Ga naar inhoud

Wie start er ook rond feb/maart... Hangplekje..

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hej meiden,

Hier even snel een berichtje van mij!!

Ik ben namelijk gewoon aan het werk...

Maar de kinderen zijn zelfstandig aan het werk, dus het kan net... ;-)

We hebben net naar België gebeld en er zijn 12 eitjes bevrucht; 11 met ICSI en 1 met IVF!!

We zijn echt superblij!!

@ Minoes, Suzz & Sowiebo - Weten jullie al meer? Ik ben benieuwd en duim voor jullie!!!

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

voor mij houd heb eitje was niet bevrucht k***tzooi ben er even heelemaal klaar met eige cyclus gebeuren bah :(

Ilona supper van harte en op naar een mooi test

Geplaatst

A nee dat meen je niet &&%$^&*(@ Jeetje zeg!! Het zag er zo mooi uit!!Wat was het onwijs bijzonder geweest zeg!!

Heel veel sterkte meis je leeft er zo naar toe en dan is dit is K*T!!

Waarom doen jullie eigenlijk icsi in eigen cyclus en niet het andere traject als ik vragen mag?!

Sterkte!!

Geplaatst

hoi meisjes,

heb zojuist gebeld, van de 27 follikels hadden er maar 17 daadwerkelijk een eitje.

van die 17 zijn er maar 3 bevrucht.

morgen TP om half 2.

Ilona, wat SUPER!! Echt fantastisch!!

Wanneer heb je de TP?

O Minoes, dat meen je niet. wat zwaar klote zeg!!

Ik vind het echt heel erg voor je.

Weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen...

*dikke knuffel*

Sonja, he is het bij jou?

Geplaatst

Suzz lekker man 3 bevruchte hopen dat er een eskimootje bij zit!

Minoes: Pfffff wat balen meid.... heb er geen woorden voor.....

Sowiebo: super een TP!!!!

Ilona: spannend een TP

Geplaatst

HOI HOI!

Minoes: Jemig ik had het je zo gegund! Dikke kus van mij!

Suzz, Sowiebo en Ilona: van harte! De wachtweken komen er dus snel aan voor jullie erg spannend meiden!

Ik heb morgen om 12 uur de punctie. Niet onder narcose helaas, ik heb de voors en tegens afgewogen en het zijn er maar 3 dus even tanden bijten. Ik vind t wel weer doodeng ook voor de resultaten waar het uiteindelijk allemaal om draait natuurlijk! Maar het moet!

Ik ben hondsberoerd weet ook waar dat in ene vandaan komt zal ook wel wat spanning zijn denk! Vanaaf krijg ik al wat medicatie dus ik zal best oke slapen!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs

Geplaatst

Hoi dames,

Gisteren dacht ik nog dat ik niet mocht starten door een endocyste maar vandaag te horen gekregen dat ik toch mag beginnen en dat ik dan bij de punctie antbiotica krijg ivm de cyste....

Heel spannend, t wordt de eerste ivfpoging. Ik zou het leuk vinden om hier ervaringen te kunnen delen. Vanavond de eerste spuuiten erin, hoop dat het me lukt.

Dames, die nu in de wachtweken zitten, succes!

liefs Yolande

Geplaatst

Hey dames.

sonja super een tp zei ik toch en dat je straks een nooi test in handen hebt

suzz ook op naar een mooie test het is jullie zo gegund en de rest natuurlijk ook.

Bianca het umcg is de enige die in eigen cyclus doet je hebt dan 6 x eigen cyclus en 2 x gesty dus iets meer kans?maarja zo natuurlijk niet. ben er ook wel klaar mee ik moet nog twee x eigen en ik ga me daarna lekker op gesty richten.

mierrie succes morgen ik zal aan je denken toi toi toi je kan het.

yolanda wat super dat je toch mag beginnen succes.

oja kan hier lekker blijven plakken want als ik ongie ben mag ik gelijk weer beginnen dat is de posi kant van eigen cyclus.

Dames heel veel succes

Liefs Jessica

Geplaatst

Mierie, heeeeeeel veel succes morgen!

Knap dat je het zonder verdoving doet!

Yolande, succes met zelf spuiten!

De eerste 2 a 3 avonden vond ik het heel erg, daarna werd het automatische piloot werk.

Hoop dat je een mooi aantal eitjes kweekt!

Minoes, fijn dat je lekker bij ons blijft plakken! Ik vind het zo sneu voor je!

ik duim voor je, dat deze nieuwe poging zeer succesvol gaat worden!

Geplaatst

Voortraject

Kiet: 25 februari intake

Sab: 3 maart intake

Hildever: 27 februari start decapeptyl, uitgangsecho 10 maart

Poezebeest: 9 maart start gonal-f

Chan88: 28 febr startecho

FM:

Eve: 16 mrt 1e FM

Poezebeest: 18 maart 1e fm

Punctie:

Ilon@: 28 februari

Mierie: 2 maart

Tp:

Sowiebo: 2 maart

Suzz: 2 maart

Wachten op de testdag:

Tweety: 6 maart

Suzz: 16 maart

Geplaatst

Minoes wat balen dat het niet gelukt is. Hopen dat je de komende keer het geluk aan je zijde hebt.

Suzz, morgen heb je tp lees ik net!! Vanavond lekker uitrusten en ontspannen zodat je topfit de embryo ontvangen kunt?

Geplaatst

@ Minoes – Wat onwijs kl#te zeg!!! Ook ik vind het heel erg voor jullie en denk aan jullie!! Sterkte meid!!!:blowkisses:

Fijn dat je hier toch blijft rondhangen en dat je na je cyclus gelijk weer mag starten!!

@ Suzz & Sowiebo – Yeah!! Allebei de TP morgen!!!!! Zet ‘m op én dan lekker ‘broeden’!!!

@ Mierie – Oh spannend morgen! En wat knap dat je toch zonder verdoving gaat!! Heel veel succes morgen en ik zal aan je denken!!

@ Yolande – Wat fijn dat je mag starten en spannende hè de 1e poging!! Vind ik ook hoor!! Succes met spuiten en op naar veel mooie eitjes!!!

Voortraject

Sab: 3 maart intake

Hildever: 27 februari start decapeptyl, uitgangsecho 10 maart

Poezebeest: 9 maart start gonal-f

FM:

Eve: 16 mrt 1e FM

Poezebeest: 18 maart 1e fm

Punctie:

Mierie: 2 maart

Tp:

Sowiebo: 2 maart

Suzz: 2 maart

Ilon@: 4 maart

Wachten op de testdag:

Tweety: 6 maart

Ilon@: 14 maart

Suzz: 16 maart

Geplaatst

Meiden, ik wil jullie om advies vragen.....

We willen morgen namelijk toch vragen of er vrijdag 2 embryo's teruggeplaatst kunnen/mogen worden.

Maar we willen eigenlijk eerst weten hoe groot de kans is dat een embryo zich nog deelt in de baarmoeder...

Weet iemand dat???????

Ik hoop van wel!!!

Geplaatst

Kans is klein,maar wel aanwezig...kijk maar naar miepie en haar 3 toppers.

Normaal liet ik et ook twee terug plaatsen.mssr heb er nu niet meer.had je dit niet al moeten bespreken?succes morgen en doe waar je je goed bij voelt lfs

Geplaatst

Hoi meiden,

ilona: spannend! Ja het kan maar de kans ik klein!

Suzz en sowiebo: Succes en idd broeden nu hihi!

Minoes: wat super dat je door kan gaan en weer zo weer hoop hebt! Het is je gegund!

Yolande: welkom! Spannende tijden!

Hoe is het met de rest??

Hier een nogal gespannen dame achter de computer! Ik hoop zo dat het zo klaar is! Ik weet wat me te wachten staat, maar toch...... En dan daarna hoop zooooooo....op goede bevruchtingen! Spannende dagen pffff......

Tis niet niks hoor allemaal meiden dat we dit door moeten gaan, we mogen best trots zijn op onzelf vinden jullie niet?? Ben blij dat we mekaar hiet begrijpen. Tis toch moeilijk uit te leggen elke keer aan een buitenstaander!

liefs

Geplaatst

Was ik weer!

Helaas met slecht nieuws! Er is maar 1 eicel gevonden en het ziet er niet hoopvol uit! Even wachten tot morgen, maar ik kreeg hele trieste dames te zien na de punctie. Was wel ff pijnlijk, maar vooral na het nieuws dat er maar 1 gevonden was!

Ik had ook het idee dat ze te laat waren. Er moet toch precies 36 uur tussen zitten. De punctie was later ivm met een kapot apparaat! Weten jullie dat?

Nou ja we horen het morgen en anders weer opnieuw starten. PFFFF..... had dit echt niet zien aankomen baal dr van!!

Liefs

Geplaatst

Oh nee miranda...wat een domper!hopelijk is dir ene een verrassingsei...ga in ieder geval heel hard voor je duimen.

Bij mij waren er 2 gevonden en was er maar 1 goed voor bevruchting.die ene is bevrucht en die hebben we net opgehaald.zit nu in mijn buik...dus t kan. Hoop zoooo dat het bij jou ook zo gaat!lfs

Geplaatst

Sowiebo Leuk man dat jullie emmy in je buikje zit... ik vond dat zo speciaal gevoel en zo raar tegelijk! toch een beetje zwanger :D hopen dat die zich mooi 9 maanden blijft zitten!

Geplaatst

hey dames

oooo nee mierie balen zeg meid maar het kan ik ben al eens eerder zwanger geweest en hadden toen ook maar 1 eicel het komt goed en ga heel hard voor je duimen maar het is zo kuttttttttttt als je gestimu gaat doen en dan maar 1 maar 1 kan net genoeg zijn toi toi toi.

sonja supper hopen dat die lekker blijft plakken.

en iedereen heel veel succes.

met mij gaat het nu wel weer ,iedereen bedankt voor jullie medeleven dat doet een mens echt goed.

ben er nog wel een beetje brak van maar we komen er wel gaan het weekend lekker naar de sauna elk nadeel heeft zijn voordeel.

Liefs knuffel Jessica

Geplaatst

@ Mierie - Wat balen zeg!!!! Ik duim voor jullie dat dit een topper is en er een mooie bevruchting plaatsvindt!!!!

@ Minoes - Fijn dat het weer wat beter met je gaat!! En alvast veel plezier bij de sauna dit weekend!!

@ Sowiebo en Suzz - Laat je maar lekker vertroetelen nu en op naar een positieve test!!!

Wij hebben vandaag contact gehad met Dr. Valkenburg over de eventuele terugplaatsing van 2 embryo's, maar dat is voor de 1e poging verboden in België.... Oeps!! ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden