Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heej meiden

Wat is er veel gepraat zeg, ik duim voor de meiden die aan het wachten zijn!

Las iets over een horror punctie nou die heb ik de eerste keer ook gehad maar de 2e en 3e keer

viel het allemaal nogal mee had toen een andere arts en morfine dat was erg fijn.

De arts die het de eerste keer gedaan heeft mag bij mij NOOIT meer een punctie doen want dat was echt een HEL

maar zoals het nu gaat valt het echt heel erg mee hoor.

Gisteren zijn we weer geweest en ik heb een lucrin gekregen en moet de 29e weer terug kijken

of alles rustig is en dan beginnen met gonal en hopen dat er een mooi aantal goede follikels groeien

erg spannend dus weer en maar weer afwachten.

:positive energie:

Voor iedereen

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tusele, wat balen dat je zo van slag bent. Ik las net ook het horrorverhaal van de punctie wat je had gehoord. Probeer hier niet naar te luisteren, ten eerste is iedere punctie anders, de pijn grens is bij iedereen anders, en iedereen ervaart het op een andere manier. En jou gaat het ook zeker wel lukken. En een punctie van 2 en een half uur!???? Nooit van gehoord. Volgens mij bedoelde die persoon uit en thuis.

Ik had zelf ook geen fijne punctie om het maar even zachtjes uit te drukken, ik ga begin mei weer voor de 2e poging en zie nu al op tegen de punctie. Dit het ik gelukkig kunnen bespreken in het zkh. Ik had zelfs de keuze om het onder narcose te doen. Gek genoeg zie ik hier liever van af. Ze gaan nu meer pijnstilling geven. En als ik weer eens pech heb, dan is het zo, en erg balen. Maar ik heb er vertrouwen in.

Dus, kom op Tusele, we slepen je er wel doorheen.

Dank je marlijne.

Ik merk vandaag dat ik echt van slag ben, me zorgen maak bang ben, twijfel of ik dit wel wil en verdrietig ben dat dit nodig is..en dat allemaal zonder resultaatgarantie..Had vanochtend over iets relatiefs onbenullig een woordenwisseling met hubbie..gelukkig begreep hij achteraf dat het hier ook mee te maken heeft..(*de lieverd*)

Heel normaal in deze fase, maar NIET fijn!

ik probeer het allemaal te relativeren. DAt lukte me met de bevalling ook ..ik heb mezelf toen voorgehouden..tjsa als het zo'n horrorverhaal wordt heb ik gewoon "vette pech" dat ik 1 van die enkele gevallen ben...

Geplaatst

Tusele in het erasmus geven ze morfine tijdens de punctie. Als je het krijgt voel je je gelijk een beetje dronken, maar ik ben de punctie redelijk goed doorgekomen. Alleen de prikken door mijn vagina wand voelde ik wel heel erg, dat was echt niet leuk. Bij mij was het net als bij marlijnne, ze konden een paar eitjes niet goed aanprikken en daardoor moesten ze er nog een keer in.

Ook ik ben maar zo'n 30 minuten bezig geweest.

Lianne GEFELICITEERD!!!!!!

Marlijnne hopenlijk heb je verder wel een fijne dag gehad vandaag en wordt je verder niet ziek .

Mari, ik ga met je mee hopen dat je ongi wordt. Ik begrijp zo goed dat je staat te springen om je aan te melden. Ik zou ook niks liever willen op het moment.

Ink ging dat nou om een operatie om de spatader te verwijderen?? Wij hebben besloten om hem niet te verwijderen. Beide zagen we het niet zitten, ik om het wachten en mijn vriend natuurlijk ivm de operatie aan zijn edele delen. Bij ons was dat gelukkig geen probleem, hij had zowiezo teveel hormonen waardoor de kans op verbetering heel klein zou zijn. (misschien heb ik het wel al eens verteld, maar weet het niet zeker meer)

Ik ga vanavond even genieten van een rustige avond, het is even niet druk in het restaurant ivm feest in het dorp, dus voor mij een avond met de beentje omhoog en lekker buis hangen. Vandaag weer lekker druk bezig geweest met de bhv herhaling. Gelukkig hebben we veel praktijk gedaan en niet zo veel droge stof gehad, dan gaat de dag lekker snel voorbij.

Tussen de middag op het pleintje in de zon zitten picknikken, dat was echt even lekker.

Nu wel verschrikkelijk moe, zit nog te twijvelen of ik ga strijken, maar ik denk dat ik die hoop voor morgen laat liggen, pfff heb echt even geen fut.

meiden fijne avond, ik kom vast nog wel evn gluren!!! 

Geplaatst

:happydance::woohoo:Haha hoe blij kun je zijn maar mijn duivels zijn er dus ik kan maandag bellen.

Mijn vriend is net weg dus die weet het nog niet eens maar dat lijkt me voor het eerst dat mijn menstruatie een leuke verrassing is haha.

Meezie ja lekker was het vandaag he ik heb ook heerlijk buiten in de tuin gewerkt en de ramen gelapt.

Marlijnne nee moet morgen, maandag en dinsdag klootschieten maar met dit weer is dat geen straf haha

Hoe voel jij je? Al iets beter?

Bianca ik zag op je hyves dat je een leuke dag hebt gehad met Jose nu op naar 11 juni.

Lianne gefeliciteerd ik word idt jaar ook 28 maar dat duurt nog tot de kerst haha.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Jippie!!!!!! mari super fijn.

Ow en nog maar 28 ik zou willen dat ik altijd in de 20 jaren kon blijven hangen, maar helaas moet ik daar in augustus afscheid van nemen:helluup::helluup:

Geplaatst

Meezie:lekker met de beentjes omhoog. En laat die bult strijk werk maar;-) die is morgen nog groter.

Strijken vind ik zo vreselijk.

Ik moet ook nog 27 worden!! Meezie jij bent ook nog heeel jong hoor.

Mari: yoehoeeee super de super. Idd hoe blij kan je zijn. Straks nog aan vriendlief vertellen!!

En idd het wordt prachtig weer. Zag wat van van de week 20 graden.

Dat wordt even lekker shoppen.

Bianca leuke dag gehad?

Tja ik wil niet zeuren,maar voel me echt zo raar. Heb tnt nergens last van gehad op moeheid na.

Nu is echt mijn buik aan het rommelen. Beetje weeïge "pijn" beetje ongi idee,maar ook weer niet. Als ik het moet worden is pas na de testdatum. Maar dat doen we niet. Ik ben gewoon zwanger. Hoe gek kan je worden. Ben er vanavond wel veel mee bezig. Verder wel wat beter. Goed uitrusten en lekker niks doen.

Jullie zijn schatten!!

Ga zo even lekker douchen.

Lfs

Geplaatst

Meezie maar dat is toch ook niet oud zoveel schelen we niet hoor.

Marlijnne ik duim me rot hier voor je hoor ik hoop dat het hele goede tekenen zijn en we gaan ervoor dta je nu gewoon zwanger bent en wij volgen je binnenkort.

Haha mijn vriend was net een klein kind haha hij was voor het eerst blij mee dat ik ongi ben haha wat zijn wij al snel tevreden he hihi

Geplaatst

Kindes van me, ik voel me nu wel oud nu ik al jullie leeftijden weet. (ben 35 jaar!) :whistling_girl:

@ Lianne, gefeliciteerd:occasion15:, ben nog net op tijd!:occasion16:

@ Maris, Joooohhheee, ben ook blij voor jou!!!!:fool:

@ Marlijnne, meid, wat naar dat je zo moe bent en je rot voelt. Er is gewoon een heftig zwangerschapsproces in je buik bezig! Ik duim voor je dat je niet ziek wordt en dat je over een paar dagen een vette positieve test in handen hebt! :icon_thumleft:

@ Ink, Meid fijn dat je toch mee wilt blijven praten (lees: schrijven) en lezen hier. We kunnen niet zonder je hoor! Heel veel succes donderdag met je telefoontje en met die keuze die jullie moeten maken!:goodluck1:

@ Meezie, ik hoop dat je lekker hebt gerelaxt. ff geen drukte om je heen, heerlijk!

@ Tusele, laat je niet gek maken door die horrorverhalen. Het voelt voor iedereen anders aan en het is geen pretje maar wat ik ook al bij iemand anders in haar verhaal las, als het niet draagbaar is dan doen ze het niet. Bij mij zijn ze ong 30 minuten bezig geweest en ik ben ook zo'n 28 keer aangeprikt. Ik kreeg morfine tijdens de punctie en de avond voor de punctie 2 oxazepammen en de ochtend van de puntie 1. (deze heb ik niet genomen). tijden de punctie werd er morfine ingespoten en daar wordt je wat suf en loom van. De scherpe kantjes verdwijnen dan. De vaginawand werd bij mij niet verdoofd. Je voelt een prik maar deze is goed te dragen. Dus meid, maak je niet druk, luister niet naar die verhalen. (luister maar naar deze oude muts!)

@ Bianca, en heb je de kaartjes???

Ik las ook op hyves dat je het leuk hebt gehad met José! Ben ook zo benieuwd naar jullie allemaal!!! Kan bijna niet meer wachten.....:wav:

Vandaag een heerlijke high-tea gehad!!!

Heb ook frambozenbladthee gekocht. Schijnt goed te zijn voor vrouwen die zwanger willen worden/zijn. Verder heerlijk met mijn neefje geknuffeld en vanavond bankgehangen. Nu even mijn allerliefste lievelingen schrijven en dan mijn mandje in.

Morgen als het weer het toelaat lekker in de tuin hangen.:av-31:

Verder gaat het wel goed. Ik houd weer wat meer vocht vast. Heb nu oma voeten.....(weer die leeftijd he):lachu:

Nog een paar nachtjes slapen en dan mag de Puregon erbij. Ben benieuwd of de bijwerkingen dan wat minder worden, hoop het! (maar ik klaag niet hoor!)

Nou meiden, tot morgen, een goede nacht gewenst en heel veel liefs!

-xxxxxxxxxxxxxxxxxx-

Geplaatst

Hi hi Goofy, 35 !!!! je hoeft je niet oud te voelen hoor! Ik ben bijna 39!!! Ik zei gister nog tegen iemand, over 13 maanden ben ik 40! Dat is schrikken ;-s

Geplaatst

Pfff, gelukkig, ben ik niet de enige die boven de 30 is!!!

We zijn zo oud al dat we ons voelen toch? Soms 80 (nu dus) en soms 20.

:36_11_6:

Fijne zondag allemaal!

:positive energie:

Geplaatst

Meiden, bedankt voor de felicitaties!!! Helemaal tevreden met mijn mooie leeftijd en flink verwend!!!

Marlijne, spannend hoor!! Als je het mij vraagt ben je heerlijk zwanger en heb je volgende week een positieve test in handen!! We blijven duimen...

Maris, jaaa, fijn dat je ongi bent!! Super dat jullie daar ook heerlijk blij mee zijn, (voor zover dat kan met de duivels). Succes

Bianca, hoe was het gister met Jose? Hoop dat jullie een leuke dag samen hebben gehad.

Ga nu lekker genieten van het heerlijke weer, daar ben ik wel aan toe. En vanavond,, dan gaat de eerst spuit er weer in!!! Jippie..

Fijne dag allemaal.

Liefs Lianne

Geplaatst

Ach ja net wat je zegt Goofy je bent zo oud als je je voelt en volgens mij voelen jullie je inderdaad 20 en dat is heel goed haha.

Ik had vroeger een vriendin op school waar ik nu bijna geen contact meer mee heb maar heb nu veel meer contact met haar moeder die zit bij mij in het team dus bij mij zegt leeftijd vaak niet zoveel.

Lianne succes vanavond

Fijne zondag allemaal ik hoop dat de zon er nog even door komt hier.

Geplaatst

@ Lianne, succes vanavond met je 1ste spuit!!!!!

En idd meiden soms is het zelf wel 8 jaar. Kijk maar hoe kinderachtig mij berichten soms zijn, hahahahahahhahaha:happy:

Ga weer ff de tuin in, hoop dat de zon bij jou er nu ook is Maris!

Geplaatst

Heerlijk de strijk laten liggen en de hele avond rtl 4 zitten kijken. Lekker zitten lachen bij ik hou van holland en wat vind Nederland. Dat doet een mens goed!!!

En inderdaad de strijkstapel is alleen maar groter geworden, want de was heb ik wel gewoon doorgedraaid. WHAAAA

Goofie je bent inderdaad zo oud als je je voelt en ik voel me soms ook net een klein kind!!! Hihi helemaal geweldig en zeker samen met mijn oudste zus, die is zo gek als een deur en haalt het beste in me naar boven:36_11_6:

Geplaatst

Dames bedankt voor de bemoedigende woorden mbt de punctie. Ik had het echt even gehad!

Drukke, maar leuke dagen achter de rug..WAt een heerlijk weer was het vandaag!!

Zaterdag was hubbie aan het sleutelen aan onze auto. Voor 35 euro en wat uren van hem weer aan de praat! De koppeling deed het niet. Het is onze 2e auto..(luxe ja ik weet het ;-) ). En omdat ik 'm op het moment niet nodig heb voor werk waren we er niet zo afhankelijk van. We zaten er al over te denken om te verkopen. De prijzen zijn flink omlaag gegaan voor2e hands ivm de crisis en een auto die niet rijdt brengt al helemaal niets op :mad:

Ik ben nog wat aan het puzzelen geweest aan mogelijke keuzes qua studie/loopbaan hoe e.e.a. financieel en organisatorisch uit zou pakken. Zit te dubben of ik op een baan als clientbegeleider voor 20h in Hoorn zal solliciteren.... Zaterdagmiddag heb ik gefröbeld voor schoonouders. Ik heb 3 versies gemaakt voor het canvas, ben benieuwd welke ze kiezen en welke op&aanmerkingen ze nog hebben. Ik vind het zelf erg mooi geworden.

Zaterdag einde middag kwam er een vriendje van Tim logeren. Gezellig...maar DRUK!!!! Die 2 werden helemaal hyper van elkaar. Wij zijn duidelijk nog niet gewend aan hoe met 2 kids om te gaan bij het avondspitsuur ;-) Vanochtend waren ze om 6h al paraat(Tim trouwens bijna altijd). Ze hebben zich met wat hulp (een hut maken) nog een uurtje kunennv ermaken. Konden wij nog even doezelen

Vanochtend heb ik heerlijk hardgelopen al vroeg! Kon hubbie die 2 stuiterballen onder de duim houden. Ik heb 8 km door het duin gelopen in het vroege ochtendzonnetje met nog wat vleugjes ochtendmist hier en daar. Ik kwam wat groepen mountainbikers tegen verder heerlijk rustig nog. Genieten!

Vanmiddag hebben we gefietst met een stop waarbij Tim met andere kindjes een takkenhut aan het bouwen was.

En vanavond heerlijk buiten gegeten. Pakketje met garnalen en zalm met viskruiden, broccoli en gepofte aardappels. Toe light luchtig yoghurt/bananen toetje..mjam!

@Goofy&guusje..zo wat een ontboezemingen over jullie leeftijd ;-) Ik ben 37 wordt in juni 38

@marlijne..ik duim mee voor een positieve test!!!

@liane..van mij ook succes..ik hoop voor je dat je weinig bijwerkingen krijgt!

@marii-83...en al ongi?!?! Ik zag op het lijstje dat dat rond deze datum zou zijn..

=============

Ik zag dat start medicatie nog niet op het lijstje stond voor mij..ff aangevuld

April:

Tusele: 1 April intake

mijnbaby: TP cryo - 3 april

Raba: aanmelden vol nu wachten em dan in mei hopelijk verder.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: gestart met pil, 29 april decapeptyl (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Mari-83: verwachte menstruatie ongeveer 17 april dan bellen voor echo op dag 12.

Marlijnne: cryo tp, mits ze vrijdag goed ontdooien dan 9-4-2011 terugplaatsing!

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo.

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

Melis25: echo linker eierstok

Lianne: 17 april start decapeptyl, 3e icsi

Wannabemom: 15 april:wrs. start decapeptyl 3e icsi.

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Dees: testen op 25 april, terugplaatsing gehad van 2 eskimo's op 11 april.. duimen maar!!

Mei:

Guusje: ongi begin mei, starten met poging 2 IVF

Tusele:"10 mei ongi verwacht daarna starten met hormonen

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 6 mei start met de Decapeptyl, 8 mei met de Puregon

Raba: hopelijk aanmelden. verwacht ongi tussen de 30ste van mei en 7 juni

Bianca: 10 mei start met de Decapeptyl, 12 mei met de Puregon

Geplaatst

April:

Tusele: 1 April intake

mijnbaby: TP cryo - 3 april

Raba: aanmelden vol nu wachten em dan in mei hopelijk verder.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: gestart met pil, 29 april decapeptyl (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Mari-83:16 april ongi geworden 18 april bellen voor echo.

Marlijnne: cryo tp, mits ze vrijdag goed ontdooien dan 9-4-2011 terugplaatsing!

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo.

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

Melis25: echo linker eierstok

Lianne: 17 april start decapeptyl, 3e icsi

Wannabemom: 15 april:wrs. start decapeptyl 3e icsi.

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Dees: testen op 25 april, terugplaatsing gehad van 2 eskimo's op 11 april.. duimen maar!!

Mei:

Guusje: ongi begin mei, starten met poging 2 IVF

Tusele:"10 mei ongi verwacht daarna starten met hormonen

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 6 mei start met de Decapeptyl, 8 mei met de Puregon

Raba: hopelijk aanmelden. verwacht ongi tussen de 30ste van mei en 7 juni

Bianca: 10 mei start met de Decapeptyl, 12 mei met de Puregon

Ja Tusele ik ben gister ongi geworden dus ik ga morgen bellen met Enschede en DD dus ik ben benieuwd ik verwacht dat ik dinsdag of woensdag na pasen de echo heb en dat tussen 30 april en 4 mei de tp zal zijn. Nu vind ik alleen het spannendste of dat ze goed ontdooien.

Maar we zijn weer positief en dat scheelt.

Geplaatst

Zucht, al meer dan een week wacht de pregnyl al in de koelkast. Ik wacht nog steed tot de rode duivel komt zodat ik kan starten

Vandaag is alweer dag 42 en normaal is mijn cyclus tussen de 26 en 32 dagen. Maar per maand wijkt het nooit meer dan een dag af.

Ik snap er niets van.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

@maureen..vervelend...komt wel veel vaker voor begreep ik uit het zh dat bij een ivf of icsi poging als je zit te wachten op cd 1 dat een cyclus dan opeens langer duurt..de spanning in je lijf oid?!...sterkte met wachten!

Geplaatst

Tusele ja inderdaad spannend heb er ook echt weer zin in.

We hebben twee cryo's dus ik hoop dat ze beide goed ontdooien.

Maureen wat irritant is dat he heb ik ook gehad vorig jaar je wilt het zo graag voor 1 keer in je leven en dan komt het niet.

Ik zal duimen dat ze snel door komen en dat je verder kan.

Geplaatst

@ Maris, Succes morgen met het telefoontje!

@ Maureen, superirritant dat je lichaam je zo in de steek laat. Ik hoop echt dat je gauw ongi wordt en dat jullie verder kunnen! Ik duim voor jullie!

@ Marlijnne, balen dat jullie geen zon hebben gehad. Hier was het echt heerlijk....

Hoe gaat het met je? Al een beetje opgeknapt? Spannende tijden zo hé? Ik duim voor je hoor meid!

@ Meezie, Yes nog een dertiger!! Doe maar lekker gek hoor. Het is allemaal al zwaar genoeg in de wereld, toch?

@ Tusele, heerlijk om in die schone frisse lucht te hardlopen. Daar fris je helemaal van op. Verder een heerlijk druk weekend gehad zo te lezen. Gezellig!

Hoe is het met de rest: Liedje, Wannabemom, Bianca, Raba, Fren, Mijnbaby, Sandra, Bikkel, babyenschede, Ink, Melis en Dees?

Meiden, ik ga lekker even douchen en mijn mandje in. Morgen weer aan de arbeid en op naar het lange paasweekend. Ik heb een druk weekje op de agenda en zal niet zo vaak op het forum kunnen komen. Ik spiek zo veel als mogelijk dus meiden, allemaal heel veel succes en ik denk verschrikkelijk veel aan jullie!!!!!!!!

Geplaatst

Goofy je meld je af.....snik snik***

Je hebt vast wel een piep klein gaatje hahhaha!!

Succes met werken etc. Pas goed op jezelf en rustig aan! Bijna de volgende spuit erbij!!!

Hier nog hetzelfde, niet ziek, maar steeds weeïge krampen. trekken weer weg. Dan voel ik me hyper etc. Dan doodmoe. Emotionele rollercoaster. Gek wordt ik.

Nog een weekje. Aahhhhhhhhhhhh

Ik ook douchen zo!

Truste meiden!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden