Ga naar inhoud

Waar is topic 'starten na echo' van mom2b?


Mees

Aanbevolen Berichten

Hee Mees, ben je al geland :-)? Hoe was je uitgangsecho. Heb je de stoel warm gehouden, hi, hi...ik ben morgen aan de beurt... Hoe was je vakantie trouwens? Wat zal jij lekker uitgerust zijn!!

 

Gigi, ja balen van die baan. Dit is altijd zo extreem he, in het leven: krijg je eindelijk een mooi aanbod, moet je het weigeren vanwege de afstand...dit betekent dus nog even geduld. Er hangt iets voor je in de lucht...Dit was even om moed te verzamelen en vooral door te blijven gaan met vinden.... (I.p.v. zoeken).

 

L.A. oké, het is altijd prettig als er inderdaad nog een eigen keuze is. Want Dr S was bij ons op zich ook duidelijk: kleine kans, maar ik ga er toch nog een keer voor. Het is voor mezelf. De kans is klein maar die is er wel. Kijk maar bij het andere topic! Ik weet zelf ook wel dat ik een hele kleine kans heb(3de keer inmiddels geschreven), maar wil het toch nog een keer proberen. Ja ECD dat is nogal een stap inderdaad maar het is wel een optie. Zeker als het je kansen aanzienlijk vergroot....Maar je moet er beiden achterstaan. Je weet uiteindelijk wel wat je moet doen....

 

Ik ga nu mijn tasje pakken voor morgen, hi,hi....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 283
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Lieve meiden,

Ff kort want zit in auto met mobiel.

Ja, veilig geland na 2 heerlijke weken!! Wel lichtelijk dood nu want na paar uur slaap naar DD en nu terug home van logeeradres cats. Nog 2 uur te gaan.

Echo was goed dus nu nog vandaag en morgen pil, dan ong. 2 dagen wachten op menstruatie en dan starten met progn. voor opbouw baarmoederslijm. De 10e dag dan weer n echo en dan als bms goed is spain.

Ja haha michaela, stoel is warm!!! Veel succes morgen!!!

Kuzz, mees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies,

 

Welcome home Mees!!!!!!!!!! Vet gave vakantie gehad!!! Direct door naar DD en een mooie echo, het begint nu echt!!!!!!!! Zo spannend!!! :happydance:

 

Michaela, hoe is het gegaan vandaag?? Ben zo benieuwd, ik :duimen draaien:voor je dat deze keer een giga eicellen getoverd worden en bevruchtingen en hoppa dan is er een brusje voor je zoontje en een :uecgVftZ91767265: voor jou!!!!!!!!!!

 

LA, wat lastig dat jouw liefste totaal geen feeling heeft met ECD, hier is het andersom, hoewel ik na een gesprek met Mees wel anders ben gaan denken hoor. Ik zou bijna aanbevelen Mees bij je thuis uit te nodigen om vragen van jouw liefste te laten beantwoorden......een natuurlijke zwangerschap......ja, dat willen we eigenlijk liever allemaal, een spontane verrassing op een dag :bfp:...zoiets als dit.....ik wou dat ik de macht had deze wens voor ons allemaal naar werkelijk om te toveren......

 

Hier alles goed. Die baan ja, dat was balen, aan de andere kant...vorige week elders gesolliciteerd, maandagochtend werd ik gebeld of ik vrijdag a.s. kom solliciteren. Afstand is prima en het gaat om VSO cluster 4, helemaal goed dus. Nu :gekruiste vingers 4 dat ik word aangenomen, want vandaag ontving ik mijn ziektegeld van het UWV, dat was schrikken :jawdrop:....even 100,- euro netto minder............ik wil dus gisteren weer aan het werk!!!!!!!!!

 

Verder realiseer ik mij na een paar heftige discussies hier dat ik de allerliefste man van de wereld heb die niet meer van mij kan houden dan enig ander......jeetje, wat is hij bijzonder. Naast een heleboel andere dingen, belde hij net dat hij vrij heeft genomen om de 23e mee te kunnen naar DD......dit keer gaan we dus samen voor 100% er tegenaan, dit voelt zo goed!!!!! Nu maar :gekruiste vingers 3..dat ik genoeg eicellen en bevruchtingen heb straks dat resulteert in een :waaaahhhhh2525257Et....yep, zelfs dit beeld schrikt niet af!!!! :36_11_6:

 

Dames, ik ga lekker douchen en daarna wat eten koken/bakken en lekker lui op de bank, vandaag druk zat geweest, ben begonnen met vroeg voor de deur te staan bij de Lidl om een niet werkende hands free set voor in de auto terug te brengen, daarna naar Brezan voor een ander onderdeel terug te brengen, honden ingeladen en een flinke boswandeling gemaakt in dit prachtige weer, thuis gekomen koffie gedronken en daarna naar de fietsenwinkel gelopen en mijn fiets opgehaald en ter fiets terug gereden, schoongemaakt en gestofzuigd, telefoontjes gepleegd, de achtertuin opgeruimd en blader/tak vrij gemaakt, visite gehad, een massagecadeaubon opgehaald voor liefste zijn verjaardag uit naam van mijn opa, de honden weer heerlijk uitgelaten, ik geniet van dit weer, daarna de voortuin opgeruimd en bladvrij gemaakt, eten voorbereid, lichten aangedaan, jullie geschreven en nu tijd om te badderen.........

 

Fijne avond!!!!!!!!!!!!!

 

:positive energie: Gigi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,hi,

 

Even kort want ik ga zo naar bed.......alles was goed, dus ik heb groen licht gekregen...Het was een heel gek gevoel hoor om daar vanochtend naar toe te lopen. Hoe dichterbij ik kwam hoe meer kriebels ik voelde, alsof ik examen moest doen of zo. Wat was ik blij dat Dr S zei "we gaan ervoor". Dat had ik even nodig...en toen ik met mijn behandelingsplan naar buiten liep, zweefde ik bijna...zp opgelucht was ik dat ik 'zijn' goedkeuring heb gekregen. Stom he, dat dit zo belangrijk is...

 

wordt vervolgd...terusten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

He he, eindelijk op de bank met mijn laptop. Het typen wordt zwaar bemoeilijkt door een ienemiene weesje uit een ver oord dat over mijn laptop dartelt, in snoeren probeert te bijten, mijn pc op slaapstand zet, in mijn nek kruipt, met mn vingers speelt. Ik gebruik nu het 1 hands systeem om te typen. Mijn 2e hand is bezet, hihi. Ah, weer een staartje voor mijn ogen....

Anyway, dankjewel voor het warme welkom terug! Haha, Gigi, zo leuk! En wat een mooi bericht heb je geschreven met die emo's! Lig helemaal dubbel hier. Top trouwens dat je uitgenodigd bent om te solliciteren op een goede baan. Ik duim voor je.

Haha, goed idee hoor van je wb mij uitnodigen bij LA voor haar partner. Doe ik zo!

Wat heb je weer veel gedaan! Klinkt als vanouds. Sinds die kinis. ben je heel optimistisch! Super trouwens dat je lief meegaat naar DD! Echt fijner.

Michaela, top dat je groen licht van S hebt gekregen. Is zeker belangrijk dat hij er ook achter staat. Dat geeft veel meer vertrouwen. Heb je helemaal een behandelingsplan op papier? Heb ik nog nooit gehad daar. Wauw, het gaat ook voor jou nu snel gebeuren. Wanneer start je? Moet je wachten op ongi en dan actie? Spannend!

Ah, ukje is ingestort op mijn arm en slaapt nu.

LA, jammer dat je vriend niet pos. staat tegenover ecd. Maar dat kan veranderen. (Daarbij moet hij niet zeuren, want het is wel zijn sperma dat gebruikt wordt! Grapje hoor.)

En...ook al zegt S dat de kans klein is (met eigen eitje); laat je dat niet stoppen om het toch te proberen via ivf/icsi. Er zijn er veel met zo'n kleine kans die nu zwanger zijn. Moto enzo. En natuurlijk heb je ook nog steeds kans op de natuurlijke manier.

En wb het ecd traject. Ik doe het dus in Spanje en via DD. Dan moet je minimaal 19 dagen de pil slikken (ik langer ivm vak.), dan echo, dan medicijnen om je bms op goede dikte te krijgen en dan op naar Spanje. That's it. Klinkt simpel zo he.

Nou, vanavond laatste pil en dan wil ik bloed zien:toothy10: en dan weer verder.

Meiden, blij jullie weer te 'zien'. :blowkisses:

Liefs, Mees

Link naar reactie
Delen op andere sites

He he, eindelijk op de bank met mijn laptop. Het typen wordt zwaar bemoeilijkt door een ienemiene weesje uit een ver oord dat over mijn laptop dartelt, in snoeren probeert te bijten, mijn pc op slaapstand zet, in mijn nek kruipt, met mn vingers speelt. Ik gebruik nu het 1 hands systeem om te typen. Mijn 2e hand is bezet, hihi. Ah, weer een staartje voor mijn ogen....

Anyway, dankjewel voor het warme welkom terug! Haha, Gigi, zo leuk! En wat een mooi bericht heb je geschreven met die emo's! Lig helemaal dubbel hier. Top trouwens dat je uitgenodigd bent om te solliciteren op een goede baan. Ik duim voor je.

Haha, goed idee hoor van je wb mij uitnodigen bij LA voor haar partner. Doe ik zo!

Wat heb je weer veel gedaan! Klinkt als vanouds. Sinds die kinis. ben je heel optimistisch! Super trouwens dat je lief meegaat naar DD! Echt fijner.

Michaela, top dat je groen licht van S hebt gekregen. Is zeker belangrijk dat hij er ook achter staat. Dat geeft veel meer vertrouwen. Heb je helemaal een behandelingsplan op papier? Heb ik nog nooit gehad daar. Wauw, het gaat ook voor jou nu snel gebeuren. Wanneer start je? Moet je wachten op ongi en dan actie? Spannend!

Ah, ukje is ingestort op mijn arm en slaapt nu.

LA, jammer dat je vriend niet pos. staat tegenover ecd. Maar dat kan veranderen. (Daarbij moet hij niet zeuren, want het is wel zijn sperma dat gebruikt wordt! Grapje hoor.)

En...ook al zegt S dat de kans klein is (met eigen eitje); laat je dat niet stoppen om het toch te proberen via ivf/icsi. Er zijn er veel met zo'n kleine kans die nu zwanger zijn. Moto enzo. En natuurlijk heb je ook nog steeds kans op de natuurlijke manier.

En wb het ecd traject. Ik doe het dus in Spanje en via DD. Dan moet je minimaal 19 dagen de pil slikken (ik langer ivm vak.), dan echo, dan medicijnen om je bms op goede dikte te krijgen en dan op naar Spanje. That's it. Klinkt simpel zo he.

Nou, vanavond laatste pil en dan wil ik bloed zien:toothy10: en dan weer verder.

Meiden, blij jullie weer te 'zien'. :blowkisses:

Liefs, Mees

--------------------------------------------

 

Dear all,

Dear Michaela, dear Gigi, dear Mees,

Ff kort berichtje.

Michaela, wat een fijn bericht en wat fijn ook dat Dr S zegt: We gaan ervoor. Dat geeft zeker vertrouwen, dus er voor gaan!!!!

Gigi, jij klinkt idd weer als vanouds en positief, way to go en houd het gevoel vast he?!!

Mees, wat spannend he, en idd wat klinkt het "simpel", heerlijk gewoon. Moet zeggen dat ik er nu ook anders tegenaan ben gaan kijken hoor i.e. ECD maar man staat er nog niet voor open. Enfin, laten het maar even rustig bezinken....

Tja meisjes, ben in rare fase/bui - probeer het beetje te accepteren maar ben toch ook heel erg verdrietig - het was fijn dat Dr S zo straight was want daar heb je in the end meer aan...En je kan ook situaties niet vergelijken maar toch begrijp ik niet helemaal waarom hij in het begin (alweer jaar geleden bijna) wel positief was dwz wel ervoor wilde gaan ondanks de kleine kans en het nu niet meer zag zitten...Hij zei dat we met moeite 1 eicel hebben verkregen bij eerste hormoonspuiten (5 x 225 Menopur) en dat daarenboven de kans op een miskraam gezien mijn leeftijd (45/46) zo heel groot is...Enfin, hij zegt niets is absoluut het zijn relatieve waarden dus dat begrijp ik dan wel hoor (toen iig hoog -15- FSH en laag AMH 0, 2 geloof ik, weet niet meer precies) maar hebben toch weer bloed geprikt om te checken dus je weet nooit - wellicht heeft het geholpen dat ik accupunctuur doe sinds sept. vorig jaar en DHEA slik...

Voorts heb ik toch nog steeds idee dat ik meer kans heb of zo via natuurlijke weg, maar dat kan ook komen door mijn idee in mijn hoofd en op de achtergrond het medium dat het nog positief zag liggen etc.

 

Mees, dank weer voor jouw lieve woorden - ja, dat houd ik weer klein beetje positiviteit en vertrouwen...nu maar afwachten wat uitslagen zijn ofschoon ik daar niet alles van laat afhangen hoor want als je leest op interenet zijn vrouwen met nog hoger FSH en nog lager AMh toch zwanger geworden want in the end is het toch een wondertje...en wellicht is er nog een wondertje voor ons weggelegd...wie weet....

Voorts moet ik ovulatietesten kopen want vlgns mij komt dat er over enkele dagen wel aan en dan is echo zaterdag bij Dr S denkelijk te laat om nog iets te doen maar moet maar even kijken of wij nog iets anders kunnen cheffen...tja, dat is beetje gedoe met plannen met ivf in natuurlijke cyclus...

Weet iemand trouwens waarom dat meer kans zou hebben dan op natuurlijke wijze? Want dan heb je toch ook maar 1 eicel en heb je ook nog hormonen gespoten (beetje als begeleiding) want schijnbaar niet goed te zijn voor kwaliteit...

Ach jongens...probeer het te accepteren maar vind het erg moeilijk hoor, ben toch wel veel meer verdrietig dan ik dacht maar gelukkig ben ik sommige dagen er ook wel weer rustig onder...

Maar kan -ofschoon ik natuurlijk een ieder het gun- ook wel weer jaloers zijn hoor op iedereen waarbij het lukt...wil ik ook zo graag...tja wie niet?!!! Willen wij natuurlijk allemaal...

Hoop gewoon dat wij nu "eens een keertje" (oef, wat klinkt dat ontevreden, sorry hoor) een wondertje mogen verwelkomen in ons leven...

Enfin...

Big Big hug for all,

L.A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michaela:

:happydance::clap2::happydance::clap2::confettistars::hugs2::uwoman::goodnews::bpotda::ygg::alright:

 

Wat een waanzinnig goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal top!!!!!!

 

Mees, hier een grote zwarte pluizenbol die het toetsenbord in beslag neemt.......:-) Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig begint te worden, het is best een lang traject, zeker wanneer het vergelijkt met een gewone IVF behandeling, echo, spuiten, 12 dagen later punctie en 2 dagen later tp.........

 

LA, probeer niet in het verdriet te verzanden, hoe makkelijk gezegd ook, maar probeer vast te houden aan positieve dingen, zolang je menstrueert is er een kans, maar laat het los, kan ik ook niet hoor, maar ik hoor alleen maar verhalen over mensen die gestopt zijn met IVF vanwege de emotionele belasting en hup daarna spontaan zwanger........en wie weet, draait je vriend nog bij wat betreft ECD.

 

Ik zag dat ik bij het verschil een 0 ben vergeten, het gaat dus om veeeeeeeeeel meer netto.......:dev:....enfin, ik ga er gewoon vanuit dat ik vrijdag de baan gaan krijgen!! :happy:

 

Net een uur in het bos gewandeld, dieren gevoederd, gestofzuigd en nu is het tijd voor ontbijt met een grote bak koffie............

 

Ciao Gigi :blowkisses:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey LA,

Graag gedaan hoor :-)

Wb je vraag. Ik weet niet echt of het een grotere kans is; ivf in natuurlijke cyclus t.o.v. helemaal natuurlijk dus alleen sex. Wat wel zo is, is dat bij ivf of icsi het eitje iig bevrucht is en goed deelt de eerste dagen. Dus je bent al een stapje verder als dat gelukt is. Als het sperma super is zou het dus niet een grotere kans geven maar als het sperma wat minder is, geeft ivf en zeker icsi een grotere kans doordat er 'geholpen' wordt bij de bevruchting.

Hey Gigi, leuk berichtje?! Haha.

 

Liefs, Mees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies,

 

LA, op jouw vraag kan ik helaas geen antwoord geven, sorry......ik weet het gewoon niet......

 

Dames, goed nieuws, vanmiddag werd ik gebeld of ik morgen kom solliciteren bij een andere 'school'. Het gaat om een vervolgonderwijs/traject na het VSO, bijzonder interessant en ook weer goed qua afstand. Ben helemaal blij!!! Duimen dat een van de twee banen de mijne wordt!!!!!!!

 

Vanavond laatste hand leggen aan de cadeautjes, morgenochtend vroeg opstaan en de slinger ophangen, dan snel twee gebakjes halen, want mijn liefste is morgen jarig.....:-)

 

Verder weinig te melden........

 

Knuffel!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Gigi, je begint aardig handig te worden in die smiley's he? Dank je wel voor je enthousiasme!!!! En wat klink jij weer energiek en optimistisch....heel fijn om te horen en ik knijp altijd eerst een beetje mijn ogen dicht voordat ik jou dagactiviteiten in me opneem want, poeh, wat een energie heb jij zeg.....Natuurlijk heb jij die baan vrijdag! Zeker weten. Ik ga in ieder geval voor je:myfignerscrossed:. Oh, dus je hebt even een nul vergeten....mhm niet handig dus nog meer een reden om die baan te krijgen!!!!!

 

Mees, fijn om je weer te 'horen'. Dus je hebt je roedel alvast maar weer uitgebreid? Spaanstalig? hi, hi (die snapt niemand denk ik....????):laugh:

 

L.A. weet je als ik je zo lees, moet je er gewoon nog even voor gaan. Je wilt nog te graag. Gewoon doen hoor. En zoals Mees al zegt, icsi in eigen cyclus heeft meer kansen omdat dan je eitje 'gevolgd' wordt en op tijd 'gehaald' wordt voor bevruchting. EN als je ook met hormonen verder geen eitjes aanmaakt dan eentje, hoef je je lijf ook niet onnodig te belasten met die hormonen, waar je zo'n last van hebt gehad. Ik geloof dat je alleen een beetje hoeft te spuiten. Op de natuurlijke weg is de timing natuurlijk erg belangrijk en hangt het er van af of het zaadje op tijd het eitje vindt. Ik zou nu kiezen want de eitjes worden er ook niet jonger op....Doen!!!!

 

Ja, bij wijze van spreken kwam ik met mijn behandelplan de deur uit. Ik had het schema bij me wanneer ik wat moest doen. Vanavond de laatste pil en dan vanaf vrijdag het neusspray, zes keer per dag zodat de hypofyse gestimuleerd wordt om eitjes te produceren. Dan ga ik vanaf zondag in de ochtend 225 menopur spuiten en in de avond 225 puregon. En dan de 18de weer terug voor een echo. Ik laat die nu ook in DD doen. Het is wel heel vermoeiend zo'n rit maar het weegt niet op tegen die bemoeienis en het ongemak van Beverwijk..

Dus ik heb nog even mijn voeten platgelopen omdat ik een half uur eerder aan de beurt was! En pas drie uur later mijn trein ging. Heb nog een beetje geshoped, natuurlijk weer voor zoonlief. Ja die groeit opeens weer dus die hoogwater broeken vind ik geen "potje".

Spannend weer. Recept ligt nu bij de apotheek. De puregon pen moet ik zelf betalen dus ik moet even kijken wat dat kost en hoe dat precies in zijn werk gaat.

Ik had Dr S nog dat woord laten zien wat zoonlief had opgeschreven over het allereerste hormoon. Hij moest er om lachen en vond het wel bijzonder....

 

Oké, zit nu aan de yogithee vanwege mijn zere keel....het helpt altijd enorm.

 

welterusten, ik ga zo weer vroeg mijn bed in. Veel gedoe op mijn werk.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gigi, een 0 vergeten? Hallo, dat is veel geld!! Ja, kom maar op met die baan. Je gaat m krijgen hoor!

En gefeli met je lief morgen!!! Partytime!!

Haha Michaela, ja, ik snap. En idd uitgebreid. Was homeless. Niet Spaanstalig maar ik vertel pers. nog wel welke taal dan wel.

Klinkt goed, je plan. Je gaat er helemaal voor en 'S ook! Leuk dat hij t ook bijzonder vond, van je zoon.

Hier alles ok! Wachten op ongi. Dam weer verder.

Ik ga ook niet te laat in t mandje. Als je wilt weten waarom...kun je lezen op andere topic, hihi!

Xxx , mees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hoi,

 

Klinkt allemaal erg goed Michaela, je behandelplan, je enthousiasme en leuk ook de reactie van Dr.S op je zoon zijn woord!!!

 

Mees, wat doe je geheimzinnig!!!!!!!!!!Ik denk dat ik je maar ga bellen!!!!! :-)

 

LA, helemaal geen gek idee van Michaela, zolang je niet kunt loslaten, zou ik er ook nog voor gaan!

 

Hier super goed nieuws! Gisterenmiddag werd ik gebeld door een andere school en vanmiddag heb ik daar om 15.00 uur een gesprek, dus twee gesprekken in twee dagen, helemaal top, beide scholen super interessant en goede afstand! Duimen!!!

 

Liefste helemaal blij met de slinger, de cadeautjes en de aandacht!

 

Knuffel!! Gigi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hoi,

 

Klinkt allemaal erg goed Michaela, je behandelplan, je enthousiasme en leuk ook de reactie van Dr.S op je zoon zijn woord!!!

 

Mees, wat doe je geheimzinnig!!!!!!!!!!Ik denk dat ik je maar ga bellen!!!!! :-)

 

LA, helemaal geen gek idee van Michaela, zolang je niet kunt loslaten, zou ik er ook nog voor gaan!

 

Hier super goed nieuws! Gisterenmiddag werd ik gebeld door een andere school en vanmiddag heb ik daar om 15.00 uur een gesprek, dus twee gesprekken in twee dagen, helemaal top, beide scholen super interessant en goede afstand! Duimen!!!

 

Liefste helemaal blij met de slinger, de cadeautjes en de aandacht!

 

Knuffel!! Gigi

--------------------------------

Dear all,

Gigi, dat klinkt goed zeg, go for it - gaat heus lukken!

Dank voor jullie woorden - het houdt helaas op; de kans is echt heel klein ook met ivf in natuurlijke cyclus - hebben bloedwaarden voor de zekerheid laten checken en zo is het dus (dacht dat met slikken van DHEA dat wellicht de situatie was verbeterd, maar moet zeggen dat ik het wel merk hoor dat mijn lichaam anders is bijvoorbeeld minder cervixslijm etc.

Vind het echt heel afschuwelijk hoor om ouder te zijn en worden!!!!

Dus ECD is nog de enige optie en moeten alles maar rustig laten bezinken.

Vind het gewoon heel verdrietig dat we elkaar net 1 jaar (of wellicht 2 jaar) te laat ontmoet hebben, dat vind ik toch zo verdrietig...en ik staar dan veel te veel naar internet verhalen van actrices zoals vrouw van John Travolta en Holly Hunter en Geena Davis - allemaal ouder en toch kindje gekregen...maar ja, we weten natuurlijk niet hoe etc.

Enfin, ga denkelijk dus ook niet naar DD a.s. zat voor echo, want dat heeft dus eigenlijk maar heel weinig zin...hoe verdrietig ook, zal zo Irma nog even bellen.

Zit toch wel meer stuk dan ik dacht....en het medium had overigens -ik weet jongens, maar ja, je doet alles om nog beetje een licht te ontvangen- wel zoiets gezegd dat de arts wellicht zegt dat het niet goed is, maar dat ik toch vertrouwen moet houden.....

Fijn Michaela -meen ik echt hoor!!!- dat je iig nog kan proberen net als Gigi.

Mees, jij hebt natuurlijk heel veel kans dat je straks een kindje hebt, echt geweldig hoor meis! Zal nog over ECD gaan denken...

Big hug,

L.A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LA, wat erg dat je geen goede uitslag vd bloedwaarden hebt! Ja, soms zou je willen dat je eerder aan kids zou zijn 'begonnen'. Heb ik ook hoor.

Maar, voor de zekerheid kun je toch de echo laten doen in DD. Dan weet je hoe S erover denkt. Je weet maar nooit. Ik zou gewoon gaan. Er gebeuren nog steeds wonderen en ook met ieniemienie kansjes lukt het soms.

En....dankjewel. Ja, ik hoop zo dat het gaat lukken met ecd. En als je meer info wilt, geef maar een gil.

Maar nog niet opgeven hoor..! We moeten wel over een tijdje met elkaar op de thee met beebjes.

 

Gigi, fijn dat je weer kans hebt op een leuke baan. Dat gaat snel. Eerst nog geen vacatures en nu 2 hele goede.

Haha, zo geheimzinnig. Valt mee hoor. Maar ik was zo dom bezig met nicknames begrijpen (net zoals bij jou), op het andere topic en ik besloot dat dat kwam omdat ik te laat naar bed ga. Dus vandaar op tijd naar bed. (was op topic 45 en 1e ivf)

Nog niet ongi, maar zal snel komen denk ik.

Meiden, knuffel en tot morgen,

Mees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

LA, ik ben het met Mees eens, gewoon gaan, al is er maar een ieniemieniebeetje kans!!!!

 

Mees, volgens mij zijn wij de enige vrouwen die 'ongeduldig wachten' op hun menstruatie.......haha......

 

Michaela, hoe is het met je keel?? Ben je al begonnen met stimuleren?

 

Gesprek gisteren was helemaal super, erg leuk en goede klik, even wennen, want het is geen school, maar een bedrijf, dus gewoon 26 vakantiedagen en werken van 08.30-17.00 uur i.p.v. schooltijden en schoolvakanties.......maar bijzonder interessante baan en leuke baan!!!

Gesprek vanochtend was prut, alsof we door drijfzand liepen en daarnaast zijn door de subsidiekortingen ineens geen contracten meer mogelijk, het ging nu over een flexbaan i.p.v. een vaste baan met vaste klas zoals in de advertentie stond...enfin...geen leuk gesprek en voelt niet goed.

Zo nog even werk zoeken op internet, dan flink schoonmaken, twee taarten bakken voor liefste zijn verjaardag, want morgen komen onze ouders en zijn kinderen, een met en een zonder alcohol taart, een lange vingers advocaat/amerretto taart en een pavlova met ananas, dan de bedden opmaken voor de kinderen, met de honden naar buiten en ik heb nog een kliek eten, dus hoef niet te koken, liefste komt erg laat thuis vanavond, morgen weer 06.30 uur op.......gaap.....ik val nu al in slaap, drie slechte nachten achter elkaar, terwijl ik door de kinesiologie beter sliep, enfin....komt wel weer goed.

 

Meiden ik lees jullie weer!!!

 

Gigi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

LA, ik ben het met Mees eens, gewoon gaan, al is er maar een ieniemieniebeetje kans!!!!

 

Mees, volgens mij zijn wij de enige vrouwen die 'ongeduldig wachten' op hun menstruatie.......haha......

 

Michaela, hoe is het met je keel?? Ben je al begonnen met stimuleren?

 

Gesprek gisteren was helemaal super, erg leuk en goede klik, even wennen, want het is geen school, maar een bedrijf, dus gewoon 26 vakantiedagen en werken van 08.30-17.00 uur i.p.v. schooltijden en schoolvakanties.......maar bijzonder interessante baan en leuke baan!!!

Gesprek vanochtend was prut, alsof we door drijfzand liepen en daarnaast zijn door de subsidiekortingen ineens geen contracten meer mogelijk, het ging nu over een flexbaan i.p.v. een vaste baan met vaste klas zoals in de advertentie stond...enfin...geen leuk gesprek en voelt niet goed.

Zo nog even werk zoeken op internet, dan flink schoonmaken, twee taarten bakken voor liefste zijn verjaardag, want morgen komen onze ouders en zijn kinderen, een met en een zonder alcohol taart, een lange vingers advocaat/amerretto taart en een pavlova met ananas, dan de bedden opmaken voor de kinderen, met de honden naar buiten en ik heb nog een kliek eten, dus hoef niet te koken, liefste komt erg laat thuis vanavond, morgen weer 06.30 uur op.......gaap.....ik val nu al in slaap, drie slechte nachten achter elkaar, terwijl ik door de kinesiologie beter sliep, enfin....komt wel weer goed.

 

Meiden ik lees jullie weer!!!

 

Gigi

-----------------------------

Dear all,

Dear Mees, Michaela, Gigi,

Dank voor jullie woorden - het nauwelijks een kansje te noemen geloof ik, Dr S was echt wel negatief vond ik, doch ga idd dan maar iig echo maken morgen om te kijken hoe het intern er uit ziet. Bloedwaarden waren in die zin niet goed dat ze niet beter waren dan vorig jaar dus eigenlijk is er niet echt iets veranderd, maar merk aan mijn lichaam wel helaas veranderingen zoals na ongesteldheid zogenaamde "droge" dagen die ik volgens mij eerst niet had, maar ja, dat weet ik ook weer niet zeker maar volgens mij niet (excusez voor de plastische info).

Vlgns Irma was bloedwaarde FSH 6 -lijkt mij niet want vorig jaar was dit nog 12- maar FSH zegt toch niets, zegt Dr S.

Dus iid net als Irma zei, probeer nog een keer te proberen, dan hebben we er alles aan gedaan.

Dank nogmaals meisjes voor de ondersteuning, dat helpt echt!!! En idd Mees, you never know, wondertjes bestaan...

Gedoe, wilde dat ik nog 38 was...

Jullie succes met wachten op ongi, spuiten en natuurlijk onze Mees die er nu steeds dichterbij komt!!!!!

Big hug,

L.A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo LA!!!!! Ben benieuwd hoe de echo morgen gaat, succes!!!

 

Hier bizar nieuws, gisteren super sollicitatiegesprek gehad, nog niet gehoord of ik voor de tweede ronde mag komen, vanochtend een k-gesprek en werd ik vanmiddag gebeld of ik volgende week een week kom invallen zodat ik kan zien of ik et leuk vind en of er een klik is met de rest.........was eerst wantrouwend en zei dat ik geen 'try-out' wens, maar hij heeft mij op het hart gedrukt dat het zo niet zit. Enfin, werk is werk, dus maandag aan de slag......dinsdag moeten ze even een andere oplossing vinden, want ik heb daar al heel lang een afspraak staan (te gênant voor woorden, maar ga met een vriendin naar de huishoudbeurs) vrijdag gaan we om tafel, mocht het van twee kanten positief zijn, dan heb ik in ieder geval werk tot de zomervakantie, anders leuk geprobeerd......tussendoor kan ik nog altijd verder solliciteren en wie weet, wordt het gewoon hartstikke leuk en wil ik daar blijven!

Wel bizar vroeg op, tegen 06.00 uur, want ik moet daar al m 08.00 uur zijn.......pfff....

 

Fijn weekend allemaal!!

 

Gigi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Gigi nog gefeliciteerd met je watermannetje, natuurlijk! En oh, wat klinken die taarten alweer lekker zeg!!! (gaan we onthouden!!! hi,hi)

 

Ik heb vanochtend de medicijnen opgehaald. Halverwege kwam ik er achter dat ze wederom de spuiten zijn vergeten. Dus eenmaal thuis weer gebeld: "oh, spuit je zelf en niet in het ziekenhuis?" "Nee" en dan weer die vraag: "en welke spuiten moeten het zijn?""Dat vraag je aan mij?" .....afijn, we zijn eruit gekomen en mijn vriend heeft ze vanmiddag opgehaald. Ben vanochtend met de spray begonnen. 6x per dag, nou hoe ga je dit onthouden???? Maar goed het is aardig gelukt vandaag.

Vanaf morgen komen daar de chinese kruiden bij in vloeibare vorm en vanaf zondag ochtend dus weer de vertrouwde menopur en 's avonds het nieuwe: de puregon. (De prikpen moest ik trouwens zelf betalen, stom als ik daar alleen maar de hormonen mee ingespoten krijg. Dan heb ik hem toch nodig?) Dus dat is weer spannend.

 

Vanochtend had ik bijna geen stem meer maar toch maar yogithee genomen en dat verzachte het toch een beetje. Ik voel hem nog wel maar wordt al iets minder.

 

Gigi, positieve flow, want twee aanbiedingen in een week? Maar goed een gesprek was niet zo leuk, gelukkig scheelt weer kiezen denk ik dan. Dat andere gesprek wel. Ga je daar wel mee verder? Wanneer hoor je van hun terug? Spannend.

Ja gek he om met veel ongeduld op die ongi te wachten....maar die komt heus wel....

 

L.A. goed van je dat je toch gaat. Het is toch ook tegen je gezegd dat de arts er niet meer in geloofde? Dus zet gewoon even door. even afwachten morgen hoe die echo is. Ik weet wel hoe belangrijk het is als je arts ook enthousiast is, maar zoals eerder gezegd, in de eerste plaats moet je altijd eerst jezelf in de spiegel kunnen kijken en aan jezelf verantwoording afleggen. Niet aan een arts of wie dan ook! Succes morgen!!!

 

He Seem hi,hi, ach bij sommigen valt gewoon het kwartje later. Heb ik soms ook hoor! Wanneer verwacht je je ongi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha michaela, ja erg hè. Heb je t gelezen?! :-)

Ben trouwens vandaag ongi geworden. Dus vanavond 1e pil pogn.

Wauw, jij moet aan veel dingen denken, qua meds. Die puregon is trouwens easy met de prikpen. Ik heb toen ook n prikuitleg gehad van dat ding. Ja, dat van die spuiten wb de menopur had ik ook bij de apotheek. Ik heb zelf daar spuiten uitgekozen.

Er zijn 2 versies in de handel, 1 met en 1 zonder spuiten.

Nou meid, laat maar komen die follikels..!

 

LA, super dat je gaat! Idd, niet opgeven voordat het echt moet. Hoop doet leven en misschien n nieuw leven!

Ja, het gaat opschieten he, voor mij. Vandaag bescheiden ongi geworden en nu 10 dagen progn. En dan n echo.

Gigi, grappig van die banen. Dat je juist gaat naar 't minst leuke gesprek. Wordt vast leuk. Ben benieuwd!

En morgen weer heerlijke taart bij jou!! Ik wil, hihi!

Kuz allemaal!

Seem/Mees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben grieperig geworden...balen. Mijn neus loopt vanzelf leeg, ik hoef er niets aan te doen! Dus ik snuit nu maar extra vlak voor het sprayen en dan maar eventjes zien binnen te houden. En anders nog een keer extra. Zul je net zien. Ben eigenlijk nooit ziek en uitgerekend nu ik mag starten wordt ik het....nou w gaan gewoon doorzetten, hoor en veel drinken, Voel me ook wat koortsig. Vriendlief is net alleen richting theater gegaan. We zouden vanavond naar een voorstelling gaan, maar dat ging ik niet redden. Zoonlief is lekker aan het logeren bij zijn vriendinnetje dus het had even een avondje voor ons tweeën moeten zijn. Ander keertje.

 

Oh, Mees dus je had ook die puregon pen. Ik heb vanochtend al de gebruiksaanwijzing bestudeerd maar het duizelde wel hoor...vaak moet je het gewoon doen. Ik heb alleen 900ie in een patroon gekregen en ik moet 225 per dag spuiten. Ik zou vijf dagen spuiten, tenminste, er staan nu vijf dagen genoteerd op het schema maar dat red ik dus helemaal niet met dat patroon? Goed, maandag maar bellen met Irma. Spannend morgen ochtend weer de eerste spuit zetten!!

 

Je bent al ongi geworden. Helemaal top. En dan nu tien dagen de pil slikken en dan een echo? Dus dan moet je de 21ste weer voor een echo? En wanneer hoor je of er een match is in Spanje?

 

L.A., hoe ben jij gegaan vandaag? Ben benieuwd hoe het eruit zag.

 

Fijn weekend, ik ga lekker uitzieken in mijn bed....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Michaela, jij bent vlotter dan ik. Ik had nog niet eens bedacht wanneer de echo zou zijn. Haha, gewoon +10 :-) Dat is n zondag..mm...zal wel maandag worden.

En volgens mij hebben ze zowiezo n match. Dacht ik hoor. Zodra m'n bms goed is wordt de tp gepland.

 

Jammer dat je ziek bent maar goed dat je door zet!! Spannend hoor. Misschien wel tegelijk de tp.

 

LA, hoe was het? Benieuwd !!!!!

En Gigi, hoe smaken de taarten? Vast lekker!!

 

Xxx, Mees

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Michaela, jij bent vlotter dan ik. Ik had nog niet eens bedacht wanneer de echo zou zijn. Haha, gewoon +10 :-) Dat is n zondag..mm...zal wel maandag worden.

En volgens mij hebben ze zowiezo n match. Dacht ik hoor. Zodra m'n bms goed is wordt de tp gepland.

 

Jammer dat je ziek bent maar goed dat je door zet!! Spannend hoor. Misschien wel tegelijk de tp.

 

LA, hoe was het? Benieuwd !!!!!

En Gigi, hoe smaken de taarten? Vast lekker!!

 

Xxx, Mees

--------------------------------------

Dear girls,

Dank voor jullie vragen.

Michaela, goed jezelf pamperen hoor - lekker veel vitamine C, grocjes alles uit de kast halen om je lichaam lekker te verwennen en dat voel je je zo weer kip lekker.

Gigi, komt goed met de baan, heus waar!!!!

Mees, you go girl, you go!!!

 

Gisteren echo, bms was zoals het moest zijn op de dag van de cyclus, verder zag Dr S aan ene kant een wat grotere -activiteit- zoals hij zei, doch ging allemaal zo snel - hij dicteerde de assistente- en vervolgens zag hij tevens een cyste! Ik schrok en dat zei ik ook, maar hij zei dat het niets bijzonders was en dat ik niet moest schrikken, dat het vanzelf weg kan gaan etc.

Enfin, hij liet wel weer bloed prikken want hij wil kijken of cyste van invloed is op mijn hormonen etc. en toen stond ik dus weer buiten .... (ben eerder advocaat geweest en echt niet op mijn mondje gevallen, maar het gaat altijd zooooo snel, voor ik het weet en begrijp zit ik bij de laborante om bloed te prikken...)

Nu ja, Dr S heeft vorige keer amh ook laten testen op mijn verzoek omdat ik nieuwsgierig was en is nog steeds laag maar wel hoger dan vorig jaar! (nu o, 25 en vorig jaar o,19 of zoiets - als ik het goed heb hoor want je hebt verschillende waarden etc.) voorts FSH 6 -vorig jaar 12- maar Dr S zei even snel dat zijn stro-halmen en zegt helemaal niets...dus hij heeft er echt geen fiducie meer in volgens mij hoor, een loterij zei hij eerder tijdens het gesprek toen. Dus ik moet het echt proberen af te sluiten....

Morgen word ik gebeld mbt bloed-uitslagen en evtl. vervolg-stappen (Dr S vroeg nog wel of ik cetrotide in huis heb, dus hij zal wel denken, het arme schaap dat doen wij nog maar een loze poging....) en ook inzake de cyste denkelijk. Heb sinds een maandje echt grotere borsten, dat vind ik ook zoiets geks....en nee, zwanger kan niet, want ben ongesteld geweest en dan had Dr S natuurlijk wel iets op de echo gezien dus daar is in casu geen sprake van...raar he? Jasses, hoop echt niet dat het met iets met de overgang te maken heeft...O jongens, wat vind ik het moeilijk...echt heb er opeens zoveel meer verdriet van dan ik dacht....voel mij minder vrouw, soms zie ik het allemaal echt even niet meer hoor, de zin van dit rare leven...

 

Big hug voor all, sorry dat ik wat somber klink en ben, jullie moeten positief blijven want daar hebben jullie alle reden toe!!!!

L.A.XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve LA,

Kan begrijpen hoor, dat je het even niet meer ziet zitten.

Maar.....wij halen je weer uit het dal. Want, het kan nog hoor. Wacht eerst af wat 'S zegt. Wie weet zegt hij toch dat nieuwe poging zin heeft! It aint over till it's over.

We moeten echt 's met z'n 4tjes afspreken. Word je echt positiever van. We zijn een leuk, gek stel met z'n allen.

Nou, ik duim voor een pos. reactie van 'S !!

Liefs, mees

Ps. Ik herken zó wat je zegt over S en voordat je het weet weer buiten staan!

 

Michaela, voel je je al weer beter? Ja, wb die pen. Ik was blij dat ik ff les kreeg erin. Lukt het allemaal ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi L.A. snap dat het even tegenvalt, vooral als hij zegt cyste en het zo op zijn manier wegwuift "maak je niet druk". Ergens ook wel weer prettig dat hij er geen punt van maakt. Tenminste dat helpt bij mij altijd omdat ik anders vanzelf aan de haal ga met die info en me dan heel druk kan maken. Volgens mij ben jij ook wel zo, toch?

Ik zie nog geen einde, hoor, L.A. Je waardes zijn beter dan die van mij. Ik had vorig jaar en FSH van 9,2 en ik heb geen idee of dat schommelt. Mijn amh waarde was hetzelfde als bij jou, o,25 en voor onze leeftijd zit dat aan de bovengrens, dus bovengemiddeld en dus goed. Wacht even af wat Dr S zegt en nog steeds geldt: you're in charge..dus als je nog een poging wilt doen, gewoon doen. En L.A. niet zoveel roepen dat je misschien in de overgang zit. Daar moet je helemaal niet bij stilstaan. Was je moeder dan ook zo vroeg?

Bij dit soort processen hoort duidelijk ook verdriet hoor L.A. dus laat maar komen....ruimt lekker op en maakt ruimte voor....? Vul zelf maar in....sterkte!

 

Gigi, ben benieuwd hoe je gegaan bent met je baan vandaag. Gek dat het dan precies andersom is, dan je had kunnen denken. (We hadden weer tegelijk geschreven dus toen had ik nog niet begrepen dat je gebeld bent door het 'slechte" gesprek.)

 

Mees, nou ik ben echt grieperig, hoor. Heb gisteren de hele dag geslapen. Vooral die koppijn erbij is niet prettig. Heb me net ook ziek gemeld.

Begonnen met spuiten. Was weer spannend en ik had ook een beetje weerstand, merkte ik. Zo calvinistisch "denk je nou echt dat dit op jou leeftijd nu nog kan?" . Maar gewoon doorgezet hoor. 's avonds de pen. We hebben een instructiefilmpje gekeken op internet want die gebruiksaanwijzing is veel te veel tekst. En uiteindelijk is die pen nog vriendelijker dan die menopurspuiten. (Ik heb van de apotheek nu ook 2ml spuiten gekregen en die zijn zo stroef, dat je het a niet eens opgezogen krijgt en b. het moeilijk ingespoten krijgt zonder jezelf te bezeren. Maar ik had nog andere liggen, dus die vanochtend maar gebruikt.)

Kwam er alleen achter dat ik maar 900 puregon heb gekregen terwijl ik minstens 5x225 moet spuiten. Dus net een mail gestuurd naar Dr S voor extra recept. En nu maar duimen dat dit allemaal iets gaat doen. Vrijdag weer voor de echo. Heb ook shy holland weer gevraagd voor ondersteuning vanuit het universum, nou dan heb ik in ieder geval alles gedaan wat ik kon doen. De rest ligt nu aan het universum. We wachten het af.....en hopen en duimen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden