Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra hmmm die met aardbeien lijkt me wel heel erg lekker haha.

Dat scheelt een hoop dat ej de fotograaf voor niks hebt want die zijn hartstikke duur volgens mij.

Bianca Dieman is geen echt magnetiseur maar ik weet niet wat hij wel is haha maar hij kan iets wat we niet kunnen verklaren hij kan iets zonder dat hij mij aanraakt met mijn baarmoeder doen heel erg raar. Dan word je helemaal warm en krijg je een raar gevoel.

Zo ben ik ook van de pijn in mijn lies afgekomen.

Ja ik ben gelukkig met Pasen wel vrij alleen vandaag en morgen nog en dan dinsdag pas weer heb het ook wel even gehad met die drukte en warmte tegelijk. Wij staan wel in kassen dus het is snikheet daar.

Fijne dag allemaal

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey maris, wat apart zeg wat die man doet. Zonder aanraken iets doen met iets in jouw lijf... hel apart!

Denk dat je daar ook wel voor open moet staan.

Ik ben een super nuchter persoon, ik zou wel erg sceptisch zijn.

Ja die aardbeien was ook heel erg lekker!!! Maar de frambozen ook hoor whahaha.

En idd fotograven kosten een vermogen. Mijn nichtje is ook fotograaf, die voor voor familieprijs 1000,- euro. pfffff... heb ik er niet eens voor over! Maar heb ze ook al voor 2500 euro voorbij zien komen!

Dat ongeveer net zoveel als onze hele bruiloft!!!!!

Geplaatst

Ja die man is heel apart wat hij doet en mijn vriend is ook heel erg nuchter (ken niet veel mensen die zo nuchter zijn) maar hij is degene wie zei dat ik hem moest bellen want hij is er helemaal van onder de indruk. Die man heeft ook wat gedaan de epilepsie van mijn vriend waardoor hij er geen last meer van heeft gehad sinds vorig jaar juni dus vandaar dat wij er wel open voor staan. En hij heeft mijn pijn weg gehaald dus we gaan het zien vanavond ik denk dat ik na de tp ook langs moet komen want hij kan geloof ik de baarmoedermond sluiten of zoiets.

Jeetje €2500 voor een fotograaf dat was mij ook te duur.

Wij trouwen niet omdat we het te duur vinden voor 1 dag wij moeten onze behandelingen zelf gaan betalen nu en dat vinden wij belangrijker, maar we hebben wel gezegd dat wanneer ik zwanger mag zijn dat we dan in elk geval voor de wet gaan trouwen en dat we dan de kerk wel later doen. Dan geven we een klein feestje en dat is het dan.

Dus ik hoop dat ik dit jaar ook ga trouwen want dan ben ik zwanger haha zou een goed teken zijn.

Hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

Hoi Meiden wat een heerlijk weertje weer he!

Helaas moet ik van half 2 tot 9 werken...Absoluut geen zin in!Maar goed vandaag en zaterdag de hele dag en dan vr zo en ma vrij en di pas om half4 werken.Dus hopelijk blijft het dan ook nog mooi weer!

Vandaag heerlijk even wezen shoppen.korte broek voor peet gekocht een shirt en slippers.En voor mezelf een paar birkenstocks.

Vond ze altijd verschrikkelijk maar nu waren ze in de aanbieding dus dacht laat ik het maar eens doen ;)

Ben vanmorgen gebeld door de gyn.Gelukkig toch de aaridge gyn.Ze vond toch dat ze me zelf moest bellen.de 3 gyns snapten maar ze hebben toch voor 1 embryo gekozen :( Ze hebben met medisch centrum kinderwens gebeld om te vragen wat hun zouden doen en mij dossier met hun besproken en ook hun zouden maar 1 embryo terug plaatsen en waarom omdat ik al een keer zwanger ben geweest 8.5wk!!Nou schiet mij maar lek.Een verse word er sowieso 1!Maar de cryootjes blijven nog bespreekbaar maar heb er een hart hoofd in.

Ben der klaar mee en kan me er druk om blijven maken maar schiet niet op.Ik kan er niks meer aan veranderen.Wel kreeg ik nog te horen dat we dezelfde dosering als de vorige keer moet gaan spuiten :( Ik ben snel overgestimuleerd maar toch willen ze het zelfde gaan proberen als de vorige keer toen hadden ze 20 follikels aan geprikt.Vind dit zo eng want heb dit al 2x mee gemaakt en moest toen mijn poging staken omdat mijn waardes te hoog waren.De vorige keer hoefde ik godzijdank geen bloed waardes te laten prikken en nu volgens mij ook niet.

Laten we hopen dat het er niet meer worden als 20 want dan zie ik het weer somber in,Was ik eerst blij te mogen beginnen ben ik nu doods bang gek he!?

Maar de afspraak voor de eerste fm staat voor 12 mei.Hihi.

Sorry weer voor mijn verhaal moest het weer is kwijt ;)

@Sandra,Jeetje wat een bedrag!!Dat ze dan niet eens een uitzondering maakt omdat jullie familie zijn!!Nu hebben jullie het gratis!!

benieuwd hoe deze taartjes zijn!!Champagne heb ik niks mee lust ik niet dus ik zou voor de chocolade gaan hmmmmmm.

@Goofy hoe was je dag gister??

@Maris,O op die manier ik dacht dat je vriend daar heen ging voor de behandeling maar jij gaat deze ronde?Spannend :D!

Word gewoon een januari kindje!!

Succes met de laatste loodjes op het werk!Ze moeten eens airco ophangen in de kassen hihi.

Oja en je gaat gewoon snel trouwen hoor!!Dat moet gewoon eens gaan gebeuren!!

Meiden ik ga even snel een broodje eten en dan richting mijn werk jihaa!!

Tot Vanavond!!

Dikke knuff

Geplaatst

Haha dank je Bianca ik hoop ook heel erg op een januari kindje haha zou wel heel erg mooi zijn na al die jaren.

He bah nu krijg je er dus toch maar 1 terug eigenlijk toch ook belachelijk dat we niets eens mogen beslissen wat we met onze eigen embryo´s doen.

Ik heb me hier in Zwolle ook wel eens boos over gemaakt maar ja het helpt niks.

Jij hoeft dus na vandaag ook nog maar 1 dag te werken lekker en dan met pasen vrij heerlijk ik ben blij als het morgen 18uur is dan is de drukste dag van het jaar ook weer voorbij en kunnen we weer iets rustiger aan doen.

Maar mag ik uit je zin op maken dat je je nieuwe werk toch niet zo leuk vind of vat ik dat nu verkeerd op?

Fijne avond dames wij moeten tegen 20uur weg is wel een 3 kwartier rijden naar die man dus vandaar.

Geplaatst

Zo wat een rust hier!! Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer.!!

Bianca, ik ben administratief medewerkster, en werk de normale kantoor uren.

Vandaag een mooie bos bloemen gehad, ja ja, het is secretaresse dag!!!! Die staan nu mooi op de vaas.

Goed van je dat het gelukt is om de telefoon op te nemen!! Jammer dat je maar 1 embryo terug krijgt bij de poging. Dat is dan gewoon the Lukky one!!

Maris, succes vanavond. Hoop dat je je daar goed uitkomt en het een mooi resultaat mag geven!!

Marlijne, hoe is het met jou vandaag??

Heb niet veel zin om een uitgebreid verhaal te maken vandaag. Mijn schoonzus en ik liepen eigenlijk gelijk op met zwangerschap, alleen heb ik een miskraam gehad.

Ik zou 4 mei uitgerekend zijn en zij 6 mei. Nu is ze vanmiddag bevallen van een zoontje Morris. En dat nog wel op de verjaardag van mijn broer ( die gaat nu dus niet door ).

Ben natuurlijk blij voor hun, maar oh zo verdrietig voor mezelf........

Liefs Lianne

Geplaatst

@ All, lieve meiden ik heb jullie berichtjes allemaal gelezen en , pppffff, ben aan pauze toe.... Hahahahhaha.....

Ik kom snel op julie allemaal terug, maar ben gesloopt. Was gisteren een gezellige dag met mams en Bianca ze ging om 20.30 al weg. Ik was zo verschikkelijk moe. Ze had het gelukkig door! Ik heb best veel last van dikke voeten en mijn handen ook. Zal wel de combi van het warme weer en de hormomen zijn. Ook zijn de opvliegers erg vliegerig! Mijn hoofdpijn was vandaag ook weer present maar gelukkig niet zo erg! Maar we gaan stug verder, niet mopperen en klagen, maar dragen....Op het werk was het trouwens ook mega druk....... En het vooruitzicht voor morgen en de komende 3 weken is nog ergerrrrrrrr............... (wat een zeurkous ben ik zeg...... beetje een oude brombeer aan het worden....hahhhaaahhhaaaahhhhaaaa)

@ Bianca, kl*te dat het er maar 1 mag zijn en succes met de foon!!

@ Lianne, gefeliciteerd maar ik begrijp ook je verdriet.... Sterkte....Maar probeer ook te genieten...hoe moeilijk ook....

En, jij kan er ook wat van zeg, en dan krijgen Bianca en ik de schuld van die paginavullende verhalen, hahahahahha

@ Sandra, op naar een mooie bruiloft met lekkere taart en een goede fotograaf! Ik zou voor de aardbeien gaan.

@ Marlijnne, op je nieuwe fiets wordt je rondom bruin, hahahahaha, ik val ook altijd in slaap in het zonneke! Geen zonneallergie hier gelukkig! Maar zonnebrandcreme vinden zonder lanoline is een ramp.........Dus niet in de zon voor mij!!

@ Maris, voor jou schiet het ook al weer aardig op! Joeehhheee... Was de wateraerobics lekker?

@ iedereen, ik ga nu uitloggen en met de pootjes omhoog.

Sorry voor diegene die ik vergeet en o ja Patries, welkom en heel veel succes en als ze je aanpraten dat ik lange verhalen schrijf, wil ik je zeggen, dat je niet waar, hahahahhahahha, Veel plezier met het meeschrijven en lezen hier en succes met je behandeling!!!

Dag lieverds, een fijne rustige avond gewenst!!

Geplaatst

hallo dames..

kom even melden dat ik wel aan jullie denk, maar erg druk ben. Op een leuke manier hoor ;-)

Gisteren meegeholpen met paaontbijt bij Tim op school, ś middags naar het strand met Tim en een vriendje + zijn moeder en oudere broertje. Erg gezellig en relaxed!! 's avonds hardlopen en nog even langs bij de buurvrouw. Is gescheiden altijd in traditionele rollenpatroon gezeten en moet nu voor het eerst in haar leven kozijnen schilderen en wilde wat advies..

Vandaag had ik om 9:00h de keukenkastjes al allemaal nat afgenomen, de woonkamer al gestoft, gezogen en gedweild. Om 11h kwam een oud collega met haar kindjes langs ( 3 jr en 8 mnd). Die trouwens beiden ook met een vruchtbaarheidsbehandeling ivm pcos "verwekt" zijn. En hebben we de hele middag gekletst, druk met de kindjes geweest en naar een speeltuinverenigign in de buurt geweest..

tuterdetuuuuuut sprak heb bezige bijtje ;-)

Morgenmiddag naar het VU om ons in te schrijven en zodat hubbie de weg goed weet op de dag van de punctie...

Hebben jullie nog leuke plannen voor het paasweekend?

Zaterdag willen we rustig aan doen ivm drukke paasdagen

Hier zondag/1e paasdag eerst naar de kerk. DAn ritje van 1,5h voor kinderverjaardag van neefje&nichtje (uit hetzelfde gezin zijn op zaterdag en zondag jarig). DAarna eten bij mijn ouders (die wonen er vlakbij) en naar mijn schoonouders. DAar logeren we een nachtje en dan gaan we 2e paasdag brunchen ivm hun 45 jarig huwelijk..

Geniet van het lekkere weer! Ik hoop vrijdagavond of zaterdag even rustig bij te lezen...

aaarghghe..wilde nog evne nazoeken wie er op het wachtbankje zat en deze week kon testen...kan het niet meer vinden. Ben te gaar/moe....wie van de dames was dat nou?!?!?

oh ja en er vroeg ook iemand of ik 11 juni kwam...ben er nog niet uit...e.e.a. ook afh van wat/hoe ik het met mijn verjaardag ga doen (ben 8 juni jarig). Weekend ervoor zal mijn schoonmoeder wel iets doen. Die is 3 juni jarig.

Geplaatst

Tusele ik mag zondag testen..... Hoop zo dat ZWANGER staat. Erg spannend.

Leuke dag gehad zo te lezen. Lekker druk, maar voldoening!

En drukke dagen voor de boeg zo te lezen.

Bianca pffff ik vind het zo niet leuk voor je, maar toch hoop ik dan met 1 dat het een blijvertje is! Het is jullie gegund.

Maar al die discussies er over. Word je moe van.Bijna lekker vrij paar dagen en mooi weer!

Hoe is het met je telefoon!!Moet ik je even bellen. Kun je leren opnemen hihiihh

Maris: ook lange dagen met werken zo te lezen. Zal wel druk zijn. Weet niet of je het al had gezegd of je met pasen moet werken. Hier zijn wel wat dingen open mbt tuin centra's 2e paasdag.

En dan natuurlijk je echo! 2012 wondertje.

Veel last van je ongi!!

Goofy zit je lekker met de beentjes omhoog. Ik kan me voorstellen dat je met dit weer er wat extra last van hebt,maar voor een goed doel. Nog even bikkelen,maar volgens mij doe je het super. Of is je mannetje af&toe de pineut;-)

Hier wel namelijk. Ben me toch chafa af&toe en dat zegt hij tegen mij. En dan zeg ik ja maaarrr jij ook. hahahhah

Gezellig gehad met moeders. Wel fijn dat ze zag dat je moe was.

Jeetje wat lijkt me dat lastig zeg, ook nog zonnebrand zonder die lanoline. Moet je naar speciale winkels?of is het op recept. Je kan toch niet altijd de zon vermijden.

Lianne; heel dubbel gevoel zeg...dikke knuffel.

Wij zijn zo sterk heb het al vaker gezegd. Tuurlijk ben je blij en laat je dat zien aan je broer en schoonzus,maar van binnen huil je heel hard en komt thuis er vaak weer uit.

Zoek troost bij elkaar. En hopelijk voor jullie ook gauw wat beter nieuws!

Morgen verjaardag van dochter van vriendin van mij wordt 4. Is gek van mij. Komt Marlijn komt Marlijn......tjaa. Ik ga nu s ochtends is het niet zo druk. Heb aangegeven dat ik het moeilijk vind. Bijna iedereen komt met kinderen en ik zit daar "alleen" Mijn lief moet werken. Maargoed ik ga wel even.

Gelukkig snapt ze(vriendin)mij wel!!

Sandra die taarten ik smelt.................wanneer en waar te eten;-) te lekkerrr. Ik zou niet kunnen kiezen.

Meezie: ben je zo druk, of had jeje officieel afgemeld dat ik dat niet mee heb gekregen;-) Of druk in restaurant!!

Kook je ook zelf, of bediening. Of doe je alles!!

En andere meiden,met jullie alles goed. Beetje van het weer genieten.....

Zoo ik ben klaar met mijn verhaal. Ga douchen en mn bedje zo in!

Meiden adios en tot gauw.

Lfs,Lfs,Lfs

Geplaatst

Heel vaak op enter drukken wordt het vanzelf een lang bericht...

Grapje:clap2:

Of niet leuk:happy8::happy8:

hihihi lang genoeg?

:happy11:

klaaar:happy7:

Dagdag

Geplaatst

Even een heel kort berichtje!!Het kortste berichtje van mij Ever!! ;)!!

MARLIJNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat ben je toch een lekker wijf he hwhahaahahahahaha.

Die was wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang ;)Doe je goed zeg!!Zolang was die van Goof en mij nooit :P

Geplaatst

Haha Marlijnne in een lollige bui moet er wel om lachen.

Dit tuincentrum is inderdaad wel geopend maar ik heb het geluk dat ik op zon en feestdagen niet hoef te werken.

Kan ook niet want ik heb de echo haha.

Nee ik heb eigenlijk nooit last van de ongi ben het zaterdag geworden en maandag ochtend was het alweer weg ben meestal maar anderhalve dag met 1 of 2 krampjes en dat is het. Dus je hoort mij er echt niet over klagen hoor haha.

Ik sta soms toch ook echt van mensen te kijken nu heb ik sinds vorige week 2 Polen wie mij helpen met de drukke dagen en nu vertelde die ene Pool vandaag dat ze 37 jaar is en al 2 jaar oma is haar dochter was 15 toen ze een kind kreeg. Het is toch soms ook niet normaal zo oneerlijk als het verdeeld is maar ja het is niet anders.

Welterusten dames ik kruip er maar eens in want morgen nog 1 drukke dag voor de boeg.

Geplaatst

HIHI Marlijnne, lekker lang bericht heb jij getypt!!!! Fijn om ook even je gekke kant te zien!!!:happydance:

Ik ben er nog hoor en lees af en toe evn bij anders moet ik zoveel terug lezen, maar was druk en had even niks te vertellen.

Nu even een momentje rust maar daarna weer werkne, werken, werken. HIHI Ik kijk nu al uit naar de winter, :eskimo02:dan kan ik het weer rustig aan doen. Mooie tijd dus om zwanger te zijn. Alsof we dat kunnen plannen, maar ja dromen mag altijd.

Bianca wat rot dat ze er maar 1 terug plaatsen en over de cryo's hoef je niet na te denken hoor!! Jij wordt nu gewoon zwanger, geen ijsblokjes voor jou. Pas over een paar jaar als je verse terugplaatsing wat groter is.:toppie: (lekker positief ben ik he!!)

Mijn baby, je mag nu toch bijna testen, je was iets voor Marlijnne, hoe gaat het met je??

Mari, rot he die verhalen over jonge moeders of niet geplande zwangerschappen. ik kan daar ook verschrikkelijk boos over worden.

Ik hoor soms ook verhalen op me werk van moeders, over niet geplande zwangerschappen of opmerkingen/manier van omgaan met kinderen of ouders die een kind hebben "genomen". AHHHHH heel frustrerend en verdrietig, ik zou soms zo'n kindje wel eens mee willen nemen en thuis helemaal vertroetelen, maar ja dat kan niet he.

Hier dus verder alles wel lekker. Super druk met werken, maar daar geniet ik ook wel weer van, ik vind vooral terras lopen erg leuk, is wat ongedwongener als in het restaurant. Morgen weer van 11 uur tot sluit werken, maar als ik even niks te doen heb kom ik weer even online. Ideaal wonen naast de zaak!!!

ik ga morgen tussendoor achter in de zaak even mijn strijk wegwerken, hihi, heb ik dus nog steeds niet gedaan:oops:

meiden slaap lekker!!! ik duik er zo in:36_2_63:

Geplaatst

Haha Meezie succes met je strijk.

Ik heb ook een hele tijd in een restaurant gewerkt en ik vond het terras ook erg leuk. Zal nu inderdaad wel heel druk zijn volgens mij zijn heel veel mensen vrij vandaag.

Hier net zo de Duitsers zijn allemaal vrij en aangezien we precies aan de grens liggen hangen ze er met de benen uit vandaag het is maar waar je zin in hebt

Allemaal een fijne dag ik zal zo maar eens gaan moet de auto ergens anders neer zetten en moet dus nu iets verder lopen.

Geplaatst

Lekker weertje om te strijken. pfff wat warm...

Ik klaag niet hoor;-)

Maar merk door die pillen dat mijn temp wat eerder stijgt en wat zweterig ben.....blehhhhhhhhhhhhhhh

Maris de duitsers zijn in aantocht,alleen nu naar het strand hahhaha... fileeeee

Lekker dat je niet zo last hebt van je ongi!!

KOm straks nog even terug. Krijg onverwacht bezoek zo te zien!!

Liefsss

Hier wel aardige dan, bijna zondag! en ow ow wat vind ik het eng.

Meezie mijn baby was volgens mij als ik het goed heb al snel ongi geworden.... ging door voor de volgende cryo.

Volgens mij anders zit ik er helemaal naast. Ga zo wel f terug lezen.

Bianca bijna lekker vrij!!

Goofy: Hoe is het, nog leuke plannen voor pasen!

Geplaatst

Allerliefste lievelingen :love7:!

Wat een lolbroeken hier, hahahahhaha. Te geweldig gewoon:36_11_6:

Mijn kortste bericht staat ongeveer 3 berichten terug! (zo kort dat je hem niet ziet!):2smiley.php:

Ik houd het nu dus wel ff kort, ben zo moe..........:sleepy::sleepy::sleepy::sleepy:

Ik wens jullie echt allemaal een supergeweldig Paasweekend, waaronder positieve testen en echo's!

Ik heb morgenavond een collega met dochter van 4 over de vloer.

Zondag een rustig tuin dagje met een een bezoek of tig op het forum denk ik.

Maandag een bezoek aan de schoonfamilie. Er komt een tante van mijn lief. Zo leuk.

Meiden, ik ga met de beentjes omhoog voordat ze uit elkaar klappen......

Ik denk aan jullie, stuk voor stuk!:goodluck1:

Knuffel en kus voor allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!

:positive energie:

Geplaatst

Was gelukkig zo slim om het VU te bellen...zitten ze dicht ivm goede vrijdag! Dus volgende week inschrijven. Met de file's richting kust waarschijnlijk ook slim anders hadden we de terugweg lekker achteraan kunnen sluiten! Nu konden we fietsen naar een verjaardag van een vriendin en daar lekker in de tuin zitten. Veeeeel leuker dan in de file staan!

@goofy...fijn weekend gewenst..en wat is er toch met jouw beentjes??? Oh ja...ik las het net bij het teruglezen..

@mari..ja horeca errrrug leuk! Heb op de studentenvereniging veel bardiensten gedraaid..dat mis ik soms best! enne een OMA van 37??!?!Dan zou ik nu oma zijn!! An begrijpen dat je niet blij bent met maar 1 terugplaatsing. Ik moest ook slikken..heel stiekum zouden wij het niet erg vinden als er een 2-ling kwam....HEb me erbij neergelegd dat dit door de experts als het beste beoordeeld is ivm risico's, kosten, statistische slagingskans incl de statistiekn van het ziekenhuis..Bijzonder die alternatief genezer. Ik heb ook ervaring met dat circuit en positieve ervaringen (niet mbt zwangerschapsbehandelingen trouwens)

@marlijne..ik lag helemaal in een deuk!! STerkte op de verjaardag! Slim aangepakt vna je !

@lianne..geniet lekker van je bloemetjes!!! En een dikke knuffel voor het dubbele gevoel!

@bianca..ik kan je angst wel begrijpen hoor! Na dat horrorverhaal wat ik vorige week voor mijn kiezen kreeg..

@sandra..succes met de voorbereiidngen!!

voor de rest meiden..zet 'm op , een knuffel voor wie hem nodig heeft en geniet van het mooie weer!!!

Geplaatst

Hee Lady's

Hoe is het hier met iedereen??

Wat een rust!

Ik heb de laatste dagen ook wel gelezen maar niks geschreven erg he!?

Moet van half 11 tot 8 werken bleh als ik er ben gaat het wel maar als ik dan naar buiten kijk denk ik ik wil alleen maar op mijn ligbedje in het zonnetje liggen!

Vannacht en vanmorgen erge buikpijn.hopelijk krijg ik niet weer een bloeding aangezien ik aan de lucrin zit.Met lucrin kun je toch geen cystes krijgen of weet niemand van jullie dit??

@Marlijnne,Nog 1 dagje!Zo spannend!Had je net nog even een berichtje gestuurd!!

Je bent gewoon zwanger!!anders had je allang ongi moeten worden ;)

Goed van je zeg dat je niet eerder test hoe houd je het vol!

Heb jeje taartjes al besteld voor woensdag???Ga je iets speciaals bestellen of gewoon gebakjes?

@Goofy,Weer lekker druk dagje gehad dus!Nu heerlijk genieten van je lange weekend!Wanneer heb jij mei vakantie??Heerlijk dat moeders redelijk optijd weg was gegaan!Had je nog even wat tijd voor jezelf!Was het gezellig??

Hoe gaat het met je opvliegers enzo?Hou je nog steeds zoveel vocht vast?Waardeloos is dat!

@Maris,Jou laatste dagje zit er ook op!

was het erg druk gister??En het zal wel bloedje heet zijn!

Jij hebt maandag een echo he?!

@Tusele,Nu weet je nog niks dus!!Mag je nu wel sowieso 10 mei starten met de deca?korte protocol toch??sta je al op ons lijstje ;)!

Wat voor horror verhaal kreeg jij vorige wk voor je kiezen?Sorry weet het even iet meer en even geen tijd om terug te lezen aangezien ik zo naar me werk moet!

@Meezie je bent er nog!!Jij mag ook weer een heerlijk lang dagje werken!Maar je vind het gelukkig leuk!!Strijken is met dit weer iets minder leuk!

Lekker positief blijven!In Februari ga jij lekker bevallen ;) Komt mooi uit met de zaak dan!!

haha lief dat je ook zo positief ben voor mij!!Dan moet het wel lukken ;)!

Alhoewel in minder vertrouwen heb ik een verse emmie als in een cryo!!Maar we zullen het zien begin juni!

Joehoee voor mij is het aftellen ook begonnen!!

Over 14 dagen zit bij mij de eerste spuit er ook alweer in!!

Heb 12 mei al de eerste fm!!Spannend weer brrrrr.Hopelijk lukt het nu in 1x zonder overstimulatie of wat dan ook!!

Meiden ik kom vanavond weer even bij lezen althans als er iets geschreven word dan ;)

Liefs x

Geplaatst

Hey Meiden,

Fijne zonnige dag toegewenst!!

Wij gaan even naar het water en vanavond hebben we verjaardag(nog even opladen)maar dan is het wel zo morgen.

Bianca werkze!!

Lfs

Geplaatst

Marlijnne succes met opladen ik duim heel erg hard voor jullie hoe voel je je verder?

Bianca ja het was bere druk haha maar goed ik ben blij dat die dag voorbij is nu lekker weekend.

Ja maandag de echo ik ben benieuwd.

Bij jou schiet het nu ook op en je zult zien dat je zo de tp al hebt.

Werk ze nog vandaag.

Ik ga zo lekker in de zon liggen met een goed boek en doe lekker niks meer.

Vanavond nog een verjaardag en dan morgen eieren eten haha.

Fijn weekend allemaal

Geplaatst

He Meiden,

Wat is het hier rustigggggggggggggggggggggggggggggggggg!!

Jeemie nee!!

Schrok er gewoon van!!Waar hangt iedereen uit zeg!!Is ook niet gezellig ;)

En vooral jij Goofy!!Waar hang jij uit!Je had vandaag toch juist een rustig dagje ;)

@Marlijnne hoe was je dagje vandaag??Nog een paar uurtjes!!

Ben zo aan het duimen hoop zo ontzettend dat het raak is!

Hoelaat ga je morgen testen?Want dan zet ik me wekker ben zoooo benieuwd hihi.

@Maris,geniet jij lekker van je weekendje!!Even lekker tot rust komen beentjes omhoog en lekker chillen ;)!!

Voor jou schiet het ook op he is bijna echo time!!

Ja bij mij schiet het nu ook op:D! Vind het weer zo spannend!!

Hier alles goed.

Was bere druk vandaag op het werk.Ben helemaal gebroken!!

Nu pas dinsdag om half 4 werken heerlijk!!

Meiden fijne avond!

Knuff

Geplaatst

Ha Bianca,

De vorige x was ik heel vroeg wakker en denk nu ook...

Voor 9uur zeeeeeekerrrr wel...

Pfffff zo spannend!

Mooie weer houd iedereen van straat uhmmmmm ik bedoel het forum;-)

Weltrusten!!

Geplaatst

Slecht geslapen met een slecht voorgevoel!

Niet zwanger....

het gekke is dat je er al in leeft dat je (misschien) zwanger bent.

Mijn hart is gebroken in heeeeeeeeel veel stukjes.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden