Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier weer een fm gehad en het bms was nu 8 en de follikels waren nog niks gegroeid volgens hun. Alleen vertrouw ik het niet zo omdat ik zelf denk dat zondag of maandag mijn eisprong moet zijn (tenzij mijn cyclus in ene anders is zul je altijd zien haha) dus ik ga toch maar met de ovulatietesten beginnen zodat ik zeker niet te laat ben straks.

Ik moet maandag weer komen voor een echo.

Fijne avond allemaal wij hebben straks bruiloft van een collega.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ink wijs een stapje terug ana de ene kant..aan de andere kant ben/was ik er wel voor dat vrouwen werkend zijn(ook nadat ze moeder zijn geworden) en als het gaat ook in wat verantwoordelijkere functies. En dat houdt in dat thuis niet altijd thuis is in je hoofd...Ben er nog niet uit of ik dat nog steeds zo zie moet ik eerlijk zeggen. Teveel met mijn werk bezig zijn betekende voor mij in ieder geval de laatse maanden voor het besluit zo gestresst zijn dat het veel invloed op mijn relatie met hubbie en met Tim...En dat wil ik niet!

@bikkel, je gaat starten!!! Succes met prikken..ben benieuwd hoe je je gaat voelen! geniet van je weekje turkije!! heerlijk! Waar ga je naartoe?!

@marlijnne!! Zo de vlijtige huisvrouw spreekt...ik vind het altijd wel lekker als alles weer spik&span is (voor zolang het duurt ;-) ) En dan denk ik maar weer..hoe zou het eruit gezien hebben als ik niet schoongemaakt had?!? NOG erger!

@mari...lastig dat de uitkomsten anders waren dan dat je verwacht/voelt...Ben benieuwed hope het maandag is

========

Hier vandaag naar A'dam geweest voor de inschrijving.

Ging niet vlekkeloos...de navigatie deed het niet..dus ouderwets op de kaart gelezen. Maak me wel wat zorgen of hubbie de weg kan vinden straks. Hij heeft echt geen richtingsgevoel, is slecht in herkenningspunten onthouden. Zeker als hij ook nog eens gestresst is. Ik kan me niet voorstellen dat hij op de dag van de punctie helemaal relaxt is. Hij gaat dan alleen. In 1e instantie wilde hij een vriend meevragen, maar hij heeft besloten dat hij dat niet fijn vindt. Toen ik doorvroeg wat zijn overwegingen daarin waren reageerde hij toch heftig!!! Het is nogal een binnenvetter..dus ik wilde ff checken of hij er echt goed over nagedacht had en de mogelijke emoties een beetje ingeschat had (voor zover je dat kan)...Pffftttt...Ik kreeg de volle laag. We hebben het wel uitgesproken...we waren allebei moe nog van druk weekend en drukke week. Dat in combi met vanmiddag hadden we allebei een kort lontje. Tim die de auto nog onderspuugt naar huis, waterballet op zolder bij checken filter van de wasmachine (omdast ik wat vreemde onderdelen in de was gevonden had) en tot overmaat van ramp bezeerde ik me heel vervelend aan een kastdeur van een kast die hubbie vlak achter me open gezet had zonder het te meldne. Toen ging ik ff uit mijn plaat...

Niet leuk..maar goed. Komt in de beste huwelijken voor...We hebben elkaar alweer een stevige knuffel gegeven...

oeps een heel verhaal geworden >...

Geplaatst

Maris, nog niets gegroeid dus. Hoe groot is ie nu dan? En je hebt toch wel meer dan 1 follikel? In ieder geval is bms wel van mooie dikte!!

Fijn dat je een betere dag hebt gehad vandaag Marlijnne. Het zal altijd moeilijk blijven en je weet dat je door moet. Goed dat je je tijd hiervoor neemt!!

Tusele, ik hoop dat de rit tijdens de punctie beter verloopt!!! haha, nu hebben jullie in ieder geval nog wat goed te maken ;) Soms is het ook wel even lekker om lekker uit te schieten, tis ook een spannende en slopende tijd die iedereen weer anders ervaart, ook al sta je nog zo dicht bij elkaar!!

Hier toch maar mijn huiselijke verplichtingen gedaan, zelf nog onze kledingkast opgeruimd. Resultaat dat ik nodig moet shoppen!!! Er zijn 4 zakken vol uit gegaan!!! :laugh:

Nu nog even lekker op de bank en zo lekker de koffer in. Bij ons is het traditie om in Koninginnenacht rond te rijden met brommers over een bepaald parcour. Dat is ook bij ons voor de deur langs, met heeeelllll veel lawaai... Maar even een paar uurtjes slaap pakken zodat we morgen ook fit zijn.

x Li

Geplaatst

Tusele - Sja, ik ben normaal ook echt van door gaan, volhouden, doorzetten etc etc. Denk dat dit de eerste keer is dat ik een stapje terug wil doen. Voelt inderdaad ook gemengd: ene kant wijs, want er staat voor m'n gevoel veel op het spel (ik wil engiszins relax proberen het traject in te gaan omdat je hoort dat stress invloed er op kan hebben - voor zover het trrouwens mogelijk is om die spanningen te verminderen hihi), maar anderzijds voelt het ook wel ene beetje zwak... Maar merk dat ik vergeetachtig ben en gestresst (spanningen in schouders, werk niet los kunnen laten bij het naar bed gaan) en daarnaast heb ik het gevoel dat ik beide woningen hier ook geen goed mee doe (lever voor m'n gevoel half werk, maar ben nogal perfectionistisch, dus misschien merken zij het niet eens ;-))... Ach, gesprek met m'n manager maandag maar s afwachten...

Ennuh, inderdaad, die ruzies komen in elk huwelijk wel eens voor. Wij hebben ze gelukkig ook niet vaak, maar merk wel dat we alle twee momenteel wat meer in ons hofd met onze eigen emoties aan het worstelen zijn wat ik wel vervelend vind... Maar fijn dat het weer goed is!

Geplaatst

zit bekaf achter de compu..

gisteravond eigenlijk te lang tv zitten kijken..toen Tim in bed lag kon ik eindelijk de opgenomen "royal wedding" bekijken! Hubbie werd 's nachts ziek, hele nacht lopen spoken. Moeten overgeven,maar niet kunnen en "aan de racekak".. Tim's actie gisteren was dus misschien niet alleen maar door wagenziekte door een boekje lezen op een bochtige route..

Verder druk programma achter de rug. Vanochtend om 8:15h de deur uitgegaan om nog over de rommelmarkt te kunnen voordat het concert met de harmonie begon. Na het concert nog tot 15:00h op de markt/op het voetbalveld met speelkussens doorgebracht...

Ik heb het gehad..ben moe en gaar...en de strijk ligt er nog, de weekboodschappen zijn nog niet gehaald, de vaatwasser staat nog vol met de schone vaat van gisteren, de ontbijtboel staat nog op het aanrecht...De logeertas voor Tim moet nog gepakt worden. En morgen weer lekker 1,5h heen&terug rijden om Tim bij mijnouders te brengen voor een logeerpartij...een relaxed weekendje dus ;-)

Ach... ff relaxen met forummen en zo maar verder aan de slag. Het loopt niet weg toch?!?!

We komen vandaag en morgenwel door met de voorraad...maandag en dinsdag is Tim uit logeren dus heb ik de tijd aan mezelf. Geen haal&brengtijden keurslijf. Maar toch ook vreemd..volgens mij is dit nog nooit gebeurt. Ik 3 dagen thuis terwijl Tim er niet is. ;-)

Geplaatst

Lieve meiden,

Sorry dat ik niet persoonlijk op jullie reageer.

Zit er even helemaal doorheen.

Het nieuws is dat we zijn gestopt vandaag met de behandeling.

Mijn vriend heeft koorts, 38.6.

Ze hebben zijn zaad voor de zekerheid nog getest vandaag en er zaten maar 4 zaadcellen in.

3 bewegingsloze en 1 afwijkende.

Ook waren er bij mij niet zo heel veel eitjes gerijpt.

Vorige keer had ik er 15 die bevrucht konden worden.

Nu waren er maar 6 te zien die mee zouden kunnen gaan doen voor de punctie.

De kans was dus aanwezig dat daar niet veel van over zou blijven.

Op de echo was het nml allemaal moeilijk te zien en ze waren al wat aan de grote kant.

A.s Maandag moeten we het ziekenhuis bellen van hoe nu verder.

Ze wilde de punctie wel doen en dan de rietjes gebruiken, maar gezien de bovenstaande gegevens.......

Het gevoel van ons is niet goed hierbij.

Nu hadden we de kans van vers zaad, dan 2 rietjes en dan evt een spoed tese.

Nu hebben we alleen de rietjes. Vers zaad viel weg en een tese mag/kan niet na koorts.

Al met al een triest verhaal.............

Weer!!!!!!! 70 a 75 dagen wachten voordat de koorts uit het lijf is en dan de vakantie periode. Ergens eind augustus zal het voor ons dan weer zo'n beetje worden als we weer door mogen.

Meiden, ik heb heel veel aan jullie (gehad) en bedankt voor de belangstelling naar mij/ons!

Heel veel succes met wat er allemaal bij jullie gaat en staat te gebeuren.

Ik hoop dat ik wel bij jullie op het topic mag blijven..............

.Zal alleen wat minder aanwezig zijn vrees ik......

...............Tjeetje, wat ben ik verdrietig................

Meiden, geniet van het weekend en het heerlijke zonneke, dat proberen wij ook.

Op naar de volgende poging..............

Liefs van mij!

Geplaatst

Goofy, lees nu je bericht.... wat een domper, teleurstelling, maar ook verdriet.

Je wilt het liefst doorgaan, maar je wilt een kans ook optimaal benutten, dat maakt het zo moeilijk!

Ik denk dat jullie de juiste beslissing hebben genomen, het is erg hard... maar het is anders wel een kans en poging.

Wens jou en je man veel sterkte... en hoop dat het in augustus allemaal beter mag gaan verlopen, met van beide kanten een mooi resultaat.

Pas goed op jullie zelf.

Geplaatst

lieve lieve goofy,

heel logisch dat je even niet reactie geeft op ons.

Wat een vreselijke domper/teleurstelling en wat een verdriet. Je leeft er helemaal in voort dat het bijna weer zover is.

Meid ik heb zo met je te doen.

Wist je dat je vriend "koortsig" was.

Ik heb niet zoveel verstand van tese etc

En ik zit alleen maar te denken of er echt geen optie is.

Dat je dan wat minder eitjes hebt is dan nog tot daar aan toe, als er maar bevrucht wordt.

oo lieverd.....ik leef met je mee

En je mag altijd spuien hier!

Dikke knuffel voor jou!!

Lfs

Geplaatst

@goofy...wat een teleurstelling zeg! Kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent. Weer wachten, wachten,wachten..en al dat hormoongedoe voor noppes..

Telt het nu niet als poging voor de verzekering?!

Jullie zijn toppers dat jullie over een volgende poging gaan. Welk kindje zou niet zo'n lieve papa&mama willen die dit allemaal willen doorstaan? Dikke knuffel!

Tuurlijk mag je blijven!!

Geplaatst

Lieve Goofy wat een teleurstelling.

Je was er zo klaar voor.

Bah wat vind ik dit erg huil lekker uit want het is niet niks je verheugd je er eigenlijk toch op.

Heel erg veel sterkte ik denk aan jullie

En beterschap voor je man

Een hele dikke knuffel voor jullie

Geplaatst

Dikke tranen hier!

Wat een lieve reactie's, dank jullie wel meiden. Jullie zijn echt kanjers.

DANK!:icon_flower:

Geplaatst

Jeetje Goofy, dit is wel heel erg zuur!!! Voor de tweede keer die koorts..

Heel veel sterkte, ik begrijp dat het echt heel naar is nu weer zo lang te moeten wachten!

Liefs Gabriella

Geplaatst

Lieve Goofy, wat is dit k*t!!!!!! Met deze situatie hou je eigenlijk geen rekening.

Ik wens je de komende tijd veel sterkte.

:positive energie:

Geplaatst

Hoi Lieve Meiden,

Ik ga morgen de reservering door geven voor de forum high tea.

Zijn er nog nieuwe dames die hier gezellig in dit topic mee schrijven die ook mee willen 11 juni in bunnik?

Van dit topic zijn we met Marlijnne,Goofy,Sandra,Bianca1 &Maris. Zou leuk zijn als iedereen mee kan :D!!

Liefs Bianca

Gast Guusje
Geplaatst

Goofy, wat klote allemaal zeg. Ik leef met jullie mee.

@Tusele, als er geen punctie is geweest dan telt het niet mee als poging.

Hier is de ongi er, vanavond 1e x Synarel, morgen bellen met zkh voor een echo, en dan Gonal-F 150 als de echo goed is. Spannend weer ....

Geplaatst

Hallo dames,

Ten eerste @ Goofy: wat een tegenvaller....... en dan weer zo lang wachten ivm die koorts......... ik denk aan je, veel sterkte.

Maar goed dat dit een april/mei topic is want vandaag ben ik na 56 dagen eindelijk ongesteld ben geworden. Hoe blij kan je hierom zijn...... ;-)

Morgen ga ik starten met de deca, en overmorgen komt dan de fostimon bij. Morgen moet ik ook bellen voor een afspraak voor de eerste echo.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Goofy - nee meid, wat lees ik nou?!? Wat is dat nou voor .... nieuws!!! Pfff, hou de volgende keer manlief maar de hele poging in bed, zodat hij geen koorts kan krijgen! Vind het echt heel rot voor jullie - al dat gewacht word je niet vrolijk van! Sterkte meid!!!

En ja, blijf ook hier maar lekker schrijven hoor- ik hoor hier eigenlijk denk ik ook niet meer ivm uitstel en ben toch telkens were benieuwd hoe het met iedereen hier gaat (en hoop natuurlijk snel het eerste goede nieuws te mogen lezen...)

Geplaatst

He Lady's

Hoe is het met iedereen.

Heeft iedereen een leuke koninginnedag gehad??

@Lieve Goof,Hoe is het nu met je?Lekker van de asperges gesnoept?

Waren ze lekker??Hopelijk ben je iets minder verdrietig!

Vind het zo klote!

En je blijft hier lekker schrijven hoor je hoort erbij!

@Ink,Hoe is het met jou??17 mei ga ij weer van start toch?Of zit je met een wachtlijst?

@Maureen,Jeetje 56 dagen wachten wat word je daar gefrustreerd van he!

Eindelijk is de duivel er!Wat is Fostimon dan??Daar heb ik nog nooit van gehoord!Zijn dat gewoon de hormonen??

Succes deze ronde!

@Guusje,Jij mag zo te lezen ook weer aan de start!

Wat heerlijk lijkt me!!Hopelijk ben je wat positiever nadat de artsen tegen je zeiden dat de kans nu groter is op een zwangerschap nu je eileiders verwijderd zijn.Heb je het al een beetje kunnen verwerken??

Heb al eens eerder met jou op een bankje gezeten toch??Klopt het niet dat ik toen 3 dagen later op het bankje kwam zitten en we de sjorbanden stevig vast sjorden??:wav:Kom je nu weer achterna huppelen!

@Bikkel,Als het goed is zit je nu heerlijk lui in Turkije!!Lekker genieten!

Ook voor jou is het weer spannend toi toi toi

@Marlijnne,Hoe is het daar?Hoe was je koninginnedag??Heb je het toch nog een beetje naar je zin gehad?Wat had je gekocht voor op het grafje van je meiden.Het grafje ziet er zo mooi en kleurrijk uit!

@Maris,Had je vandaag al een positieve test in je handen?Die ovulady gebruiken ze bij mij ook in het ziekenhuis.Bij hun had ik toen een lichte streep de dag er na deed ik een clearblue digital en was ie positief.

@Gabriella,Hoe is het met jou?Gaat het spuiten nog goed jij ook leuke dagen gehad?

@Tusele,Jeetje wat heb je een rot dag achter de rug zeg.Komt idd in de beste huwelijken voor!!:P Zijn de dagen erna wat vlekkenlozer verlopen?

@Lianne,Heb je eergister lekker op de brommer gecrost hihi grappig al die tradities!

Jij mag dus weer lekker gaan shoppen!!Ben je der al mee begonnen hihi.

Weet niet wie het plaatste van die inbrenghuls maar ik had hem nooit gebruikt en gekregen.Maar bij del aatste behandeling vroeg ik hem toch en heb het geprobeerd wat is die proppenschieter toch een on ding zeg!

Doe het wel met mn vinger hihi en ga er nooit bij liggen!

Hier een heerlijk weekend achter de rug.

Ook de koninginnedag was erg gezellig.Peet zijn oom en tante hebben een eigen kroeg daar kwamen allemaal bandjes daar zijn we de hele dag geweest.Peet gaat eigenlijk nooit mee en drinkt nooit alcohol maar gister is ie toch mee geweest en was ie zo dronken als een godmajoor!! haha 20 bier is niks zei ie!!Dus hopelijk is dat niet zo slecht voor zn zaad als ie voor 1x eens flink aan de borrel is geweest ;)

Verder vandaag een heerlijk relaxed dagje gehad!!

Morgen nog lekker een dagje vrij!

Liefs Bianca

Geplaatst

@guusje. Succes met de echo

@maureen. Fijn dat het wachten op dit tussenstapje over is. Prik-ze..

@bianca..gelukkig was vrijdag ene uitschieter...voor de rest gaat het hier minder heftig aan toe. Wat een leuke koninginnedag met bandjes..heerlijk live muziek! Wat voor genre was het?

Vandaag ons mannetje bij mijn ouders afgeleverd voor 3 nachtjes logeren. Leuk om te zien hoeveel zin ze er allemaal in hadden. Zal raar zijn morgen een leeg huis, maar ik ga ervan genieten! Even de handen vrij, de tijd&het huis voor mezelf overdag. En 's avonds gaan hubbie en ik van de vrijheid genieten. Als het lekker weer is gaan we morgenavond naar het strand of een duinwandeling maken.

Geplaatst

Hoi Tusele,

Ook wel eens lekker om even samen te zijn!Je zal hem wel onwijs gaan missen maar als je ziet dat ze het allemaal leuk vinden komt het vast goed!

Het Genre was eigenlijk van alles en nog wat erg leuk.

Ik ga woensdag trouwens naar een Osteopaat.Gaat hij weer mijn rug en bekken los maken en mijn buik op een bepaalde manier masseren voor de endometriose.

Heb er alles voor over om de laatste behandeling te doen slagen.

Ben in november ook al een keer geweest en ooooooooooooooooooooow wat is die osteopaat toch een lekker ding!!

Alleen daarvoor zou ik al gaan hihi ;)

Liefs Bianca

Gast Guusje
Geplaatst

Hey Bianca,

Hier gaat het goed hoor. Ik kan het gelukkig positief zien dat mijn eileiders er nu uit zijn. En ja, we hebben inderdaad eerder samen op een bank gezeten, weet niet meer welke, maar die met de sjor banden ja :-)

Je volgt me weer ja, mag hoor! Dan ben ik niet zo alleen ;-)

Geplaatst

Ja zie je had ik het toch goed!

Hopelijk heb je nu weer zo veel cryootjes!

Jij bent niet bij MCK onder behandeling he?

Wanneer zou jij je punctie ongeveer hebben?

Hihi alleen zal je vast niet zijn maar met een bekende op het bankje zitten is net iets gezelliger :wav:

Gelukkig zie je het nu weer positief!Ik denk dat ik het ook wel positief zal zien!!

Nou op naar goed nieuws!

Geplaatst

heej

Even snel een berichtje nog, bianca; bedankt voor je uitnodiging, maar het gaat mij niet lukken, helaas.

Wat betreft de spuiten; ik heb er behoorlijk last van. Had er de vorige keren ook al wat heftig op gereageerd. Na mijn zwangerschap/miskraam gieren de hormonen toch al steeds door mn lijf, dus nu helemaal!! Morgen langer bericht, ga nu zo maar slapen..

liefs gabriella

Geplaatst

Haha Bianca hebben we dan dezelfde osteophaat want die van mij is ook een erg knappe vent haha

Marlijnne hoe gaat het nu met jou en je man?

Goofy ik heb vandaag wel veel aan je moeten denken ik wil je even een dikke knuffel geven.

Gabriella wat vervelend dat je zoveel last van het spuiten hebt ik hoop dat het nog beter word.

Tusele wat zal dat raar zijn zonder je mannetje maar ook wel even lekker tijd voor jezelf en als hij er zelf plezier aan heeft heb je er zelf ook meer rust onder denk ik.

Morgen heb ik weer een echo nu maar hopen dat het de laatste is maar heb er een hard hoofd in. Ik had gisteren nog een heel licht streepje met de ovulatietest en vandaag niks meer dus ik weet het niet meer morgen maar even vragen.

Welterusten allemaal ik ga zo maar eens slapen heb een drukke week voor de boeg met hopelijk een tp en het is ook nog eens moederdag en dat is altijd erg druk.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden