Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Pien: 3 januari

Kossie1: 6 januari

Meezie: 10 januari

Ceeke: 10 januari (bloedtest)

Angel: 25 januari

Joske: 23 januari, 1 cryo

En een aangepaste bank. Ik hoop dat deze maand nog wat groener kleurt! Nu eerst op vakantie in februari, in die maand een IUI en als dat niet gaat lukken dan een nieuwe IVF in maart!

@Angel & Joske: succes met deze lange weken!

@Meezie: balen dat ook jij van het bankje gekieperd bent;( Wanneer mag je door met je cryo's? Komende maand al of eerst een maandje rust inbouwen? Sterkte deze dagen!

Groetjes,

• Reacties 584
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo dames,

Mag ik er op het bankje erbij? Ik heb vandaag TP gehad van 2 verse emmie's van onze 2e ISCI poging. 25 januari mogen we testen. Super spannend!

Groetjes Celene

Geplaatst

Celene: 25 januari

@celene heb je er even bij gezet, succes met de komende zware weken!!

Ik wil de nieuwe meiden even succes wensen en hoop heel erg dat jullie deze maand groen maken.

@ceeke, had zo gehoopt dat het voor jou wel positief zou zijn, toen iok merkte dat het bij mij niet zo was. Heb je vandaag nog een bloedtest gehad??

ik heb vandaag gebeld en we mogen deze cyclus nog voor een cryo terugplaatsing. Dus in februari mag ik weer op het wachtbankje, als er een goed ontdooit.

Vandaag is het bij mij echt goed doorgebroken en zit ik dus op dag 1 van mijn cyclus.

Ben wel over de ergste schok heen nu en hoop op een mooi cryootje.

Mocht het dan niet lukken, dan nemen we rust tot mei en zien we daarna verder hoe het gaat lopen.

Geplaatst

Sterkte meezie en Ceeke. Wat een grote domper, en wat een groot verdriet weer!!

In ieder geval weer sterkte voor de volgende pogingen.

liefs

Geplaatst

Mik: 3 januari

Celene: 25 januari

Geplaatst

Ceeke en Meezie sterkte toegewenst!

Voor de wachtenden: succes nog even (alhoewel dat 'even' vast heel lang voelt ;-) ).

Dees, hoe is het nu met jou? Al wat meer duidelijkheid en hoe voel je je?

Geplaatst

@Meezie, dank je wel. Krijg je nu een cryo terugplaatsing in je eigen cyclus? Is dat met of zonder hormonen?

@Dees, hoe gaat het met je?

@Tweety, hoe gaat het met jou? Lukt het spuiten?

Liefs

Geplaatst

@meezie: fijn dat je door kunt met je cryo's!! toch weer nieuwe kansen zonder dat je weer door die hele molen van spuiten en punctie moet. helaas hebben wij geen cryo, vandaag brief van het lab ontvangen;-( ik heb inderdaad nog even bloed laten prikken gisterochtend omdat het niet doorzette... maar goed, eenmaal thuis aan het wachten op een telefoontje zette menstruatie natuurlijk wel door! ik wens je heel veel succes de komende maand en duim dat jullie cryo's goed ontdooien én blijven zitten!

@all: heel veel succes met wachten... tompdiedomtiedomptiedom duurt zo lang:-))))

groetjes,

Geplaatst

Ceeke en Meezie, wat balen dat het weer niet is gelukt..... En je weer moeten opladen voor een nieuwe kans/poging.

Zit nu in de ronde cryoterugplaatsing in mijn natuurlijke cyclus. Maar ja, aangezien mijn natuurlijke cyclus altijd vrij lang is, ben ik dus nog steeds aan het wachten op mijn eisprong.

Uiteindelijk hoor ik misschien wel niet eens meer op het wachtbankje van januari, maar moet ik misschien wel verhuizen naar feb.

Voorlopig zullen er dus geen groenen meer bijkomen. De eerstvolgenden die mogen testen zijn pas aan het eind van de maand. Heel veel sterkte met het lange wachten. Het is altijd drama dat wachten, ik weet het....

Geplaatst

@Mik

Ja t spuiten gaat weer best hor, het voeld alweer 'vertrouwd' om iedere avond om 18uur te spuiten ;-)

T enige is, dat ik wacht op m'n menstruatie, die uiteraard, nu de planning vrij strak is, niet op komt dagen. Vanmorgen ff voor de zekerheid getest, negatief!!

Al n week buikpijn, maar vervolgens komt er niks. Heel vervelend. T is nl. zo dat we 5 Febr. op wintersport gaan, de planning was, dat als het goed liep ik de punctie en tp die week er voor zou hebben.

Maar als het allemaal uit loopt, gaat dat ook niet lukken.

We zien t wel, k ga me er maar niet druk om maken, bij ons loopt het nooit zoals we hoopten.

Hoe ist met jou? hoe voel je je?

liefs

Geplaatst

vandaag duidelijkheid gekregen,

we zijn niet meer zwanger. het vruchtje is er ook al uitgekomen en het enige waar ik nu last van heb ik moe...! Ik heb de laatste paar dagen alleen maar geslapen en me k*t gevoeld..

we moesten bloedprikken en vanmiddag gebeld met de uitslag: hormoon 13.. dus zo goed als weg.

Ik heb nog cryo's en daar gaan we dan ook gebruik van maken. Ik moet natuurlijk eerst weer gaan menstrueren en dan kijken we of we gelijk gaan of dat we nog een maandje wachten omdat onze zoon 1februari wordt geopereerd aan zijn verborgen schisis en hij krijgt buisjes, dus dan willen we daar natuurlijk eerst onze aandacht aan geven.

helaas, Julian moet nog even wachten tot hij een broertje of zusje krijgt.

dames heel veel scu6 op het wachtbankje!

mik, ik kom wel even spieken hoe het is gegaan met de echo!!

liefs

Desiree

Geplaatst

Dees, sterkte deze dagen... Tussen hoop en vrees leven is slopend. Nu dan duidelijkheid maar wel een verdrietige. Neem je tijd, rust goed uit en pas daarna weer aan andere dingen (werk?) denken. Wel fijn dat jullie cryo's hebben. Ik hoop en duim voor jullie dat deze zullen blijven zitten!!

Hou je haaks!

Lieve groet,

Geplaatst

Heel veel sterkte dees

Vanavond mogen we weer pregnyl spuiten.

En dan zaterdag nog.

Ben het wachten nu al beu haha

Veel liefs angel

Geplaatst

@Dees, wat lief van je dat je nu ook nog aan mij denkt. Heel veel sterkte.

@Eef, jij ook met wachten op je eisprong, we wachten allemaal wel ergens op....

@Tweety, zal je altijd zien dat je dan moet wachten op je menstruatie. Nou als het maar voor 12 feb is want dan is dat lab dicht. Hoop voor je dat het snel komt.

@Yola, hoe is het met jou?

Ik voel helemaal niks, vraag me echt af of er wel wat in zit hoor. pfff word er zo onzeker van en dan zo lang wachten op de echo.

Liefs

Geplaatst

@ dees, meid heel veel sterkte, is denk ik dubbel zo zwaar als je test positief is geweest.

@ ceeke, dank voor je berichtje ook wij hopen op een goed eskimootje. Ik hoop dat jou poging in maart voor een super mooi resultaat zal zorgen.

@ mik, succes nog even in deze moeilijke wachtweken, ik hoop voor jou heel hard op een mooi kloppend hartje, of twee

@ tweety, succes met wachten hopenlijk breekt het gauw door.

Wij gaan voor een cryo in onze eigen cyclus, ik weet niet of ik na de terugplaatsing nog van die capsules moet gaan inbrengen, maar ik hoop het niet. Dat maakt dat je er nog meer mee bezig bent. Ik denk dat ik na de terugplaatsing nog even op het WB van januari mag zitten maar zal pas in februari kunnen testen.

Geplaatst

Meiden,

Wij hebben vandaag onze 1e echo gehad. Ze zien op dit moment nog niks in mijn baarmoeder zitten. Moesten bloed prikken en einde van de middag uitslag gekregen. HCG is 74, laag maar zegt nog niks volgens het zkh. Vrijdag weer komen, eerst bloed prikken en dan 1 1/2 uur later weer een echo.

Het kan nog alle kanten op volgens de arts, concrete reden voor een verdenking van een bbz is er op dit moment niet!!

Je schrikt toch zeker na onze ervaring met een bbz in april 2010.

We wachten nu maar af en kijken wat er vrijdag uitkomt. Heb verder wel alle symptomen, moe, zeer pijnlijke borsten, uitblijven ongi, posi test 2x en veeeeel plassen.

Liefs Bianca

Geplaatst

Ach Dees, wat moet dat oneerlijk voelen als je zo dichtbij bent... en dat het dan toch nog mis gaat. Heel veel sterkte! Ook straks met de operatie van je zoontje, is toch ook altijd weer spannend.

Kossie wat spannend blijft het voor jou nog. Ik kan me je angst rondom bbz zo goed voorstellen (helaas door eigen ervaring). Hoop vrijdag op positieve berichten!

En voor alle dames die nog wachten; heel veel sterkte en succes met het lange, lange wachten.

Geplaatst

Raaut,

Je kan bij het vroeg testers topic zien dat de kruidvat test betrouwbaar is.

Je hebt wel 2 verschillende.

Kijk even in dat topic, succes!

Ik wil je wel feliciteren zoals ik het in je handtekening kan zien ben je zwanger.

Geplaatst

@ Angel, volgens de arts zijn we bijna 5 weken. Het is dus nog heel pril en mogelijk hierdoor kunnen ze het vruchtzakje nog niet zien. Laten we hopen dat dat het idd is.

@ Pien en Mik: bedankt voor jullie steun. Morgen zullen we meer weten.

De klachten zijn nog steeds hetzelfde in nog steeds in alle hevigheid aanwezig. Dames duimen jullie met ons mee dat het nu wel een x goed mag gaan.

Liefs Bianca

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden