Ga naar inhoud

Waar is topic 'starten na echo' van mom2b?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha, nachtbraakster Mees redt het wel hoor, 11 uur :-) !!!! Maar...best vroeg...haha!

Ik heb er helemaal zin in, de 29e!! Ik kom trouwens met de auto. Anders sms ik wel ff voor je adres. Ha, lief dat je vriend 'de deur uitgaat'!

Ik was ff paar dagen druk, dus vandaar ff geen berichtje van mij. Maar....ben weer helemaal back en ga lekker genieten van weinig doen en veel eten ;-)

Wat erg Gigi, van de hond. Dat soort dingen vind ik toch zo erg! Ik ben nog steeds ontdaan van je vorige verhaal. En wat stom; mocht de hond niet in Nederland herplaatst worden? Echt ongelooflijk!

Fijn dat je afscheid leuk was op je werk en dat je mooie bloemen en bonnen kreeg. Toch een blijk van waardering. En vanzelf komt er weer wat leuks op je pad, wb werk. No worries.

En wb de hondeninstructie; zou ik zeker doen! Kan prima tegelijk met zwanger worden! Het is iets wat je heel leuk vindt en dat is juist belangrijk! (Mensen in Eskimoland worden ook zwanger; juist gezond in de buitenlucht.)

O ja, ben vrijdag ongi geworden. Ik dacht dat het wel iets langer zou duren, maar mijn cyclus was (nu je het niet nodig hebt) goed op tijd, zelfs tikkie vroeg.

En heb op eigen houtje besloten NIET deze cyclus met de pil te beginnen. Ik heb nog gebeld naar DD maar daar was het kerstreces al begonnen. Ik wil namelijk niet super lang de pil slikken als het niet nodig is. En heb uitgerekend dat het goed uitkomt met de datum van mijn 1e echo, om pas de volgende cyclus te beginnen met de pil. Want 18 dagen na begin cyclus is de echo en die is gepland 7/2. Eerder kan ik niet, dus waarom zo lang de pil slikken.

Is waar wat je zegt Michaela. Dat hoor ik ook wel vaak. Dat je op onze (jeugdige ;-) leeftijd in principe meer kans hebt zonder ivf. Maar wij moeten wel icsi door antistoffen en vrij onbeweeglijk zaad. Ja, blijft een lastige keus.

LA, hoop dat je ook kunt komen! Zou super zijn!

Nou meiden, de avond begint net.... ;-) Geniet er nog van!

Liefs, Mees

• Reacties 283
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hoi dames,

Heb nu vakantie tot 5 januari dus zou ik theoretisch weer wat vaker hier 'langs' kunnen komen...maar ja de kerstdagen brengen ook weer wat drukte met zich mee, dus we zien het wel. Zoonlief gaat nog een dag naar de opvang en dan kan ik even langs de kerstman. Wij hebben ook met de familie lootjes getrokken en vieren dat samen op 2de kerstdag. Kerstavond zijn we met zijn drieën en eerste ook. Lekker samen zijn, overdag even wandelen. Misschien door de sneeuw en op de slee?

En inderdaad ook films kijken. Tweede ga ik dan koken voor het gezelschap (12 man). Vorig jaar hadden we allemaal iets meegenomen en was dat ook wel leuk maar nu heb ik weer zin om zelf iets te doen.

Gigi, ik heb laatst weer jouw feta-recept gebruikt. Ik word er steeds handiger in met het vouwen. Ze zagen er bijna allemaal hetzelfde uit. Wat mij betreft gaat de 29ste nog door hoor, mits de treinen rijden natuurlijk. Zat gisteren ook vier en een half uur vast in het openbaar vervoer omdat er opeens geen treinen meer gingen. Dus het was hoppen van het ene station naar het andere. Van Amsterdam naar Alkmaar. Met de enige trein die er ging. Als sardientjes zaten we in die trein! Wat gezellig maar niet heus. Gelukkig was ik dan om 19.00 uur eindelijk thuis. Maar goed nu is er veel sneeuw. Zul je net zien de 29ste helemaal niets meer. Ik heb altijd de voorkeur voor zo vroeg mogelijk vertrekken naar jou toe, zodat we zo tussen 11.00 a 11.30 bij jou zijn? Als Mees onze nachtbraker dat ook redt. Gaan we lekker samen lunchen? En dan in de namiddag weer op tijd terug? Ik hoor wel wat jullie ideëen zijn.

Zelf probeer ik nu zo weinig mogelijk bij de kinderwens stil te staan en deze een beetje los te laten. We zouden in principe in januari nog een laatste poging doen en ik ga dan ook weer alles op alles te zetten met acupunctuur en streng op koffiedieet e.d.. Ben nu al middels acupunctuur en pillen het evenwicht van mijn lijf aan het herstellen. Het was helemaal niets meer. Dus waarschijnlijk nu ook onvoldoende condities voor de natuurlijke weg. Maar wie niet waagt wie niet wint :-); Gigi, je vroeg laatst nog naar het Q10. Dat is ook weer van Orthica en vernieuwd cellen, dus dat ben ik ook aan het slikken op advies van de acupuncturiste. Zoonlief begon van de week weer over de eitjes in mijn buik en tekende een pop met lang haar en een buik met een heleboel eitjes erin. Zo schattig. Hij zei dat ik dat was. Mooi he?

Ergens, ver weg hoor ik ook iets van "het lukt toch niet meer" en dat laat me dan twijfelen en schrik dan bijna als ik de toetjes in de koelkast zet en mijn oog op de pregnyl valt, die er nog in ligt van de laatste poging. Het klinkt dan haast als "oh, ja we zouden dit ook nog doen"...en tot nu toe waren die ervaringen niet zo positief en dan lijkt het alsof je nu al weer een teleurstelling voelt. We blijven ons toch een beetje beschermen. Hoe dan ook.

Gigi, wel goed hoor wat je allemaal doet zo met je 'gekwetste' ziel en haar nu helpt om haar weg weer te vinden. Eyeopeners slaan bij mij op gevoelsgebied altijd in als een bom, in positieve zin, waardoor ik er ook echt iets mee kan. Simpel weg omdat het á erkent wordt en b. ik het opeens lijk te snappen hoe het zit. Het is een zwaar proces vaak maar uiteindelijk ook een mooie omdat je niet stil staat maar in beweging bent en het je altijd weer ergens brengt.

(Wat rot trouwens van die hond. Wat kunnen mensen wreed zijn terwijl er andere waren die graag hadden willen helpen....)

L.A. ik snap je teleurstelling helemaal als je hoopt op nog een kans via de natuurlijke weg en het dan niet lukt. Ik las laatst weer iets dat vrouwen boven de 40 juist meer kansen hebben via de natuurlijke weg zwanger te worden dan via ivf? Gek he, eigenlijk? Tenzij er natuurlijk slecht zaad is of een andere oorzaak aanwezig is waardoor het alleen maar via ivf kan.

Je cyclus is kort deze keer. Maak je daar niet om bezorgd. We zijn gelukkig geen machines die elke keer hetzelfde doen maar mensen die met heel veel invloeden te maken hebben, en ook je cyclus beinvloed. Het is frustrerend en maakt misschien onzeker, maar weet je L.A. zolang je de betekenis er niet van weet, laat het maar gewoon ZIJN. Daar kun je niets aan veranderen. Het is zo zoals het is. (Dat weet je natuurlijk ook) Gokken op wat het zou kunnen betekenen, leidt alleen maar nog meer tot onzekerheid. Dus niet doen. Je lijf heeft zich aardig hersteld, zei je dus hou je daar aan vast. Dat klinkt goed, toch?

Ga zo ook lekker naar bed. Gigi, als je nog een lekkere groenteschotel weet met veel groenten erin, dan hou ik me aanbevolen. Ik word lekker verkouden...tuurlijk. Ik heb toch vakantie? Dat is altijd zo, pff....

Tot gauw weer, knuffels

Waar is Jersi egenlijk gebleven? Hoe gaat het met je, Jersi? Als je ons nog kunt vinden....

------------------------------------------------

Dear Mees, Michaela, Gigi, en waar zijn konijntje en Jersi?,

Heb ik een heel bericht getikt, en neemt het systeem of whatever het niet op, en alles weg...BRRRRRR!!!

Enfin, Michaela, Mees en Gigi, kan er helaas niet bij zijn volgende week. Veel dank in ieder geval voor de uitnodiging, lief van jullie.

Probeer beetje in evenwicht te komen en het zwanger worden los te laten, voor zover dat lukt....moeilijk, want ergens in het achterhoofd heb je het "idee" / grote wens gehad en dan opeens word alles anders door de realiteit...vind het leven maar raar....

Hoop en bid (tot het Universum) nog steeds op een wondertje maar probeer er niet te veel bij stil te staan want dan word ik toch wel heel verdrietig, probeer op andere zaken te focussen, ook omdat de relatie thans -niet hierdoor, of misschien een klein beetje door dit onderwerp- ook niet vlekkeloos verloopt...wil mij zo graag weer echt vrouw voelen waarnaar verlangd wordt in fysiek opzicht doch door de stress van hem en zoeken naar baan en gelukkig nu goede nieuwe baan maar stress door het bewijzen in begin etc. is het niet of nauwelijks aanwezig....hij zegt dat het wel weer beter gaat, dus daar moet ik dan maar op vertrouwen...zou zo prachtig zijn als er een wondertje voortkomt uit een echte liefdesnacht in plaats van een mechanische toestand als jullie begrijpen wat ik bedoel....

Enfin, ook ga ik juist precies op de dag dat jullie samenkomen koken voor vriendinnetje en haar familie (zij ondergaat chemo-kuur, zwaar, maar ze doen het geweldig en ze heeft gelukkig haar borst behouden, kuur is preventief).

Ja, Michaela, heb ik ook laatste tijd veel gelezen dat je als oudere vrouw meer kans hebt om via natuurlijke weg zwanger te worden in de vorm van een gelukje....weet ook niet precies hoe het zit....Dr. Scholtes direct gemailed hoe het ook al weer precies zit met sperma van man, maar hij is al op Kerstreces, dat had een van jullie al geschreven. Dus laten wij maar kijken wat het Universum in petto heeft.

Las trouwens op ander topic dat Moto zwanger is, zal gauw feliciteren, wat geweldig, is zij van onze leeftijd of jonger, geloof dat zij 44 of bijna 45 is? Statistische grens schijnt bij 45 te liggen, doch je leest gelukkig ook nog zeker over zwangeren van iets ouder, heb jullie eerder een site gestuurd waarop je hoopvolle verhalen kunt lezen, de moeite waard!

Dear all, wens jullie voor nu Fijne dagen, lees tussendoor wellicht nog wel even,

big, big hug en X-mas kus,

L.A.

animated-christmas-tree-graphic2.gif

Wishing you a Merry X-mas and a Happy 2011!!!

Geplaatst

O hier zit je Lady Amsterdam, en ja hoor ik had deze week een positieve test in handen. We zijn nog helemaal van de wab!!

Je mag gerust weten hoe oud ik ben want dat is geen geheim. Ik ben met sinterklaas 44 jaar geworden en de TP was ook op sinterklaas, hoe gaaf is dat. 10 januari mogen we naar het maasstad voor de eerste echo en o ja, het kunnen er ook nog twee zijn maar dat zien we daar dan.

Lieve meiden wij wensen jullie fijne kerstdagen en dat 2011 jullie allemaal maar mag brengen wat 2010 vergeten is.

Geplaatst

MOTO GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waanzinnig ook dat de tp en je verjaardag op dezelfde dag vielen!!!!!!! Wat een wonder!!!!!!!!

Op de 29e komen we samen, ook jij bent hierbij uitgenodigd hoor!

LA wat jammer dat je niet kunt, maar wat een triest verhaal over je vriendin, maar ook over je relatie. Ik hoop echt van harte dat alles weer als vanouds wordt en zeker dat er een wonder mag gebeuren, maar dat hoop ik voor ons allemaal.

Michaela en Mees, willen jullie kiezen wat ik moet maken? Lange vingers/advocaat/amerretto taart, wanoten/kokos taart........gewone cake met chocolade en slagroom.........of iets heel anders.......roep maar!

Hele fijne kerstdagen!!!

Ik ga nu snel terug naar de keuken! :-)

Knuffels!!!!!!!!!!

Geplaatst

Hey meiden,

Kerstavond, wat vliegt de tijd. (Maar niet in de wachtweken ;-) Zometeen naar de kerk voor de speciale kerstdienst.

Jammer dat je niet kan, maar wie weet, n andere x. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat en je fine kerstdagen hebt.

Gigi, ff kijken uit welke taarten we mogen kiezen:-) Heerlijk!! Ik heb gekeken en allés is heerlijk! Topper: walnoten/ kokos! Lijkt

Geplaatst

me heeeeeeeerlijk!!!

Ik heb er super zin in!!!

Meiden, ik wens jullie fijne kerstdagen en dat in 2011 onze wensen uit mogen komen!!! Vooral baby's !! :-)

En dank jullie voor alle steun het afgelopen jaar! Echt geweldig!!

En tot de 29e!! Jeeeeeh!!

Xxxx Mees

Geplaatst

Moto: gefeliciteerd! Fijn om ook eens wat succesverhalen te horen op onze leeftijd. Geniet er lekker van. Op naar een mooie eerste echo.!!

Gigi; ik vind amaretto ook lekker hoor. Walnoten is ook lekker, dus doe maar wat. Zal ik wat spullen meenemen om te lunchen? Een lekkere salade? Kunnen we die bij jou maken?

L.A. Ja, het is wat he, die dubbbele gevoelens: willen loslaten maar nog zo verlangen. Hoe wil je dit loskoppelen???? Sneu voor je relatie maar probeer wel in gesprek te blijven en aan te geven wat jij belangrijk/ prettig vindt! En sterkte met je vriendin!

Meiden, ik wens jullie nog fijne kerstdagen en alvast heel veel geluk (!) in het nieuwe jaar. Wie weet wat het ons zal brengen.

Ik zie jullie, Gigi en Mees woensdag. Gezellig, tot dan!

Knuffels,

Geplaatst

Bedankt voor jullie felicitaties en wat leuk dat jullie gaan meeten. Helaas kan ik het die dag niet georganiseerd krijgen maar wens jullie heel veel plezier, ook voor deze tweede kerstdag.

Lfs Mo

Geplaatst

Dankjewel Moto!! Jammer dat je niet kan natuurlijk. En jij...de beste kerst van je leven!! Zwanger, jeeeeh!!

Alles nog steeds ok? Nog zwangerschapsklachten?

Zo gaaf dat je zwanger bent!!!

Liefs, Mees.

Geplaatst

Ha Meesje,

Ik ben heerlijk dronken geworden van de kinderchampagne, haha!!

Nu januari er aan gaat komen wordt ik wel steeds nieuwsgieriger wat er allemaal aan het rommelen is in mijn buik.

We hadden twee 8-cellige embryootjes dus wie weet...

Gigi heeft de organisatie in handen op jullie feestje las ik dus dat moet wel goedkomen met de catering.

Heel veel plezier!!

Lfs Mo

Geplaatst

Haha, ja die kinderchampagne hakt er in hè!! ;-)

Ja, zo spannend in jouw buik! En misschien 2!!! Waah, helemaal gaaf!!! Wanneer weet je dat? Al bij de écho? Wanneer ga je?

Echt geweldig om zwanger 2011 in te gaan. We volgen je snel hoor ;-)

Hihi, morgen wordt idd heeeeeerlijk, zo bij Gigi!!!

Xxx, Meesje :-)

Geplaatst
Haha, ja die kinderchampagne hakt er in hè!! ;-)

Ja, zo spannend in jouw buik! En misschien 2!!! Waah, helemaal gaaf!!! Wanneer weet je dat? Al bij de écho? Wanneer ga je?

Echt geweldig om zwanger 2011 in te gaan. We volgen je snel hoor ;-)

Hihi, morgen wordt idd heeeeeerlijk, zo bij Gigi!!!

Xxx, Meesje :-)

---------------------------

Dear all,

Hoop dat ieder fijne Kerstdagen heeft gehad. Moest even aan jullie denken vandaar berichtje.

Hier waren het drukke dagen bij families waaronder naar familie in Belgie maar wel gezellig etc.

Dank ook voor jullie reactie's - dat helpt altijd wel hoor! Tja, dat is waar Michaela de wens voor een wondertje en tegelijkertijd om proberen los te laten is heel moeilijk....ik probeer het ook omdat "ze" zeggen dat juist als je ouder bent en je het los laat, op een of andere manier de natuur meer kansen heeft....whatever....

Mijn mijnheer is altijd wel lief voor mij hoor -ziet als een stoere iets bottige kerel uit, maar heel klein hartje- en zit altijd aan mij hoor, altijd kussen en huggen etc. maar hoop dat hij weer in het ruige man zijn komt nu hij beter in zijn vel zit - nu ja, jullie begrijpen mij misschien wel....ben ook een zeikerd want het liefst willen wij natuurlijk allemaal een stoere, good looking, maar wel lieve kerel met goede baan en een allerschattigst babytje...nu back to reality: aantrekkelijkheid en lief zijn voor elkaar/trouw is denkelijk wel het belangrijkste althans voor mij na alle "foute" kerels, dus ik moet erop vertrouwen dat het allemaal goed komt.

Big hug en tot later: Mees, Michaela en Gigi heel veel plezier he morgen, denk aan jullie,

L.A.X

Geplaatst

Hoi,

Nou LA, beleefde jouw versie.........ook mijn menstruatie blijft uit, stiekem ga je toch hopen........ik merkte wel niets aan mijn lichaam, maar toch...ik beloofde mijzelf dat wanneer het maandag nog niet was doorgebroken ik een test zou doen. Gisterenmiddag dus getest..........en negatief........%#&@$# Ik had mijzelf voorgenomen dat als de test negatief zou zijn ik dat had ingecalculeerd en dus verder zou gaan tot de orde van de dag........helaas lukte dat niet.......de dag kreeg allengs een donkerder tintje.............na een paar fantastische dagen en een goed, warm en liefdevol gevoel, weer die irritatie om alles en niets............bah.....ik wou dat ik een knop had die zulke gevoelens gewoon om kon schakelen.

Mees en Michaela, niet teveel rekenen op super taart hoor, ik vrees het ergste met wat er uit de oven kwam....het klinkt erg lekker walnoot met kokos taart, maar omdat ik het niet geheel vertrouw, heb ik er net nog een pakje boter uitgehaald en vanavond maak ik voor alle zekerheid nog maar een boterkoek, is er in ieder geval iets bij de koffie!!!

Liefste keek me een beetje verward aan daarnet, toen ik voorstelde dat hij morgen leuk ij zijn moeder koffie kon gaan drinken....hij had het plan gevat om boven achter zijn computer te gaan hangen, maar dan kan ik niet vrijuit spreken........we zien het wel. Als het ons bevalt, spreken we gewoon nog een keer af en anders gaan we lunchen in de stad. Ik heb vet veel 'shit' te melden over zijn ex-vriendin en haar dreigementen inzake hun kinderen, bitch....enfin, jullie horen et wel.

Nou, ik ben nog steeds super blij voor Moto en ook stik jaloers!!! ;-) dat wil ik ook!!!!!!!! :-)

Ik stuur nog even een pb'tje met de routebeschrijving naar Mees en Michaela.

Hopelijk hebben jullie allemaal fantastische kerstdagen gehad en mocht ik jullie niet spreken, wat ik betwijfel, want ik kruip echt nog wel achter dit forum, anders avast een hele goede jaarwisseling.

Knuffel

Geplaatst

Hoi,

Heb net de taart uit de oven gehaald en het ziet er prima uit, de boter weer terug in de koelkast gelegd....trouwens, er is altijd chocolade in huis!!!

Gigi

Geplaatst

Dankjewel L.A. !!! Het was super gezellig ! Hopelijk kan je vlg x ook!

Gigi en Michaela, het was super leuk! Meteen helemaal vertrouwd. Grappig is dat. Goed idee gigi, om af te spreken! Praat ook zoveel makkelijker dan steeds via de pc. En de taart was idd heeeel erg lekker! Ik zit nu in de trein en ga je extra stuk op peuzelen:-) En de lunch ook, en het bos ook!! Alles:-) !!

De dag ging veel te snel voorbij!! Ik wil weer, haha! Lief dat je 'lief' naar z'n mams ging. We hebben heerlijk vrij uit kunnen kletsen ;-)

Tot snel!!! Xxx Mees

Geplaatst

Hoi,

Ja, was helemaal fantastisch en ook nog volgens verwachting, inderdaad helemaal vertrouwd, je kent elkaar dan toch 'al' een beetje. Was te kort, mee eens....maar ja, ik ben dan ook een enorme kletskous......ratel maar door hè....hihi......blij dat het gesmaakt heeft trouwens.

Jullie zijn ook echt zoals ik dacht, Michaela is gewoon zo lief en warm.......en Mees ook zo warm en sprankelend, echt zoals jullie ook schrijven, mooi hoor. Ik heb genoten van jullie gezelschap en weer nieuwe ideeën gekregen en wat rust gevonden.

Tot snel inderdaad!!!!

knuffel Gigi

Geplaatst

Hoi meiden,

Ja, ik vond het ook hartstikke gezellig zo samen. Alsof het niet de eerste keer was. (was het natuurlijk ook niet echt hi,hi).

En veel te kort inderdaad.... wat mij betreft wordt vervolgd....

Ik moet het vandaag alleen bezuren met wat migraine-achtige verschijnselen. Hoofdpijn en misselijkheid. Is toch best ingewikkeld zo'n wens enerzijds en de eeuwige twijfels anderzijds. Dit gaat letterlijk vast zitten in je hoofd. Wat is wijsheid: nog een keer ervoor gaan of het zo laten zoals het nu is. Ben er nog niet over uit.....maar heb nog eventjes...

Ik wens jullie alvast een gezellige jaarwisseling toe. Ik ga fonduen met vrienden en kids. En wie weet welke wijsheid en geluk ons het nieuwe jaar brengt!

Ciao,

Geplaatst

Hoi,

Toeval??? Bestaat niet hè........ik ging gisterenavond al met stekende hoofdpijn naar bed en ben er ook weer meer opgestaan...heb aardig wat aspirines genomen en inmiddels is het wel een beetje gezakt.

Dacht erover om vanavond naar de film te gaan, maar zowel de gewone bioscoop als het filmhuis draaien niets interessants.........jammer.......wel vanmiddag gezellig wandelen in het bos met een vriendin die heeft ook een hond, dat is Holly haar verkering, althans, een van de vele.......:-)

Fijne dag!!

Gigi

Geplaatst

Hoi,

Na gisteren trouwens, ben ik toch anders gaan denken over ECD. Ik heb het gisteren met liefste besproken en vanochtend wat opgezocht via Google en kwam o.a. terecht bij een kliniek in Tsjechië. Liefste staat er ook helemaal achter, mocht onze derde poging weer op een teleurstelling uitlopen....dan heeft ECD wel een betere kans tot slagen. Wel blijft het een issue 'vertel je het later wel of niet aan je kind' ...liefste vindt dat je dat te allen tijden dient te vertellen aan je kind, aangezien het dat recht heeft, met een duidelijke uitleg over het waarom. Wel met de dringende mededeling dat buiten ons niemand het moet weten, ter bescherming van je kind. Gisteren daarover ook gediscussieerd en over beide beslissingen, wel of niet vertellen, heb ik verstandige meningen gehoord, iets om nog flink over na te denken in ieder geval. Ik herinner mij nog ons eerste gesprek in DD, Dr. S opperde die mogelijkheid en ik zei direct, zonder enige twijfel, 'nee'.........maar nu ben ik niet meer zo zeker.....:-)

Nou, ga maar even stofzuigen beneden, boven morgen maar weer.......jullie hebben nu de 'harenproductie' life mogen meemaken.......hihi....

Tot later!!!

ben weer helemaal 'into' schrijven hier........:-)

Knuffels

Geplaatst

Hey meiden,

Helemaal waar; we kenden elkaar toch al een beetje. En nu ook nog eens 'echt'! Haha, juist gezellig, dat kletsen. We zijn allemaal kletskousen. Het is geen seconde stil geweest, haha.

En.....hallo, hoe toevallig....ik heb ook al hoofdpijn. Had gisterennacht al beetje last van mijn keel, wat nu doorzet en ook hoofdpijn. Alle 3 hebben we dat dus!!

Ik ga wel zo (ben nu helemaal into de fiets:happydance:) ff op de fiets naar het centrum voor wat shopwerk. Het is heerlijk zonnig en ff in de buitenlucht is heel goed. (Heb ik van Gigi.) Anders had ik natuurlijk heerlijk mee gegaan naar het bos met de doggies ;-) Hihi, leuk dat Holly met haar verkering gaat wandelen/rennnen/dollen.

O, het water kookt, ff momentje, theetje inschenken.

Michaela, ja, neem de tijd voor jullie beslissing. Al...denk aan de schommelstoel....als je het nog x probeert kun je later niet denken: Had ik maar....

En...we gaan er toch voor om met z'n 3 en (en de anderen ook natuurlijk :happy:) zwanger te zijn. Willen later natuurlijk met kroost nog steeds afspreken :-) !!

Gigi, bijzonder dat je nu anders over ecd denkt :-) Als je er echt, niet via de pc, over praat is dat toch veel handiger. Kun je veel makkelijker over dingen praten. Fijn dat je lief er ook zo positief over denkt! Toch wel een toppertje, die man :toppie:) En over het wel of niet vertellen aan je kind; wat jullie ook beslissen, zolang je achter je beslissing staat, is het goed. Natuurlijk gaan we ervoor dat het gaat lukken bij jullie volgende 'eigen' poging.

Dus je bent al weer druk aan de stofzuig. Haha, ik heb hetzelfde. Met dieren moet dat wat vaker. Maar wat zijn ze gezellig....!

Nou, helemaal leuk dat jullie het ook leuk vonden en totdat we weer 'meeten', gaan we heel veel 'forum-men'.

Liefs, Mees:positive energie:

Geplaatst

Hoi ladies,

Nou, de dag begon 'smeuïg'...:yikes: een groot deel beneden lag vol met diarree....en op de bank was overgegeven.....ben eerst maar gaan wandelen met de honden, kort rondje want het vuurwerk was al begonnen en Daisy wilde echt liever naar huis, gelukkig heeft ze nog het een en ander gedaan buiten, maar ze was blij dat ze weer binnen was.

Nadat ik ze te eten heb gegeven mijn handschoenen aangetrokken, een wc-rol gepakt, een pedaalemmerzak en opruimen maar......bah.....daarna de hele boel gedweild, de bank schoongemaakt,d e deurmat.........enfin, jullie snappen het plaatje......

Net een paar boodschappen gehaald samen met liefste, wat een armoede zeg, de supermarkt hierachter wordt overgenomen door AH en niets was meer aangevuld.....maar goed, het meeste hebben we binnen. Thuis de tv aangelaten emt een muziekzender zodat het vuurwerk een beetje naar de achtergrond verdwijnt.

Straks naar mijn ouders, we nemen de honden mee, mijn zus heeft de helft van de boerderij, met een enorme tuin en vuurwerk op verre afstand, dus kunnen de honden daar nog even spelen en rennen met elkaar.

We halen straks de zelfgemaakte krentenbollen met appelschaafsel op bij mijn ouders end e befaamde appelflappen geweekt in de rum.....een culinair hoogstandje voor ouderjaarsavond en eigenlijk ook wel als ontbijt de volgende ochtend, jammie!!!!!!!!

Verder eten we kaasfondue, we hebben wat chips en nootjes en gaan we Guido Weijers kijken...en dan vroeg uit de veren om de kinderen op te halen om 09.00 uur......:helluup:nou ja, kiezen op elkaar maar............

Vandaag is eindelijk de menstruatie doorgebroken, uiteraard was ik liever zwanger, maar helaas.....de test gaf al aan dat dat niet het geval was.

Ik denk dat ik volgend jaar, hihi, ook maar een dagretourtje ga kopen bij de Hema voor ons volgende bijeenkomst, want ik kijk er nu al naar uit!!!

Iedereen een goede jaarwisseling en een fantastisch en vruchtbaar 2011 gewenst!!!!!!!!!!

:blowkisses: Gigi

Geplaatst

Hoi,

Ja, bij mij begon de dag ook "smeuïg"...de migraine kwam nu van links en daarmee een sprint naar de wc....Afspraak voor vanavond maar afgebeld. Knapte gelukkig wat op na wat saridon en panadol...dus met z'n drietjes aan de fondue.

Het hele jaar bijna geen migraine en nu op de valreep bijna nog even twee dagen...

Wat fijn, Gigi dat je de ECD nu ook als een optie voor jullie bent gaan zien en wat super dat je onwettige :happy: echtgenoot er ook voor in is. Dat geeft weer meer kansen én meer hoop op je enorm verlangen....

Mees: je hebt gelijk.... die schommelstoel... maar ik vraag me ook telkens af, hoe ik zal reageren als Scholtes niet meer wil? Of zal het hem echt niets uitmaken zolang ik maar wil?

We zullen zien als de tijd rijp is. Voor nu weer wachten op de volgende cyclus en dan maar bellen :confused: en dan zullen we het gauw genoeg merken. Ja het zou wel errrugh gezellig zijn om samen op te gaan met goed resultaat...

Er wordt hier al volop geknald. Zoonlief is toch maar lekker gaan slapen met een doekje over zijn oren...en dat hielp blijkbaar...

Hele gezellige avond nog (misschien volgend jaar samen groot feest?)! :balloon:

en voor het nieuwe jaar: :thumbup:

Geplaatst
Hoi,

Ja, bij mij begon de dag ook "smeuïg"...de migraine kwam nu van links en daarmee een sprint naar de wc....Afspraak voor vanavond maar afgebeld. Knapte gelukkig wat op na wat saridon en panadol...dus met z'n drietjes aan de fondue.

Het hele jaar bijna geen migraine en nu op de valreep bijna nog even twee dagen...

Wat fijn, Gigi dat je de ECD nu ook als een optie voor jullie bent gaan zien en wat super dat je onwettige :happy: echtgenoot er ook voor in is. Dat geeft weer meer kansen én meer hoop op je enorm verlangen....

Mees: je hebt gelijk.... die schommelstoel... maar ik vraag me ook telkens af, hoe ik zal reageren als Scholtes niet meer wil? Of zal het hem echt niets uitmaken zolang ik maar wil?

We zullen zien als de tijd rijp is. Voor nu weer wachten op de volgende cyclus en dan maar bellen :confused: en dan zullen we het gauw genoeg merken. Ja het zou wel errrugh gezellig zijn om samen op te gaan met goed resultaat...

Er wordt hier al volop geknald. Zoonlief is toch maar lekker gaan slapen met een doekje over zijn oren...en dat hielp blijkbaar...

Hele gezellige avond nog (misschien volgend jaar samen groot feest?)! :balloon:

en voor het nieuwe jaar: :thumbup:

-------------------------------

Dear all, dear Mees, Gigi, en Michaela,

Happy New Year!!!

Wat fijn dat het allemaal zo gezellig was, heb aan jullie gedacht.

Michaela, las jouw bericht even, denk niet dat Scholtes niet meer wil hoor maar wellicht stelt hij voor om ICSI of IVF in de natuurlijke cyclys te doen-veel minder zwaar voor het lichaam, blijft dan beter in balans en het schijnt dat het ook beter is voor de kwaliteit van de eitjes.

Daarnaast heb ik net als jij gelezen, dat oudere vrouwen statistisch meer geluk hebben bij verwekking op natuurlijke wijze, dus zonder IVF...dus ladies, laten wij hopen dat er voor ons allen ieder op onze eigen wijze een wondertje is weggelegd en volgende jaar op de baby'tje kunnen klinken - wat zou dat toch geweldig zijn!!!!

Big hug,

L.A.

Geplaatst

Hey meiden,

Haha, arme Gigi. Wat een dag had je gisteren:icon_pale:. Wat zielig voor jou (opruimen, waah!) en voor de doggies. Zijn ze alweer opgeknapt? Goed dat het daar, op de boerderij, rustiger was qua vuurwerk, voor de doggies.

Was het gezellig? Het klinkt alweer heerlijk, met de krentenbollen en appelflappen! En ook nog eens kaasfondue. Helemaal lekker.:toothy9:

O, ik zit trouwens nu Guido Weijers te kijken. We waren gisteren bij vrienden, dus had ik het gemist. Hahaha, wat is ie leuk!

Hoe is het opstaan gegaan? Veeeel te vroeg. Hier was het tegen 12-en, uit bed. O sorry, ik wil je niet jaloers maken, hihi.

Wordt vast een leuk weekend met de kids.

En goed idee, we gaan de Hema plat lopen, voor retourtjes naar elkaar toe. Veel 'daten'!! ;-) Ik kijk er ook al naar uit!

Hey Michaela, wat balen zeg. Dat je nog ff de laatste 2 dagen van 2010 migraine hebt gekregen. Bij mij was het maar een kort hoofdpijntje. Ik ben alleen ietsje verkouden. Gelukkig dat je nog opknapte voor 'oudjaar'. Jij dus ook al aan de fondue? Net als Gigi :-)

Komt wel goed met Scholtes hoor. Hij denkt zeker mee en als hij echt geen kansen meer had gezien voor jullie, had hij het al wel gezegd. En dat heeft hij niet. Als júllie willen, zal hij zeker mee gaan. Daarbij zijn er meiden zwanger geworden die 2 procent kans hadden, dus....het kan altijd. Bij de volgende cyclus bellen of mailen dat je wilt beginnen. Inderdaad, zoals LA zegt, is icsi in eigen cyclus ook een goede optie. Dat heb ik gehad. Veel minder medicijnen.

Ja he, samen zwanger!! Zou helemaal geweldig zijn!! Gaan we echt voor hoor!!:myfignerscrossed: Ja, samen volgend jaar groot feest!!

Wat lief trouwens van je zoon. Met doekje over zijn oren. Schattig!

Hoi LA,

goed dat je er weer bent en aan ons gedacht hebt. Volgende x halen we je op hoor ;-) !!

Hoe voel je je? Had je een leuke avond gisteren?

Jij gaat ook mee hoor....samen zwanger worden dit jaar!

Veel liefs allemaal, ook aan de andere meiden!!:aaaflowersmiley:

xxx Mees

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden