Ga naar inhoud

Wie start er ook rond feb/maart... Hangplekje..

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

O kijk eens aan. Ik was al wild aan het gokken, kwam al heel slim met CD op concievingday, maar cyclusdag, hoe voor de hand liggend!

Dank je voor de antwoorden!

@Sab, ik moet eerlijk toegeven, dat ik het vandaag toch ook wel griezeliger vond dan gisteren met de assistente naast me. Ik had het water in mijn handen staan! En steeds als ik dacht: nu doe ik het, kreeg ik zo'n schok vanbinnen dat riep: o jee!

Maar, het zat er na een minuut of 3 toch in (voelde alsof ik al een kwartier aan het strijden was met mezelf *proest*) Toen het erin zat dacht ik: wat maak ik me druk, maar morgenavond m kwart voor negen, is het toch weer zweten denk ik...

@Janis, jeetje zeg, dat is toch ook niet niks!

@Mijnbaby, wat leuk een bruiloft! Zo gezellig altijd! Wie trouwt er?

Toen wij trouwden, hadden we in 2 jaar 5 trouwerijen. Ki gezellig, alleen wist ik na 3 bruiloften niet zo goed meer wat ik aan wilde doen (wat een luxe-probleem he?)

Fijne avond dames!

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames

Was super gezellig gister! lekker gedanst en heeeerlijk gegeten.....

Hele goeie vrienden van me ouders daar de zoon van trouwde gister....

Vandaag een familiedag ga naar me overgrootoma en daar zullen dan veel tantes en ooms zijn met de aanhang.... lekker eten en chillen.....

Jullie nog wat doen vandaag?

Geplaatst

Veel plezier mijnbaby!! Altijd leuk... familiefeestjes :)

Ik ga hier vandaag niet zoveel doen, de gebruikelijke bankhangdag ingelast... ga een filmpje kijken en verder lekker niks doen!

Morgen weer aan het werk, weekend zit er alweer bijna op :(

Geplaatst

@suzz; wat een uitloop, vervelend zeg! Super van je dat de eerste spuit is gezet! Ik denk dat hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het wordt. Succes voor zo meteen in ieder geval!

@minoes; iedere dag en week wachten is te lang als je zo graag ergens mee wil beginnen. Maar voor jou komt het nu ook dichtbij, spannend hoor!

@janis; welkom hier!

@sowiebo; een heerlijke bankhangdag is ook niet verkeerd!

Hier zijn alle recepten en afspraken binnen. Zo wordt het wel heel echt allemaal. Morgen maar eens langs de apotheek of ze alles op voorraad hebben. Je kunt het maar alvast in huis hebben. Nog twee weken tot de eerste spuit. Wat gaat dat stiekem toch ontzettend snel nu. Ik zal zo het lijstje even aanpassen.

Een heerlijk weekend gehad waar ik vrijdag samen met mijn man heerlijk heb gekookt, gisteren naar de film geweest, Black Swan. Een hele goede en ontzettend bizarre film. Wel een aanrader trouwens! Vanavond ook bankhangen met bzv en daarna csi. Morgen weer aan het werk, toch jammer dat het weekend altijd zo snel om is en dan heb ik altijd al 3 dagen weekend.

Geplaatst

Voortraject

Sab: januari/februari: cyclus-prikken, screening en h.s.o

Mijnbaby: 17 feb/11.30 Intake TP eskimootje

Kiet: 23 februari intake

Sab: 3 maart intake

Hildever: februari starten met de pil.

Eve: 21 feb start decapeptyl

Poezebeest: 21 februari start decapeptyl, 9 maart start gonal-f

FM:

Sowiebo: 3 februari uitgangsecho ( ovb)

Eve: 16 mrt 1e FM

Poezebeest: 18 maart 1e fm

Punctie:

TP:

Geplaatst

Haha hier ook zo'n luxepaardje die iedere week 3 dagen weekend heeft ;) Het was dus een mooie film? Heeft toch met ballet te maken?

Sonny Boy spreekt me ook aan, iemand hier al naartoe geweest?

Zo ook BZV kijken... de 'bekende' van mij zit er nog steeds in hihi.....

Zal het lijstje ook ff aanpassen, de uitgangsecho is inmiddels alweer verleden tijd:

Voortraject

Sab: januari/februari: cyclus-prikken, screening en h.s.o

Sowiebo: cd3 beginnen met Puregon en Menopur

FM:

Punctie:

TP:

Geplaatst

poezebeest ja het komt wel in de buurd ja wel een dubbel gevoel ineens.

maar we blijven positief wanneer mag jij beginnen?

Sowiebo lekker he zo'n luxe maar manlief is dan wel weg dat is jammer haha.

Ik ben de hele dag marktplaats aan het afzoeken haha leuk heb eem mooi lvt portomonee

En samen gegeten met de buren en een spelletje gedaan.

Liefs knuf jessica

Geplaatst

Meiden bedankt voor jullie welkom.

en eh dinnetje here I am.....

morgen weer voor een folikelmeting voor de cyclusanalyse

Liefs Janis

Geplaatst

@sowiebo; het heeft idd met ballet te maken, maar het is geen ontzettende dansfilm voor meisjes. Sonny Boy ken ik niet, ga volgende week wel naar True Grit. The Tourist lijkt me ook wel een leuke film. Wie is jouw 'bekende' in bzv? Wel grappig om iemand te zien die je kent :)

@minoes; 21 februari gaat de eerste spuit er in. Dus nog even genieten van de rust de komende weken :) Wat is een lvt portemonnee?

Geplaatst

ja, dat vroeg ik me ook al af wat een ivt portemonnee is... je maakt me nieuwsgierig ;)

Die bekende is F bij boer Gijsbert. Heb een aantal jaren met haar in 1 huis gewoond, kan een boek over haar schrijven hihi... Heel apart om op zo'n manier weer iemand tegen te komen.

Ben benieuwd..

Geplaatst

He verdorie, een lap tekst geschreven, en dan de verkeerde knop, hoe stom...

Doe het even kort over: Hallo Dames!

Wilde gok: LVT = Louis Vitton?

Is het vandaag geen heerlijke dag geweest?

Ik ben met de dames van de toenmalige zwangerschapsyoga naar een kinderboerderij geweest.

Alle kleine baby's inmiddels dreumessen van 19 tot 23 maanden!

Ik heb boer zoekt vrouw nog nooit gezien. Enige wat ik ooit hoor, is de 1 minuut samenvatting bij Giel Beelen op de radio.

Wat grappig als je er zo dan een bekende in weer tegenkomt!

O ja, en vandaag prikdag drie, en hij zat er nu binnen een minuut in!

Nog een paar dagen en dan prik ik met mijn ogen dicht (yeah right!)

Nog een fijne zondagavond meisjes, de week gaat weer beginnen!

Groetjes Suzz.

ps, mijn toetsenbord mist af en toe lettertjes, komt omdat mijn lieve kleine schat er honing-cornflakes in heeft geknoeid,

en door de warmte plakt de honing mijn toetsen een beetje vast.

Geplaatst

poezebeest en sowiebo suzz heeft gelijk een louis vitton ik had dat met die afk bzv mijn man wist het dus ik hoefde dat niet te vragen haha ik ben dus niet de enige.

poeze beest ik krijg ongeveer de 19 feb eerste fm als mijn menstru weer normaal is gaan we vlak achter elkaar aan.

Liefs Jessica

Geplaatst

ha meiden, hoop geschreven hier :-)

Ze te lezen iedereen een lekker weekend gehad, geshopt, gefeest en lekker gegeten haha.

Wij ook, verjaardag en gewinkeld, heh lekker origineel.

Janis, welkom en succes!

Suzz, stoer dat je t durft hoor zelf, ik echt niet.

Ik blijf wel meeschrijven hoor hier, ga natuurlijk niet overstappen naar april haha.

We zien wel hoe het gaat lopen allemaal. 1 ding is zeker, we gaan binnen nu en 3 maanden starten. Tijd vliegt voorbij,over een paar weken vakantie, daarna is Carolijn jarig en dan is het dus alweer de 2de week van april. Maart is zo voorbij door onze vakantie.

Sowiebo, Gijs toch voor Femke gekozen, vraag me alleen af of dit stand gaat houden...

Ik ga even bijlezen, tot later meisjes!

groetjes Sab

Geplaatst

Goedemorgen!

Poeh, ik schaam me wel een beetje hoor. Meld ik me hier aan, stel me voor....en vervolgens laat ik een week niets van me horen!

Merk dat ik alles ook best wel heftig vind, ondanks dat ik niet echt bijwerkingen of ongemakken van de hormonen heb.

Afgelopen vrijdag 1e FM gehad, vanmiddag voor de 2e meting. Ben benieuwd...zie wel echt tegen de punctie op. Wie heeft nog meer op korte termijn de punctie?

Hoe is het verder hier met iedereen?

Zal maar 'ns even gaan bijlezen.... ;-)

Liefs,

Claudia

Geplaatst

Sab ja als je vakantie hebt is het zo voorbij wel gezellig dat je mee nlijft schrijven.

Claudia je hoeft je niet verplicht te voelen om vaak te schrijven de 1 is er meer als de ander.

En jij begint net dat komt er zoveel op je af en dat is niet makelijk ik wens je heel veel succes.

En dat je mooie terug plaatsing krijgt.

Ik kan niet wachten dat ik weer mee kan schrijven haha.

Het weekend voorbij jammer vind ik dat.

En manlief is vanacht heel ziek geweest ik heb niks gehoord erg he hij had overgegeven en alleen maar op de pot gezetten zo zielig.

Liefs Jessica

Geplaatst

haha hubbie is wel aan het werk vind het zielig voor hem maar ja hij wou zelf.

Maar als die thuis komt zal ik heeeeeeeeeel lief voor hem zijn

Liefs Jessica

Geplaatst

Hallo meiden,

Ben vanmorgen weer geweest en mijn bms is 8 mm en follikel was 16 mm, alles zag er goed uit. Woensdag moeten we weer.

Eigenlijk bedenk ik me dat we in maart ook nog niet van start gaan want eind maart wordt ik dan pas weer ongi, dan is de behandeling in April, nah jah, hoop dat ik toch hier mag door blijven kletsen, heb ne net aangemeld, en dan ga ik weer, vind dat niet leuk, tenzij jullie me niet willen hebben hier haha.

Liefs Janis

Geplaatst

meiden, ik heb t lijstje bijgewerkt, voor de nieuwe meisjes, zet jezelf er gezellig bij :-)

Voortraject

Sab:februari: cyclus-prikken, 10 februari h.s.o

Sowiebo: cd3 beginnen met Puregon en Menopur

FM:

Punctie:

TP:

Geplaatst

Janis, klinkt goed, alleen snap ik jouw fase niet helemaal, waar zijn die metingen nu voor dan? Of heb ik eroverheen gelezen :-) Ik zie dat je het ook over april hebt namelijk, ben de draad kwijt haha

Geplaatst

Hey dames.

Sowiebo ik kan me niet in het lijstje zetten omdat ik niet van te voren met hormonen begin pas als het eitje 14 mm is dus dan kom ik me melden.

Liefs

Geplaatst

Hey Chicky's :) alles goed hiero?? Ik heb lekker een wandeling gemaakt met me kleine... en zo aan het eten beginnen...

PB so jij gaat hard 18 feb al weer je eerste Fm spannend!

Janis gewoon lekker mee blijven kletsen haha...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden