Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Esk, wat vervelend voor je kleine man. Toevallig heeft mijn dochter ook een virale infectie gehad en heeft 8 dagen aan de diarree gezeten... ik bleef verschonen. Daarbij had ze hoge koorts en dronk ook slecht.

Ik kreeg als tip dat je nadat ze iedere keer dunne had of overgaf...haar een beetje water moest geven. Uiteindelijk moest ik zelfs ors geven, misschien is dat een idee? Dan houd je in ieder geval het vochtgehalte op peil. Succes!

Geplaatst

Och Esk, wat rot voor Joris! Hoe gaat het vandaag? Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor, vooral omdat ie zo weinig drinkt.

Haha, Wish, de verliefdheid voor Mijke spat van het scherm af, lekker he, dat knuffelen, ik geniet daar ook zo van!

Geplaatst

Esk,

Hoop zo dat het vandaag beter is gegaan met Joris!

Ellen,

Het kan inderdaad ook wel eens gebeuren dat Mijke honger heeft en het op deze manier aan geeft.

Maar ik merk dan wel dat ze dit iets anders aan geeft. Dan is ze ook wat jengelig omdat ze honger heeft.

Laika,

Valt het zo op. ;)

Verliefd tot over m'n oren..... hahaha!

Mijke heeft vanaf gisteren 19.45uur tot vanmorgen 5.30uur geslapen.

En na het voeden om 6.00uur weer naar bed kunnen brengen zodat ik mezelf klaar kon maken om te gaan werken.

Zal ze dit nu vaker gaan doen?

Mijn linker borst had dit nog niet verwacht. Hahaha!

Geplaatst

Goede nacht voor Mijke zeg!

Jim is nu ook ziek helaas....hoesten en een snotneus. Hij is bij mijn ouders geweest vandaag en heeft daar, tegen zijn gewoonte in, heel veel geslapen. ls ie zo thuiskomt met papa maar weer even zijn temperatuur opnemen. Ach gos....

Geplaatst

Wat zielig voor Jim!

Hoop dat Jim dan wel goed blijft drinken, omdat Jim toch nog regelmatig niet zo goed drinkt, toch?

Hele dikke knuffel!

Ik ga Mijke uit bed halen, hoor haar wakker worden.

In bad, laten drinken, op papa wachten en dan naar bed.

Kan mama gaan volleyballen.

Geplaatst
Hoi Marianne,

Ja hoor, die hebben we ook. Die kan vanaf 2 à 3 jaar. Daar is wél een website van!

www.george-and-george.com en kan je online ook bestellen (via ons natuurlijk).

Ellen , wat een super leuke puzzels! en ook grappig, wat je allemaal op de website kunt doen. Bij mij loopt ie wat traag, maar wsch komt dat door mijn computer die gigantisch vol is, vooral met de fotos en filmpjes van onze twee spruiten :-D

Geplaatst

Wat een boel zieke kindjes ineens zeg! zielig is dat he, als je kindje zo ziek is. ze snappen er helemaal niks van dat ze zich zo rottig voeln. en jij kunt niks doen...sterkte voor alle mammas en pappas, en vooral ook beterschap voor de kleintjes.

hopelijk gaat het met Jorig snel beter. Twee jaar geleden hadden we dit met onze oudste ook: norovirus. niks drinken, alleen maar overgeven en diaree. ze was echt een zielig bleek moppie. op n gegeven moment wilde ze alleen nog maar bij mij aan de borst drinken, terwijl dat net zo'n beetje afgebouwd was. daar kwam dus ook niet veel meer van binnen. Uiteindlijk had ze daar ook de puf niet meer voor. Ors hadden we ook al geprobeerd, wilde z ook niet meer. zijn we met haar nr het ziekenhuis gegaan. daar zeiden ze: toch nog een keer ors proberen. Wij: ja, dat wil ze toch niet. heeft ze 2 uur liggen huilen (wij moesten wachten tot er iemand kwam om de ors te maken :-() en uiteindelijk in slaap gevallen. Toen kwam een verpleegkundige die de ors maakte, aan J gaf. en jawel hoor: die dondersteen de hele fles leegdrinken!

Nou ja, vanaf dat moment ging het wel beter. maar ik herinner me wel het machteloze gevoel, de ongerustheid etc.

Wij zitten hier nu met een hele familie snotneuzen. J heeft haar mouwen vol snot. ze kan heel goed zelf snuiten, maar vergeet dat tijdens het spelen, en haalt dan gewoon ff haar arm langs de neus... bij L loopt het gewoon er uit. kwijl en snot en slijm overal (lekker smakelijk haha). gelukkig zijn t mijn eigen kinderen haha, bij hun kan ik er wel tegen. Mijn eigen hoofd is ook een grote wattenbol.

groetjes,

Geplaatst

Wish, heerlijk verhaal over Mijke en dat knuffelen, om te smelten :)

Yola vervelend dat de kleine verkouden zijn

Jim ook ziek, phhhh beterschap !!!

Ik krijg zaterdag visite. Mijn zus met man en twee kinderen ( 4 en 16) voor het eerst gaan ze Emma zien ( live) zo spannend. En ik natuurlijk eindelijk mijn nichtjes zien ( ze zijn net kinderen van mij ) Ze zijn vanmiddag vertrokken met de auto. Die gekken gaan door het hele Europa langs. Net een hele mooie kamer voor hun ingericht, ze gaan ook voor het eerst ons nieuwe huis zien , kan niet wachten :)

Geplaatst

Breek even inMijn kleine meisje heeft sinds gisteren al dezelfde verschijnselen als jullie oktober wondertjes, hmmmmmm, hoe zou dat nou komen ;-) Het was een lange maar knusse nacht zo met dat koortsige lijfje dicht tegen me aan. Ze is heel stoer, lacht door haar verdrietjes heen Beterschap voor iedereen.@wish: zoooooooooo verliefd, gaaf hè!Breek uit Liefs, lot

Geplaatst

Esk,

Hoe gaat het met Joris?

Laika,

Al een stinkende ui onder zijn bedje gezet?

Hoe gaat het vandaag met Jim?

Yola,

Zul je altijd zien dat je kindje bij een vreemd persoon wel de fles leeg drinkt. Maar wel fijn dat ze toen wel wou drinken!

Inderdaad, je voelt je zo machteloos als ze ziek zijn.

Pffff, en dan is Mijke alleen nog maar verkouden geweest en wat verhoging gehad.....

En dan staat er voor dit jaar de operatie aan haar triggerduim nog in de agenda. Oef!

Violeta,

Wat leuk dat je zus, man en haar 2 kinderen op bezoek komen!

Spannend om elkaar weer te kunnen knuffelen en elkaars wondertjes kunnen zien!

Veel plezier!!

Lot,

Ach, jou lieve kleine meisje ook al ziek.

Dikke knuffel en veel liefs!

Geplaatst

Nu zowat iedereen op facebook zit, is het hier wel rustiger geworden precies he :-)

Of is iedereen op vakantie?

Vrolijk Pasen trouwens!

Ik ben gisteren toch maar met papjes begonnen, appel en banaan gemixt en een heel klein beetje moedermelk voor het vocht, en dat gaat erin zogoed als zonder kokhalzen. Het zal dus toch een combinatie van de twee methodes worden; met een stuk appel in de hand, en een lepeltje gepureerd fruit er snel in proppen bijvoorbeeld. Alleen weet ik totaal niet hoeveel hij eigenlijk binnen moet krijgen. Gewoon maar geven tot hij er genoeg van krijgt en dan zien we wel?

Yola,

Hoe is het met de verkoudheid? Wat een verhaal zeg, hopelijk maak je zoiets niet te vaak mee.

Violeta,

zo leuk, familie op bezoek! Hopelijk hebben jullie een superleuke tijd samen!

Lot,

Hopelijk je kleine meid er snel weer bovenop!

Gisteren is Dante voor het eerst bij opa alleen op bezoek geweest. Ik wilde echt eens kunnen doorwerken, en dus heeft hij de hele namiddag bij mn vader en zijn vriendin doorgebracht. Hij heeft het blijkbaar heel goed gedaan want hij mag nog eens terug komen hihi. Veel gewandeld met hem, en lang geslapen en één fles gedronken. Toen wij hem kwamen halen, was hij wel plots een stuk lawaaieriger en energieker dan ervoor, hoe zou dat komen hihi. Maar het geeft wel een goed gevoel dat hij in goede handen is.

zo, zal me maar eens aankleden intussen. Dante slaapt alweer, terwijl de hele ochtend al voorbij is, maar ik neit eens in mijn kleren ben geraakt. Heerlijk, vakantie!

Geplaatst

Ellen, wij doen ook de rapley-in-combinatie-met-papjes methode hoor. Jim krijgt echt nog niks binnen als ik hem een stuk banaan geef, of een stronkje broccoli, terwijl het voor hem wel goed is om wat meer te gaan eten omdat hij zijn melk zo slecht drinkt. Ach, zo went hij in ieder geval al goed aan de verschillende smaken. Jim krijgt al de neiging om alles zelf te willen doen, dus ook eten. Maar dat kan hij natuurlijk helemaal niet, echt lastig, want hij wil constant zelf de lepel vasthouden. Ik heb wel al een tuitbeker voor hem gekocht, dat snapt ie dus al heel goed (ook al drinkt ie er nog niet echt uit), heel grappig om te zien!

Violeta, was het gezellig met je visite?

Esk, is Joris alweer een beetje opgeknapt?

Geplaatst

Hihi Laika,

Hier ook eentje die het liever zelf wil doen, maar helemaal nog niet kan. Ik ga hem de volgende keer een lepel in zijn handen geven, en dan met mijn eigen lepel het papje geven. En als dat niet lukt, ach, laat hem maar wat knoeien en leren.

Hoeveel en vaak geef je hem hapjes?

Geplaatst

Ellen en Laika,

Leuk om jullie reacties te lezen mbt het eten geven.

Wij gaan ook bijna beginnen om Mijke hapjes te geven.

Misschien dan ook een combi van Rapley en lepel. Eens kijken hoe het zal gaan. ;)

Violeta,

Ben ook benieuwd hoe het weerzien met je familie was.

Esk,

Vroeg me ook af hoe het met Joris gaat.

Laika,

Wat een sprongen maakt Jim, leuk om te lezen dat hij al uit een tuitbeker wil drinken.

Gaan we het lijstje nog gebruiken/aanpassen?

Zal wel ver terug staan....

Geplaatst

Hoi, allemaal , ik zag jullie vragen hoe het gaat, lief!

Eigenlijk weet niet precies hoe ik het moet uitleggen : het is heel erg leuk dat mijn familie hier is maar ik vind het ook moeilijk want ik kan mijn rust niet vinden met mijn man en mijn klein meisje , en ik weet het het is maar een week en een week gaat snel voorbij maar ik vind het moeilijk dat ze zoo aanwezig zijn in mijn huis . Meestaal als je bij de familie bent de hele dag ga je om het eind naar huis voor rust, nou ik heb dat niet en dat gaat even duren, maar ik voel me schuldig om te klachen

Geplaatst

Ik snap het wel, hoor Violeta. Je bent niet helemaal "eigen" nu en dan kan je moeilijk ontspannen. En tegelijkertijd ben je erg blij dat je familie er is.

Joris is weer beter. Gelukkig hoor, want zo ziek is niets. Hij heeft ruim een week niet goed gedronken en dat in combinatie met diarree en overgeven was niet fijn. De hele dag cc's tellen en checken of hij niet uitgedroogd raakt. En nu is hij wel beter maar totaal uit zijn ritme en nu komt hij 's nachts nog voor een fles. Waarschijnlijk omdat hij moet "bijdrinken". Ik ga 'm straks maar wakker maken voor een laatste fles, want ik ben er nu al 4 dagen midden in de nacht uitgemoeten en daar wordt ik niet heel blij van. Maar ik ben dus wel blij dat hij weer beter is. Ondanks de extra flessen...

Geplaatst

Violeta,

Ook ik kan me wel voorstellen dat je jezelf in de weg loopt in je eigen huis.

Jullie normale ritme wordt nu wat verstoord en dit is niet zo fijn.

Niet dat je het niet leuk vindt om je familie te zien, dat is het zeker niet, maar gewoon het feit dat jullie vertrouwde ritme wat in de war raakt.

Esk,

Gelukkig, Joris wat aan het opknappen!

Geloof goed dat je dan goed bij gaat houden wat hij drinkt.

Helaas komt hij nu weer midden in de nacht om te drinken, maar dat heeft hij nu even nodig.

Hoe ging het vannacht nu je hem later in de avond hebt laten drinken?

Mijke is veel aan het bewegen, voeten pakken en dan op de zij rollen om vervolgens te gaan lachen.

Haar rug hol maken en billen omhoog wippen, maar helemaal zelfstandig omrollen zit er nog net niet in.

Ook het maken van geluid is een grote bezigheid geworden, zo leuk!

Geplaatst

Wat fijn dat Joris beter is. Wat je beschrijft lijkt erg slopend voor iedereen. Ben je op esk? Kan je rust vinden?

Oh die Mijke die niet kan rollen lachen zeg. Emma doet presies hetzelfde :)

Ik kwam thuis vanmiddag van mijn werk en ze werd net wakker, ik liep naar haar tien zag ze me en ze begon zo lief te glimlachen en geluidjes te maken net als ze een lidje voor me aan het zingen was zo schattig . Dat is heerlijk welkom thuis gevoel!

Geplaatst

:-) ik krijg elke keer een glimlach als ik hier zit te lezen over de vorderingen van de kindjes. Het zijn heel veel eerste kindjes, of niet? Ik merk dat ik bij J over alles super verbaasd en vertederd en opgewonden was. Nu bij L is dat wat minder, ik heb het natuurlijk allemaal al een keer gezien Maar toch blijft het een even groot wonder en smelt ik net zo hard als L zo lief naar me lacht als ik haar uit bed kom plukken.

Wish, ik zou wel heel blij zijn met een lijstje! voor mij is het nog even zoeken wie wie is, en hoe oud de kleintjes zijn

Esk, fijn dat Joris weer beter is. echt een opluchting. nou hopen dat je binnenkort weer lekker slaapt!

Violeta, komt jouw familie van ver weg? ik snap wel dat het onwennig is, je ritme is weg en je moet toch vanalles met anderen in je huis, ook al is het familie. dubbel gevoel. Maar wel fijn dat ze nu jouw wondertje hebben gezien.

Ellen en Laika, leuk dat jullie ook Rapleyen! vgs mij hoef je nu in het begin nog helemaal niet zo bezig te zijn met hoeveel ze binnenkrijgen, hoor. Tenminste, volgens Stefan Kleintjes (voedingsdeskundige) die een boek over o.a. de rapleymethode heeft geschreven. Hoe meer je ze zelf laat oefenen, hoe sneller het beter gaat. Ik merk het bij L (en ook bij J); in het begin ging de broccoli vooral over de grond, nu heb ik al heel wat groene spikkels in haar poep ontdekt. Ze wordt steeds handiger in het naar haar mond brengen van eten, zelfs als het een beetje verstopt zit in haar vuistje, sabbelt ze het er uit. Nog steeds ligt de grond bezaaid met kruimels, maar toch minder dan eerst. en wij zijn nu ongeveer 3 weken bezig (al eerder af en toe geprobeerd, maar nu vaste prik bij alle maaltijden). Ook bij jullie (of eigenlijk dante en jim) gaat het vast snel beter. Maar ik geef ook wel wat vloeibaar hoor, eerlijk is eerlijk. 'snachts papfles (wij hopen nog steeds dat ze dan een keer doorslaapt haha) en als toetje vaak yoghurt met gestoofde appel of een stukje geprakte banaan. Zijn die van jullie ook zo dol op eten? L wordt helemaal wild als ze broccoli of yoghurt ziet haha, zwaaien met armen en benen!

Ik moet nog even wat vertellen: gister heeft L_otus voor het eerst gekropen!!! ongelovelijk!. Het zat er al even aan te komen, ze zat op handen en knieen in de startblokken heen en weer te wiegen, maar wat ze dan precies moest doen om vooruit te komen ontging haar nog.

En gister, ja hoor! huppetee in een soort schokkerig sprongetje kwam er een beentje naar voren en toen een handje... De rustige tijden voor J_asmijn zijn voorbij, nu kan L ook bij haar speelgoed komen... ohoh. Daar zat J dan, spelend met haar garage, en die zus die ineens met horten en stoten richting háár autootje ging! de verontwaardiging was heel groot.

Nou, J was een snelle, maar L is ruim een maand sneller. ik heb het nog even nagekeken op de filmpjes die we hebben. nou, de relatieve rust van een peuter die al een beetje weet wat wel en niet mag en een baby die nog niks kan, zijn nu voor mijn vriend en mij ook voorbij! We kunnen weer starten met alles van de vloer halen. Eén voordeel: ons huis is nog nooit zo schoon geweest als toen J rondkroop en alles in haar mondje wilde steken. En die tijd komt nu dus terug...

Geplaatst

September- en Oktober mama's van:

8 september: Feline, dochter van Valesca

17 september: Joris, zoon van Esk

23 spetember: Anne, dochter van Moos

24 september: Dante, zoon van Ellen (03/01/11: 6,650kg/59cm)

4 oktober: Alexis, dochter van Akara

8 oktober: Bart, zoon van Mientje

15 oktober: Maurits, zoon van MarMira

15 oktober: Jack, zoon van Toverstafje

16 oktober: Mara, dochter van Mamavannoah

16 oktober: Jorrit, zoon van Doortje

16 oktober: Jim, zoon van Laika

18 oktober: Thomas, zoon van Ivfmoeder

25 oktober: Mijke, dochter van Wish

29 oktober: Mila, dochter van Marianne69

03 november:Emma, dochter van Violeta

3 november: zoontje van Vlok

Controles baby

19 april: Mijke controle cb

Geplaatst

Een heel oud lijstje gevonden.

Heb de controles weggehaald, er stonden controles van januari t/m maart op vermeld.

Voor diegene die wil kan 'm aanvullen.

Yola,

Super dat L_otus kan kruipen, de kust niet meer veilig voor de andere telg. hahaha!

Geplaatst

Nou, dat is zeker goed. Ik mag blij zijn als die van mij rond zijn eerste jaar zoiets kan... als ik tenminste af mag gaan op de oudste... die heeft trouwens gister voor het eerst een paar meter "los" gelopen.

O ja, ik heb wat mensen op facebook uitgenodigd (Valesca en Ellen), want die kon ik wel vinden. Ik ben degene die begint met Margot B....

Okeee, haha, dat ziet er wel grappig uit, alsof ik een crimineel ben :-) . Anyweej, als iemand die naam tegenkomt en me wil toevoegen op het facebook, dan kan dat dus.

Joris nog steeds erg hongerig en we zijn terug naar nachtvoedingen, zelfs als ik de 4e fles (of 5e fles) later op de avond geef. Als iemand nuttige tips heeft om dit af te bouwen, dan hoor ik het graag. Het kind zit nu aan een fruithap, groentehap, papfles in de ochtend, dan nog 3 andere flessen van 200cc totaal en dan dus nog een avond en nachtfles! Maar ja, honger is honger denk ik dan maar. Kan moeilijk de hele nacht niets geven als hij honger heeft.

En Violeta, je hebt gelijk dat ik gestressed klink. Mijn pil (cerazette) en de combinatie met weinig slapen is geen succes. Er zijn tijden dat ik het erg moeilijk heb omdat ik me continu erg opgejaagd voel. Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt voor het laten zetten van een spiraaltje, misschien is dat een succes. Ik ben al een maand of 5 aan het rotzooien met anticonceptie, maar het winnende lot zit er nog niet bij. Als de spiraal ook niet goed werkt denk ik dat ik een sterillisatie ga overwegen. Ik vind mijn gezin wel compleet nu. Mijn man denkt nog wel over een derde, maar aangezien ik degene ben die zwanger moet zijn, moet bevallen, de meeste zorg ervoor heeft en ik 2 echt wel heel mooi vind (had ik al nooit op kunnen hopen), denk ik dat hij pech heeft...

Misschien als het anders was gelopen, maar nu zit er zo weinig tijd tussen Thomas en Joris (15 maanden) en zijn ze allebei nog zo afhankelijk (Thomas loopt bijvoorbeeld dus nog niet zelfstandig) en is het dus best pittig. Ik denk dat ik straks enorm geniet van de herwonnen vrijheid als Joris weer wat ouder is, dat ik het niet meer zie zitten om daar nog een keer op te moeten inleveren.

Okee, dat was weer een heel verhaal. Moest het even van me afschrijven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden