Jump to content

Recommended Posts

Posted

Lieve Meiden,

Graag nodig ik jullie (meiden die zwanger "willen" worden) uit om samen met mij hier de reeds afgeronde chat "hoelang tussen intake en IVF" voort te zetten, daar ik altijd veel steun heb aan jullie berichten.

Lieve Irma, zoals ik uit je laatste bericht kon opmaken beginnen de zwangerschaps kwaaltjes dus toch? Ik ben nog steeds zo blij dat een van ons al zwanger is. En wel na de eerste poging! Zo'n enorme opsteker voor mij.

Lieve Claus, Morgen is het dan eindelijk zover.. De terugplaatsing van misschien 2 bevruchte eicellen,.. Ik duim nog steeds voor je! Hoop hier morgen je ervaringen te kunnen lezen.

Hier groeien de spanningen ook de pan uit. Maandag om 10.00uur hebben wij onze afspraak bij de androloog.. Zullen de 3mnd hormonen bij manlief de positieve bijbrage hebben geleverd? Of is het enkel een lange tijdverspilling geweest? Hoop zo op goed nieuws!

2011 wordt ons jaar! Wij worden allemaal zwanger!!!

xxx Sanne

• Replies 344
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Jaaaa, hier ben ik! Ik moest ff zoeken :)

|wanger in 2011, daar gaan we voor. Ben zo benieuwd voor Claus morgen, en voor jou maandag!!! Oh, en voor mij woensdag, want heb dan 1ste echo....

XXX Irma

Posted

Jaaaaaa gevonden! Hihi.

Ben net gebeld en WE HEBBEN TERUGPLAATSING!!!! Vanmiddag om 14.00 uur!

Was alleen zo overdonderd dat ik niet eens heb gevraagd of het er 2 zijn en hoe de kwaliteit is! Dus dat moet ik vanmiddag dan maar vragen! Pfff!

Wordt dus vervolgd!

Ow meiden wat een spanning hier op weer! Ik vandaag, Sanne morgen, Irma woensdag!

Ik zal later wel even laten weten hoe het was vanmiddag!

Liefs Claus

Posted

@Claus: SUPER! haha, Claus ik ben zo blij voor je, een terugplaatsing! Ik kom vanmiddag nog even terug om te lezen of het een enkele of een dubbele is geworden, en naar de kwaliteit.

@Irma: Wat spannend as woensdag al! Dacht dat je langer moest wachten.. Moet je dan naar Rotterdam of kan het bij jullie in de buurt?

@Maris83: Bedankt, hoop dat jullie ook zwanger worden uit de laatste 2 embrio's!

@Mik0705: Wat spannend, jij bent al zwanger! Hoop dat de dagen tot 26 januari snel voorbij gaan.

xxx Sanne

Ps. Gelukkig hebben we elkaar hier weer gevonden ;-)'

Posted

Jaaaaa, Claus, super!!!!!! :clap2:

Ik ben net pas uit bed, en ben gelijk naar de computer gevlogen omdat ik zo benieuwd was.

Ik hoop voor je dat je TP van 2 krijgt, maar 1 goede is ook helemaal super, kijk maar naar dit ouwetje ;) :happydance:

Posted

Hoi lieve meiden,

Terugplaatsing gehad van 1 mooie embryo!!! De andere was "abnormaal" gedeeld en dus niet te gebruiken. Dit kan komen doordat er 2 zwemmertjes de eicel zijn binnengedrongen (ze waren wel erg enthousiast! Haha) en dan krijg je die rare deling. Kan je in principe wel zwanger van raken maar gaat altijd fout. Dus ik ben ontzettend blij met die mooie andere!!! Nu maar goed warm houden! Hihi.

Zo lief dat jullie zo meeleven! Ben blij dat we elkaar niet kwijt zijn geraakt na het dichtzetten van het vorige topic!

Lieve Sanne: ontzettend veel succes morgen!!! Ik hoop zo dat we morgen goed nieuws van je te horen krijgen! Komt goed! Hou vertrouwen en ik hoop dat je beetje kunt slapen vannacht! Dikke knuf!

Jij ook bedankt lieve Irma! Jij alle succes woensdag!!!

Maris83 en Mike0705 ook jullie bedankt voor het meeleven en voor jullie ook alle succes!

Ben er senti merk ik nu! Alle emoties komen er nu toch een beetje uit!

Alle liefs Claus!

Posted

Heej dames,

Ik ga met jullie meedoen! Ik ga zwanger worden in 2011 (ben positief!)

@Sannetje, succes morgen bij de androloog!

@Claus, nu lekker gaan broeden. En?

Ik ben aan het wachten tot ik ongi ga worden. Ik zit nu op dag 46... heb al medicijnen gekregen en moet nu binnen 1,5 weken ongi gaan worden en dan gaan we beginnen aan onze eerste cryo tp!!

Liefs Elke

Posted

Dit is nou een heel goed en positief topic!!!!!

Ik ga heel hart voor jullie duimen dat jullie allemaal net als ik zwanger worden dit jaar!!!!!!

Succes..

Posted

Dit vind ik wel een fijne topic!!

2011 is net begonnen en voor ons erg verrot. Ik had natuurlijk nog gewoon zwanger moeten zijn. Toch hoop ik dat 2011 ook ons jaar wordt en dat als we eraan toe zijn weer een poging ga wagen!

Dit forum is wel super fijn, en hoop hier een beetje mee te kunnen kletsen. Doet me wel goed!

Meiden,succes allemaal! Dat het maar een prachtig jaar mag worden!

Liefs,Marlijn

Posted

Jij gaat opnieuw zwanger worden in 2011 Marlijn, ik ben daar heel sterk van overtuigd!

Overige dames hier, ik wens jullie allemaal een heel vruchtbaar nieuw jaar!

Liefs, Aafke

Posted

Claus, wat fijn, dat die ene van zo'n goede kwaliteit is. Nu breken er weer spannende weken aan. Ik zit weer helemaal met dat zelfde spanningsgevoel als ik voorheen zelf had.:happy8:

Officieel mag je over 18 dagen na punctie testen toch?

Ga nu maar lekker rustig aan genieten, en goed voor dit kleintje zorgen .

Sannetje, succes vandaag!!! Laat ons snel weten.

Voor de andere meiden, we gaan met zn allen voor een vruchtbaar 2011!

XXX Irma

Posted

Hoi meiden,

Sorry, maar moet hier toch weer het eerste negatieve berichtje gaan plaatsen..

De hormonen hebben de hoeveelheid van manlief aanzienlijk verhoogt, alleen zwemmen doen ze nog steeds niet. Slecht 1% zwemt!

Na overleg met de arts gaan we nog een laatste maal een andere hormonekuur proberen. Dus over 3mnd weten we meer!

Liefs,

Sanne

Posted

Hallo dames,

Ik wil me graag aansluiten bij dit forum! Wat mij betreft een heel goed initiatief....zwanger worden in 2011!!!!

Vorig jaar maart/april heb ik mn eerste (succesvolle) IVF poging gehad. Helaas ben ik na 22 weken zwangerschap bevallen van onze prachtige zoon. Hoewel we erg verdrietig zijn om het verlies van ons mannetje gaan we er wel weer voor en zitten we momenteel in een cryo traject. Vanmorgen hebben we gehoord dat wanneer alles goed verloopt we zondag terugplaatsing van 1 cryo zullen krijgen! Zaterdagmiddag worden we gebeld of het door kan gaan...dus jullie snappen vast wel dat ik enorm hard aan het duimen ben geslagen!!

Voor jullie ook allemaal heel veel succes en mijn wens is dat er veel gezonde baby's geboren gaan worden in 2011!!

Groetjes Esly!

Posted

Hey,

@ esly: spannend zondag! Ga heel hard voor jullie duimen. Dat er maar een mooi broertje of zusje mag komen. En het verdiet zal altijd blijven om jullie zoon en dat mag ook!

Ik was toevallig mijn papieren aan het nakijken en kwam tot de ontdekking dat we 2 cryoos hebben ik dacht 1, maar deze zitten in 1 rietje.. Ik vind dat soms een beetje krom. Wij gaan de eerst volgende keer voor 1 cryo en dan is de andere dus gelijk weg.

groetjes!!

Posted

Ow Sanne, wat een tegenvaller voor jullie zeg! Ik had zo gehoopt dat het jullie nu eens mee zou zitten!!! Heb je zo lang moeten wachten en dan krijg je dit nieuws. Ik hoop dat je aan je verdriet toe kunt geven (huil maar even lekker) en straks de moed weer op kunt pakken om weer positief die 3 maanden in te gaan! Want zonder hoop zijn we nergens meid!

Veel sterkte en ik denk aan je!

Dikke knuf Claus! :knuf:

Posted

Oh nee Sanne, wat een rotnieuws!! Ik had echt gedacht dat je een super uitslag zou krijgen. Ik ben hier niet zo in thuis, maar als er bv 1 % zwent, kan er dan icsi gedaan worden?

Heel veel sterkte. Ik hoop dat jelekker uit kunt janken, en verder kunt gaan. Je kunt hier altijd je ei kwijt he, ook als je gewoon even van je af wilt schreeuwen.

Dikke knuffel!

Posted

Marlijnne en Esly, ik wens jullie ook een hel vruchtbaar 2011 toe. Ik krijg de rillingen van jullie onderschrift. Lijkt me zo zwaar om dan verder te gaan.

Esly, ik hoop ook goed nieuws zaterdag!

Marlijnne, ja, inderdaad een beetje krom he, dat er dan eentje automatisch afvalt....

Posted

Net echo gehad, hartje klopt! Ik ben helemaal blij :toppie:

Ik mag over 2 weken komen voor nog een echo, zodat ik niet zo in zenuwen hoef te zitten gelukkig. Daarna is het grootste gevaar van miskraam geweken zei ze :happy8: