Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 391
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hahahhaha

heb jij ff geluk..

die van mij is werken en als ie thuis komt gaat tier meteen weer trainen

en dan nog ff wat drinken met de mannen van het voetbal:waiting:

Geplaatst

ik vond de eerste drie maanden heel zwaar,

hoe kwam dat?

iedereen ging mij vertellen hoe zwaar ik het had en hoe moe ik wel niet was.

en dat ging ik geloven,van de 1 op de andere dag heb ik gezegd "ik hou er mee op"

andre keek me aan zo van waar heb je het over?

ik ben vanaf die dag gaan genieten van mijn waarschijnlijk twee laatste wondertjes.

de vermoeidheid was over en ik vond het dus helemaal niet zwaar meer.

ik had dus nooit naar al die mensen moeten luisteren die mij gingen vertellen hoe ik me voelde had ik het niet zo moeilijk gehad.

Geplaatst

dat is heel knap van je

dat je dat toen al meteen zag!!

ik was nog steeds in de war met mn hormonen!!

maar zo zie je maar je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt!!

nou ik ga ff mn kindje eten geven!!

mischien tot laterzzzz

Geplaatst

Wow, goed zo Brendy!!!!! Soms kunnen mensen in de omgeving toch zo enorm je geluk bepalen!!!!

Hahahah, Rosalie... Soms zou ik willen hoor, dat ie lekker kon werken en voetballen etc., maar door zijn MS lukt dat allemaal niet. Maar... ik vind het heerlijk om hem veel om me heen te hebben!!!!

En jij hebt zo ongeveer een relatie op afstand zo ongeveer? Hiihihi, als het maar goed is als ie er wel is, en als je elkaar maar kan vertrouwen!!! Dat is toch het belangrijkste???

GRoetjessssssss

Geplaatst

ja dat is zeker waar,

als ze aan mij vroegen hoe het ging,gaf mijn schoonmoeder antwoordt,

het is zwaar hoor een tweeling.

zij is denk ik wel de laatste die er verstand van heeft hahhahahah

zo vaak ziet ze ze niet

Geplaatst

oh wat erg hilde

ik wist niet dat je man ms heeft!!

tuurlijk vind ik het heerlijk om hem bij me te hebben

maar hij is bezig zich omhoog te werken binnen het bedrijf

en voetbal is zijn lust en zijn leven!!

dus ik ga daar gewoon vrolijk in mee

en dan heb ik lekker tijd voor mezelf en milan!!

hahahahaha

Geplaatst

ja dat is het altijd...menesen zeggen heel vaak tegen mij...voel je je niet lekker...dat komt omdat ik onder mijn ogen donkere kringen hebt...ik ben daar ook mee opgehouden...ik werd er ook echt moe van omdat mensen het steeds zeiden...ja zo werkt het echt brenda...goed van jou dat je die knop hebt omgezet!

San gezellie hoor...straks ben je er weer donderdag en vrijdag.....heerlijk...maar nu aan het werk....hahahahahhaah

Cynthia ik vind het ook heel knap van jou hoor 4 dagen werken!

En roos...je mag die van mij wel een dagje lenen hoor....weet je ook wat het is....hahahahahah

Hilde hier zitten wij ook altijd saampjes op 2 schermen te kijken beneden...ja boven staan er nog een heel stel maar daar werken we alleen...hahahahahaha

Gezellie zo!

En lies..lees maar goed mee hier...hahahahah...kan je je alvast voorbereiden op wat komen gaat met je mooie meisje...hahahahah

Nou zoals altijd ga ik ff werken...hoop optijd thuis te zijn voor de mol.

Doei meiden!

Geplaatst

das niet niks ms.

ken het uit mijn omgeving.

andere kant lijkt het me wel heerlijk om hem zo vaak om me heen te hebben,alleen de reden waarom is verkeerd

Geplaatst

Geeft niet, Roos. En ach, het valt allemaal wel mee. Het is zo...En hij heeft gewoon niet alle energie van de wereld. Als ie zich een beetje rustig houd, kan ie best vrij normaal functioneren. Maar werken gaat gewoon niet meer. Hij kan niet garanderen dat ie elke dag 1 uurtje kan komen werken. Er zijn gewoon dagen dat hij zich te moe voelt.

Maar hij is er niet minder lief om!!!!!!!!

En, als je je a.s. mannetje thuis vastbindt op de bank heb je binnen de kortste keren een stuk chagerijn... moet ook niet!! Als je er allebei maar gelukkig mee bent!

Gezellig he, José? Maar dat je gaat werken, betekent dat dat je je een heel stuk beter voelt??? Zou mooi zijn!!!

Groetjesssssssssss

Geplaatst

Hahahha, Brendy, toen hij nog wel werkte, werkte hij zichzelf zo ongeveer kapot. Toen zag ik hem ook bijna niet. Hij kwam 's avonds op z'n vroegst rond half 8 thuis en vertrok ook weer om half 8.... Dit heeft ie ook niet lang vol kunnen houden. Gelukkig is ie nu helemaal afgekeurd, dus dat geeft wel rust. Hoewel hij af en toe nog wel enorm baalt niet mee te kunnen doen aan het arbeidsproces. Hij doet wel wat vrijwilligerswerk enzo... maar dat is het.

Groetjesssssssssss

Geplaatst

ja dat ken ik,

die van mij ging vroeger half 5 de deur uit en als je mazzel had kwam ie om 8 uur savonds weer binnen,

tot hij een klaplong kreeg.

hij kreeg angstaanvallen en een burnout dat is zijn (ons) geluk geweest denk ik.

was goed geld verdienen maar daar had je ook alles mee gezegd.

Geplaatst

Tja, er is meer dan werk alleen. En ik ben daar ook blij van! Maar... een burnout is ook heftig! Is hij er al weer uit, voor zover dat natuurlijk helemaal lukt????

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

ja hij is er met veel moeite weer uit gekomen,

hij heeft nog wel heel af en toe angstaanvallen,

durft dan ook niet zo ver van huis.

maar ook dat is vele malen minder als dat het geweest is.

Geplaatst

Tja, volgens mij blijf je je levenlang toch wel wat last houden van restverschijnselen! Laat ie niet alleen goed op jou en de kinderen passen, maar ook goed op zichzelf!

Groetjesssssssssss

Geplaatst

hij heeft er wel van geleerd hoor,

er is meer als werk,

overwerken deed hij toen dagelijks,nu als het echt niet anders kan.

wij hebben nu een heel rustig leventje,

ik kan ook erg lachen om mensen die zich de hele dag haasten wij doen dat dus echt niet meer.

wij hebben nu echt zoiets van we doen waar we zin in hebben en anders maar niet.

Geplaatst

Dat is geloof ik ook de beste instelling! Niemand zorgt voor jou, dat moet je toch echt zelf doen! Iemand die veel van je houd zal het wel proberen, maar het zal misschien niet lukken! Groetjesssssssss

Geplaatst

jaa de mol hoe laat???

Zo effe checken, net bij vrienden gegeten erg gezellig, hebben ook 2 kids dus heerlijk gespeeld.

Faas is zo hees als een garnaal dus zal wel weer ziek worden.

Hilde, erg hoor ms, hoe gaat het? Wel erg gezellig samen thuis toch! Die van mij is al 3 avonden werken beh..

Brenda, ik heb nog geen moment gehad dat 2 ineens teveel te vermoeiend enz. is..altijd echt altijd zeggen ze zeker moe en druk he en ook nog werken..

Ik geniet altijd(nou heel soms dan niet...als ze weer ziek zijn dan) en snoer ook iedereen de mond...

Vandaag op het cb, ik was alleen dus druk kind 1 uitkleden meten wegen op de grond ondertussen kind 2 ,ook nog op nr 1 letten...

Zit me daar een "simpel"stel....me aan te kijken als een koekje en mij te volgen de hele tijd en ze zeiden...een tweeling is wel druk he...grgrgrgrgrgrgrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Ja maar dat hoef ik niet te horen

Sorry ik moest t effe kwijt...

doei cynt

Geplaatst

Hahaha, Cynthia... en die mensen maar denken dat ze het goed bedoelden!!!!

Ach, Cynthia, ik wist het toen ik een relatie met mijn man kreeg. En hoe gaat het... z'n gangetje... Je groeit erin en je weet eigenlijk niet meer anders. Tja, z'n energievoorraadje is beperkt. Net effe een bakkie gedaan bij buurtjes, was gezellig, maar dan wil hij naar huis... is het op. Tja.... dan gaan we toch? En hij baalt er ook wel van... maar het is niet anders. Hij moet gewoon nadenken over wat hij doet en maakt daar soms keuzes in. Vorige week vrijdag hadden we eters en we kregen nieuwe buren. Hij had de nieuwe buren beloofd dat hij lunch zou verzorgen, en voor 's avonds heeft ie echt een superdiner met 4 gangen in elkaar gedraaid. De volgende dag is het op. En nu heeft ie nog steeds last van zere benen... Maar hij heeft genoten van het koken en de gezelligheid aan tafel. Daar doet ie het dan voor.

En tja, wat is erg... als je je weg ermee gevonden hebt, is het goed te doen. En... er zijn altijd ergere dingen in het leven.. (Hoewel ik me natuurlijk ook wel realiseer dat het bij ons soms dingen wel zwaarder zijn als bij anderen). Maar... ieder huisje heeft zijn kruisje!!!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Hahahah, ik moet wel, kan niet anders! Ach, hij doet nog veel zelf. Enige verzorging lichamelijk die ik hem nu moet bieden is : teennagels knippen! Hihihi, er zijn ergere dingen!!!

En elk nadeel heb z'n voordeel, zoals Cruiff het zo mooi formuleerde: ik heb hem lekker elke dag om me heen! En eh, hij heeft een invalidekaart, dus we kennen niet zoveel parkeerproblemen!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Ik wilde alleen maar even zeggen dat die kalender van Vista print, ja die van 6,75 en dus niet gratis haha, wel erg leuk geworden is!!! En mail krijg ik niet meer van ze, jippieeeeeeeeeee.

Voor 7 eurie is ie echt lachen hoor!!!

toedels meiden haha

Geplaatst

he cynt irritant he,

ik heb nu ook aol heel lang zoiets van lekker laten lullen ze weten niet beter.

ik geniet ook iedere dag en zou niet anders meer willen hoor,

laatst in de supermarkt sprak een vrouwtje me aan dat ze oma werd van een tweeling,

en vroeg hoe dat nou was,

het enige wat ik heb gezegd is genieten en dat het nog leuker was als 1.

ik ben beetje klaar met al die mensen die mij vertellen hoe het is terwijl ze er geen hebben.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden