Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje Ceeke, wat een verhaal!!! Jij hebt al een hoop mee gemaakt zeg... Heb jij nou vandaag ook een terugplaatsing gehad? (je had afgelopen maandag toch de punctie?) En test jij altijd al op wd 10? Dat zou voor mij vandaag zijn.... ik weet niet of ik durf, maar ik ben wel al 2 dagen zooooo misselijk de hele dag. (kan ook van de spanningen zijn misschien?)

@Janine: Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend goed... en wat mega spannend!

@ Medusa: It ain't over till it's over.... gewoon over n dag of 2 nog eens testen!

@ Sonja: broed maar lekker meid, kostbaar vrachtje heb je nu...

Lfs, Judith

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

gefeliciteerd Janine!

Wat een goed nieuws en dat beetje bloedverlies dat je in het weekend had, was dus wel degelijk innestelingsbloed hihi. Geniet van het wolkje waar je nog even op kan zitten en dan op naar je eerste echo!

Medusa,

brrrrr wat een spanning. Maak dat je die KV testen gaat halen en test overmorgen nog een keer. Dan zou je toch al iets moeten beginnen zien, niet? duim duim duim duim :gekruiste vingers 4

Ceeke,

ben even niet goed van je verhaal, en las ook je handtekening. Wat heb jij al zoveel meegemaakt, en wat ben je toch sterk! Ik hoop dat je snel raak hebt en het ukkietje ook blijft zitten tot het eind.

De andere dames op het wb: het erge is dat alleen maar zo'n test of bloedtest uitsluitsel kan geven, en er écht niks anders opzit dan die ellendige wachtdagen door te komen. Iedereen kent zn lichaam natuurlijk het best, maar laat jezelf niet beet nemen door allerlei tekentjes die misschien positief OF negatief kunnen zijn. Het kan echt alle kanten uit!

Groen wachtbankje meiden, groen! (ookal vind ik het nog steeds erg rot voor jrn en willy, en ik vergeet nog iemand denk ik). Ik zat op het februari bankje, dus het is voor mij ook nog allemaal heel erg vers.

Liefs,

Ellen

Geplaatst

Hallo meiden.

Ik zit vanaf vanmiddag ook weer officeel op het wachtbankje ik had al eerde gepost maar nu is het definitief.

Hopelijk mag ik mee kletsen.

Meiden die neg. getest hebben sterkte Janine van harte gefeliciteerd hopelijk komen er nog meer groene namen op het maartbankje.

Voor de wachtende meiden heel veel succes.

Als jullie het goed vinden ga ik mezelf op het lijstje erbij zetten goed??

Gr. Corina.

Geplaatst

icon1.png

Terugplaatsing embryo's/cryo's/IUI:

willy:15 februari 1 embryo

Jorien: 15 februari, 1 cryo

sissy: 15 februari escape IUI

Medusa:20 februari, 1 follikel

Lianne: 20 februari, 2 emmy's

Judith: 21 februari, 2 emmy's

Tweety: 23 februari, 1 emmy

Noekie1988: 26 februari, 2 emmy's

Sowiebo: 2 maart, 1 emmy

Corina: 2 maart, 1 cryo

Elke: 4 maart, 1 cryo

Testen:

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Janine: 2 maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Sowiebo: 16 maart

Elke: 18 maart

Corina: 23 maart

Geplaatst

Hallo,

Ik ben nieuwe hier. Ik ben volop bezig met onze 8e ICSI . Ik hoop een dezer dagen ook op het wachtbankje plaats te nemen

Willie en Jorien heel veel succes voor morgen! Ik duim voor jullie.

Geplaatst

Welkom Corina en Linda....

Corina; spannend, je 2de poging... Hopelijk met groene afloop!!

Linda; k had gisteren je 'kennismakingsverhaal' gelezen, heel wat meegemaakt al!! voor jou hoop ik ook op een zeer mooie afloop!!

Geplaatst

hallo dames

bedankt voor de felicitatie,ik hoop dat velen me volgen en dat we allemaal mooi met elkaar doorschuiven naar het volgende topic

ik ben vandaag zo emotioneel,alle spanning vanwege die ww vielen van me af,de stres om niet te durven testen,bang voor negatieve

iedereen wens ik sterkte in de ww en maak het bankje groener dan groen

Geplaatst

Janine, gefeliciteerd!!!! Lekker gaan genieten!!

Alle nieuwe meiden, welkom en hopelijk veel groen!!

Hier de mega onzekerheid...... Heb sinds gister verlies van oud bruin...... Ben nu zo bang dat dit niet goed is en voorbode van de ongi.

Aan de andere kant, de vorige keer had ik hier ook last van... dus zou het dan misschien toch???? Proberen een beetje rustig te blijven en dan zondag maar een testje wagen....

Fijne dag allemaal!!

x Lianne

Geplaatst

Lianne, ik herken je onzekerheid! wij hebben dezelfde testdatum...a.s. maandag! Ik heb vannacht zo bizar liggen dromen, was de hele nacht aan het testen: 1e keer testen was negatief, daarna nog 2 keer getest en die waren beiden positief!! Helaas was het toch echt in mijn dromen, ik durf nog niet in het echt te testen.... maar ik ben zooooooo nieuwsgierig! Wat een nacht zeg!!!! ben gebroken... :-)

Alle nieuwe ladies: Welkom & aan iedereen: sterkte!

Geplaatst

Lianne, ooo spannend zeg ja dat kan 2 kanten op, het zegt nog helemaaaaal niets, wat frustrerend.

Zjoediezzz, ik heb ook zo gedroomd, alleen waren mijn testen allemaal positief en heb wel 100 verschillende testen voorbij zien komen in mn droom, wat zijn we er allemaal weer lekker mee bezig ( is helaas geen voorspellende droom want ik had net zo'n soort droom ook de vorige keer maar niet zwanger )

WD 12 vandaag, ik word ik altijd WD 12 of 13 ongi, dus eerst vandaag maar eens ongi vrij doorkomen dan zijn we al 1 stap dichterbij

iedereen welkom op het bankje

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's/IUI:

willy:15 februari 1 embryo

Jorien: 15 februari, 1 cryo

sissy: 15 februari escape IUI

Medusa:20 februari, 1 follikel

Lianne: 20 februari, 2 emmy's

Judith: 21 februari, 2 emmy's

Tweety: 23 februari, 1 emmy

Noekie1988: 26 februari, 2 emmy's

Sowiebo: 2 maart, 1 emmy

Corina: 2 maart, 1 cryo

Ceeke: 3 maart, 2 emmy (6- en 7-cellig)

Elke: 4 maart, 1 cryo

Testen:

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Janine: 2 maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Sowiebo: 16 maart

Elke: 18 maart

Corina: 23 maart

Hi meiden,

Straks een terugplaatsing van 2 embryo's, één 6-cellig kwaliteit goed en één 7-cellig kwaliteit matig. Op maandag 14 maart mag ik bloed laten prikken. En tot die tijd ga ik me samen met jullie vermaken op deze bank. tompdietompdtiedom... wachten duurt zooooooo lang!

Groetjes,

Geplaatst

Nieuwe meiden: welkom!

Judith en Lianne: ontzettend spannend!! En Tweety en Medusa natuurlijk ook nog steeds....

Sowiebo al lekker je emmie binnen! Hoop dat ie blijft plakken....

Ceeke, jij straks 2 emmies, dat is goed nieuws! Enneh, bedoel je niet POMtiedomtiedom????? ;-) Of doe jij niet mee aan de rage?

Ik krijg zo telefoon van het lab, ppffffff vind het nu wel weer erg spannend!!!!!!!

Lfs Dee

Geplaatst

@Dee, hahahahhaha inderdaad die is beter POMtiedomtiedom!!! En ja, ik zit hier met een glas voor mijn neus maar krijg er maagzuur van (zowiezo misselijk van de utrogstan). Maar goed, we zetten door dus dat glas is leeg als we zo richting ziekenhuis gaan! Spannend, wachten op een telefoontje... Ik duim voor mooie emmy's!

Geplaatst

Positief telefoontje gehad zojuist!

Van de 4 zijn er 3 bevrucht. Vanmiddag tp van een 10(!!!!!) cellig embryo. En de andere 2 zijn 7 en 8 cellig en kunnen ingevroren worden. Ppfffff hahaha nou ja..... kan het nog moeilijk geloven. Wij.... onze embryo's..... die tot nu toe steeds in het lab niet verder kwamen dan 4 cellen!

We wilden natuurlijk eigenlijk 2 embryo's laten terugplaatsen, maar ja, daarvan gaven ze bij de punctie al aan dat dat niet zou gebeuren als er goede embryo's zouden ontstaan (omdat ik de vorige keer zwanger ben geworden) en ik was nu zo overdonderd dat ik er eigenlijk niet meer durfde erover te beginnen, want wat is wijsheid: 1 tp en evt. nog 2 kansen met cryo's, of 2 tp en evt. nog 1 kans met een cryo? Nou ja, waarschijnlijk gaan ze er toch niet in mee om er 2 terug te plaatsen (gezien het contract), we moeten het maar gewoon laten gebeuren zoals ze het voorstellen!!

Poeh, ben zo opgelucht..... het spuiten van de Menopur en/of het slikken van extra zink (dat laatste op eigen initiatief, niet op advies vd gyn) heeft dus blijkbaar effect gehad, maar heb niet durven dromen dat de celdeling zo goed zou zijn, zelfs voor het eerst cryo's!!!!!

Deze overwinning hebben we alvast behaald.

:confettistars:

Geplaatst

Spannend Lianne!!!Nog even volhouden meid!!

Juduth; ja dat dromen he?!!Ik heb ook al zo vaak in m'n ww gedroomd, k ben zelfs n keer bevallen.... deed heel geen pijn... k snapte niet dat iedereen daar nou zo moeilijk over deed :-D

En n keer was ik al belland in m'n kraamtijd; ging ik de baby in de tummy tub toen, en ik liet zo me eigen kindje los... en ik kon het ook niet meer pakken....heel raar....

En zwanger ben ik ook iedere keer weer in m'n droom!! pffftt... jammer dat het niks zegt..

Medusa; m'n buik gaat opzich de goede kant op, alleen hou ik 'savonds vocht vast, en dan is het ook weer gevoelig, maar niet zozeer alleen m'n eierstokken, t is heel m'n onderbuik!! m'n eierstokken voel ik dan nog wel steken, maar niet zo exctreem meer als vorige week....

Spannend he? of je ongi gaaat worden... op bestelling!! met n briefje naar de winkel; doe mij maar ongesteld voor morgen!!haha

Nou ik ben nog steeds aan het POMtiedomtiedommen hor... haha... gister was ik ff met de man van m'n vriendin in de supermarkt (bij de BAs vdH verkopen ze het trouwens ook) en ik kocht weer 2 flessen (na deze wachtweken ben ik écht failliet) Vroeg hij 'wat is dat voor zooi?' ik uitleggen dat ik 'gehoord' had dat dat goed voor een eventuele inesteling was... zegtie 'oo, jij zuip je eigen helemaal klem zeker?' haha...nou inderdaad ja... k zit net weer met een glasie voor m'n neus.... m'n ontbijt...k heb errug lang uitgeslapen (schaam) k leg écht heel de week nog uren wakker als ik in bed lig, terwijl ik wel op tijd er uit ga, dus dat hield ik niet helemaal vol, vanmorgen wel n wekker gezet, maar had geen zin om er wakker van te worden, dus toen werd het half 11.

Spannend Dee, k ben benieuwd...

Suc6 alvast.

Geplaatst

Ceeke en Dee: wat een goed nieuws. Vandaag de TP van toppertjes! Ik duim heel hard voor jullie dat ze gewoon heel lang bij jullie blijven zitten!

Janine: gefeliciteerd! Ik hoop dat je beetje kan genieten.

Medusa: hoe is het met jou? Houd je het nog beetje vol?

Alle andere wachtende meiden: veel succes en ik hoop op groen!

Komende dinsdag gaan wij weer van start met de 1e FM. Hopelijk schuif ik weer aan, misschien nog net op het wachtbankje maart en anders op die van april.

Liefs,

sissy

Geplaatst

Tweety, wat erg om dat te dromen!! eerder een nachtmerrie!!

Ik droom ook regelmatig dat ik borstvoeding aan het geven ben... das wel een fijne droom gelukkig.

Mijn beste vriendin is yoga lerares en die zei tegen me dat ik het moest visualiseren... Dat doe ik dus ook, ben benieud of het heeft geholpen! hihihi...

Als de dokter zou zeggen dat ik op mijn handen zou moeten lopen voor 3 dagen, dan zou ik dat ook doen!! (kan ik niet, maar toch...)

Geplaatst

Ik wil iedereem ff een hart onder de riem steken en heel succes wensen iedereen.

Ook heb ik een hele rare vraag waar ik toch benieuwd naar ben.

Ik weet dat je na een TP niet in bad mag i.v.m dat het dan te warm is en dat slecht zou zijn voor de innesteling!!

Maar als ik 'snachts in mijn bed lig kan ik het ook errug warm aanvoelen terwijl ik het niet warm heb, is dat ook slecht voor de innesteling?? Anders ga ik daar verandering inbrengen namelijk.

Ik hoop dat ik niet te dom overkom!!!!

Gr.Corina.

Geplaatst

Judith; haha...nou dan gaat we met z'n allen op onze handen lopen... misschien werkt het wel!!

lijkt me alleen zo lastig met boodschappen doen, en wat denk je als je moet plassen... :-)

Corina; Nee hor, dat kan geen kwaad, het gaat meer om je temp. al zou jij je op dat momen tempen istie gewoon goed.... als je temp. op gaat lopen, dan moe je je eigen meer zorgen maken...

Geplaatst

Je temperatuur is sowieso hoger dan normaal, bij mij nu iedere ochtend 37.2 ipv 36.5 wat ik normaal altijd heb. Maar je moet geen koorts krijgen.

Verder weten wij natuurlijk niet wat jij doet om snachts warm te blijven... een 3 dubbele flanelllen pyama met geitenwwollen sokken en een electrische deken onder en boven op je? Das misschien niet zo'n goed idee.... Maar gewoon een warme deken en evt iets om aan te trekken zou goed moeten zijn... Bizar dat we overal over na gaan denken he? Mensen die zomaar zwanger raken denken daar over het algemeen niet over na denk ik...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden