel vreemd. Zal dan toch m'n baarmoeder weer keurig gesloten zijn?? Wat is het geweest? Hoe gaat t verder? Morgen weten we misschien weer wat meer.

@Simba: gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

Liefs naomi

Geplaatst

Zwangertje, ik duim héél hard voor je hoor! Heel veel sterkte!

Naomi, ik duim ook héél hard voor jou. Ben erg benieuwd morgen! Jij ook sterkte!

Liefs Saskia

Geplaatst

Naomi en zwangertje heel veel succes morgen met de echo!!

Remci ok om de 2 weken dus, ben benieuwd zal het woensdag wel allemaal horen

Simba succes met je nieuwe baan

Zwangertje jammer trouwens dat het weekendje zo in de soep is gelopen

Groetjes Sheenara

Geplaatst

Dank jullie wel! Doet me echt goed dat jullie zo meeleven! Het is alleen al zo fijn dat jullie het begrijpen.

Vannacht best redelijk geslapen. Jij Naomi?

Voel allerlei zwangerschapskwaaltjes en hoewel ik echt heel bang ben, toch het gevoel dat het goed is. Ben niet eerder zwanger geweest dus weet ook niet wat "normaal" is.

Hoop alleen niet dat de klap dan des te groter is als het straks toch mis blijkt te zijn.

Helaas kan manlief niet mee. Heeft natuurlijk al behoorlijk wat vrij moeten vragen en zijn baas begint nu echt moeilijk te doen.

Ben nog wel benieuwd naar mijn vraag of jullie buik ook nog zo opgezet is van de punctie.

Pff... nu aftellen tot half 4.

Geplaatst

Mijn buik is niet opgezet, ja, nu wat door mijn darmen, maar bij mij groeiden ook niet zoveel follikels. Dus ik denk dat dat ook wel verschilt..

Geplaatst

Goedemorgen,

Naomi met mij gaat alles zn gangetje, nog wel veel honger en kokhalzen,maar mag niet klagen! Nu afwachten tot de echo woensdag.

Zwangertje jammer dat je man niet mee kan, maar we hopen op goed nieuws he! Ik heb een cryo-tp gehad maar kan me herinneren van de punctie dat mijn buik ook best lang opgezet was.

Meiden heel veel succes straks!!

Liefs Sheenara

Geplaatst

Ik merk dat ik echt elke 2 uur iets moet eten, anders wordt ik direct misselijk.

ik begin nu de ochtend met een bakkie yoghurt met cruesli in bed... vanochtend dacht ik bij de laatste twee happen.. 'poe hee' nou dat dacht mijn maag ook.. die twee kwamen er dus ook weer uit... ZUCHT

In de trein een evergreen, op het werk een evergreen en de rest van de tijd aan de crackers

Geplaatst

wow Simba vervelend die misselijkheid ik had het ook zo erg bij 6/7 weken maar het gekke is nu niet meer echt, alleen nog kokhalzen met tandenpoetsen en ik krijg die vitaminepil ook niet door mijn keel. Ik at veel vloeibaar (vla, yoghurt, soep, brinta) dat hielp wel, alleen op een gegeven moment heb je dat ook wel gehad en wil je weer iets vast. Nou sterkte ermee!

Geplaatst

heel maf, maar kokhalzen met tandenpoetsen heb ik alleen in de ochtend, en dan nog alleen als ik met de elektrische poets. Met de oude vertrouwde handentandenborstel, heb ik het probleem niet?

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat heeft ons forum een gezellig kerst-tintje gekregen!![ATTACH=CONFIG]359[/ATTACH]

nou ik voel me sinds gister avond nóg beroerder en ben nu ook aan het overgeven. bleh..

voel me echt ziek nu. Maar op zich klopt het wel, deze week is je piek wat betreft het HCG dus het is wel weer een goed teken misschien. Als het na deze week dan maar weer langzaam minder wordt...

Vanmorgen heb ik gelijk het echo bureau gebeld, waar ik van de verloskundige een afspraak mocht maken voor de termijn echo. En ze hadden nog een plekje voor vrijdag! Dan ben ik precies 10 weken. Ben erg benieuwd, hopenlijk gaat alles goed van binnen! Gelukkig duurt het niet zo heel lang meer. Nog een paar nachtjes slapen..

zwangertje en naomi, ik ben nog steeds aan het duimen!

o ja, ik heb geen opgeblazen buik van de punctie meer. Eigenlijk ging het dit keer vrij snel weer goed. Veel sneller dan de vorige keer, terwijl 15 eitjes toch best wel veel is.

LIefs Saskia

Geplaatst

Wat vervelend meiden dat jullie zo moeten overgeven. Ik heb het met vlagen. Eerst weer 2 dagen achter elkaar en nu weer 3 dagen helemaal niet. Voel ik me gewoon eigenlijk best lekker. Dus daar geniet ik dan ook echt van. Alhoewel ik dan ook weer zoiets heb of het dan allemaal nog goed zit. Stom he.

@ Simba, die crackers die herken ik wel inderdaad. Ik zit elke ochtend aan beschuitjes en thee. Dat hou ik er wel in. Maar nu ook met het weer gaat ook zelfs erwtensoep erin enzo en dat blijft gewoon zitten tot mijn verbazing, dus het gaat erg goed.

En ik zie elke dag wel hoe het gaat.

@ Saskia, Wat fijn dat je een echo weer mag laten maken. Is dat een tussentijdse echo? Of doen ze dat altijd rond 10 weken? Ik ben nu iets meer dan 7 weken (ow wat zeg ik, inmiddels al 8 weken, time flies when your having fun :)) en heb over 2 dagen dan bij het MCK de controle echo. Maar dat is dus wat anders dan wat jij hebt. Jij hebt die controle echo ook bij het MCK gehad vertelde je al. Is het een extra controle omdat je ICSI hebt gedaan?

@ Sheenara, Toch nog steeds zo wonderlijk dat het er twee zijn. Je gaat goed he? Fijn om te lezen dat je niet meer misselijk bent.

Ik heb zooooo een zin in woensdag, dan eindelijk de echo. Duimen jullie ook een beetje voor mij dat het goed zit dames?

Liefs Lianza.

Geplaatst

Tuuuurlijk ik duim voor iedereen dat het helemaal goed gaat.

Ik heb net ook hard voor zwangertje geduimd..... hooooop zooooo dat het goed zit!!!

Geplaatst

Lianza, het is vrijdag gewoon de termijn echo. Normaal doen ze die rond de 11 of 12 weken, maar ik had gevraagd of ik hem al met 10 weken mocht maken omdat ik niet langer kan wachten... Wil zo graag even kijken hoe het gaat.. Ik had de controle echo bij het MCK al met 7 weken dus het is dan al weer 3 weken geleden. Met 12 weken laat ik er dan wel zelf nog één maken, met alleen foto's is dat niet zo heel duur en dan kunnen we de 12 weken mooi afsluiten.

Geplaatst

Hallo meiden,

Vanmiddag weer een kloppend hartje mogen zien!!!! ( na heel lang in de wachtkamer hebben moeten wachten..) De arts zei dat ze zo al kon zien dat er nog een zwangerschap heeft gezeten, het vruchtzakje zit er nl nog.. dus we waren zwanger van een tweeling! Het vruchtzakje zit er nog, maar het geen dat ik vrijdag was verloren, was dus wel een vruchtje ( waarschijnlijk al veel eerder gestopt) Toch ook wel weer een dubbel gevoel moet ik zeggen. Hopelijk blijft deze uk sterk genoeg!! 17 dec mogen we weer voor een echo, nog net voor de " winterstop". Moesten eigenlijk na de stop, maar dat vond ik te lang duren... Ree onzekerheid zal nog wel even blijven, maar volgens de arts zag deze zwangerschap er echt goed uit!

@zwangertje: durf t bijna niet te vragen, maar hoe is t met jou gegaan?

Luefs Naomi

Geplaatst

Hoera!! voor Naomi!! Hoewel ik me wel kan voorstellen dat het toch een beetje dubbel voelt. Dit kindje is duidelijk een vechtertje dus deze blijft het zeker goed doen!

Nu weer verder duimen voor zwangertje! duim duim duim...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden