Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tranen schien door als ik je handtekening lees.....

Zomer, wat een geweldige nieuws meid! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschaap! Heel veel succesen. Ik duim met je mee,dat alles goed met je gaat. Nog maar 26 weken en je zal je babytje in je armen mogen ontvangen!

Klinkt allemaal goed de extra zorg van het ziekenhuis!

dikke knuffel,Violeta

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Esther.....ik las het fantastische nieuws in 'onze' fb-groep. Meid, wat een mooi nieuws....14 weekjes, gefeliciteerd.

Ik hoop van harte dat je een voorspoedige zwangerschap mag hebben met een prachtig levend kindje in jullie armen.

Wel heel fijn dat je onder streng toezicht staat, hopelijk geeft je dat wat rust, zodat je toch kunt 'genieten' van dit bijzondere moment: een wondertje in je buik.

Geplaatst

Oh wateen prachtig nieuws tranen schieten in mijn ogen en al 14 weken prachtig ik zal duinen en bidden op één prachtig kindje

Geplaatst

Lieve zomer, Esther,

Wat een prachtig nieuws! Ben al bijna een jaar niet meer hier geweest, wat gaat de tijd snel, zag op Facebook dat je hier n bericht had geplaatst... En ik hoopte al dat t een positief bericht was: en dat is het zeker! Al 14 weken, super meis!

Zou leuk zijn als je ook op FB komt!

Liefs

marianne

Geplaatst

Hoi Dames,

Zomer71, ik ben zo blij voor je. Ik hoop echt dat jou wens ook uitkomt. En dat je je wondertje in je armen mag sluiten:)..

Heel erg veel rusten en natuurlijk rustig aan doen met alles..

Meiden na mijn zware bevalling heb ik veel mee zitten lezen maar ik ben niet zo`n schrijver.

Nu zijn we allemaal al bijna 9/10 maanden geleden bevallen en ik dacht nu niet lezen maar iets typen..

Ik heb een erg lieve, maar erg drukke zoontje. Erg neiuwschierig.. leuk...

Hoe gaat het met jullie en jullie kindjes???

en denken er nog meiden om een nieuwe poging?

Groetjes

Geplaatst

Zomer gefeliciteerd! Ook al schreef ik weinig op dit forum ik moest vaak aan jullie denken. Fijn dat er zoveel kan worden gedaan om de zwangerschap zo goed mogelijk te laten verlopen!

Dan nog een andere vraag. Ik las altijd hier mee met veel plezier. En ik merk nu ook dat ik veel had aan jullie tips e.d. Aangezien er nu een groep op FB is vroeg ik mij af of ik mij daar kan aansluiten. Is het een besloten groep? Of kan iedereen daar meelezen? Voor mij hoeven niet alle 'vrienden' van FB te weten dat onze kleine mbv ICSI is geboren....

Geplaatst

Roosje,

De groep op Facebook is een besloten groep. Alleen de leden kunnen lezen wat daar geschreven wordt. Als je wilt kan ik je uitnodigen. Stuur me maar een pb met je naam, dan zoek ik je op!

T.k., jij toevallig ook op Facebook? Hier schrijven we namelijk eigenlijk nauwelijks meer... Stuur me maar pb als je ook mee wilt schrijven bij de groep.

Groetjes Wendy

Geplaatst

Ja rOOsje! Zou super leuk zijn om jou op FB te zien, vooral foto's hehe.

T.K. misschien iets aan je ticker doen? je bent intussen 81 weken zwanger, wat een prestatie! haha.

Geplaatst

gisteren op babybezoek geweest van een tweeling. De ene was net geen kilo toen hij geboren werd, de andere iets meer dan een kilo. Ze schelen nog altijd meer dan één kilo, waarbij de ene intussen bijna 5 kg weegt en de andere 3,7kg. Dante gewend, dacht ik echt een prematuurtje te zien, ik verschoot dat hij al meer dan 3kg woog! ***Verkeerde kleertjes meegenomen dus schaam schaam ***

Enfin, aan een tweede denk ik nog niet echt, maar ik vind het wel heerlijk om toch nog eens een kleintje te mogen vastnemen. En dan nog twee tegelijk! Hij viel bijna meteen in mijn armen in slaap. Ik moest me inhouden om de mama niet te overstelpen met adviezen en weetjes. Zou ik zelf ook niet zo graag hebben. Ze mag het natuurlijk altijd vragen hihi.

Geplaatst
Lieve meiden, dank! Fijn dat jullie ons niet zijn vergeten. Ik ben helemaal ontroert na jullie woorden!

Liefs esther

tuurlijk vergeten we je niet!!!!!!

Geplaatst

ah ellen wat lief en wat gaat het snel dat ze dan alweer zo zwaar zijn he

maar fijn dat je ervan genoot haha en idd die adviezen wil je graag mee geven he;)

Geplaatst
En even up hoor!

Onze kindjes zijn inmiddels allemaal al bijna 9 maanden,sommigen zelfs al tien maanden! Binnenkort de eerste verjaardagen.....

wat dacht je van bijna 11 maanden;)

Geplaatst

Esther, wat een geweldig nieuws!!! Dacht je echt dat we je vergeten waren? Natuurlijk niet, jouw drama heeft destijds hele grote indruk op ons gemaakt...Des te fantastischer om nu te horen dat je weer zwanger bent en dat alles goed gaat, echt super! Laat je af en toe nog eens weten hoe het met je gaat?

TK en r00sje, gezellig als jullie komen meeschrijven op fb!

Jim gaat ook zo hard! Hij is inmiddels bijna 10 maanden, loopt al langs de bank, zwaait op commando :), zegt mama (ja, das zelfs een primeur voor de fb meiden, hij zegt sinds gisteren mama!), en ontwikkelt zich tot een heel leuk, gezellig,actief mannetje. Het eerste half jaar is echt wel heel pittig geweest maar nu wordt het zó leuk!

• 2 weken later...
Geplaatst

Hallo dames,

Ik heb nog niet alles gelezen, maar wilde jullie toch even weten, dat ook met mijn ventje inmiddels 9 maanden en loopt langs stoelen en banken, klimt helaas ook alleen de trap op helemaal naar boven... maar harstikke goed gaat. Hij weegt al 11 kilo! en is 74,5 cm. Ik geniet iedere dag van zijn vrolijke gedrag, hij is erg makkelijk en huilt zo goed als nooit. Heb wel heel veel last gehad van mijn gewrichten in handen en voeten, dat was gewoon niet normaal. is sinds enkele weken over, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik spontaan zwanger was! helaas gisteren begonnen te vloeien en op de echo was een leeg vruchtzakje te zien, dus deze intense vreugde was slechts van korte duur (ik wist het precies 14 dagen) Nu maakt de vreugde helaas plaats voor een behoorlijk vedriet, ik weet dat het bijna onmogelijk was ik ben 45 en heb 5 icsi behandelingen hiervoor gehad, maar het was toch zon eenmooi cadeau, ook omdat we geen ivf traject meer in gaan. Maar helaas... Ik ga gewoon nog meer genieten van mijn ene prachtige zoon!

Hoop dat bij jullie ook alles voorspoedig gaat Esther gefeliciteerd! en alle anderen op na de eerste verjaardagen!

groetjes

Vlok

Geplaatst

Jee vlok, wat erg voor je! Kan me voorstellen dat je nu extra wil genieten van je mannetje!

Flinke kerel trouwens zeg! En wat knap dat hij trap klimt! Traphekje?

We schrijven hier bijna niet meer. Zijn vooral op ' onze geheime groep' op Facebook te vinden.

Sterkte meis!

Geplaatst

wat erg voor jullie zeg dan denk je inderdaad een wonder en dan eindigd het zo,heel veel sterkte ermee hoor!

Fijn dat het met jullie mannetje zo goed gaat.Boven aan de trap al wat gaat dat hard!

Geplaatst

Wat een verschrikkelijk nieuws. Sterkte.

Toch wil ik even zeggen dat je mannetje flink is. Met 9 maanden de trap op? Wauw. Goed om te horen dat het goed met hem gaat.

• 1 maand later...
Geplaatst

Vlok,

Jee, je kleine ventje is al een hele knul aan het worden.

Fijn om te lezen dat het met hem heel goed gaat en dat hij zich flink aan het ontwikkelen is.

En ook tevens een ontzettend droevig bericht.

Wat heftig om mee te maken.

Heel veel sterkte om dit een plekje te gaan geven en een dikke knuffel!

• 2 weken later...
Geplaatst

Hiep hiep hoera er is er eentje jarig!

Ik wilde het toch ook maar even hier plaatsen. Het was een erg speciaal weekend, met de herbeleving van de zaterdag toen het allemaal begon, en eindigend met het verjaardagsfeestje van m'n vriend z'n broer die 2 dagen eerder verjaart. Ook dit jaar was zijn verjaardagsfeest op dezelfde dag, al kon ik er nu wél bij zijn :-) Zondag hebben we dan zijn verjaardag gevierd met familie en vrienden en vandaag is hij écht jarig!

Hier een paar foto'tjes van het feestje. Ik vond het reuzespannend allemaal, maar achteraf gezien wel super blij. Wat wordt hij groot, sniff.

[ATTACH=CONFIG]4609[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4610[/ATTACH]

Liefs,

Ellen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden