Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

het zijn ook echt schatten hoor, als ik ze nu bel zijn ze morgen hier om op te passen maar sosm tja moet ik even slikken..ach hoort er toch bij of niet hahahahahahaahahha

• Reacties 391
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

huh...ik word oud....cynthia ik snap hem niet....hahahahaha

wat is voor insiders...hahahahahaha

Geplaatst

kliertjes, ik dacht dat jij en de rest en lau wisten wat dat zou betekenen , ik had t ook gelezen en begreep t niet....hahahaahha de rest dus ook niet...

Geplaatst

nee ik denk dat alleen sab me had begrepen.....hahahahahahah

Maar dacht lau snapt me wel.......whaaaaaa......niet dus...hahahahah

Geplaatst

ik ben er ook vandoor, trusten!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Hahaha, Cynth bedoelt je kliertjes hahaha!!!!

Gemiddeld 60 kcal per portie fruit Joos

Maar inderdaad, opa en oma zijn zo ontzettend lief en flexibel, dat ik die minpuntjes vaak inslik... Goed te horen dat ik niet de enige ben. Dacht al dat mijn bitchie me terug kwam....

Geplaatst

trusten beau...ik ga er ook in....dus meiden slaap lekker!

kussssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

slaap lekker ikke ook, nog een sigaretje en danl ekker plat, morgen weeeeeeeeeeer werken behbeh

echt 4 dagen vind ik teveel, nog 2 maanden en dan weer 3 dagen werken!!!

cyn

Geplaatst

he troela roos...wat voor een bui heb jij....hahahahahahah

slaap lekker roos...en doe voorzichtig met je rug!

Die wervels heb je zeker opgelopen toen je in amsterdam aan het zuipen was en op de grond dook zeker.....hahahaha

Trusten hoor roos!

Geplaatst

Hey meiden,

Wat denk je wat.....gisteravond om 19.30 Dayenna op bed gelegd.......ik dacht: ga ik gelijk ff douchen, kan ik daarna lekker in m,n pyama gaan bank hangen............Nou het werd idd bankhangen....de stroom viel uit in het hele wijk!!!!! Maar het ergste was....ik stond dus onder de douche, m,n haar dik in de shampoo.........m,n body lekker ingezeept........lekker onder het warme water ff relaxen.............., en ineens......floep...aardedonker....en nog erger.........ijskoud water....!!!!! Hubby gelijk naar boven gillen: Liiieeesssssssssss wat ben je aan het doen???????...........Ja , wat ben je aan het doen...ik dacht ff lekker te douchen, maar sta dus nu nog helemaal ingezeept(en ongesteld) onder een koude douche....!!! Grrrrrrrrrrr..@@#$#@%##@, wat is er aan de hand???????

Nou, stroom dus uitgevallen!!!! Ik snel m,n haar uitgespoeld, voor zover dat mogelijk was in het donker en met ijskoud water.

Hubby naar boven gekomen met een kaarsje zodat ik me ff een beetje fatsoenlijk aan kon kleden tot zover dat mogelijk was.....Dayenna overstuur...kon de slaap niet vatten...(zal je net zien).

Nou ja, daar zaten we dan uiteindelijk beneden met een x aantal waxinelichtjes aan...........zonder stroom....zonder warmte van de cv.....

We zaten van alles te bedenken hoe of we dat gingen doen met de laatse voeding (hoe gaan we die fles warm krijgen???, oja, een pannetje water op het gasstel)....Hoe moet Dayenna morgenochtend in bad???....Pannetjes water op het vuur...dan in een emmer....en dan naar boven slepen..?????

Nouja, om een lang verhaal maar af te sluiten....het heeft uiteindelijk gelukkig maar 2 uur geduurd....toen was er weer stroom.....!!!

Wat afhankelijk kan je dan zijn he???

Maargoed...het is allemaal goed gekomen, en uiteindelijk ben ik nog maar eens de douche ingegaan, om vervolgens maar weer de restjes achter gebleven zeep eraf te spoelen.

Gelukkig heeft Dayenna er verder weinig van gemerkt, die was uiteindelijk toch in slaap gevallen en na de laatste voeding is ze gelijk weer heerlijk door gaan slapen tot vanochtend 09.15 uur!!!!!!!

Geplaatst

En over 9 mnd is er een babyboom bij jullie!

Wel leuk zo'n onverwachts avontuurtje!

Je zou maar puber zijn en de volgende dag een werkstuk ofzo moeten inleveren waar je nog flink wat aan moest doen. Brrrrrrrrrrr.

Al hoewel ik blij was dat ik daar niet onder de douche stond hoor!!!

Groetjessssssss

Geplaatst

Brrrrr.... een koude douche.... kindje overstuur.. wel romantisch met al die kaarsjes hahaha. Dan merk je pas hoe luxe we het hebben..

Het is rustig hier!!

De foto's die ik zondag besteld heb zijn gisteren gekomen, mooi hoor! Dus ik dacht gisteren, "EVEN" de foto's inplakken van Len.. ik had een album en daar wilde ik het eerste jaar inplakken... maar aangezien er onzettend veel foto's zijn, heb ik moeten selecteren. Nou, het eerste jaar krijg ik dus écht niet in 1 album. Ik ben gekomen tot en met de doop hahaha. Dat was januari, dus de eerste 3 maanden zijn nu ingeplakt... binnenkort nog maar wat albums halen..

Len is al de hele week aan het huilen als ik hem in bed leg. Ik denk van de spuiten vorige week. Had vanavond ook 38.92 koorts. Ik had hem paracetamol zetpilletje gegeven maar 2 minuten later poepte hij die weer uit...

Ook heeft hij een kies door en 1 op komst..

Wat wordt hij toch geplaagd....

Hoe is het met jullie kids? Slapen ze weer beter/langer?

Roos, hoe is het met je rug? Ik weet hoe het voelt helaas.. Ik heb ook geregeld wat wervels scheef staan en ga dan naar een manueel arts, die zet ze weer recht, dan kan ik een week niks van de pijn, maar daarna kan ik weer ertegenaan.

Die arts, heeft een soort van ijzeren "beitel" dat zet hij tegen een wervel, en met een rubber hamer (ja echt, zo een die ze in de bouw gebruiken!) slaat hij op de "beitel" om de wervel weer recht te krijgen.

Ik heb ook een keer gehad dat ik mijn moeder heb laten komen om Len (en mij haha) te verzorgen omdat ik niks meer kon......

ik ga nog even verder lezen..

Geplaatst

Amanda, een beitel.....????????? Brrrrrrr!!!

Nou ja, als het maar helpt hè.

Roos rugpijn? Soory, heb ik nog niet over gelezen. Hoest nu?

Thomas is sinds gisteravond ook ziek.

Ging voor het slapen nog een kus aan hen geven toen ik kots rook....

Dik plakaat in zijn bedje.

Hen al slapende verschoond en zijn bedje ook verschoond. Iris sliep rustig door.

Werd ie toch even wakker, nam ik hem op mijn arm, schouder.

En toen............gooide die al zijn eten en drinken in 3 golven over me heen.......yek!

Vervolgens weer verschoond en ik onder de douche.

Vanmorgen ging het iets beter. Dronk halve fles. Lag lekker in bed op Robbert.........kreeg hij 3 golven over zich heen.......zoooo zielig!

Heeft 38,5 koorts, maar ligt nu weer lekker te slapen met een zetpil (hopelijk niet uitgepoept?). Hopelijk is ie morgen weer wat beter. Ik ben gelukkig vrij, dus kan ik heerlijk met hem kroelen.

Als er één ziek is van een tweeling, dan merk ik wel extra drukte hoor, jullie ook Beau en Cynt?

Geplaatst

Lau beterschap!!!!!!!!!

Wat zielig.. lijkt me idd moeilijk, je wil je zieke kindje exta aandacht geven en de andere wil je ook niet tekort doen..

Hopelijk houdt hij morgen alles weer binnen!

Geplaatst

ai meiden,

roos in de kreukels (ouwetje) en thomas ziek en len ook ziekjes!

fijn dat je gewoon thuis bent lau, kan je inderdaad lekker met m kroelen,

brr, ik vind dat erge overgeven zo naar. heb je m ook een theedoek omgedaan?

en len krijgt alles tegelijk t arme kind...

hier begint ebbe weer wat meer te hoesten terwijl de medicijnen eerst wel goed aansloegen. maar verder gaat ie hartstikke goed. blij en lief!

en snel aan t tijgeren en lekker met de tijdschriften klieren en ... hij is gaan staan. vanmorgen stond ie ook parmantig in zn bedje! de schat! en natuurlijk la la lam zeggen en naar de lamp wijzen.

leuk he jongens!

ik ga nog even lekker foto's kijken en later komen opa en oma, dus dan ben ik er even niet meer. maar ik heb ook wel weer genoeg geouwehoerd voor 1 dag haha

lis

Geplaatst

oh en roos beterschap!!!!!

ik hoop dat je snel weer je soepele oude zelf bent. en stuur die man maar ns naar de logeerkamer, haha

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden