Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank jullie wel voor jullie tot nu reactie's.

:laugh: Ik lig 'snachts met een pyama of nachtpon aan op bed onder een dubbeldekbed omdat het winter is en er ligt wel een elektrische deken op bed maar die gaat nu niet meer aan.

Ja het is idd bizar dat je aan allerlei dingen gaan denken of het wel of niet goed is.

Maar in ieder geval kan ik dit idee/probleem naast me neerleggen, bedankt.

Liefs Corina.

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo dames

wat spannend is het hier,en wat goed dat er weer aankomende tp zijn,heerlijk gevoel

hoop zo op groen hier allemaal,nog een paar dagen,dan mogen er weer een paar testen

ik heb net gebeld met zh,ik heb 28 maart de eerste echo ,dus daar leven wij nu naar toe

vragen over warmte:ik heb twee dagen naar de tp een hittepit lekker tegen mijn rug gehad,schijnt ook goed te zijn voor de innesteling en geiten wollen sokken snachts aan op bed hahaha klinkt sexy heh,maar had dit ook gelezen,en ja nu ben ik toch zwanger,misschien heeft het geholpen,verder heb ik niks speciaals gedaan,gedronken of gegeten,allen voeding supplumenten van mamma puur van vsm

fijne dag allemaal

Geplaatst

Hallo meiden van maart...

Wat spannend allemaal!!! Ik leef met jullie mee. Ik lees dat jullie dingen aan elkaar uitwisselen tbv een innesteling, en ik wil jullie mijn "tip" niet onthouden.

Ik heb op eigen initiatief vanaf de terugplaatsing tot aan de positieve test op WD 10 kinderaspirine geslikt. Dit zou de doorbloeding van je baarmoeder bevorderen en dus ook de innesteling positief kunnen beinvloeden.

De meningen zijn hierover verschillend en ik heb na de positieve test op WD 14 met het ziekenhuis er over gesproken. Zij geven aan dat het ook juist bloedingen kan veroorzaken. Nou dat zal best, maar ik heb 2 eerdere IFV gahad en 4 IUI en dit is de eerste keer dat er een innesteling is geweest, en dan nog wel van alletwee! Toeval??? Ik weet het niet.

Google anders even voor jezelf en bespreek het met je arts. Wie weet???

Ik zeg dit niet om te zeggen "kijk eens hoe goed ik ben" maar ik denk zelf dat dit echt wel eens bij mij het verschil kan hebben

gemaakt...

Lieve groet, Zomer

Geplaatst

@tweety: domme vraag misschien hoor maar wat is pomtiedomtiedommen??? Ik lees iets over iets drinken wat oged is voor de innesteling? Nog nooit van gehoord. Maar het is het proberen misschien wel waard?

Ik las gisteren trouwens op een ander forum dat vitamine C slecht is voor de innesteling... ook nog nooit van gehoord.

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's/IUI:

willy:15 februari 1 embryo

Jorien: 15 februari, 1 cryo

sissy: 15 februari escape IUI

Medusa:20 februari, 1 follikel

Lianne: 20 februari, 2 emmy's

Judith: 21 februari, 2 emmy's

Tweety: 23 februari, 1 emmy

Noekie1988: 26 februari, 2 emmy's

Sowiebo: 2 maart, 1 emmy

Corina: 2 maart, 1 cryo

Ceeke: 3 maart, 2 emmy (6- en 7-cellig)

Elke: 4 maart, 1 cryo

Testen:

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Janine: 2 maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Sowiebo: 16 maart

Elke: 18 maart

Corina: 23 maart

Helaas dames heb ik mijzelf ook "rood " gemaakt de 1e spoortjes zijn gespot ik zal vannacht of morgen ongi worden, ik hoop half maart toch weer plaats te nemen op het bankje met mn allerlaatste IUI

Er MOET meer groen komen meiden!!!!!

Liefs Medusa

Geplaatst

@ LindamvJulian, pomtiedompom dat is POM, granaatappelsap, granaatappels schijnen goed te zijn voor innesteling dus op WB Maart is het een trend geworden om dat te drinken.

Maar ik ga voor de komende poging gewoon verder met de POM.

Succes meiden!!!!!

Geplaatst

Hoewel ik er erg van baal en anders gehoopt had, heb ik me al ingesteld dat het IVF gaat worden dus dan komt de klap niet zooo hard aan, maar heb stiekem nog hoop dat de IVF niet nodig zal zijn.

Ja je staat eenzaam en alleen daar in het groen, hoop snel op meer, maar de maand is nog jong!!!!!

Geplaatst

Medusa: jeetje meis, dat is flink balen dat je ongie er toch lijkt te komen. Sterkte meis. En hopelijk komen we straks weer samen op het wachtbankje en kunnen we onszelf dan wel groen kleuren.

Liefs,

sissy

Geplaatst

Meiden, wat een spanning hier!!!

Medusa, meid wat kl*te zeg!! Weer heeft het niet zo mogen zijn, pffff...

Dikke knuffel voor jou, sterkte!!!

Hier gelukkig weer thuis :) Zijn een nacht eerder naar huis gegaan, had het zo gehad daar! Nu weer heerlijk home sweet home en eindelijk weer op mijn laptoppie, wow dat scheelt zo'n tijd... dan dat gepruts op zo'n telefoon, ben ik minuten lang bezig met een kort berichtje.

Vanaf nu kan ik iedereen weer bijhouden :)

Ik gooi hem erin. komt ie.... ik wil lentegroen....

:wav:

Geplaatst

Heel erg jammer Medusa, had zó leuk geweest, als we tegelijk groen waren geworden, misschien worden we nou wel weer allebei rood :-(

En ondanks dat je het 'gevoel' kan hebben dat het niet raak is, hoop je altijd dat het wel goed zit...

Op naar de volgende poging!!En alst goed is heb je 'geluk' dat het morgen komt, toch?

Linda, zoals Medusa al uitlegt zitten we bijna allemaal aan de granaatappelsap (we krijgen straks nog afkikverschijnselen want we zijn er verslaafd aan ;-) )... van het merk POM... of het werkt?? maar het proberen waard!!

Lekker Sowiebo dat je weer thuis bent, heerlijk weer in je eigen bedje!!

Lentegroen; dat klinkt nog eens positief, ik zat meer aan granaatappelgroen te denken, maar volgens mij zit er niks groens aan een granaatappel..haha..naaa, misschien de blaadjes van de boom wel waar ze aan groeien..

dus het bankje moet 'granaatappelblaadjesgroen' worden..

Hier vandaag écht zo'n 'ik moet zoooooo zuchten' dag.... bleh!!

k voel me écht heel rot in m'n vel zitten, met vlagen nog steeds misselijk, of er tegen aan, dat ik gewoon eigenlijk nergens trek in heb zeg maar, m'n (.)(.) doen zeer, en ik ben voor m'n gevoel helemaal versleten... m'n vriendin en ik gingen sporten vanmiddag, heb helemaal niet veel gedaan, k was niet vooruit te branden...

maar goed, gelijk boodschappen gedaan, die staan ook weer in m'n kast, en relax-time op de bank!!

suc6 allemaal...hier beginnen de zenuwen steeds meer toe te slaan...

Geplaatst

Ga je ook eerder testen Tweety? Die laatste dagen zijn idd zooo slopend...

We maken er lentegranaatappelblaadjesgroen van haha.... Wie maakt hem nog langer?

Oh en trouwens ik drink granaatappelsap van Healty People, iemand anders ook?

Geplaatst

Dee: 3 maart, 1 emmy (10-cellig)

Testen:

Dee: 17 maart

Ik plof officieel neer op de bank! 10-cellig toppertje on board :-) De andere 2 zitten al in de vriezer.

Medusa: balen joh.... en ben je nu dan niet te vroeg ongi, om door te kunnen? Dat was jij toch, met de planning van het werk van je man?

Judith: dat visualiseren doe ik ook, voelt goed!

Tweety: die laatste dagen zijn wel extra killing. Ppffff nog even doorbijten meid, 6 maart komt in zicht.

Sowiebo: ik hou ook van lentegroen! Waar zijn jullie geweest? Hebben jullie de afgelopen dagen in Düsseldorf gezeten?

Geplaatst

Joepie de poepie Dee, die zit lekker warm in je buik!! Voor jou beginnen de ellendige wachtweken ook weer.

Bedankt, wist niet dat het Pom was, zie het ook nergens op het pak staan, alleen de o is een hartje....

Je kon nl. ook echt POM granaatappelsap krijgen, maar dat was me iets te duur... 4 euro nog wat. Dit pak kostte 1,92.. heb je toch weer 2 voor de prijs van 1 ;)

We zaten een weekje in Limburg... vlakbij Roermond, was een klein uurtje rijden voor ons. Beter dan 3,5 uur in de auto pffffff....

Mocht er een volgende keer komen ( gaan we niet vanuit, tenzij het voor een 2e wondertje is)... doen we het zeker weer :)

Geplaatst

Sowiebo; ik weet nog niet of ik eerder ga testen, k zou niet weten wanneer ik op z'n vroegst zou kunnen testen?? ik zit nu op wd 8 na tp en op wd 11 na punctie (eerste dag niet meegerekend).

Ik zit wel echt aan de POM omdat daar 100% is toegevoegd, hij is idd. duuuuuuuuhuuuurrrr..... dus ik moet écht gaan sparen hierna ;-)

tis alleen bij de grotere supermarkten te verkrijgen; AHein, Bas vd H. enzo...

Dee; POM is een ander merk als wat Sowiebo gebruikt!!allen wel 2x zo duur.

Ga jij er ook nog aan beginnen?? Jij kan in ieder geval gaan zitten nu, op de wachtbank, Suc6 met het wachten hor!!

Geplaatst

Nou het eertse spoortje is gelijk doorgezet, ik heb morgenochtend de uitgansecho, en ik zal denk ik zondag weer gaan spuiten, ja dat ben ik met de planning van mijn man, ik mocht niet eerder dan morgen ongi worden, maar ik ga het toch proberen, 1 dagje moet ik kunnen rekken, ik ga gewoon minder spuiten tot de 1e fm.

Als het goed is worden wij nu ook aangemeld voor de ivf info avond in Nijmegen en als de laatste iui mislukt zit er eenpauze tussen van een maand of 2 a 3 voordat de ivf gaat beginnen, baal er beetje van wil natuurlijk gelijk door maar misschien maar beter om ff de ruimte te hebben om te switchen.

@ Sowiebo, welkom terug in eigen bed, hihihi, hoelang heb je daar gezeten dan???? ik nam eigenlijk aan dat je iedere keer naar DD reed.

@Dee succes met je topper aan boord

@Elke succes met je TP morgen.

@Tweety, ik vind het super positief klinken bij je meid.......

verder iedereen goed broeden op het bankje

Ik wist ook niet dat healthy people ook van Pom is.

Coolbest heeft ook granaatappelsap

De woordslang lentegranaatappelblaadjesgroentesoep

Geplaatst

Spannend Medusa, toch hoop ik zooo voor jullie dat het niet IVF wordt. En dat er nu met de laatste ivf toch een brusje voor Ilona komt.

Kan nergens het woordje Pom vinden op het pak van Healthy people trouwens, dus ik vraag het me ook af.

We hebben er een weekje gezeten Medusa, vanaf afgelopen vrijdag...daarvoor reden we iedere keer op en neer. En kwamen we elke keer bij jou langs en zwaaide ik ff haha....

Komt ie...lentegranaatappelblaadjesgroentesoepkom

Geplaatst

medusa das balen meid ook al heb je je ingesteld dat het ivf word..

sterkte en hoop dat je meer geluk mag hebben met je nieuwe poging

voor alle andere succes met de ww

veel liefs

Geplaatst

Hey Tweety, hoe kan het eigenlijk dat je later dan mij de tp hebt gehad en dat jij een vroegere testdatum hebt?? Lianne is nog een dag voor mij teruggeplaatst.... Ben benieuwd!

Dee: 3 maart, 1 emmy (10-cellig)

Testen:

Dee: 17 maart

Geplaatst

Welkom in NL Judith, ieder zh heeft weer z'n eigen protocol... durf je er eerder een testje tegenaan te gooien? Morgen is toch 2 weken na de punctie?

Spannend meid, ik duim voor je.... groen, groen, groen!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden