Jump to content

Happy new year!!!!!!!!!!!!!!!

Recommended Posts

Posted

Hierbij wil ik iedereen een geweldig uiteinde wensen en een bijzonder goed 2011

vorig jaar heb ik samen met mijn schoonzusje hardgrondig staan wensen om 00:00 dat we dit jaar samen mochten weten dat we zwanger zouden zijn

dit is echt gelukt en we zijn er super blij mee

ik loop op bijna 33 weken en zij op bijna 14 weken dus dit jaar durven wij niets meer voor ons zelf te wensen en is mijn wens van dit jaar voor jullie allemaal .

voor de dames die hun kleintje(s) dit jaar mochten krijgen en houden , geniet er van vandaag en in de toekomst

voor de dames aan het begin val het traject (sinds pas begonnen of "alweer" aan het begin)

succes dat jullie in het komende jaar ook een bevredigend einde mogen krijgen ,met de wetenschap dat jullie zwanger zijn of zelfs mss al een kleintje aan het eind van dit komende jaar

naar jullie gaat mijn hartje bijna het meeste uit

dames die nu zwanger zijn succes met de bevalling en eerst natuurlijk de een goede gezond verlopende zwangerschap ,op naar jullie ukken ,we zijn benieuwd naar ze

en dan natuurlijk de de dames waar ik heel vaak aan moet denken de laatste dagen

de dames bij wie het steeds maar niet lukt of zelfs zeer waarschijnlijk nooit mag lukken

ik zeg heel bewust waarschijnlijk omdat ik geloof met met heel mijn hart dat wonderen de wereld niet uit zijn

dames jullie wil ik ondanks al het verdriet en alle teleurstelling in het verleden en mss ook in de toekomst een hele dikke knuffel geven en hoop ik met heel mijn hart dat jullie toch een gelukkig 2011 krijgen , het liefst met een kleintje ,al dan niet echt van je zelf , maar anders met een mooi en gelukkige relatie met je partner

ik denk aan jullie vanavond om 00:00 en weet dat jullie tranen er zijn , en ik zal met jullie mee huilen omdat ik iedereen van jullie zoooooo graag een ander uiteinde had gegunt

lieve allemaal

maak er wat van wat de toekomst ook brengt

geniet van het nu

besef allemaal wat je wel hebt

dank jullie wel voor alle steun en liefde die ik van heel veel van jullie kreeg en nog steeds krijg op dit geweldige forum

dat we zo nog jaren met elkaar om mogen blijven gaan

dikke kus en een alcoholvrije toost van ons

op naar 2011

Posted

Er valt eigenlijk niet meer toe te voegen aan de mooie woorden van Pleun.

Iedereen een heel goed 2011 gewenst. Ik hoop dat dit jaar iedereen brengt wij zij graag wil dat het nieuwe jaar brengt.

Vanavond schieten wij een dosis geluk de lucht in, zodat dit op iedereen neer kan dalen. Mocht je vanavond dus een hele mooie vuurpijl zien, doe dan even je ogen dicht en doe je grootste wens.

Groetjes,

Appel

Posted

Jeetje Pleun, prachtige woorden. Ik dacht, om 0.00 moet ik vast weer een traantje weg pinken, maar ben alvast begonnen.

Uiteraard wens ik iedereen een geweldig 2011 toe, en dat alle wensen van iedereen maar uit mag komen.

@appel, jij weet wel wat ik ga wensen natuurlijk! ;-)

Liefs Guusje

Posted

Pleun wat heb je dat mooi verwoord.

Hier zal ook een traantje gelaten worden om 00.00 uur maar ik ga ook zeker mijn wens weer doen dat 2011 ons jaar mag worden.

Dames ook ik wens iedereen hier op dit geweldige forum een geweldig mooi 2011 toe en ik hoop dat bij iedereen de wens in vervulling mag gaan.

Posted

Pleun wat supermooi geschreven. Ik onderschrijf je woorden van begin tot eind!

Jarenlang staan wensen en bidden en hopen, soms tegen beter weten in (zo leek het)... Nu blij zwanger. Ook mijn gedachten en wensen zijn om 12 uur bij jullie allemaal.

Vanaf hier ook een alcoholvrije toast op superveel 'IVF forum 2011 baby's'!!!

Posted

Ook van mij de beste wensen voor 2011.

Ik wens iedereen een heel goed 2011 toe en dat voor ieder de wens in vervulling mag gaan komend jaar.

Liefs, beau

Posted

Pleun, wat een ontzettend mooie en lieve woorden! Ben het volledig met je eens en aangezien ik dit jaar reeds mamma mocht worden van twee prachtige kanjers, is mijn wens ook voor de nog nog wachtenden op het forum hier. Dat 2011 een nog grotere babyboom mag geven!!

Liefs, henkie

Posted

Ook niks meer aan toe te voegen behalve van mij uit naar iedereen een goed en heel vruchtbaar 2011! Dat alle wensen dit jaar uit mogen komen. Ook ik zal aan jullie denken om 12 uur mits ik t red hahaha (Gaaap)! En Pleuntje ik ga je heel snel weer zien :D

Een hele dikke kus

van je Dinnie Nathalie

Posted

Ook van mij iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Mijn jaar kan eigenlijk al niet meer stuk met wat er in het verschiet ligt.

Een nieuw bedrijf, bruiloft en met klap op de vuurpijl een ukkepukje in juli.... ik ga zo hard duimen dat alles ook goed op zijn pootjes terecht komt, maar daar gaan we natuurlijk wel vanuit.

Nu is ukkepukje nog dichterbij om 0.00 uur want dan lijkt juli ineens niet meer zo ver weg?

Heel veel plezier vanavond meiden. Heb net even een dutje gedaan, anders trek ik de avond niet haha.

Na al het harde werken en hopen wens ik jullie een fantastisch 2011.

Groet Lianza

Posted

Pleun, dank je wel voor je mooie woorden. Ik sluit me er volledig bij aan. Voor jou is het aftellen begonnen, ik wens je ( en iedereen natuurlijk) een fantastisch jaar toe!

Posted

Heel mooi, Pleun..

Ik wens iedereen héél veel vreugde, moed en kracht toe om het volgende jaar met hun kindjes of kindjes in spé te kunnen verwelkomen! En voor mij hetzelfde :-)

Posted

prachtige gezegd pleun!

en ik doe met je mee, ik wens iedereen en vruchtbaar jaar! hopen dat onze uk blijft zitten, een postieve test hadden we al.. nu maar hopen dat ie het ook fijn vind.en tot minstens sept blijft zitten.

heel veel geluk en vanavond tijdens het drinken van de champagne(jip en janneke voor mij) drink ik op jullie allemaal lieve dames.!

liefs

Desiree

Posted

Vorig oud jaars dag had ik ook nog een topic geopend over oudjaarsdag..phoe wat viel me die toen zwaar !

Zo teleurgesteld terug kijkend op t toen afgelopen jaar vol hoop, al die ritjes naar t ziekenhuis die op niets eindigden...alla iedereen kent t hier dat gevoel...

Kon alleen maar janken en ben toen de hele avond in bed gebleven met t dekbed ver over mijn oren heen...

Nu kom ik ook net mijn bed even uit...maar nu met een andere reden..

knallende koppijn en een chronisch slaap te kort..mijn beeb houd mij wakker snachts...

een hele andere reden dus.

Ik hoop van ganse harte dat jullie allen die nog vol op in behandeling zijn of gaan ook volgend jaar om die reden wakker liggen s'nachts !

Iedereen heel veel sterkte en geluk t komende jaar.

En net als Pleun...ik kan t niet mooier verwoorden dan haar..de mensen waarbij t niet lijkt te lukken en steeds weer zón verdriet moeten verwerken...

wens jullie heel veel sterkte. Dat er maar veel liefde en geluk op jullie pad mogen komen in welke vorm dan ook.

Mensen maak er wat van t nieuwe jaar!

Liefs Manon

Posted

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Een nieuw jaar, een nieuw begin. Dat er maar vele mooie eitjes gevonden mogen worden, goed zaad gemaakt, gave emmy's samensmelten die allemaal op de goeie plek blijven plakken en uitgroeien tot prachtige kleine beebjes die we na 9 maanden in onze armen mogen sluiten!

Posted

Ook wij hebben gisteren stil gestaan bij 2010. Voor ons een ongelooflijk jaar: Begin jan nog de teleurstelling van een mislukte poging en gisteren stonden we te kijken naar onze prachtige dochter. Wat een geluk en rijkdom. Voor iedereen die aan het aftellen is naar hun bevallingsdatum: heel veel succes.

Maar voor een aantal mensen was dit helaas niet het mooie jaar wat ze gewild hadden. Voor die dames: Ik hoop met heel mijn hart dat dit jaar jullie jaar mag zijn en dat jullie krijgen wat jullie willen!

Happy New Year!

Liefs Moontje

Posted

er zijn al vele mooie en lieve woorden gezegt waar ik me helemaal bij aansluit.

ik wens ook iedereen een goed, gezond, liefdevol 2011 met veel mooie kindjes.

liefs wilma

Posted

Hallo meiden ,

Alleerst ; Happy new Year en dat al jullie en onze wensen en dromen uit mogen komen !

Helaas was het nieuwe jaar voor ons niet zo goed

Ik heb vanmorgen om 8 uur getest en de test was helaas negatief .....

Ik test nu de 6e nog een keer omdat de artsen in het AZM aangaven dat het vaker gebeurd dat cryos meer tijd nodig hebben om "bij te komen" en dat de test pas veel later alsnog positief kan zijn ..volgens hun kan ik de 6e officieel pas testen (en dat duurt nog zooooooooo lang..ben de hele dag super emotioneel en begin om niks te huilen .

Liefs H

Posted

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!

Mooie woorden Pleun!

Thanxx.

groetjes Goofy

Posted

Er is al veel gezegd...

Ik sluit me helemaal aan bij al het bovenstaande...meiden heel veel geluk gewenst. Ik hoop dat veel dromen werkelijkheid gaan worden dit jaar.

Posted

Pleun mooi verwoord zeg..... Bedankt.

Mede door jou hulp zijn wij nu ook op weg naar ons lang verwachte wonder!!!!!!

Ik hoop dat een ieder zijn dromen dit jaar uitkomen.........

Posted

Happy New Year. Vorig jaar zat ik eindelijk zwanger te zijn met de jaarwisseling en dit jaar lag er een meisje van 7,5 maanden oud heerlijk te tukken in haar bedje. Ik hoop dat ook al jullie dromen mogen uitkomen. Wij gaan ons iig beraden of we nog voor een brusje gaan of blijven genieten van ons lieve boefje.

Liefs Natas