Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Lianza: gefeliciteerd met de goede echo!! En een jongen! Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat jongetjes heeeeeeel lief voor hun moeder (kunnen) zijn!!

Zojuist weer gedouched met ons zoontje en wat Kan hij dan heerlijk met je kroelen... Zwijmel zwijmel...

Maar ik kan me voorstellen dat je wel even om moet schakelen! Wanneer je t straks verteld hebt op je bruiloft gaat t idee v jongen nog meer leven en

Dan aan de slag met de babykamer! Hopelijk hebben jullie donderdag een prachtige dag! Vandaag was t zulk mooi weer.

Ik wens jullie alle goeds!

Liefs naomi

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Naomi28 - Gefeliciteerd met jullie mooie echo!

Lianza - jullie ook van harte met de mooie echo en super een JONGEN!!! Heel veel plezier en een super mooie dag gewenst op jullie trouwdag!

Hier ook de echo gehad en het zag er allemaal goed uit! Helaas lag de baby niet echt gunstig voor de echo (in stuit en met de ruggegraad naar de voorkant) maar hebben bijna alles kunnen controleren.

Alles is helemaal goed gekeurd alleen het hartje moeten we over vier weken nog een keer naar laten kijken. De kamers zijn wel helemaal in orde maar de toevoer en afvoer moet nog even worden gecheckt! We hebben super mooie foto's gekregen van de baby die lekker ligt te duimen. Ik zal proberen deze even in te scannen en te plaatsen morgen... Wij wilden ook niet weten wat het wordt dus daar is mooi omheen gefilmt. Wij zijn helemaal gelukkig en ben super blij ons wonder weer even te hebben gezien!

Helemaal blij!!!

Hopelijk is iedereen ook zo aan het genieten van de bewegingen in de buik en ik blijf iedereen volgen!

Tot snel.

Liefs

[ATTACH=CONFIG]925[/ATTACH]

Geplaatst

@begina; jij ook gefeliciteerd met de goede echo! Konden ze de bloedtoevoer en afvoer nu niet goed zien door de ligging vh kindje?

Krijg je over 4 weken weer een uitgebreide echo? Of kijken ze dan echt alleen nr t hartje? Hopelijk is alles gewoon goed!

Wij wilden ook niet weten wat t geslacht is, maar was af en toe echt snel ogen dicht voor t geval dat.... De kleine was zo beweeglijk tijdens de echo!

Het is zo bijzonder om je kindje zo in je buik te zien en voelen bewegen en groeien!

wat een wonder dat we dit toch mogen mee maken!

Liefs naomi

Geplaatst

@simba, ik hoop zo dat het een beetje goed met je gaat meid! (en met je man en schoonvader)

Ik weet niet of je vandaag je echo wel hebt gehad, maar hopelijk is alles goed

Liefs naomi

Geplaatst

Meiden, gefeliciteerd hoor met de goede echo's. Weer een jongentje erbij op ons forum. Het is aardig gevarieerd hier!

Nu lekker genieten met z'n allen. Ik voel ons kleine meisje steeds vaker en het is zóó leuk!

Simba ik hoop dat bij jou ook alles goed was, maar ik kan me voorstellen dat je hoofd even niet naar het forum staat dus dat houden we nog wel even te goed.

fijne dag iedereen!

Geplaatst

Hee meiden goed nieuws allemaal!

Lianza gefeliciteerd met je zoontje!! Super dat alles ook goed is met je kleintje. Gek idee om te weten dat er nu een jongetje in je buik zwemt he?? Nou nog morgen je trouwdag, leuk!!

Begina ook gefeliciteerd met je mooie echo! Super dat het ook allemaal goed was en wat schattig dat hij/zij lag te duimen. Mooie foto!

Adriana hier ook af en toe kramp in de kuiten en voeten, moeite met schoenen aantrekken en liggen in bed.

Saskia ik voel kleintje ook steeds vaker, denk ook doordat ze nu groter is steeds meer. Mijn vriend heeft haar ook gevoeld en als ik op bed lig zie ik het ook aan de buitenkant. Zo geweldig!!!

Simba ook een goede 20-weken echo gehad?

Geplaatst

uitgerekende datum/naam+leeftijd/hoeveelste kindje/hoe zwanger geraakt (IUI/IVF/icsi/spontaan)

5
juli 2011 -
Adriana 40jr.- 2e kindje na 3e IVF-poging spontaan zwanger

8 juli 2011 - Saskia 30jr. - 1e kindje na 6xIUI en 3x ICSI

10 juli 2011 - Remci (tweeling)

10 juli 2011 - Sheenara 35jr. - 2e kindje na 1e IVF-poging 4e TP

15 juli 2011 - Lotttie 26jr. - 1e kindje na 7e pogingen tot IVF(/ICSI)

19 juli 2011 - Simba 35jr. - 1e kindje na 2e IVF-poging

20 juli 2011 - Naomi 31jr. - 2e kindje na 2e IVF-poging spontaan zwanger

21 juli 2011 - Lianza 36jr. - 1e kindje na 1e ICSI-poging

25 juli 2011 - Jolanda 30jr. - 1e kindje na 1e IVF-poging

26 juli 2011 - Begina

AFSPRAKEN:

datum/naam/vk-gyn controle/echo aantal weken

11 mrt: Jolanda : 20 weken echo+vk

16 mrt: Simba : controle VK 22w

18 mrt: Sheenara : controle VK 24wk

30 mrt: Simba : Pretecho

01 apr: Sheenara : 3-D pret echo 26w5d

07 apr: Begina : Pret echo 24w

15 apr: Saskia : 28 weken pret echo

15 apr: Sheenara : groeiecho 28wk

uitslagen combitest/geslacht etc.

Adriana: :boy:

Saskia: :girl:

Remci: :girl: & :boy:

Sheenara: :girl:

Lotttie:

Simba: blijft een verrassing

Naomi: blijft een verrassing

Lianza: :boy:

Lianza uitslag combitest: 1:920

Jolanda uitslag combitest: 1:2842

Begina: blijft een verrassing

Geplaatst

He meiden..

bedankt voor alle reacties!! Doet een mens goed. Wij zijn weer boven water, en hebben gisteren genoten van de echo

Hier het filmpje:

Hier iedereen met een mooie echo ook gefeliciteerd!!

Nu op naar de pretecho!!!!!!

Er komen nog 2 foto's aan, maar ik heb ruzie met de scanner..

Geplaatst

Wow Simba wat een geweldig filmpje! Alles goed mooi he.. Die handjes en dat mondje wat steeds open dicht gaat super hoor. Gefeliciteerd!

Geplaatst

@simba, gefeliciteerd met de goede echo! En wat een geweldig mooi filmpje!

Ps. Meiden, Met hoeveel weken doen jullie de pretecho? En wat laten jullie dan doen, 2d, 3D, of 4d?

Wat zijn hier over t algemeen de kosten van?

Zou iemand mijn afspraak van 21 maart bij de vk op t lijstje willen zetten?

Groetjes Naomi

Geplaatst

Wij doen de uitegbreide variant, dat is met dvd en 3 en 4d foto's enzo.

Wijhebben hem 30 maart, dus danben ik geloof ik een week of 23-24.

Het kost wel een klap geld..... 100 euro bij ons..

Geplaatst

simba, wat een mooie foto's en een geweldig filmpje. Gelukkig ook verder alles goed. Nu moeten al onze kleintjes alleen nog groeien! Wat is het toch een wonder hè?!!

Wij doen de pretecho met 28 weken omdat ze dan al wat lichaamsvet aan het opbouwen zijn en wat meer op een baby gaan lijken. Je kan dan al een beetje gaan zien op wie ze gaat lijken.

Het gezichtje is dan al echt heel mooi. (als ze er goed voor gaat liggen natuurlijk)

Wij hebben een pakket van 2 pretecho's alles er op en er aan voor 150 euro. Die van 17 weken zit daar dus ook bij.

Geplaatst

Het zijn inderdaad wel prijzige echo's, maar t toch ook wel zeker waard denk ik!

wij hebben t bij ons zoontje toendertijd niet gedaan... Was eerlijk gezegd een beetje laat mee. En vooral met mijn afwijkende vorm baarmoeder moet

Het volgens mij eerder dan normaal. Op de 20-wk echo lag t ook niet mooi voor een foto. Hoofdje lag in de "verdrukking".

Had t andersom gelegen was t geen probleem geweest. Ik zal eens naar zo'n bureau bellen en vragen hoe of wat ze doen als t weer zo "verkeerd" ligt.

T gaat me nl meer om foto vh gezichtje en vooral niet om t "onderkantje" ha ha!

Mooie foto's simba! (ik zou niet weten hoe ik ze erop moet krijgen... Ben er echt niet handig mee)

Liefs naomi

Geplaatst

Naomi, je knt gaan naar www.imageshack.us, daar kun je ze heel gemakkelijk uploaden, en als je een gratis acountje aanmaakt, kunje je foto's ook later weer gebruiken.

je kunt ook kiezen voor welke grootte je ze upload, ik kies altijd de optie messageboard.

dan krijg je daarna een direct link, en diekunje hier gebruiken. zet dit [ img] link [/img] in je tekst, (alleen zonder spaties) en dan kunje hem hier plakken....

Geplaatst

uitgerekende datum/naam+leeftijd/hoeveelste kindje/hoe zwanger geraakt (IUI/IVF/icsi/spontaan)

5
juli 2011 -

26 juli 2011 - Begina

AFSPRAKEN:

11 mrt: Jolanda : 20 weken echo+vk

21 mrt: Naomi : controle VK

Lotttie:

Lianza: :boy:

Lianza uitslag combitest: 1:920

Jolanda uitslag combitest: 1:2842

Geplaatst

Goedemorgen dames,

wij gaan de pretecho doen rond de 26 weken, heb ook begrepen dat je dan meer kans hebt op mooie beelden. Als je eerder gaat is te baby nog te klein en dun en als je veel later gaat kunnen ze geen mooie beelden maken omdat de baby dan te groot wordt. Het is dan zogenaamd 4D, maar dat betekent gewoon 3D met bewegende beelden. Ik krijg dan een dvd en cd-rom, het duurt 30-45min. en ik betaal €125,- Het is natuurlijk veel geld maar ik heb het er zooooooo voor over!!! Ben eindelijk zwanger dus ik haal eruit wat ik kan ;-)

Geplaatst

@Jolanda, ik zie in t lijstje dat jij morgen de 20-wk echo hebt!! Spannend hoor!

Hopelijk is met jullie spruit ook alles goed. Willen jullie weten wat het geslacht is?

Groetjes naomi

Geplaatst

hoi dames

Leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat met jullie en de kleintjes.

Ik ben de laatste tijd niet zo actief meer op het forum, ik probeer wel alles te lezen.

Momenteel erg druk, de verbouwing begint volgende week en aan de baby kamer hebben nog niks gedaan. Ik moet ook zeggen een tweeling zwangerschap is toch echt iets heel anders. Ik ben nu 23 weken zwanger en de kwaaltjes beginnen echt de kop op te steken.

wij hebben onze pretecho gepland op 02 april, we zijn echt benieuwd.

Groetjes remci

Geplaatst

hoi meiden,

We hebben een super echo gehad vrijdag.

En we hebben duidelijk kunnen zien dat we een klein kereltje gaan krijgen!!!!!!

En voor de rest is hij ook helemaal goedgekeurd.

Alle meiden gefeliciteerd met de goede echo's en Lianza gefeliciteerd met jullie huwelijk.

groetjes Jolanda

Geplaatst

Jolanda gefeliciteerd met je zoontje!! En ook natuurlijk dat de echo helemaal goed was!!!

Remci ja je hebt er twee dus lijkt me ook zwaarder, gelukkig gaat alles wel goed. Wat voor soort kwalen begin je nu te krijgen? Leuk ook gauw een pretecho!

Fijne week meiden!

Geplaatst

5
juli 2011 -

26 juli 2011 - Begina

AFSPRAKEN:

21 mrt: Naomi : controle VK

Lotttie:

Lianza uitslag combitest: 1:920 :boy:

Jolanda uitslag combitest: 1:2842 :boy:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden