Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden, ik ga dit topic verlaten. Net beleidsafspraak gehad en we zijn nog weinig verder: hebben nog geen startdatum te horen gekregen, dus de illusie dat we op de 1e dag van mijn volgende cyclus zouden kunnen starten is verdwenen... Staan nu dus op de wachtlijst en zullen wel waarschijnlijk snel opgeroepen worden, maar ze willen ook nog overleggen of die operatie niet voorafgaande aan de behandeling moet gebeuren... Bah!

Jullie in ieder geval veel succes allemaal hier verder en ik duim voor jullie op mooie resultaten!

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ink wat een rotbericht!! Wanneer hoor je of de operatie als eerste moet gebeuren?

Tusele altijd zo vroeg op pff! Ik ben echt zo iemnad die er sávonds niet in wil en sóchtends niet eruit.

Goofy jij hebt je menstruatie al. Fijn dat de hoofdpijn minder is. Hoe gaat het voor de rest met de bijwerkingen?

En knap hoe je het bij je vriendin gedaan hebt. Je hebt er dus toch maar voor gekozen om het niet te vertellen

of wacht je op het juiste moment?

Veer en Meezie balen dat jullie vanwege de verbouwing moeten wachten!

Ik ga eens verzinnen wat we gaan eten vanavond en dan nog twee nachten te gaan zucht...

Geplaatst

@ Ink, meid wat een kl*** bericht. We willen je helemaal niet kwijt op het topic en zeker niet om deze reden. Je bent de oprichter! Ik hoop echt dat je snel de oproep krijgt. Balen meid. Je komt toch nog wel naar de high-tea? Ik zou wel graag willen weten hoe het met je gaat enzo dus blijf maar gewoon op dit topic hoor. Maar als je het zelf niet wil moet je het zeker niet doen...... Sterkte......:icon_flower:

@Rosella, sterkte met je twee nachten nog..... Wat is het geworden qua eten?

Ben jij nog niet ongi? De bijwerkingen zijn wel hevig hoor, Pfff, mag eigenlijk niet klagen maar die opvliegers zijn best heftig. En mijn kin, tjeetje, het lijkt wel een krater. Allemaal pukkels en ik heb het ook nog eens helemaal kapot gekrabt vannacht.

Ik heb vandaag ook nog eens een andere uniformbroek moeten halen. Ik houd veel vocht vast. Lijk wel zwanger. Ik ging dus die broek halen, zegt dat mens keihard. Mot je niet een positiebroek dan als je zwanger bent. Kenne we toch effe regelen. Ik denk mens houdt je bek.(sorry voor taalgebruik) Ik ben toch niet zwanger (helaas). Anders vraag ik daar wel om. Maar een grapje gemaakt dat ik veel vocht vasthoud ivm ongi. Maar ik kon wel door de grond zakken. Er stonden ook nog eens 2 collega's bij. (die gelukkig op de hoogte zijn...... maar toch)

@ Meezie, wat heerlijk dat je nu lekker kan freubelen op je nieuwe bureautje enzo. Wel balen dat het weer nou net die dag minder was. Sh*t.

Ik zag dat je op het wachtbankje van mei hebt plaatsgenomen. Ik durf dat nog niet. Dat doe ik echt pas op de dag van de TP. Ik heb dat vorige keer wel gedaan en kon me voordat ik erop kwam te zitten alweer afmelden. Dus houdt het plekkie naast je vrij voor mij ajb. Ik hoop dat ik gauw mag aansluiten!!!

@ Maris, wat een heerlijk gevoel idd dat je die kwaaltjes niet gaat krijgen. Ik denk dat we allemaal wel willen tekenen voor de zwangerschapskwaaltjes, hahahahahha. Kom maar op..............

En even over die collega, ik zou gewoon tegen haar zeggen dat het je stoort dat ze rookt tijdens haar zwangerschap, of het voor haar nou gewenst is of niet. Ik heb daar echt de schurft aan als iemand zwanger is en rookt. Ik zeg er gewoon wat van. Ik heb laatst ook bij een collega gezegd dat ze beter voor zichzelf moet zorgen. Zij is zwaar diabetes patient en zwanger en ze eet de hele dag marsen, nutsen enzo en rookt ook nog eens. Ik heb haar echt gezegd dat ik niet meer met haar ga eten of wandelen als zij blijft roken en zo slecht voor zichzelf zorgt. Je krijgt dan van die opmerkingen, mijn moeder rookte ook toen ze zwanger was van mij. Ik ben toch ook gezond? Daar gaat het toch niet om, je wilt toch het beste voor je kindje? Of zie ik dat verkeerd?

@ Tusele, ja je moet ongi worden tijdens de 2 weken spuiten met de Decapeptyl. Als je niet ongi wordt mag je niet starten met de Puregon. De Deca houd de eisprong tegen en de Puregon stimuleert de eicellengroei. De Pregnyl aan het einde zorgt dat de membraampjes die de eicel in het eiblaasje vast hebben los laat en dan kan de punctie plaatstvinden. Dus je moet ongi worden. En gelukkig heb ik dat.

Heb jij nog geen schema met het traject dat je moet gaan bewandelen?

@ Lianne, ik had maar 20 euro meegenomen en mijn pinpas thuisgelaten. (zelfbescherming) Ik wil en kan niets kopen dus dan maar zo, hahahahahha.

@ Bianca, wat ben je stil? Moe??

@ de rest, hoe is het met julllie?

Ik ga zo maar weer eens een bakkie doen.

Verder niet veel te melden, tis wel weer een lang verhaal genoeg lijkt me!

Tot schrijfs lieve meiden!!!!!

Geplaatst

Hey ladys

Goofy: een mega verhaal. Heerlijk om te lezen. Herkenbaar die kraters trouwens hihih;-)

ink: wat een ongelooflijk kl*te nieuws. Ik heb echt met je te doen. Je wordt zo heen en weer geslingerd in emoties en je durft dan weer een beetje in de toekomst te kijken. En nu ga je keihard onderuit. Wanneer nu? Ik hoop dat het toch allemaal niet heel lang duurt..voordat jullie verder kunnen. dikke knuffel.

En wat goofy zegt: kijk maar waar jeje goed bij voelt, maar anders blijf vooral bij ons kletsen;-)

Rosella: wat heb je gegeten.

Meezie: net zo gezellig een bureau in kamer. Zit je er toch een beetje bij. Rotweer was het zeker en koud brrrr. Veel plezier met je vriendinnetje vanavond.

Wat voor restaurant hebben jullie? Kun je er van alles eten/drinken of bourgondies.

Meiden fijne avond. Kom straks nog even neuzen!

Hier alles wel ok, ben alleen zooooooooooooooooo ontzettend moeeeeeeeeee. En iets wat hoofdpijn.

Lfs

Geplaatst

Hier vandaag de ochtend vrijwilligerswerk gedaan. Ik heb echt genoten van de mooie momenten en een mooi compliment. Maarja...hoe nu daar aan de bak te komen met omscholing en dat te passen in ons organisatorische (qua opvang, zorg, huishouden) en financiele plaatje...Dat is nog een hele puzzel! Morgen ga ik een dagje meelopen bij de stichting MEE met een kennis. HEb ik ergv eel zin in!

Vraagje: ik probeer hier zo min mogelijk te vertellen over alles wat met ons zoontje te maken heeft. Mn omdat ik nog uit mijn zwanger-willen-worden-tijd voor onze zoon nog kan herinneren van een ander forum hoe confronterend ik het vond als andere mama's honderduit vertelden over hun eerdere kindje(s). Terwijl mijn wens zo diep zat en ik moest "dealen" met de onzekerheid of wij zelf ooit wel een zwangerschap, bevalling en kindje mee zouden gaan maken.

Hoe is dat wat jullie betreft in dit topic? .Uiteraard ga ik geen ellenlange enthousiaste stukken over onze zoon schrijven.

@mari..kan me wel voorstellen dat je je aan het roken ergert..aan de andere kant..Ik vond het zelf erg confronterend om tijdens de zwangerschap van onze 1e opeens "publiek bezit" te zijn. DAt iedereen maar ongevraagd advies of zelfs instructies/bevelen kan geven over wat je wel/niet mag als zwangere. Ik dronk heeeeel af en toe een wijntje. Toen ik dat in een restaurant deed konden blikken wel doden van de tafel naast ons..maar wel naast me een sigaret opsteken (ja dat mocht toen nog)...pff..alsof dat niet slecht is voor een zwangere ..Ik had toen de neiging te zeggen..als u die sigaret niet opsteekt laat ik mijn wijntje staan ;-)

@marlijne..vandaag al wat rustiger in je lijf?!

@meezie..lekker bezig geweest zo te lezen! Naaimachine??! WAt maak je kleding of andere crea dingen?! Ik heb veel kleding zelf gemaakt vanaf pubertijd t/m mijn studietijd. DAarna is het bij "gestrande projecten" gebleven. Veel plezier met bijkletsen!

@ink..ah nee..je klonk pas nog zo positief. Als die operatie eerst gaat hoe lang gaat het er qua herstel dan overheen voordat er een beeld is van hoe verder?!

@rosella..tsja zo vroeg op..was zelf nooit zo'n vroege vogel..maar na 10 jaar heeft mijn bioritme zich na lang verzetten redelijk aangepast ;-)

@goofy...lekker die opm over die broek! vwb het schema..ja dat heb ik moet ik nog eens rustig voor gaan zitten. Kan me niet herinneren dat ik bij het snel screenen iets over een ongi gelezen heb. verstandig je ikea tactiek!

Geplaatst

Goofy klopt maar ik ben niet de persoon ernaar om er wat van te zeggen ze moet het zelf maar weten als ze mij maar niet lastig gaat vallen met haar verhalen en klagen want dan zeg ik er wel wat van.

Mijn collega had gisteren haar gevraagd of ze haar mocht feliciteren en daar heeft ze geen antwoord op gegeven dus dat zegt wel genoeg. Maar ja ik hoop alleen dat haar kindje wel goed terecht komt en dat ze er echt wat van maakt en niet dat ze het kindje gaat verwaarlozen of zoiets.

Tusele ik vind dat het iedereen zijn eigen keus is wat hij of zij doet maar voor mijn gevoel wil ik die dingen niet. Ik bedoel ik lust ook erg graag een wijntje maar tijdens een behandeling drink ik niet en ik ben ook voor bijna 3 jaar geleden gestopt met roken.

Maar dat is net wat iedereen er zelf bij voelt.

Geplaatst

@ Marlijnne, balen dat je zo moe bent en hoofdpijn hebt. Doe het lekker rustig aan hoor! Als je morgen naar je werk gaat succes en zo niet, geniet van je dag en nogmaals rustig aan hoor!!

@ Tusele, vertel maar raak hoor. Vind ik niet erg. Ja, als je 20 pagina's achter elkaar vol gaat schrijven, oke maar dat zal wel niet toch? Dus, wat wil je kwijt??? Hahahahhaha.

@ Maris, ik hoop het ook dat het kindje van die collega goed terecht komt. Knap van je dat je bent gestopt met roken!

Meiden, ik ben versleten ik ga naar bed.

Tot morgen en een fijne dag!

-xxx-

Geplaatst

@goofy...dat ik superblij ben met 2 boomstammen ha ha ha! zal het ff uitleggen..we hadden 2 van die plastic kinder kuipstoeltjes. Door uv/veroudering was dat bros geworden en is Tim er door 1-tje heengezakt. Kwam ook doordat 't niet helemaal stabiel stond op het grind op het terassje in onze voortuin. Hij had een vriendje mee tussen de middag om bij ons een broodje te eten.In strip-vorm..(bedenk zelf de plaatjes ;-) ).Vriendje valt om..domino effect..Tim valt om...stoel zegt krak... Ik heb nu van de houtkloverij op de instelling waar ik vrijwilligerswerk doe 2 boomstammetjes om op te zitten meegenomen.Lekker stabiel, windvast en domino effect bestendig...;-) kosten = iets lekkers bij de koffie voor 11pers..

stubber-furu_h.jpg

ga nu ook naar bedje..had vanavond nog lekekr gefröbeld..zie

Digiscrap over zwangerworden

Geplaatst

Marlijnne we hebben een frans nederlands restaurant.

Ink wat een vervelend bericht. Hopenlijk zijn ze er snel uit of ze wel of niet gaan opereren en ben je gauw aan de beurt

Goofie, ik vind het eigenlijk ook wel een beetje de goden verzoeken, maar ben zo positief dus ik hoop dat ik er goed aan heb gedaan. Ik zal een plekje voor je vrij houden meid.

wat een lompe vrouw trouwens die van je broek, dat je het denkt, maar dat je het ook nog zo hard kan zeggen is wel heel lomp.

Tusele stichting MEE is een goede stichting. op mijn oude werk (school voor verstandelijk gehandicapten) maakte we veel gebruik van deze organisatie. Over je zoontje mag je best wel vertellen hoor. Heerlijk juist al die verhalen over de streken van die kleine opdondertjes.

Mijn naaimachine gebruik ik voornamelijk voor gordijnen, kleine dingen repareren en af en toe wat kleine knuffies en kussentjes etc te maken. Ben er nog niet zo handig mee maar vind het wel heel leuk. Kleren zie ik mezelf nu nog niet maken, misschien ooit voor een kleintje. knap hoor dat jij dat wel gedaan hebt, ik ben daar vast veelste ongeduldig voor.

Trouwens heel mooi gemaakt je freubel blaadje!!!!

Geplaatst

Hallo meiden,

Tis weer weekend!!!!!:toppie:

@ Marlijnne, hoe gaat het nu met je? Beetje opgeknapt?

@ Tusele, ziet er leuk uit dat digiscrap! Heb ik nog nooit gedaan en heb er eigenlijk pas heel kort geleden kennis mee gemaakt. Een collega van mij doet het ook en ik vind het eigenlijk wel heel erg leuk om te zien. Ben zelf niet zo handig! 2 linker handen laat ik maar zeggen......

Lachen man, jammer dat je het niet gefilmt hebt van Tim, zal een grappig gezicht zijn geweest!

Mooie stronkies!

@ Meezie, thanx voor het vrijhouden van mijn plaatsje op de wachtbank, hahahaha.

De volgende meeting spreken we dan gewoon bij jou in het restaurant af, hahahahaha...:laugh:

Tis wel stilletjes hier....

Hebben jullie geen zin meer om te schrijven?

Up-date van hier:

Ben al 3 kg aangekomen, slik.

Houd ook wat vocht vast en heb best wel een buik gekregen. En ik ben nog niet eens over de helft met spuiten. Phoehee.....

Voel me wel een beetje een klaagmiep maar heb dit bij de 1ste behandeling helemaal niet gehad. Daar ging ik fluitend (op een migraineaanval na tijdens de ongi) doorheen. De pukkeltjes op de kin zijn wat minder maar de opvliegers gaan nog lekker hun gang. Heel de dag rode blozende wangen. Het ziet er gezond uit maar toch.............. Ben ook best wel sneller vermoeid en slaap wat onrustig.......

Zo genoeg geklaagd...............

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?

Ik ga zaterdag met een oud collega high-teaen en zondag ga ik tuin of bankhangen. Ligt aan het weer.

Meiden ik wens jullie alles goeds en tot gauwwwwiiiieeeeeeeeeee.

Geplaatst

Hoi meiden,

Inderdaad rustig hier, moet zeggen dat ik zelf ook afwezig ben geweest :sorry:

Meezie, leuk hoor een eigen restaurant!! Gezellig en lekker druk!

Goofie, misschien wel een goed teken dat je je deze behandeling anders voelt dan de vorige. Je weet nooit hoe je lichaam reageert. En al 3 kg aangekomen, oei dat is wel snel. Moet zeggen dat ik bij de eerste behandeling totaal 5 kg was aangekomen en ook dezelfde klachten had zoals jij nu beschrijft... en toen werd ik zwanger....... Hopelijk dus voor jullie positief al deze klachten!!

Maris, goed dat je het zo oppakt. Ik zou niet tegen zulke personen kunnen! Petje af..

Hier een paar drukke dagen voor de boeg. Gaan zo naar een verjaardag toe en morgen ben ik jarig dus waarschijnlijk veel visite! Hopelijk is het mooi weer en kunnen we heerlijk buiten zitten morgen.

Zondag is het weer zover, mogen dan weer de eerste spuit zetten!! Heb er zo enorm veel zin in!!! Kan bijna niet wachten.. :happy7:

Geplaatst

Meiden,

Goofy lijkt me niet fijn dat vocht etc. het is voor een goed doel,maar weet van mezelf(ook veel last van bijwerkingen)dat ik af&toe zo somber daar van werd.

En klagen mag altijd he......;-)

Ga je morgen maar lekker vol eten bij de high tea....Dat ga ik ook doen met een vriendin(zwanger) heb ik het nog steeds heel moeilijk mee. Iedereen had ik verwacht,maar haar niet. Ze is heel lief hoor,maar ik wil nu wel eens een keer eerst. En dat was ik eigenlijk ook!!

Daarnaast wacht ik vol smart mee tot Aafke(ook van het forum) bevalt. Vind het zo leuk voor haar!!

Hier wel iets beter, blijf moe! En verder heen&weer geslingerd door alle emoties. Voel ik wel, niet wat. Ben bang. weer huilen etc etc. pfff het is allemaal wat.

Lianne: Hoe jong wordt je morgen;-) heel nieuwsgierig! Fijne verjaardag gewenst.

Bianca was geloof ik weer werken. Verder alles ok Bianca?

Zo ik heb ook even lekker geklaagd....

Fijne avond...

Geplaatst

Nog steeds redelijk stil op het topic hier, maar geeft niks hoor meiden, ik schrijf stug verder, hahahahaha.:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Dank je Marlijnne, jij mag ook klagen. Ja joh, je wordt er zo triest en sip van, van die bijwerkingen. Jank ook om het minst of geringste. Eet jij je ook maar lekker vol morgen en geniet van het samenzijn met je vriendin. Moeilijk idd dat ze zwanger is. Maar meid, jij bent het ook! De cryo is een keiharde plakker. Daar duim ik me in ieder geval suf voor. En ja, je gevoel gaat van links naar rechts en van boven naar onder, dat is toch logisch meid. Je hebt ook niet niks meegemaakt de afgelopen tijd, phoehee.....

Tusele, ik was de vorige keer 7 kg aangekomen in totaal en ben ze tussentijds ook wel weer afgevallen. Heb dus geen paniek maar het gaat nu wel even wat sneller. Hoop niet dat ik te veel aankom, daar heb ik eigenlijk geen zin in. Maar ja, je houdt het niet tegen hé.

Fijne verjaardag morgen! geniet ervan en ik hoop op veel zonnestralen zodat je lekker buiten kan zitten. Hoe jong wordt je? Ik ben net zo nieuwsgierig als Marlijnne, hahahahaha.

Ook heel veel succes met de 1ste spuit weer overmorgen, spannend hoor. Kom maar gauw mee richting het wachtbankje in mei!

Meiden, ik ga lekker naar bed, ik hoop weer wat van de andere meiden te horen.

Knuffel van jullie allemaal.

Geplaatst

dames,

fijn dat jullie zo positief/enthousiast reageren mbt Tim..mochten er toch dames zijn die er moeite mee hebben..meld het gerust!

Dit weekend..gisteravond kinderconcert gespeeld. Was leuk. Sfeer was beter dan vorige week. De accoustiek een stuk beroerder. Vandaag Tim naar de kapper, chocolade fondue fontein via marktplaats gekocht ophalen (Voor kinderfeestje) en wat klusjes. Einde middag komt een vriendje van Tim die blijft een nachtje logeren. VErder wil ik in ieder geval hardlopen...en zien we wel..misschien in de tuin, wandelen of fietsen.

Pfff gisteren een rampenverhaal over een punctie gehoord...ik was er echt door van slag. Ik vroeg alleen onm welk middel ik zou kunnen vragen als er heel vaak geprikt zou moeten worden. Hubbie had haar een tijdje geleden gesproken, maar hij had het middel e.d. niet goed onthouden omdat hij helemaal ondersteboven was van haar heftige verhaal. Dus ik al heeeel bewust mijn vraag gericht geformuleerd. Maar neeee deze dame moest in geuren en kleuren haar rampen ervaring uit de doeken doen. Ze heeft 2 puncties ondergaan waarbij ze beide keren 2,5h(!) bezig geweest zijn. Elke keer ca 40 keer geprikt. Geen 40 eitjes, maar wel veel kleintjes die toch aangeprikt moesten worden.

Het schijnt dat je dan om dormicum kan vragen. Een soort voor-fase narcose middel. Volgens haar is het zh daar terughoudend mee mede omdat er dan een anestesist erbij moet komen..dus de kosten...Ze heeft ook nog 1 week opd e IC gelegen vanwege OHSS

Wat is jullie ervaring/kennis mbt puncties de duur, de pijn en evt pijnbestrijding?

Duimen jullie verder dat ik niet net op de dag dat ik naar de libelle zomerweek ga met mijn mams voor een echo moet?!?!? Dat is 16 mei..als mijn cyclus zich netjes gedraagd zit ik dan op cd5

@meezie..fijn dat je zulke goede ervaringen met MEE hebt. Ik zou er best graag willen werken. Was een boeiende, leerzame en intensieve dag gisteren!

@goofy...dat digiscrappen vind ik echt superleuk om te doen. Mooi om herinneringen/mooie momenten en gevoelens mee vast te leggen..

3 kg aangekomen! Dat gaat hard....de hormonen doen in ieder geval iets!

veel plezier dit weekend! Leuke plannen!

@lianne fijne verjaardag...en succes met prikken! De 3e ronde! Je bent al ervaringsdeskundige!

@marlijne...een dikke smiley_bighug.gif voor jou!

Geplaatst

Lianne gefeliciteerd!!!Fijne dag!!

Tusele, jeetje dat verhaal over die punctie...vergeet het maar snel. Ik geloof wel dat het in elk zh verschillend is wat betreft de medicatie, maar dat kan je vragen.

Bij ons krijg je standaard wat waar je dan wat suf van wordt(dat je het allemaal iets minder meekrijgt)je bent wel bij hoor! De punctie zelf zal voor een ieder verschillen,maar het is geen pretje. Ik vond het de 1e keer al met al meevallen na alle verhalen die ik ook had gehoord. Het deed af&toe als een eitje wat verder zat wel even zeer.

De 2e keer was pijnlijker. Had ook overstimulatie, maar geen 2uur bezig hoor. Weet niet meer precies,maar max 25 minuten denk ik dat het was.

Ze spoten toen bij mij nog een keer wat door de venflon(naaldje in je ader) dat ik weer even suf werd.

Het kan niet helemaal pijn vrij. Want de naald moet door de vagina wand en die kunnen ze niet verdoven. Klinkt heel eng.

Maar ook dat voel je even,maar dat is een moment. Ze proberen dan echt in 1x erdoor heen te gaan. Bij mij moesten ze er keer uit en er weer doorheen. Daarom had ik daarna wat meer last. Is het zo een beetje duidelijk.

Fijne dag allemaal

Lfs

Geplaatst

Heeel Even een korte reactie,Vanavond of morgen reageer ik op iedereen!

De punctie was de eerste keer pijnloos,De 2de keer voelde ik niet dat ze de eicellen aan prikte maar toen ik eenmaal op de uitslaap kamer lag om bij te komen van de punctie verging ik van de pijn.

Het verschil is denk ik ook dat ze er de eerste keer 6 hadden aangeprikt en de 2de keer 20!

Van te voren moet ik 2 paracetamollen slikken.Daar krijg ik een infuus aangebracht.

Waar ze een soort morfine achtig spul in spuiten zodra de punctie begint.Ook krijg ik een verdovings spuit die ze volgens mij in mijn vagina (wand) Prikken.

Je leest overal zoveel horror verhalen maar gelukkig valt het in de meeste gevallen erg mee!

@Marlijnne,Krijg jij alleen een infuus en geen prik van onder?

Denk dus dat ze bij ons de vagina wand wel verdoven want ik voel er nooit wat van als de naald en echo kop erdoor heen gaan.

Ik krijg daar een spuit en een infuus dus.

Ik was idd aan het werk.En bij thuis komst gelijk gaan douche en slapen.Was gebroken.

Hoe is het met iedereen??

Hoe voel jij je marlijnne?

En goofy wat een stilte he op het forum ;) Wat vervelend dat je zoveel vocht vast houd heb je dat altijd??

Verder wel alles goed nog leuke plannen van het weekend?

Zit hier in de race voor kaartjes voor Najib Amhali.Wij vinden hem zo leuk!!Kaartverkoop begint om 10.00 uur is altijd een rel om die kaarten zeg!

dus zit op 3 website ingelogt whaha.

Daarna door naar Jose,Waar we een date hebben hihi.

Ben benieuwd!!We kennen elkaar al een hele poos via het forum,Smsen en msnen met elkaar maar hebben elkaar nog nooit ontmoet!

Een eerdere afspr moest helaas afgezegt worden omdat peet de auto nodig had.

Dus ben benieuwd :D!

En wij zien elkaar allemaal 11 juni!Leuk leuk leuk!!

Meiden spreek jullie snel weer!! Dikke knuff!

Geplaatst

Dank je marlijne.

Ik merk vandaag dat ik echt van slag ben, me zorgen maak bang ben, twijfel of ik dit wel wil en verdrietig ben dat dit nodig is..en dat allemaal zonder resultaatgarantie..Had vanochtend over iets relatiefs onbenullig een woordenwisseling met hubbie..gelukkig begreep hij achteraf dat het hier ook mee te maken heeft..(*de lieverd*)

Heel normaal in deze fase, maar NIET fijn!

ik probeer het allemaal te relativeren. DAt lukte me met de bevalling ook ..ik heb mezelf toen voorgehouden..tjsa als het zo'n horrorverhaal wordt heb ik gewoon "vette pech" dat ik 1 van die enkele gevallen ben...

Geplaatst

Hoi Kanjers,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Merk dat ik toch niet helemaal afscheid kan nemen hier hihi! Dus zit toch nog gewoon lekker mee te lezen hoe het met iedereen gaat.

Donderdag was ik er ff helemaal klaar mee en vond ik het allemaal erg frustrerend... Nu kan ik het weer wat beter relativeren en heb ik hoop dat ik stiekem dus mijn volgende cyclus dan maar mag gaan beginnen... Dat zou dan eind mei zijn, dus dan hoor ik hier toch nog een beetje thuis ;-)..

We wachten maar weer af. Ik weet niet wanneer we horen wat er uit het overleg tussen de uroloog en de gyn is gekomen. Ik denk a.s. donderdag, want dan staat er een telefonische afspraak om ook de uitslag van dat ene spoedonderzoek te vertellen. Maar daar hangt gelukkig verder niets van af (is ook gewoon weer zo'n standaard onderzoek). Ze vertelde wel dat de beslissing om de oepratie uit te stellen uiteindelijk gewoon bij ons zou liggen, maar als zij adviseren om het wel eerst te laten doen, gaan we toch wel wat twijfelen waar we goed aan doen denk ik... Verder heb ik me gister gelijk aangemeld voor een onderzoek, waardoor ik mee zou mogen doen met het korte protocol en niet eerst de pil moet gaan slikken voor het lange protocol, dus daar ben ik wel blij mee - gaat er toch nog IETS wat sneller!

Verder lees ik hier dus nog wel mee hoor meiden, want ik hoop gewoon op hele positieve berichtjes hier, van mooie dikke vette plus testen en opschuiven naar "uitgerekend in..." topics etc!

Allemaal succes voor waar je dan ook zit in het proces op dit moment: het wachtbankje, het spuiten, het "gewone" wachten, etc etc! Jullie zijn kanjers!

Geplaatst

ink fijn een berichtje van je!! Kan me voorstellen dat je het van de week even had gehad. Zo n klap in je gezicht. Wij meiden hier zijn allemaal zo sterk. Ik merk dat je zo gauw de "draad" weer oppakt. En we hebben allemaal zoveel verdriet.

Ik blijf jou ook volgen! En hopelijk mag je gauw door!!

Ik ga naar vriendin. Weet niet of we gaan high tea-en. Ik heb wat verhoging. 37,8 normaal zit ik altijd rond 36,7. Voel het ook. Zweterig. Wordt lekker hangen en kletsen. En even naar het grafje.

Fijne dag,ik ben er vanavond denk ik weer!!

Lfss

Geplaatst

Marlijnne- Thanx! Ennuh niet ziek worden hoor! Doe maar lekker rustig aan dan! Nog 8 dagen voor jou... Spannend hoor! Ga je het redden om niet eerder te testen? Nieuwsgierig als ik altijd ben, lijkt mij dat best moeilijk!

Geplaatst

Ink fijn weer van je te horen.

Ik kan me indenken dat je er helemaal door zat van de week maar ben blij te horen dat je zo sterk klinkt.

Sterkte meid en jou maand komt gauw genoeg.

Bianca heb je de kaartjes?

Tusele Wat een naar verhaal van die punctie, ik heb er gelukkig niet zulke nare ervaringen mee de eerste keer was bij mij het ergste maar was ook wel te doen. Verder duurde het een kwartiertje ongeveer en ach qua pijn tja fijn is het natuurlijk nooit maar het is echt wel te doen anders deden ze het niet.

Ik zou me er nog niet te druk over maken als ik jou was en gewoon over je heen laten komen.

Marlijnne beterschap ik hoop voor jou dat je niet ziek word.

Ik hoop zo dat morgen ook mijn ongi komt zodat ik maandag kan bellen ik heb er weer zin in haha.

Geplaatst

Tusele, wat een naar verhaal van die punctie zeg!! Iedereen ervaart de punctie anders en qua tijd zal het ook bij iedereen verschillen. De eerste punctie weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Was toen zo ontzettend gespannen, dat ik volgens mij niet alles bewust heb meegemaakt. De 2e keer was ik mega relax. Ik heb tijdens de punctie niet gevoeld dat ze aan de rechter kant aan het prikken waren. Dat ging zo snel, helemaal geen pijn. De linkerkant wat wat minder prettig, maar dat kwam ook door de liggen van mijn eierstok. Nu gaan we over een maand voor de 3e keer (hoop ik), en maak me er niet druk om. Ik weet dat het wat pijnlijk is geweest, maar hoe het precies voelde vergeet je gewoon. Tenminste ik wel. Het hoort erbij en heb het ervoor over. Dus trek je niet te veel aan van alle enge en vervelende verhalen. Probeer rustig en heerlijk relax te blijven.

Ik ben van onder ook niet verdoofd hoor. Alleen iets in een infuus, waar ik nog rustiger van word :tongue1: :happy:.

Ink, goed te horen dat je er weer een beetje bent. Hoop voor je dat je kunt starten eind mei, ga voor je duimen.

Marlijne, spannend hoor. Nog een weekje volhouden en dan weet je het!! Weet je al wanneer je gaat testen? Op dag zelf of eerder? Veel plezier vanmiddag met je vriendin en geniet van het heerlijke weer.

Bianca, veel plezier met Jose!! Spannend hoor, als je elkaar nog nooit heb gezien..

Bedankt voor de felicitaties, ik ben 28 jaartjes jong geworden.

Hopelijk komt het zonnetje nog een beetje verder door vanmiddag dan kunnen we lekker buiten zitten.

Iedereen een fijne dag!!

Liefs Lianne

Geplaatst

Zo net weer thuis, trok het niet meer. Duik zo even mn bed in. Ziek voel ik me niet heel erg. Alleen zo moe.

Ik ga niet eerder testen.... 1e paasdag. Hopelijk een mooi cadeau. En dat de 2e stap weer is gezet. Kan niet wachten.

Ik ben heeeeeeeeeeeel nieuwsgierig,maar het gaat me lukken.

Bianca heb je kaartjes: erg leuk om daar heen te gaan!!

Maris ik duim dat je ongi doorkomt!! hahah is wat. Verder alles goed, nog kloot geschoten.......dat klinkt leuk;-)

toedeloee

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden