Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Spannend Marjan, kan me je teleurstelling wel goed voorstellen (had zelf tijdens eerste punctie maar 1 eitje, is toch even balen...) maar inderdaad; één is genoeg! Heb je de terugplaatsing al gehad?

Bianca, men wat een reis (voor waarschijnlijk 5 minuten echo?), spannend voor jou ook.

Meiden succes allemaal!

• Reacties 584
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ook ik wil graag op het wachtbankje van januari. Ik ben net gestart met spuiten en verwacht in week 52 de punctie, de terugplaatsing zal ergens voor oud en nieuw zijn (als alles goed gaat natuurlijk) dus de eerste 1,5 a 2 weken van januari wordt wachten,wachten,wachten voor ons.

Wil iedereen alvast heel veel sterkte wensen!!!

Gr Meezie

Geplaatst

Succes met je 1e poging Meezie, op naar een mooi resultaat.

Voor alle anderen gooi ik hem er ook nog een keer in :

:wav:

Groetjes

Geplaatst

vanochtend de tp gehad van 1 topper..

we hebben nog 6 mooie emmy's over!!

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

iedereen heel veel suc6...!

Geplaatst

@ Pien: Ik hoop dat je frostie goed ontdooid is en dat je vandaag je tp krijgt! heel veel succes vandaag!

@ Kossie: Jeetje wat een rit heb je dan gehad zeg! Maar iig mooi nieuws dat er aan beide kanten folikels zijn gezien! Op naar de inseminatie morgen of woensdag!

Heel veel succes!

@ Marjan: Dat moet hard aangekomen zijn! echt een Domper! maar zoals je al zeg er is er maar 1 nodig he! Ga voor je duimen dat dit je gouden ei is!

en wat betreft het wachten in dec en testen begin januarie dat heb ik ook hoor! dus kom er maar gezellig bij! Zal je ff op het lijstje plaatsen!

Succes met je wachtweken!

@ Meezie: Heel veel succes met je 1e poging meis! wat spannend zeg! en dat ook nog in de laatste week van 2010!

@ Dees: Wat een super score zeg! hou die emmy maar goed vast! dat je het nieuwe jaar ook met goed nieuws mag beginnen!

Ik mag vanmiddag voor de tp. Heb er erg veel zin in! Hoor dan ook gelijk of we nog cryo's hebben! Laat vanmiddag meer weten!

Lfs Priscilla

Geplaatst

Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Marjan: als ik iets heb gedaan wat niet de bedoeling is dan laat je het weten he!

Lfs

Geplaatst

Morge Dames,

Hier getest vanmorgen, nog niks te zien dus morgen maar weer opnieuw. Zijn de eggs blijkbaar nog niet genoeg gegroeid. Manlief zei vrijdag al tegen de arts 'als het tegenzit dan zitten we hier straks met de kerst voor de inseminatie'. Zou zomaar kunnen natuurlijk. Zou wel een stunt zijn hoor. Mijn zoon is op 1e kerstdag geboren en dan wellicht ook nog een inseminatie op kerst hahahaha. Je zou zomaar zeggen dat ik wel degelijk iets met kerst heb. Misschien loopt ik wel op de zaken vooruit en mogen we voor de kerst.

Iedereen die vandaag zijn terugplaatsing heeft HEEL VEEL SUCCES!!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Joehoe! Ben net gebeld dat de cryo mooi ontdooid is. Vanmiddag hebben we een terugplaatsing!! Ben zo blij (en wat was ik zenuwachtig vanmorgen...).

Priscilla, jij vanmiddag ook een tp (welk ziekenhuis? Ik moet naar Utrecht). Spannend of er nog cryo's zijn, maar deze gaat 'm natuurlijk gewoon worden!

Dees, fijn een topper! Voor jou is het grote wachten al begonnen!

Meezie, jij heel veel succes. Wat fijn dat je nog net dit jaar de punctie hebt. Ook wel bijzonder want ik geloof dat er maar weinig ziekenhuizen zijn die in die week gewoon door gaan.

Geplaatst

Hallo meiden,

Als het goed is ga ik jullie ook vergezellen op dit wachtbankje. Inmiddels al een weekje aan het spuiten en morgen de eerste controle echo. Waarschijnlijk is de punctie in het Kerstweekend;-) Tja, dat is weer eens wat anders dan een Kerstontbijt, toch?

Heel veel succes met alle terugplaatsingen vandaag en vooral met het wachten daarna...

Groetjes,

Geplaatst

@ pien: super dat ie goed ontdooit is! en inmiddels lekker warm bij mama in der buik! Ik ga voor je duimen dat het een mooie plakkerd is!

Ik loop bij t geertgen kliniek dus moet in Genk (belgie) naar het ziekenhuis!

@ Ceeske: dat is idd iets anders dan het kerstonbijt! maar super mooi dat dat dan nog kan! heel veel succes en sterkte!

Die van mij zit er inmiddels ook in! Ben super blij! van de 5 hebben ze er 1 teruggeplaatst en waren er 2 goed genoeg voor cryo!

Nu die lange 2 wachtweken! zie er tegenop! maar gelukkig wel afleiding met de feestdagen enz!

Voor de rest iedereen hier heel veel succes! En ik hoop op een heel mooi groen januari bankje!

Geplaatst

Wat spannend al die terugplaatsingen van vandaag, ik ga echt heel hard duimen voor iedereen.

@Ceeke, welkom en succes, ik krijg waarschijnlijk ook met kerst de punctie, in welk ziekhuis ben jij onder behandeling?

gr Meezie

Geplaatst

Hoi allemaal.

Ben helaas gister van het bankje van december afgevallen

Onze laatste cryo tp is mislukt

Dus we gaan door met onze 2de ivf

wil graag hier aanschuiven.

Net de eerste deca gezet en morgen mag de puregon er weer bij.

30-12 eerste fm. Dan denk ik ongeveer de eerste week van 2011 me punctie zal zijn.

Allemaal heel veel succes.

Liefs angel

Geplaatst

Mijn ene eitje vorig jaar ligt nu heerlijk in haar bedje te slapen en is inmiddels 10 maandjes:) 1 is genoeg, kwaliteit boven kwantiteit zei mijn fer. arts! Succes!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Alle nieuwe dames hier WELKOM!!

Vanmorgen LH test gedaan, licht positief streepje. Zkh gebeld, vanavond nog een keer testen, wel alvast voor de zekerheid een afspraak gemaakt. Morgenochtend om 10.00 uur. Mocht de test nou vanaaf en morgen nog steeds licht zijn doen ze in ieder geval een echo om te kijken hoe groot de eggs zijn. Wellicht dus toch met kerst in het zkh????

Spannend dus allemaal.

Ik zie dat er een aantal dames ook in het Erasmus R'dam lopen, grappig wij ook. Wellicht hebben we elkaar wel eens gezien zonder het te weten.

Liefs Bianca

Geplaatst

Meezie en Ceeke, heel veel succes. Ceeke hoe was de echo vandaag?

Angel, wat balen... wel fijn dat je gelijk door kan met de volgende poging, ook jij heel veel succes.

Tonka, wat super dat het bij jullie gelukt is. Zo zie je maar weer maar weet uit eigen ervaring hoe spannend het ook is als je maar één eitje hebt...

Kossie, spannend ook voor jou! Op naar een "kerstkindje"!

Priscilla hoe gaat het met jou?

Met mij gaat het goed. Ben er best positief over op dit moment. Merk dan wel hoe gevoelig ik ben voor wat er in het ziekenhuis gezegd wordt. Deze keer werd er tot twee keer toe gezegd dat deze cryo mooi ontdooid was en al goed verder aan het delen. Daar put ik dan toch weer extra hoop uit (werd vorige keer niets over gezegd). Nou ja, voor wat het waard is.

Verder doe ik mee aan een onderzoek (rondom de wachtweken) en moet elke dag een vragenlijst invullen. Maakt wel dat ik er meer mee bezig ben. Heb nu af en toe al buikpijn... zit volgens mij echt tussen m'n oren...

Geplaatst

Vanavond nog een x getest, super posi dus mag morgen voor de iui. Spannend!!!! Dan de echte wachtweken aftellen.

@ Pien, 1 kerstkindje hebben we al, mijn zoon is 1e kerstdag jarig. Zou wel heel bijzonder zijn geweest 1 geboren op kerst en mogelijk 1 verwekt op kerst.

Nou meiden duim allemaal ff mee dat het deze x goed gaat en dat het ook blijft zitten. Het zou dan de 3e iui poging zijn waarvan ik zwanger raak. Dus 3x scheepsrecht toch.

Liefs Bianca

Geplaatst

Ik wens iedereen het beste en hoop dat jullie eindelijk zwanger zullen worden van jullie wondertje.

Wat een stress elke keer dat wachten. Die lijken mij nog het ergste van de behandeling. Het afwachten.

Ik heb één overnachting in een Fletcher hotel over voor 2 personen. Te boeken tot 1 januari 2011 in alle Fletcher hotels. In mijn enthousiastme geboekt maar ik kan helemaal niet.

Als iemand van jullie hem kan gebruiken, geef een gil en hij is van jou. Misschien verlicht het die killing wachtweken wat.

Liefs,

Pul

Geplaatst

Testdatum:

Priscilla: 2 Januari

Kossie1: 6 Januari

Zo bij ons is het ook bekend, hebben vanmorgen een IUI gedaan, zwemmers waren van uitstekende kwaliteit. Nu maar afwachten en hopen dat die 14 dagen snel voorbij gaan.

Morgenavond eerst nog ff een huisje vol visite, zoonlief zijn verjaardag vieren wordt al weer 14 jr 1e kerstdag.

Iedereen fijne kerstdagen.

Groetjes Bianca

Geplaatst

Pulletje, wat lief aangeboden maar helaas kan ik niet die dagen...

Kossie wat goed dat je de iui al gehad hebt, ging het opeens toch nog snel! Wel fijn zo voor de feestdagen. En alvast gefeliciteerd met je zoon, leuk he zo'n puber, heb er ook een van 15!

Ik mag trouwens officiëel 3 januari testen, maar als ik niet eerder ongesteld ben geworden test ik denk ik oudjaarsdag. Kan ik tenminste een flinke borrel nemen op het nieuwe jaar mocht het niet zo zijn maar ga er natuurlijk vanuit dat ik de komende 8 maanden niet mag drinken ;-)

Meiden wens jullie ook allemaal fijne dagen toe!

Geplaatst

Kossie, sterkte met het wachten.

Angel, welkom jammer dat de cryo niet gelukt is maar misschien wordt 2011 een beter jaar.

Hier vandaag weer een meting gehad, morgen moet ik weer en dan hoor ik (hopenlijk) wanneer de punctie nou gaat plaatsvinden. De 26ste en de 27ste staan op de nominatie!! Hopenlijk wordt het maandag.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden