Ga naar inhoud

Lichte streep??

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Meiden,

Vandaag was ik toch bij de kruidvat en dacht haal alvast wat testen.Wilde pas op zaterdag op zijn vroegst gaan testen.Aangezien ik officieel di pas mag testen dan is het wachtdag 12 na de cryo tp.

Maar onder weg naar huis werd ik ineens zo moe!

Dat ik thuis aangekomen zoiets had ik ga toch maar eens een test doen.Het was kwart voor 1 ofzo.Maar helaas was de test negatief logisch want ik zit pas op wachtdag 7 en mijn cryo was 5 dagen oud.

Maar rond 2 uur moest ik iets weg gooien en zag de test boven op in de prullenbak liggen en dacht ik kijk er nog even naar.En als ik de test in het licht bekeek en ik hem heen en weer bewoog zag ik een lichte (lichte)streep!

Het was een kruidvat test en nu staat er dat als je binnen een kwartier geen 2de streep ziet je niet zwanger bent.Wat moet ik hier nu van denken???

Want ook al was er na 50 min wel een onduidelijke streep dan zul je toch denken dat er wel hcg aanwezig is?

Vanmorgen toen ik wakker werd had ik weer de bekende ongi krampen en daarbij ook steeds steken die terhoogte van mijn navel zaten en mijn zij.

Wie heeft dit ook gehad??En was er wel of niet zwanger?

Groetjes Bianca

• Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bianca, wat spannend!!!

Was je cryo 5 dagen oud toen je hem teruggeplaatst hebt gekregen?

En hoeveel cellig?

Geplaatst

Hoi Mart,

Klopt 5 dagen oud was hij.En de cellen waren niet meer te tellen.

Wat is dit verschrikkelijk heb er spijt van dat ik zo stom ben geweest dat ik nu al getest heb!!:(

Liefs

Geplaatst

Oooooooh, wat kan ik me voorstellen dat je een beetje spijt hebt. Maar ook zo begrijpelijk dat je een test hebt gedaan. Maar nu is er die twijfel, waar je niet 123 een antwoord op krijgt. Ik ga iig voor je duimen dat dit een goed begin is.

Liefs Guusje

Geplaatst

Vanaf hier ook nog een keer...... ik blijf voor je duimen meid!!!!

Ik hoop zo op positieve reacties hier voor jou.

Haha...btw... mijn mannetje zei.... jullie praatten met elkaar alsof jullie elkaar al jaren kennen haha. Ik was zo hieper-de-pieper ;)

We gaan gauw ff een bakkie doen, lijkt me gezellig!!!

Nou meid, zet 'm op, ik denk aan je!!!

Dikke kus

Geplaatst

Ooooooooooow Bianca. Wat spannend voor je meid. Nu ben je helemaal op van de zenuwen, hihi.

Ik zou overmorgen gewoon weer een keertje testen, want je bent nog wel heel vroeg natuurlijk.

En het is een toppertje wat je bij je draagt, dus.....................

Ik hoop het zo voor je. Duim, duim, duim, duim.

Wat betreft die steken......... ik heb heel vaak meiden gehoord op het forum die daar last van hebben gehad en ook zwanger bleken te zijn.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Als je embryo 7/8 dagen oud is, is ie klaar om in te nestelen. Daarna maakt je lichaam pas hcg aan.

Als ie inderdaad ingenesteld is, zou er dus al wel hcg in je lichaam aanwezig kunnen zijn.

Maar je bent wel heel erg vroeg hoor!

Een beetje te vroeg testen aangeschaft...

Maar wel hoop houden hoor! Overmorgen maar weer 's proberen.

Geplaatst

Bianca, dat klinkt wel hoopol hoor. Nog erg pril, maar ik volg je redenatie. Er komt niets als er niets is, ook niet na een lange tijd. Was het wel een zelfde kleur streep (hoe licht ook) en op de juiste plek? Zie andere voorbeelden in het vroegtesters topic.

We duimen!!!

Geplaatst

Hoi Meiden

Wat een sneller reacties!! :D

@Sowiebo!!Hup lekker het welness in en niet mij in de gaten houden ;)haha

Maar wel lief dat je zo mee leeft!!

En jeff heeft gelijk!!Zit er nu zo over na te denken en heb geen seconde gedacht

dat ik je nog nooit had gesproken hihi.

Dus dat bakkie gaan we snel doen:D!!

Ga jij lekker genieten van je daagjes!!

@Daniella,Bedankt voor je positieve woorden!!!En blijf jij maar lekker voor me duimen ;)

@Mart,Klopt ik had ze ook veel te vroeg gehaald.

Maar heb een paar drukke dagen en dacht anders komt het er niet van!!

Dus beetje jammer!!Okee maar vanaf wanneer na de tp gaat het embryo zich innestelen dan?

Kom hier steeds meer te weten!

@testr,De streep stond wel op de juiste plek was wel heel moeilijk zichbaar hoor maar niet

gek als er nog maar heeeeel weinig hcg aanwezig is (mocht dat zo zijn)

De controle streep is roze en dat was deze nog niet.Maar we houden goede moed ;)

Dank jullie wel!!!

Liefs

Geplaatst

Ben het met Sylvie eens: alle keren dat ik heb getest kwam er helemaal niets, ook niet na een kwartier of na een uur! Niet te vroeg juichen maar er is wel iets gaande zou ik zeggen... Heeeel spannend!

Geplaatst

Ik heb dat regelmatig gehad: een lichte streep net buiten de afleestijd. Officieel is het dan niet positief. Onofficieel is er dus wel hcg aanwezig denk ik dan ;-) Maar het is nog ontzettend vroeg, in die zin kan het ook alle kanten nog op gaan. Hoop de goede!

Geplaatst

wowwwww Bianca,

ik zou toch ook wel erg hoopvol gestemd zijn, ben het met de dames hierboven eens!!! overmorgen nogmaals en dan met de eerste ochtendurine.:toppie:

Geplaatst

Bianca, als ie 7/8 dagen oud is kan ie zich gaan innesteling. De dag van tp kun je nu beter niet meer rekenen omdat je een ontelbare embryo had die 5 dagen oud was.

Geplaatst

Wat heb ik me op de hals gehaald he!!!Hij is wel heel onduidelijk te zien hoor!!Je moet hem op een bepaalde manier zien en dan is hij nog heel moeilijk te zien!!

Maar had gister ook al getest omdat ik echt dacht dat het afgelopen zou zijn en heb die test nog eens gepakt en daar was helemaal NIETS op te zien.

Ik ben ook zo ongeduldig!!Maar morgen ga ik sowieso weer testen.En als ik dan zon zelfde streepje ziet ben ik nog steeds hoopvol.

Is er niets te zien was het vals alarm!!Dus morgen maar eens met ochtend urine doen vanmiddag had ik er al een halve dag op zitten.

En ik weet het is veel te vroeg maar kan me nu niet meer in houden om een dag niet te testen!!

Thanks voor jullie berichtjes meiden!!

Oja Henne,Hoe is het met jou???En was je toen wel zwanger of niet???

Liefs

Geplaatst

Bianca de meeste keren van die vage testen was ik helaas niet zwanger, hoewel ik er nog steeds van overtuigd ben dat er dan toch iets gebeurd is. De laatste keer was ik wel zwanger en toen heb ik ook een aantal keer gehad dat het eigenlijk buiten de afleestijd pas zichtbaar werd. Eigenlijk was het pas rond m'n NOD dat de test binnen de afleestijd echt duidelijk positief was.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ik heb vanmorgen weer getest.En nu was er een heel licht streepje na 16 min.Het is nog niet binnen de 5 min maar gister duurde het 1 uur en toen was hij niet zo zichtbaar als nu!!

Hij is nog erg onduidelijk hoor je moest goed kijken,Nu hij hier een uur naast mij ligt word hij steeds donkerder.

Ik heb er een foto van gemaakt hij is erg wazig mijn toestel ik stuk.

Wat een spanning haha

Geplaatst

hoi bianca

Ik zie een streep en een streep is streep!!

en ik denk dat je een lichte streep test omdat het nog erg vroeg is voor de test, er zijn er wel die snel een positieve test in handen hebben!

Je heb dan gewoon nog niet zo veel HCG, maar er gebeurt iig iets in jouw lichaam

Hopelijk zet het voort tot een mooie en een goeie zwangerschap!

Liefs Claudia

Geplaatst

Hé Bianca,

Wat ontzettend spannend zeg, maar volgens mij gaat het de goede kant op hoor.

Ik hoop het zo voor je, ga in ieder geval hard voor je duimen. Welke test heb je

eigenlijk gebruikt?

Lfs Gaby

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden