Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Miekske dank je wel, het gaat denk ik inderdaad goed , mijn baarmoeder is rustig gebleven, geen verging of koorts, geen weeen..., maar wat leuk dat jullie get kamertje al hebben wow! En mazzel dus.

Veel plezier op de 9 mnd beurs!

Moto, jeetje zeg wat irritant dat ze het iedere keer zo benadrukken!! 1x is genoeg? Genieten hoor, maar dat doe je wel.

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja he, het gaat maar door en door. Echt heel negatief allemaal maar het maakt me strijdbaar en ik laat ze allemaal een poepie ruiken hahaha.

Wat ben ik blij voor je Babs dat je goed hebt gereageerd op de ingreep. Heel stoer hoor!!! Voel je je nu een beetje anders of maakt het geen verschil?

Geplaatst

Zo is het, last ze naar lullen, het is allemaal al spannend genoeg! Ik kan nog niet zeggen dat ik me anders voel nu, komt misschien nog, we zien het wel...ik denk dat ik weer iets geruster ben als ik donderdag weer bij de gyn geweest ben en de kleine zie.warren jullie zelf nog van plan om tzt een vlokkentest of vruchtwaterpunctie te doen? Wij hadden van te voren al besloten om geen herder onderzoek te laten done, juist vanwege de risico's . Ookal zijn ze Klein, voor ons gevoel nog te Groot.

Geplaatst

Eigenlijk niet nee maar we bekijken het van dag tot dag. Vooralsnog zijn de resultaten nog niet bekendt uit de combinatietest en ondertussen verdiep ik me wel in een tripletestje. Ik weet wat je bedoeld met de risico's van de beide testen. Volgens mij zaten jullie je daarin net te verdiepen vorig jaar toen het noodlot toesloeg. Wat een domper en verdriet was dat he meis. Zal blij zijn als we allemaal die 20 weken ook voorbij zijn. Maar ondertussen zijn we lekker zwanger, 2% kans hadden we via ivf en die hebben we met beide handen aangegrepen. Doe maar lekker rustig aan en suc6 donderdag in het ziekenhuis. Dikke Soen!!

Geplaatst

@babeth, wat fijn zeg dat de ingreep goed gegaan is! Heb nog aan je gedacht, maar was erg druk met werk en ook super vermoeid. Heb wel even snel gelezen of het goed gegaan is. Ik kan me voorstellen dat er veel emoties heeft opgewekt, het is ook niet niks om onder narcose te gaan e.d. Maar je hebt het gehad! Doe het lekker rustig aan en laat je verwennen! Dikke knuffel!

Wat heerlijk dat je schoonmoeder je komt helpen!!!

Zo´n familielid zal ik wel gaan missen, we hebben allebei onze ouders niet meer, maar ik denk dat mijn schoonzus met beide handen ook wel klaar zal gaan staan als het eenmaal zover is.

@Dough, wat leuk dat je weet dat je een zoon krijgt! Nu kun je gericht inkopen doen. En die kinderwagen staat bij ons nog niet in de gang hoor, die staat ingeklapt op zolder.

Wat fijn dat het zwangerschapszwemmen zo goed bevalt! Lijkt me ook heel bijzonder om ineens bij die zwangeren te horen. Ik vind het ook al apart om zo´n babyzaak binnen te lopen en voor jezelf dingen uit mogen zoeken.

Wat naar van je blaasontsteking en misselijkheid. wat fijn dat je zo kan genieten van je oppaskindje, zo kun je alvast oefenen voor je eigen zoon!

@Sandra, fijn dat er geen bloed meer in je baarmoeder te zien was. Doe het lekker rustig aan meis! Ik ga in mei ook op zwangerschapscursus, kijk er wel naar uit. Goed dat je het nog een keer hebt nagevraagd over de kosten van de kinderopvang, dit is toch wel een ander bedrag. Wat super zeg dat je hulp in de huishouding gekregen hebt van je schoonmoeder!

En lekker genoten van je mooie trouwringen! Die van ons moesten een half jaar in de kast, soms deed ik het doosje open om even te kijken. Geniet van alle voorbereidingen!

Van dat borrelen heb ik niet, wel smorgens als ik nog moet ontbijten. Manlief zei vanmorgen dat hij vannacht de kleine misschien wel gevoeld heeft in mijn buik. Hij meende iets te voelen wat onafhankelijk van mij bewoog. Ik zei dadelijk heb je de kleine nog eerder dan ik gevoeld hahaha...... Soms denk ik de kleine ook te voelen, maar is moeilijk te zeggen nog of je het zelf bent of de kleine.

@Loes, fijn dat alles goed met je gaat en dat je lekker aan het rondsnuffelen bent.

@Moto wat fijn dat de 12 weken echo goed was! Zo´n combinatietest is echt een kansberekening, echt garantie dat het een ´goed´ kindje is kunnen ze je nooit geven.

@Sky, wat leuk zeg dat je weet dat het een meisje wordt en dat je zo kon gaan rondshoppen op de beurs. Ik ben gisteren ook geweest maar heb die stand niet gezien, ook niet zo op gelet. Heb er n.a.v. jou berichtje met manlief over gehad en besloten dat we gewoon de 20 weken echo afwachten.

@Kim, wat fijn dat de echo goed was en dat je het hartje weer hebt horen kloppen. Goeie tip idd om het op te nemen met je foon. Wat leuk dat je al een mooi buikje krijgt!

@Ursela, wat een mooi nieuws zeg dat 3 van de 10 meiden uit het babbelhoekje spontaan zwanger geworden zijn! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

@Balu, je zeurt hier nooit hoor! Forum is er juist voor om van alles wat je dwars zit kwijt te kunnen. En je zorgen zal hier iedereen wel begrijpen. Fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt, hopelijk is het geen blaasontsteking. En je huisharts en VK hebben gelijk, ga genieten van je zwangerschap meis, voor je het weet is de zwangerschap alweer voorbij! Angst is ook de slechtste raadgever die er is. Je eerste trimester is ook ruimschoots voorbij, vele risico´s zijn al vermeden. Probeer te ontspannen, leg je handen op je buik en geniet van je mooie buik! Ik weet het, het kan moeilijk zijn vooral omdat we allemaal ook tussen hoop en teleurstelling geleefd hebben, dan is het besef van dat het nu allemaal goed zal komen nauwelijks te bevatten. Ik heb iets raars over me heen dat ik het nog moeilijk vind om babykleertjes te kopen. We hebben ook nog niets gekocht voor de kleine, we hebben alleen de spullen die we over konden nemen van kennissen.

@Miekske, gefeliciteerd met de babykamer. Wat goed zeg dat jullie toch via marktplaats jullie babykamer hebben kunnen kopen. Nu kun je verder met inrichten!

Er zijn velen naar de negenmaandenbeurs geweest, zijn er nog meer dames die het geslacht hebben laten bepalen op de beurs?

Met mij gaat het goed, ben alleen erg moe. Gisterenavond zijn manlief en ik naar de negenmaandenbeurs en de huishoudbeurs geweest. Manlief vond het ook leuk, was ik wel blij om hahaha........had hem ook niet gedwongen om mee te gaan. Vooral het culinaire plein vond hij leuk waar je van alles kunt proeven en goedkope pakketjes kunt kopen. Hij zelfs ook twee tassen met pampers starterspakket gekocht, liep hij daar met die tassen te zeulen over de beurs hahaha......Ik noemde hem mijn pamperboy hihi. Was erg leuk en hebben veel inspiratie op gedaan. We hebben ook mooie babykamers gezien, toen beseften we dat het toch wel goed is geweest dat we die ene kamer van onze vrienden hebben afgezegd. We zagen op de beurs veel mooiere en stevigere meubels.We hebben ook Xander de buisonjé gezien bij de kruidvat stand en Herman den Blijker liep over de beurs.

Vanochtend zijn we naar 3 babyzaken geweest, hebben 1 babykamer gezien die we wel mooi vinden, maar we gaan nog een keer naar babypark en dan maken we een keuze. Levertijd was voor die ene kamer 14 weken! Ik zei tegen mijn man ja daarom wilde ik nu al gaan kijken.

We zijn het ook eens geworden over het thema van de babykamer, het is "Woezel & Pip" geworden! :-) Ik zei al steeds dat ik het erg leuk vind, maar manlief vindt het ook leuk! Ik zei tegen hem is wel leuk een kamer met een thema anders heb je al snel een bij elkaar geraapt zootje, dat vindt hij ook.

Net nog even boodschappen gedaan en manlief is daarna naar voetbal gegaan, kijken hoe zijn vriendjes spelen. Hij kan zelf niet meedoen vanwege zijn knie blessure.

Ben nu moe en voel rechts bandenpijn, maar verder voel ik me goed.

Ohja gisteren allebei geschrokken, liepen we met onze tassen naar het station vanaf de beurs, glee ik ineens uit over een nat stukje. Kapotte knie, gelukkig niet mijn broek kapot en ik kwam met mijn linker bil op mijn schoen terecht. Ik kwam dus niet met mijn billen op de grond. Manlief geschrokken en zei laat die tassen maar staan en pak mijn handen en trok me zo overeind. Ik zei dat het wel ging en dat de kleine er niets aan over heeft gehouden, zo´n harde klap was het ook weer niet. Maar ik baalde wel, ik zei heb zo uitgekeken met de sneeuw, is de sneeuw weg glij ik alsnog uit.

Met MvM ben ik klaar, heb mijn bijdrage geleverd! Wat is het dan weer heerlijk om gewoon op de wc te kunnen plassen! Ik heb nog de MvM vrouw gebeld en verteld wat er allemaal mis was gegaan met de koerier, de nieuwe samenwerking met DHL schijnt niet goed te zijn, ze zijn dat aan het onderzoeken.

Nu heb ik een excuus brief gehad van MvM en een bon van 5 euro voor de fleurop, dat vind ik dan weer erg attent van ze.

Liefs Roosie

Geplaatst

Moto, je hebt helemaal gelijk, wie had gedacht dat jullie zover zouden komen. Groot gelijk dat je het per dag bekijkt. Het is met name belangrijk om te weten wat je met een eventuele uitkomst doet. Maar ook vorig jaar waren die testen en onderzoeken niet aan ons besteed hoor, zelfs niet al zou de uitkomst van de comb.test niet echt "goed" zijn.

Roosje, wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig zit de kleine erg veilig bij je! Leuk dat jullie je ook nog in de kamertjes gaan verdiepen en woezel en pip is zo schattig!

Ursela, weten jullie al wat jullie met de babykamer doen? Merel ligt neem ik aan nog wel een tijdje in haar eigen ledikantje en bij haar heb je de komode ook nog nodig.

Geplaatst

Nou,nou er is toch weer een hoop geschreven sinds gisteren zeg!

Ik zal ook maar zeggen, dat ik naar de negenmaandenbeurs ben geweest gisteren met ons mam. Wij zagen allemaal dames lopen met boodschappenkarretjes en trolly's. Wij keken elkaar aan en zeiden:nou ja wat stom dat doe je toch niet? Ik zou dat echt niet doen, ach, we waren dus nog nooit geweest zie je wel! Want, jeetje, wat neem je een hoop zooi mee naar huis, en dan hebben wij alleen de negenmaandenbeurs maar gehad! We waren er om 12:45 en zijn om 18:30 weggegaan. Superdag gehad!

En ja Sky, wij zijn ook gelijk naar het echobureau gelopen!

Geplaatst

Foutje, ikm was nog niet klaar maar ik heb denk ik verkeerd knopje aangeraakt ofzo. Ik zal mijn verhaal verder vertellen.

Ik was dus doodnerveus en oma ook! Mijn man had tevoren gezegd dat t hem sterk leek dat ze dat al kunnen zien, ik zou wel zien!

Wij daar naar binnen, en mijn buik bloot! Ik had in de ochtend nog geluidterd naar de hartjes met ons apparaat. Ik dacht het zal toch niet zo wezen dat ik daar lig en er iets aan de hand zou zijn met de kleintjes. Maar nee, gelukkig alles deed t!

De eerste die links ligt( rechts op t scherm dan) was zo bekeken, zo duidelijk als wat!

Een heerlijk manneke! OOO!! dacht ik, mijn derde zoon! En nu de tweede baby. Ze had best wel wat moeite om deze te pakken te krijgen want het koppie van zoon nr 3 zat er vlak naast. Zij schudden met die echokop en ze twijfelde eerst wat ze zag. Ik dacht hier zie ik geen piemeltje of hij moet verborgen zijn, dus ik zei heel twijfelend, kan het een meisje zijn?

Zij zei, ik twijfel inderdaad ook sterk hoor! FF kijken, en toen bewoog het een beetje en warwn veel duidelijker twee schaamlipjes te zien. Een meisje!!

Ik moest bijna huilen, zo blij was ik! En nog!! Mijn droom gaat in vervulling...een dochter en een zoon!

Ik hoop echt dat alles goed blijft gaan!

Mijn moedr helemaal blij natuurlijk! Die heeft someteen 5 kleinzonen( zus heeft ook twee jongens) en een kleindochter. Zus hebben we vanmiddag op de hoogte gebracht, weer brullen! Mijn man belde op de 9 mndbeurs hoe het was en hij hoorde aan mijn stem dat er iets was, en het vermoeden heb ik maar bevestigd! Hij ook doort dolle heen!!

Gelijk daar lekker geschopd, twee setje voor de kleine meid en twee setjes voor de kleine man!

Onze jongens gaan we het zometeen vertellen!

Zo, ik moest het even kwijt! Ben zo blij! Ik heb nauwelijks geslapen vannacht! Ik was al alles aan het indelen op de slaapkamer enzo!

Ik ben erg benieuwd hoe het de anderen vergaat tijdens geslachtsbepalingen! Mogen wij het weten dan?????

Liefs Marloes

Geplaatst

Loes, wat leuk dat jullie ook geweest zijn! Is de geslachtsbepaling(en) gelukt? Hoe reageerde iedereen thuis?

miekske ik heb je kamertje bewonderd, mooi hoor!!!!

Geplaatst

Hey meiden,

Jeetje wat is er al weer veel geschreven. Leuk dat er al zoveel meiden op de 9 maandenbeurs zijn geweest en het geslacht al weten. Wij hebben besloten toch te wachten tot de 20 weken echo die hebben wij op de dag dat mijn mannetje jarig is dus is wel zo leuk. Ben wel heel nieuwsgierig hoor dat wel en heb af en toe ook de neiging om een afspraak te maken om eerder te gaan alleen voor een geslachtsbepaling maar doe het toch niet. We zijn momenteel al druk op de kamer van de kleine bezig. We hebben 2 muren wit gemaakt en 1 muur is licht lime geworden en het schuine dak hebben we ook wit gemaakt is zo mooi om te zien hoe het opknapt. Vandaag ook het laminaat gehaald en we hebben een opbergsysteem gekocht voor onder dat schuine gedeelte daar komen schuifdeurtjes die ik ook met lime ga behangen. Ons thema is de flinstones. Ik heb achter het wiegje geen gordijntje (weet ff niet hoe het heet) maar een blad dat hangt als het ware aan het schuine gedeelt over het ledikantje heen. Is moeilijk uit te leggen zo maar als het klaar is zal ik een foto plaatsen dan wordt het duidelijker hahaha. Als het een jongen wordt dan gaat mijn stiefvader een muurschildering maken van Bambam en dan komt zijn naam daarboven en als het een meisje wordt dan wordt het pebbles met haar naam. Zo leuk we hebben echt zo lang getwijfeld wat we wilde en van de week kwamen we dit tegen en waren we het er beiden over eens. Ik ga nu lekker languit op de bank liggen zijn vandaag erg druk geweest met schilderen en rondrijden ik ben echt helemaal kapot. Ga ook vroeg slapen. Meiden geniet nog van deze avond en de rest van het weekend.

Dikke knuffel,

Nathalie

Geplaatst

wow Loes

wat leuk, een zoontje en een dochtertje, kan me voorstellen dat het heel bijzonder is en een meisje erbij!!! super!

Nathalie, wat leuk het thema flintstone, ik zag direct Pebbles voor me......met van die schattige haarspeldjes, klinkt erg leuk, ben erg benieuwd!!

Geplaatst

Jeetje Loes, een zoon en een dochter! Wat geweldig voor jullie zeg, en Sky een meisje.....aaaahhh. Ik wil ook!!!!! Ik denk zelf dat het een meisje is en mij man een jongetje (hoe cliche) haha.

Ik heb op de 9mnd de stand wel gezien, maar ben niet gegaan daar, want mijn man was niet mee, en ik wil echt dat hij er bij is. Wij mogen 1 maart!

Voor ons is bijna onze "vakantie" aangebroken. Ik ben zelfstandige, dus echt vakantie heb ik eigenlijk nooit. Maar goed, morgen gaan ze beginnen met de verbouwing in ons restaurant. Dus ik moet nog een hoop leeghalen voordat ze kunnen beginnen, en vandaag zijn we nog wel open. Dus dat kan vanavond pas als de laatste gasten weg zijn. Maar goed, dan gaan we woensdag lekker ff een paar daagjes het land uit met z'n tweetjes.

Heerlijk, daar heb ik echt zin in, even een andere omgeving. Ga lekker rustig aan doen. En maar hopen dat die verbouwing goed gaat he........Kus

Geplaatst

Ooooowww, wat is er weer veel geschreven! Ik ga morgen bijlezen, wilde alleen ff laten weten dat wij een zoon krijgen. Was gister op de beurs en heb zo een echo laten doen....binnen 5 seconden zei de dame al 'ik zie het al, het is een jongetje!' mijn reactie: WAT???!!! hahaha, ik schrok er gewoon van, ook omdat ze het zo snel zag... Maar het bewijs hebben we meegekregen en is zo duidelijk als wat. Mijn vriend is helemaal in de wolken en nu hopen we dat bij de 20weken echo alles goed blijkt te zijn natuurlijk!

xxx

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp-ing

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Witje (33) 19-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:

Loes1975: 22 februari controle gyn + cervixecho ( 16 wk)

Meiske74: 24 februari controle gyn + echo (15w3dgn)

Ursela: 28 februari 20-weken echo (18 weken)

Roossie: 28 februari controle

Balu01: 01 maart controle ivm iets te hoge bloeddruk

Witje: 2 maart controle bloeddruk bij gyn

Norwegian-sky: 5 maart geslachtsbepalingsecho

Norwegian-sky: 10 maart controle vk

Meiske74: 10 maart controle gyn + echo (17w2dgn)

Meiske74: 14 maart 20 weken echo (18weken)

Roossie: 15 maart 20 weken echo

Dough: 17 maart 20 weken echo (20+3w)

Meiske74: 24 maart controle bij andere gyn. ivm. cerclage (19w3dgn)

Norwegian-sky: 24 maart 20 weken echo

Balu01 : 25 maart 20 weken echo (op verjaardag van mijn manneke)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela

Babeth

norwegian-sky
---
maar NUB zegt meisje

Miekske

Loes
75

Roos
sie

Balu01

Do
ugh
---
NUB zegt jongen!
En het is......
een JONGEN
!

Geplaatst

hoi dames

ik heb het lijstje even naar voren gehaald, Loes, veel succes dinsdag!! Ik las dat je cervixlengte ook gemeten wordt, super!

dames, bij wie het geslacht inmiddels bekend is, is het misschien een idee om je naam in het eerste overzicht blauw of roze (of allebei haha) te kleuren? tenzij je dat niet hier wil vermelden natuurlijk....misschien wel leuk om het lijstje.."ik denk dat" niet aan te passen

tis maar een idee

groetjes

Babeth

Geplaatst

@Loes, wat leuk zeg een jongen en een meisje!!! Wat heerlijk voor je!

@Nathalie, wat een leuk idee zeg de flintstones als thema!

@Kim succes met de verbouwing en dan heerlijk genieten van een welverdiende vakantie!

@Emm, wat leuk een jongetje!!!

@Babeth hoe gaat het nu met je sinds die ingreep?

Wij wachten tot de 20 weken echo, die hebben we over 3 weken. We houden het nog even spannend is ook nog wel een speciaal gevoel.

Liefs Roossie

Geplaatst

Ow, kan iemand mijn afspraak van 8 maart, de 20weken echo, erin zetten?

Babeth, hoe gaat het nu met je? Is alles weer rustig?

xxx

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Afspraken:

Emm: 8 maart 20 weken echo

Emm:

Ursela

Babeth

norwegian-sky
---
maar NUB zegt meisje

Miekske

Loes
75

Roos
sie

Balu01

Do
ugh
---
NUB zegt jongen!
En het is......
een JONGEN
!

Geplaatst

hoi meiden

op zich is alles rustig na de ingreep, maar moet het echt nog rustig aan doen, dwz,. ik douche, kleed me aan, ga naar het toilet en eet en drink iets maar verder alleen rusten, slapen, lezen en af en toe achter de pc. Ik merk dat ik af en toe bij het lopen een trekkerig zwaar gevoel krijg in mijn onderbuik. Voelt niet echt fijn maar a.s. donderdag controle gelukkig.

Verder geen weeën, verhoging, krampen of andere gekke dingen....het oude bloedverlies (echt donker tot bruin) is jammer genoeg nog niet gestopt maar dat hoort er blijkbaar bij.

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Afspraken:

Emm: 8 maart 20 weken echo

Emm:

Ursela

Babeth

norwegian-sky
---
NUB & echo zeggen meisje

Miekske

Loes
75

Roos
sie

Balu01

Do
ugh
---
NUB zegt jongen!
En het is......
een JONGEN
!

Geplaatst

hej meiden,

voelen jullie de kleine ook al? ik voel der echt de hele dag door.

vooral savonds is ze heel erg druk. vanmorgen was het echt grappig

me zwager ging dollen met me neefje deden behoorlijk druk en luidruchtig

toen werd de kleine gelijk wakker en begon flink te bewegen. haha

het voeld nog niet echt als schoppen meer als friemelen.

begin het elke dag duidelijker te voelen en dan echt op de plek net

boven me schaambot. daar is ook het hartje het duidelijkst met de angelsound.

xx sky

Geplaatst

@ Sky ... ... ik denk wel dat ik de kleine gevoeld heb. Het was gisteren voor het eerst. We hadden even met de Doppler naar het hartje geluisterd, en daarna lag ik nog even lekker met op de bank met mijn hand op de buik (op de plek waar we het hartje hoorden). En toen was het ineens of ik een beetje geklop/gekriebel voelde vanuit mijn buik tegen mijn hand. Ik heb het nog nooit eerder gevoeld, dus ik weet ook niet zeker wát ik gevoeld heb.

Ik had net even op een ander forum een echo-foto geplaatst, onder een NUB-topic, daar vertelden ze mij dat het 100% een jongen wordt. Ik ben héél erg benieuwd.

Liefs,

MBM

Geplaatst

Grappig dat jullie de kleine voelen. Helaas ligt mijn placenta van voren dus zal het aan de buitenkant niet snel te voelen zijn. Vorige week wel een aantal keren gekriebel gevoeld dat zeker niet afkomstig was van mijn darmen, dat voelt toch anders. Daarna niet meer.

Babeth ik het regelmatig een trekkerig zwaar gevoel vlak achter/boven mijn schaambot. Meestal als ik veel gedaan heb. Soms ook steken die aan de een kant van de baarmoeder van boven beginnen en dan naar beneden gaan tot de baarmoedermond. Doet soms best pijn. Verder ben ik ook nog steeds niet van mijn bruine troep af hoor dus je bent niet alleen. Wel frustrerend nietwaar??

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden