Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier even een kort berichtje.

wij zijn hier allebei ziek. Liggen met griepje op bed. Koud, moe, spierpijn, misselijk en spugen vanmorgen. dacht dat het bij de zwangerschap hoorde tot mijn vriend met dezelfde klachten thuiskwam vanmiddag. Ben nog wel met mijn schoonmoeder kleding gaan kopen. Veel geld uitgegeven. Kleding voor de bruiloft is er dus!!!! Nu nog een paar broeken, maar dat ga ik wel via internet bestellen. Veel te ziek om de deur daar voor uit te gaan en heb ze echt nodig...

Hopelijk ben ik morgen niet te beroerd voor mijn controle bij de gyn. Wil weten hoe het met mijn bloeddruk is!! en de uitslag van de bloedtesten. Wie weet heel misschien ook een echo, maar waarschijnlijk zal ik tot de 20 weken moeten wachten...

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Witje; ik hoop dat je je ondertussen wat beter voelt, en dat je bij de vk stiekem toch een extra krijgt :happy:

Sky: nog Happy Birthday toooooo youououou!!!!! :happydance:

xxx

Geplaatst

Hei!

Emm, dat duwtje is volgens mij inderdaad dat je de kleine voelt.

Roossie, GRRRR die rot darmen, zouden moeten ophouden met ons voor de gek te houden, gewoon rustig hun werk doen.

Ik voel de kleine nog niet bewegen. Met merel voelde ik het al 2 weken terug, tja, het is dus niet waar wat ze zeggen, dat je het bij de tweede eerder voelt.

We hebben de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit met de kleine! Jeetje, wat was ik weer gespannen. Toen het kleine manneke, jawel merel krijgt een broertje, in beeld kwam moest ik de nodige tranen laten. Zo mooi en zo heftig om dat te zien. We hebben het nog over de bevalling gehad en dat was niet zo leuk. Ik werd er een beetje bang van. Dit vanwege dat het eigenlijk veel te kort tijd is voor mijn baarmoeder na de keizersnede. Leuke mogelijke complicaties gehoord, en opmerkingen als, ja het is heel zwaar voor je baarmoeder. Hmm, maja het is nu zo en eigenlijk heb ik er wel vertrouwen in dat het goed gaat. Ik heb al een datum gekregen waarbij ze bij overtijd niet langer wachten. Dat is 6 augustus. Ik kwam nu op een uitgerekende datum van 30 juli uit, twee daagjes opgeschoven. In noorwegen is het altijd bevallen in het ziekenhuis.

Ik heb op merels kamer twee rode hemneskasten gekocht, de ene gebruik ik als kommode en de andere als kledingkast, dat samen met de hemnes bank (voor speelgoed) een erg leuk geheel wat een beetje tijdloos is. Niet alleen voor de baby-tijd. Ik vind het een stoere meisjeskamer geworden. Nu gaat de hmnes-kommode-kast naar onze slaapkamer verhuizen, hoeft merel niet wakker te worden als haar broertje verschoond gaat worden strakkies.

Witje in de ziekenboeg. Ik hoop dat het niet te lang duurt! Beterschap.

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Ursela (37) 01-08-2011 - 2de kindje (na 11 jaar) spontaan!

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp-ing

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

Meiske74 (35) 15-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Witje (33) 19-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x Tese-ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo) miskraam 10-01-2011

Moto (44) 26-08-2011 - 1e kindje - 3x IVF

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:

Balu01: 01 maart controle ivm iets te hoge bloeddruk

Witje: 2 maart controle bloeddruk bij gyn

Norwegian-sky: 5 maart geslachtsbepalingsecho

Emm: 8 maart 20 weken echo

Meiske74: 9 maart controle gyn + echo (17w2dgn)

Norwegian-sky: 10 maart controle vk

Roossie: 15 maart 20 weken echo

Dough: 17 maart 20 weken echo (20+3w)

Loes1975: 21 maart 20 wkn echo + controle Gyn

MBM: 22 maart Controle VK

Meiske74: 24 maart controle bij andere gyn. ivm. cerclage (19w3dgn)

Norwegian-sky: 24 maart 20 weken echo

Balu01 : 25 maart 20 weken echo (op verjaardag van mijn manneke)

MBM: 28 maart 20 weken echo

Roossie: 28 maart vk controle

Meiske74: 28 maart 20 weken echo

Meiske74: 12 april controle gyn. (22w1dg)

Meiske74: 26 april controle gyn. (24w1dg)

Meiske74: 11 mei controle gyn. (26w2dgn)

Meiske74: 24 mei controle gyn. (28w1dg)

Ik denk dat het ........:

Emm:

Ursela....en het is een jongen!

Babeth

norwegian-sky --- NUB & echo zeggen meisje

Miekske

Loes75 gevoel was goed! Het word een jongen en een meisje!!

Roossie

Balu01

Dough --- NUB zegt jongen! En het is......een JONGEN!

Miss MBM --- NUB zegt een jongen

Witje

Geplaatst

Ursela, gefeliciteerd!! Ook een jongetje, wat leuk!!

En ook een hemnes kinderkamer, helemaal goed haha.

xxx

Geplaatst

@Dough, fijn dat je een leuke week gehad hebt, maar ook weer heerlijk dat je thuis bent bij je man. Kan me heel goed voorstellen dat je hem erg miste. Je hebt ook zoveel met elkaar meegemaakt hé in de mmm en dan nu die bijzondere zwangerschap wat echt iets van jullie samen is.

Wat heerlijk dat je de kleine al gevoeld hebt!

@Sandra, wat naar dat jullie allebei ziek zijn, hopelijk heb je het gered om nog naar de gyn te gaan vandaag? Hoe is het gegaan? Veel beterschap nog!

@ursela, wat leuk zeg dat jullie een jongetje krijgen, dan heb je een dochter en een zoon echt leuk hoor! En wat fijn dat het een goede echo was. Wel naar idd het gepraat over je baarmoeder, maar wel fijn dat ze je goed in de gaten gaan houden. En lekker met de spulletjes in de weer!

Hebben jullie trouwens al over nagedacht of jullie een pretecho willen? Ik wil het wel graag maar voor mijn man hoeft het niet persé. Nu hoorde ik net van iemand dat het echt heel erg leuk is........

Hier gaat alles goed, ben helemaal bijgekomen van mijn bandenpijn.

Ben ook weer lekker aan het werk. Heb net een bespreking gehad met een mevr. waarmee ik ga samenwerken voor een klant, kreeg zelfs een cadeautje van haar een rompertje erg lief! Ze vindt het zo leuk dat ik zwanger ben! :-)

Liefs Roossie

Geplaatst

Hier is de ziekenboeg nog steeds ziek. Leek vanmorgen beter te gaan. Paul naar zijn werk en ik naar de gyn. Nu allebei weer thuis en hij ligt al lief te slapen en ik duik er zo maar weer naast.

De controle was prima, Bloeddruk acceptabel, bloeduitslagen netjes en heb toch een echo gehad. Kleine bewoog lekker en was goed gegroeid. 4 april de 20 weken echo!!!! nog een kleine 5 weekjes....

Geplaatst

@Sandra fijn dat je toch naar de gyn kon gaan en dat je zelfs van de kleine hebt kunnen genieten met de echo en super dat alles goed is!!! Veel beterschap verder!

Liefs Roossie

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat is het nog druk hier! Ik ben een tijdje niet op bezoek geweest! Bij mij gaat alles ook nog steeds heel goed! Wij hebben besloten om niet te weten wat het geslacht wordt.

Nog steeds geen spullen gekocht, maar ga morgen voor het eerst kijken. Ook ik heb al bewegingen gevoelt, heel cool.

Ik wens jullie allemaal een mooie zwangerschap zonder de kwalen!

Liefs kaykay

Geplaatst

hoi dames

Ursela, nogmaals, hier ook mijn felicitaties met jullie babyboy, wat ontzettend leuk nietwaar? het kamertje klinkt erg leuk en wat je zegt, tijdloos!!! handig om straks op jullie slaapkamer te verschonen!

Kaykay, fijn te horen dat het bij jou ook allemaal goed gaat, dat is het voornaamste nietwaar? en zo spannend dat jullie je gaan laten verrassen, dat hoor je niet veel meer. Wij willen het wel graag weten maar houden het wel stil.

Roossie, wij gaan zeer zeker voor de pretecho, we durven het alleen nog niet te plannen....de jongens werden geboren 1 dag voor de pretecho. We hebben er ook een aangeboden gekregen door een soort van zakenrelatie van mijn man. We doen het wel hoor, zo bijzonder om duidelijk beweeglijke beelden te hebben van tijdens de zwangerschap.

Nathalie, wat vervelend van je bloeddruk zeg, ik zou zo ook niet weten wat zou kunnen helpen. Zou het niet zo kunnen zijn dat ie automatisch hoger is als je op controle bent? omdat je je dan mogelijk wat druk maakt? misschien eens een band om je arm die thuis om de zoveel tijd de bloeddruk meet?

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Afspraken:

Meiske74: 9 maart controle gyn (check cerclage) + echo (17w2dgn)

Emm:

Ursela
...
.
en het is een jongen!

Babeth

norwegian-sky
---
NUB & echo zeggen meisje

Miekske

Loes
75 gevoel was goed! Het word een jongen
en een meisje!!

Roos
sie

Balu01

Do
ugh
---
NUB zegt jongen!
En het is......
een JONGEN
!

Witje

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Afspraken:

Meiske74: 9 maart controle gyn (check cerclage) + echo (17w2dgn)

Witje: 4 april 20 weken echo

Emm:

Ursela....en het is een jongen!

Babeth

norwegian-sky --- NUB & echo zeggen meisje

Miekske

Loes75 gevoel was goed! Het word een jongen en een meisje!!

Roossie

Balu01

Dough --- NUB zegt jongen! En het is......een JONGEN!

Witje

Geplaatst

Hier weer een slechte nacht helaas. gistermiddag een dutje gedaan en ben daarna opgestaan en kon amper fatsoenlijk lopen. Leuk hoor bekken"probleempjes" zoals de gyn het noemde. Voorheen was het over na een paar uur slapen maar nu weer beneden met pijn. We hoppen van het ene kwaaltje in het andere. Zal de fysio maar bellen voor bewegings advies dit is echt niet fijn meer.

Geplaatst

Hoi Meiden, het is al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest, maar zo te zien gaat het met iedereen goed! Fijn om te lezen.

Bij mij gaat alles prima hier, we zijn vorige week een paar dagen naar Valencia geweest, en dat was een heerlijke afwisseling! Het was er prachtig weer, dus lekker veel terasjes gepakt en vooral veel uitgerust. Merk ook dat dat mijn energie niveau weer omhoog gaat. Da's maar goed ook, want beneden im het restaurant is de verbouwing zo goed als klaar wat de bouwvakkers betreft. Maar goed dan komt het werk voor ons, alles schoonmaken en de verlichting en behangen en het terras. Nou ja, we hebben nog een paar dagen. We gaan woensdag weer open en vanaf morgen komen er een aantal meiden helpen........

Dinsdag hebben wij een pretecho gehad, en het was echt GEWELDIG! We hadden het alleen gezien bij de 9 weken en nu dus met ruim 15, wat een verschil echt prachtig! Ook weten we bijna zeker dat het een jongetje is! Alles op CD Rom gezet dus thuis lekker vaak nakijken, hij gaf ons zelf een High Five! was echt suuuuupeeeeer om te zien, vooral om te zien dat alles erop en eraan zit.

Verder hebben we gisteren de knoop doorgehakt wat beterft de wagen, we hebben een Bugaboo Cameleon besteld, echt supergave wagen, ben er heel blij mee!

Nou meiden, succes allemaal en ik ga aan het werk, even kijken hoe ik het behang erop ga plakken.

Kus Kim:icon_flower:

Geplaatst

Kim, wat leuk dat je zo hebt genoten van de pretecho, echte pret dus. Drukke dagen voor de boeg, maar ook leuk om na zo'n verbouwing het resultaat te zien en te zien hoe de klanten erop reageren.

Kaykay, fijn dat het goed gaat. Hier in noorwegen is het erg ongewoon (tenminste in dit dorpje) om te weten (en te vertellen) wat het wordt, bijna iedereen laat zich verrassen.

Babeth, ik snap dat jullie nog geen pretecho durven te plannen. Voel je je kleintje iedere dag bewegen?

Sandra, wat vervelend dat je zoveel kwaaltjes hebt. Ik heb een paar weken enorme pijn gehad in mijn bekken (tijdens merel-zwangerschap), gelukkig trok het weg toen een bepaalde baarmoeder-groei fase voorbij was. Tenminste ik denk dat het daardoor over ging. Tja, dan kan je echt niets meer doen he? Hopelijk trekt het snel weg!

Geplaatst

Kim wat fijn te horen dat jullie lekker genoten hebben van de korte vakantie!! en nu weer vol aan de bak dus. Die Bugaboo is inderdaad erg cool en veel leuke kleurtjes!!! Ook al de pretecho gehad, geweldig!!! lijkt me inderdaad helemaal geweldig om de beelden (eindeloos) terug te kunnen kijken.....succes met de klusjes in het restaurant!

Ursela wat grappig om te lezen dat men zich in Noorwegen meestal laat verraasen, wie weet is een pret-echo bureau daar een gat in de markt uiteindelijk.... Ik begreep van kennissen in Duitsland dat het daar heel gebruikelijk is om van te voren het geslacht En de naam al bekend te maken, ik wist niet wat ik hoorde.....

Sky, nog gefeliciteerd met je verjaardag, sorry, ik had er volledig overheen gelezen, zaterdag weten jullie het, ik vind het ieder keer zo super om hier te lezen!!!! veel plezier!

Geplaatst

Kim lekker uitgerust en een pret echo gehad. Geweldig. Nu weer vol aan de bak in het restaurant dus. Succes!!

Ik heb dinsdag een afspraak bij de fysio, vandaag ging het wel, maar was toch nog pijnlijk. Even nog meer gas terug nemen en dan zien we wel hoe het verder gaat lopen. Met de kleine is alles dik in orde en dat is het belangrijkste. Die ongemakken van mij zijn maar tijdelijk denk ik maar.

Geplaatst

Hallo allemaal,

echt weer leuk om jullie te volgen. Sandra wat ot dat je last hebt van kwalen. Hoe doe je dat met jouw werk want ik meen te herinneren dat je met ouderen werkt?

Ursula, wat grappig dat men in noorwegen het geslacht een verrassing laat... Voel ik me niet zo alleen daarin, haha.

Ook ik ben nu bezig geweest voor een wagen, wij gaan waarschijnlijk de mima bestellen, zilver met zwart. Wat is dat leuk om voor een wagen te shoppen! Hebben anderen ook naar deze wagen gekeken?

Ik ga lekker nar bed en volg jullie morgen. Mijn nichtje komt het weekend logeren. Zus is echt toe aan weekend met man alleen, haha!

Slaap lekker! Kaykay

Geplaatst

Kaykay ik ben al sinds het hevige bloedverlies van 12 feb volledig in de ziektewet. Ik werk ma, woe en vrij wel 3 uurtjes arbeits therapeutisch. We hebben op het werk afgesproken om het zo de rest van de zwangerschap te laten, soms denk ik dat ze zelfs voorzichtiger zijn met mij dan ik. Heb het er in het begin wel moeilijk mee gehad maar begin er nu echt aan te wennen en het geeft zo veel rust. Ik kan niet werken en nu met de bekkenpijn helemaal niet. Mijn huishouden doen mijn aanstaande (leuk om te zeggen) en mijn schoonmoeder. Als ik al wat doe wordt ik daar genadeloos voor gestraft.

Ik ben gewoon 1 van de "gelukkigen" die al vroeg niet meer hoeven werken. Zo kan ik nu in alle "rust" proberen te genieten en vooral naar mijn lichaam luisteren.

Veel plezier met je nichtje van het weekend!!!

Geplaatst

Kim; wat super zo'n pretecho! Ik kan niet wachten op de onze, maar eerst as dinsdag maar de 20weken echo. Dat is al spannend genoeg voor nu haha.

Witje; wat balen dat je nu ook nog bekkenproblemen erbij hebt! Kijk je wel uit??? alhoewel ik lees dat er wel voor je uitgekeken wordt door je aanstaande en schoonmama, heel goed :D

Hier is het alsnog niet de Peg Perego Skate wagen geworden maar de Joolz in de zandkleur. Mijn moeder en tante gingen mee om nog eens wat wagens te bekijken en we zijn om, is ook wel leuk dat het een wagen is die zij ook super vind aangezien ze 'm cadeau doet haha.

Nog even en we zitten op de helft met zijn allen. Wat een verschil met de eerste paar weken he? Toen ging het over 'de 12 weken halen' en nu hebben we het over 'babywagens halen'.

xxxx

Geplaatst

Ja de tijd tikt gestaag door. Soms verbaas ik me erover dat we al zo ver zijn en gaat het kriebelen om de kamer in orde te maken. Manlief is nog niet zover helaas. Dus ik moet nog even geduld hebben......

Geplaatst

@Witje, even spieken hoe het met je gaat. Zie dat je 4-4 de 20 weken echo hebt, ik 19 april! Yeah...

Gaat toch best snel he. Je werkt ook nog steeds minder, blijft dat zo?

Geplaatst

hej meiden!!

de echo was helemaal super!! en wat is ons meisje gegroeit!

het is dus nog een keer bevestigd dus zijn we met de kamer begonnen!

1 muur heeft me man al roze geverfd.

we hebben een dik half uur naar ons meisje kunnen kijken.

ze is nu al helemaal goed gekeurd! op naar de

20 weken echo over 2,5 week.

1248623941_5_zJne.jpeg

Geplaatst

Sky, wat een mooi bericht weer!! En al gelijk aan de slag gegaan , wat leuk!!

Emm jullie al bijna de 20 weken echo wat heerlijk, veel plezier !!

Ik vier geen carnaval uiteraard maar denk dat ik me dinsdag wel een soort van dartbord zal voelen: krijg dan de eerste prolutononjectie in mijn bil....

Geplaatst

Mik ik zit helaas helemaal in de ziektewet sinds 12 feb. Werk om de dag 3 uurtjes arbeits therapeutisch en dat is soms al te veel. Het is bij ons ook mentaal erg zwaar af en toe en daardoor ben ik daarna helemaal leeggezogen van energie en heb echt slaap nodig om op te laden. Doe zo de bestellingen en verdere administratie. dus ik kan mezelf wel bezig houden gelukkig.

Babeth als je je een dartbord voelt dinsdag is het niet goed hoor. Dan zou ik de volgende keer toch een ander zoeken om te prikken. Ze hoeven maar 1x te prikken en geen 3x hoop ik voor je hihi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden