Jump to content

Uitgerekend in augustus 2011...?

Recommended Posts

Posted

Ok, ok, het is heel vroeg... maar zoals sommigen hebben kunnen lezen ben ik ook vroeg geweest met testen en dus dacht ik: dan kan ik ook vroeg het topic 'uitgerekend augustus' openen.

Voor zover ik kan achterhalen ben ik uitgerekend op 6 augustus.

Ik hoop dat binnenkort een heleboel meer dames volgen in dit topic!! Kom op: G R O E N ( lijk wel zo'n cheerleader... al kan ik dat figuur de komende paar jaar wel vergeten denk ik hahaha)

:36_1_13:

• Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Emm van harte gefeliciteerd meid! Er staan genoeg wachtenden in de rij om hier aan te schuiven. Komend weekend wordt voor veel forumgenootjes erg spannend. Ik hoop dat het uitgerekend in augustus topic een superdruk topic gaat worden!

Posted

Hai Esther,

ik hoop het ook!!! Ik vind dat het novemberbankje rood genoeg is zo! En dat alle dames die nu rood zijn, in december/januari/februari maar als eerste groen mogen zijn!

xxx

Posted

Emm gefeliciteerd, het is zo bijzonder om een uitgerekend topic te openen.

Het is nog even spannend maar ik hoop dat je hier nog 8 maanden blijft zitten.

Onwerkelijk gevoel moet het zijn dat je een positieve test in handen hebt, proberen een beetje te genieten.

Posted

Emm, jeetje wat ben jij fanatiek! haha! Ik hoop jou gewoon te volgen, misschien was 17 nov gewoon een geluksdag! Ik ga straks weer even testen (heb er gisteren al 2 gedaan) resultaat waren twee heel bescheiden positieve testen....

Ik hoop dat ik na het weekend meer weet! Jij, zet m op! En heerlijk dat je zo blij bent! x

Posted

Hallo zwangere dames,

In dit topic moet ik even reageren. Allereerst natuurlijk van harte proficiat. Vorig jaar rond deze tijd wist ik net dat ik zwanger was (TP van 2 cryootjes op 19 november) en nu is onze tweeling alweer 4.5 maanden oud. Meiden geniet van jullie zwangerschap.

Liefs Pien

Posted

Hai Pien, wat goed! En THANX!!

KayKay; jij komt me hier echt wel gewoon vergezellen hoor!!!! Positieve test is positieve test (gebruik ff de woorden van mijn arts over mijn vraag 'waarom is dat streepje zo licht?' hahaha)

xxxx

Posted

Hai Sylvie,

ja, het is ook nog steeds heel onwerkelijk hoor. Zo een lang traject (al hebben sommige dames heel wat meer meegemaakt ben ik me bewust van..) en dan eindelijk positief!

En ik weet dat ik vroeg ben maar ik heb besloten om er VOL van te gaan genieten en hopelijk duurt het gewoon 9 maanden lang!!!

:bf_new:

Posted

Hai KayKay,

nou, ik heb het eerst even gegoogled en daar vind ik overal (voornamelijk over de kruidvattest) dat een streep echt een streep is. Bij mij is hij ook nog niet donkerpaars maar ik ben dan ook vroeg met testen. De arts zei: positief is positief, anders had er helemaal geen 2e streep gestaan.. (ik vroeg nl of ik een bloedtest moest doen..) En ik heb voor de zekerheid nog een clearblue digital gedaan en die gaf aan 'zwanger 1-2 weken' Dusss, probeer anders die eens maandag :laugh:

xxx

Posted

Hoi Emm

Nogmaals van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

Ik hoop dat gauw vele meiden je komen vergezellen hier.

Groetjes

Daniella

Posted

Hee Emm, ik sluit me voorzichtig bij je aan!

Ook ik had een tp op 17 nov (3 dagen na punctie) en heb gisteren positief getest! Nog nooit zoiets moois gezien als dat 2e roze streepje ;-).

Vanmorgen nog een keer met Clearblue: 'Zwanger 1-2 weken'.

Ik kan het nog niet erg geloven, na zo lang wachten en zoveel keer gewoon weer ongesteld worden.....

Heb net als jij endometriose, ook vorig jaar (nov) kijkoperatie gehad. Rest staat zo'n beetje in m'n handtekening (de positieve testen nog niet! durf nog niet zo goed, haha, wie weet morgen.... en daarna ook maar eens een banner gaan uitzoeken).

Heb jij al een datum voor je eerste echo?

Kaykay, hopelijk kom je er ook snel bij, en was 17 nov idd een geluksdag!

Groetjes, Dee

Posted

Hai Dee,

wat goed!!!! Welkom hier!!!! Ik heb 17 december mijn eerste echo, kan niet wachten hahaha. Ik heb eerst ook een kijkoperatie gehad idd maar daarna een uitgebreidere operatie, het was nogal ernstig.. Gelukkig hebben ze dat gedaan anders was ik nu niet zwanger..! Heerlijk he? Geniet ervan!!!

xxx

Posted

lieve emm en dee ik kom me ook bij jullie aanmelden!

ik heb gister positief getest op de clear blue stond 1-2 weken zwanger

helemaal super!! morgen mag ik bloed prikken en ben benieuwd wanneer wij

de eerste echo krijgen ik hoop voor kerst. vanavond gaan we het goede nieuws

aan mijn ouders vertellen! hebben jullie veel kwaaltjes? ik slaap bijna niet kom niet

in slaap en als ik wakker word kan ik ook niet meer slapen heb dit al 5 nachten achter elkaar

heel erg vervelend!

ik ben zwanger van ons eerste kindje met de 2de icsi poging

ik ben 23 en man 24. zijn 3,5 jaar bezig geweest.

moeten we nog iets van een lijstje maken?

xx sky

Posted

Dank je wel Emm!! Wat vervelend dat ze een grotere operatie hebben moeten doen bij je. Maar nu kun je die ellende hopelijk lekker achter je laten! Het mooie is natuurlijk ook nog eens dat de endo (als het goed is) stil komt te staan als je zwanger bent, dus daar gaan we voor! :-)

Sky, jij ook gefeliciteerd! Kwaaltjes...... nog niet echt volgens mij. Ja, m'n haar valt al een aantal dagen slap (of zou dat door het weer kunnen komen? haha). Verder voel ik wel af en toe iets maar ben er nog niet over uit of dat toeval is, of een teken. Omdat het de eerste zwangerschap is, heb ik ook nog geen vergelijkingsmateriaal.

Een lijstje.... dat is misschien wel handig!

Ik probeer wel even een tabelletje in elkaar te draaien, moeten jullie maar kijken of jullie er nog bepaalde info in (of juist eruit) willen.... ik zal alvast wat verzinnen.

Posted

Naam, leeftijd

Uitgerekend

Provincie

Poging

Kind(eren)

Emm

06-08-2011

Dee (32)

07-08-2011

Utrecht

3x IUI, 2x IVF

Eerste

Sky (23)

08-08-2011

Eerste

Posted

Hm, tabelletjes werken dus niet? (of doe ik iets verkeerd....)

Dan maar even zo:

Naam + leeftijd - Uitgerekend - Provincie - Poging - Kind(eren)

Emm (..) - 06-08-2011 - ..........

Dee (32) - 07-08-2011 - Utrecht - 3x IUI, 2x IVF - Eerste

Sky (23) - 08-08-2011 - .......... - .................. - Eerste

Posted

1291011311-580.jpg

Zwangere:

emm

06-08-2011

1ste kindje

6x iui 1xivf

Dee(32)

07-08-2011

1ste kindje

3x iui 2x ivf

Norwegian-sky(23)

08-08-2011

1ste kindje

2x icsi

Afspraken:

Norwegian-sky: 30 november bloedprikken

emm: 17 november 1ste echo

Posted

Helemaal mooi Sky! Dat afspraken overzichtje is ook handig!

Moet je alleen nog even uitleggen hoe anderen het hele gebeuren weer kunnen overnemen en aan kunnen vullen ;-).

Misschien is het handig om per persoon maar 1 regel te vullen? Hopelijk komen er nog veel zwangeren bij en dan wordt het overzicht pagina-lang!

Heb ook geen idee hoe ze dat doen in andere uitgerekend in... topics (keek daar nooit, om mezelf niet te 'pijnigen').

Posted

1291011311-580.jpg

Zwangere:

emm(31)

06-08-2011

1ste kindje

6x iui 1xivf

Dee(32)

07-08-2011

1ste kindje

3x iui 2x ivf

Norwegian-sky(23)

08-08-2011

1ste kindje

2x icsi

Afspraken:

Norwegian-sky: 30 november bloedprikken

emm: 17 november 1ste echo

gewoon met citaat reageren en dan aanvullen en de quote weghalen en als het niet lukt

meld je maar even aan mij wat er gebeuren moet dan zal ik hem bijwerken ben toch veel thuis!

laat hem nu nog even zo en als ie erg druk word doe ik alles op 1 regel

xx sky

Posted

Hai Sky,

super!! Ik ben vanaf morgen 31 dus dat mag er nog wel bij haha, als ik erin ga rommelen ben ik bang dat het sowieso niets wordt..

We volgen elkaar wel mooi op zo he?

Ow, kwaaltjes; ik heb dezelfde als jij Sky > wel moe maar niet slapen snachts. Ik dacht eerst dat het van de blijdschap (ofzo) kwam maar dat is het niet (ben wel heeeeel blij hoor!!!) maar ben nu echt kapot van die korte nachten en merk dat mijn lichaam moe begint te worden. Nu maar op bed en morgen weer een lange dag.

Dames: wat een geluk hebben wij denk ik zo!! Op naar de eerste 12 weken! Zijn er zo al 4 voorbij aangezien je er 2 voor niets krijgt hahaha.

xxxx

Posted

@ emm heb het aangepast!

wij hebben het gister aan mijn ouders verteld. ik heb een koffertje van vroeger gegeven met

een fotolijstje met een gedichtje, sokjes, boekje van nijntje bij opa en oma.

me vader deed het koffertje open en zei leuk en deed het weer dicht. dus ik zei kijk nou wat erin zit! whaha.

dus hij nog een keer kijken. en zei niks hihi.

dus heb ik de koffer maar aan me moeder gegeven en die zei is het echt? ik zei ja haha toen was ze natuurlijk

heel blij. ik had gezegt dat we vandaag pas zouden bloedprikken dus ze verwachten het helemaal niet.

later werd me vader wel blij maar hij is gewoon nog voorzichtig en zegt kom het over 2 maanden nog maar een

keer vertellen. ik ken me vader dus had zo'n reactie wel verwacht.

en ik voelde het gister al ik was lekker moe!! joepie!! haha. ik denk dat er nadat ik het aan me ouders heb verteld dat er een hoop van me af is gevallen

heb dus heerlijk geslapen moest er alleen vroeg uit omdat ik vanmorgen moest bloedprikken.

voor 12 uur de uitslag ik ga er vanuit dat deze positief is dan zijn we weer een stapje verder!