Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Welkom Jose, je leert t vanzelf hoe t werkt!!

Super Elke; en sjor je eigen maar goed vast op t wachtbankje!!

Drinkse hor ;-)

Ik heb vanmiddag de brief van t EMC gehad, en er zijn 3 cryo's dus daar ben ik erg blij mee!! vorige keer hadden we niks, van de 6 emmy's zit er nu 1 vanbinnen, en nog 3 over, dus meer dan de helft!!

Bijna weer n wachtdag voorbij.... nog 2 nachies slapen...

Dank je Mik; duim maar hard!!;-)

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zondag testen.... k denk dat ik wel écht tot zondag wacht, anders moet ik het morgen alleen doen, en ik denk dat ik liever samen met m'n mannetje test....gewoon t idee dat ik dan niet alleen ben alstie negatief is....

Of misschien morgen middag/avond als hij thuis is, morgen is het wachtdag 10 (na tp) zou het dan al kunnen??

Jij hebt deze week een tp gehad... spannend meid... en kom er lekker bij zitten hor!! (met n sappie d'r bij, of doe jij daar nie aan? ;-) )

Geplaatst

Hihi een appelsappie?

Kan me voorstellen dat je het spannend vindt en dat je liever wilt dat je mannetje erbij is. Doe waar je je goed bij voelt hoor!

Maar wd 10 zal zeker kunnen!!!

Geplaatst

haha...granaatappelsappie...hmmmmm....zit het weer lekker te drinken op t ogenblik!!

Misschien dat we het dan morgen einde van de middag (als manlief thuis komt, want hij werkt op zaterdag) wel al gaan proberen, k heb die van kruitvat (2 voor 5Euro) die zijn gevoelig genoeg toch?

brrr....krijg er nu al wel de zenuwen van als ik er over nadenk!!

Geplaatst

Wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd.

Nu maar hopen dat je ze tot een brusje mag bewaren en nu niet meer nodig hebt!

Ik geen je groot gelijk dat je wacht tot zondag. Dan kun je tenminste je vreugde samen vieren ;-)

Liefs Elke

Geplaatst

Ja, die zijn gevoelig inderdaad!! Je kunt het proberen, maar laat je niet meteen uit het veld slaan als hij negatief is hè....

Want je kunt te vroeg zijn, ik duim voor je!!!

Granaatappelsap en dat is goed voor???

Geplaatst

Elke; dat hooooooop ik ook heel erg ja!!

Jose; dat is goed voor de innesteling; zeggen 'ze' .... dus hier een verslaafde ;-) haha.... van het merk POM, die is dan wel weer de duurste....maar daar zit weer 100% in toegevoegd.... het is erg 'in' op het wachbankje Maart, iedereen zit aan de granaatappelsap.... dusssssssss bij deze..... wil je ook verslaafd worden??

Geplaatst

Elke, super meid cryo aan boord en broeden maar.

Sowiebo, geeft niets meid dat je mij zenuwachtig maakte, ik heb gelijk gebeld met de poli en met hun besproken en komt helemaal goed :-)

Tweety super je heb cryo's JEAHHHH

Allen welkom of succes met broeden

En jaaaaa granaatappelsapverslaving :-) DE wachtbank maart trend

He, het voelt best raar om nu al zo vroeg van het maartbankje af te zijn maar kom terug hoor!!!!

Geplaatst

Nieuwe dames welkom! En veel succes...

@Elke: fijn dat de 2e cryo wel goed ontdooide en dat je 'm nu lekker bij je hebt!!

@Tweety: dat is een leuke brief om te ontvangen, 3 cryo's op de reservebank. Over het testen.... je zit morgen 13 dagen na punctie. Toen ik in nov voor 't eerst positief testte, was dat ook 13 dagen na punctie, 's middags (niet veel gedronken, dat scheelde misschien wel), en ook met een KV 2 vr 5 euro. Dus het KAN. Maar kan me ook voorstellen dat je wacht tot zondagochtend... Super spannend meid!

@Judith en Lianne, houden jullie het nog vol?

@Medusa: veel succes met de IUI, hopelijk komt het helemaal goed met de planning! En ik kan me voorstellen dat je liever 1 follikel hebt, dan meer follikels maar dan misschien te vroeg. Je hebt toch ECHT je kerel nodig rond de eisprong! hihi

@Hoopvol: bij ons in het ziekenhuis zeiden ze dat het niet (wetenschappelijk) bewezen is dat blijven liggen na de inseminatie de kans op een bevruchting vergroot, maar toch mocht je een kwartier blijven liggen, want je weet maar nooit, en met een geruster gevoel weggaan is ook wat waard natuurlijk. Hadden ze trouwens voor de inseminaties niet een beetje gepoetst en geboend van binnen? Dat doen ze met IVF wel (ook bij een tp) maar ben even kwijt of het bij een inseminatie ook gebeurt. Dan zou dat evt. dat vocht kunnen zijn?

Iedereen een fijn weekend!

Geplaatst

Sorry Tweet, het voelt ook best teleurstellend, voel me een beetje aanhangsel :-) maar voor jou nadert eind, maar wellicht kan je doorschuiven naar het volgende bankje

Geplaatst

kan me voorstellen dat je je zo voeld, maar je hoort er gewoon toch nog bij hor!!Je hoort gewoon bij ons allemaal....of dat je nou wel of niet zwanger bent!!

Geplaatst

Bianca & Babeth: leuk dat jullie hier vandaag ook nog even langs kwamen om er een wave in te gooien.... en bedankt voor jullie succeswensingen!

Babeth: heerlijk om te zien dat het goed gaat bij je en dat de cerclage goed gegaan is! Ik volg jou en de rest nog steeds regelmatig in het aug-topic hoor...

Bianca: hopelijk kom je de komende (wacht)tijd een beetje goed door en vliegt de tijd zodat je ook ineens weer op een wachtbankje mag plaatsnemen.

Geplaatst

@Tweety, wauw ook nog cryo's meid. Spannend hoor.

Knap dat je nog niet eerder hebt getest :-)

Ben het met Medusa eens, je bent een kanshebber voor groen!!

@Jose, welkom!!

Geplaatst

Heb een positieve test!!!!!!!! Voor het eerst in mijn leven....

Bij ICSI 1 had ik een dag geleden al zwaar negatief getest, dus het is absoluut geen pregnyl....

Ik kan het gewoon niet geloven! Morgen nog eens testen....

:-))) Hoe cool is dit???

Geplaatst

Joehoe, jippie, yes, te gek, wauw, superdepuper....gefeliciteerd meid!!!!

Op naar de 1e echo :)

11 november is de dag....dat jouw lichtje....dat jouw lichtje.....branden mag ;)

Ben heel blij voor je, misschien zijn het er wel 2 ;)

Geplaatst

goeiemorgen

ZJOEDIESSSS:super gefeliciteerd,het voelt idd zo geweldig ,als je een positieve test in anden hebt,niet te geloven heh,ik heb de volgende dag ook weer getest,en zou elke keer wel willen,hahahah.geniet er lekker van

tweety:spannend morgen,ik denk bij jouw ook positief,beetje voor gevoel

andere dames,succes met wachten,en maak het bankje groener dan groen

Geplaatst

JOEHOEEEEEEE Judith!!Super de super gefeliciteerd.... wouw!!!k heb heel de ochtend al aan je gedacht!!!

Wat n kikke datum....alsof je t erom gedaan heb... ;-)

Ik zit écht heeeeeeel dik in de zunuwen...bahbahbah...

we gaan misschien vanmiddag/avond als Manlief thuis in uit z'n werk wel testen, k weet niet of ik nog n dag kan wachten, k zorg dat ik vanmiddag niks meer drink, zodat het goed geconsentreerd is....

k zie er als een berg tegenop, k ben zooooo bang dat het negatief is, dat m'n lichaam me weer eens zwaar voor de gek heeft gehouden!!

m'n borsten doen niet alleen pijn, ze lijken ook groter te zijn, dus eindelijk heb ik ook eens een spleet bij m'n décoleté..hahaha...

k heb vanmorgen gedroomd, dat ik een baby had, t was een ventje en hij heet Arjan (zo heet m'n zwager ;-) haha... en hij leek écht sprekend op m'n broertje van vroeger, heel leuk!! nou ja, tot dat je wakker word dan, en de volle werkelijkheid weer doordringt....

Ik durf zelf écht nog geen hoop te hebben, m'n lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden, dat ik zo bang ben dat ik gewoon ongi ga worden.

K zou vandaag naar n vriendin gaan, ter afleiding, maar die heeft afgemeld, i.v.m. exctreme kiespijn, dus deze dag gaat nu wel heel erg lang duren!!

zo eerst is kijken of m'n andere vriendin thuis is, ga ik daar wel heen....

Geplaatst

hahaha tweety,moet lachen om je verhaal,mijn mannetje heet ook arjan,toffe naam,nu komt het helemaal goed met je

je kan vandaag gerust testen(moet je horen wie het zegt)ik durfde ook niet,ook zo bang voor het negatieve,en toch stiekum,wist ik dat ik zwanger was,omdat ik zo vreselijk duizelig was en hoofdpijn,en dit heb ik nog steeds.

meid maak er een leuke dag van,beetje afleiding is goed,en laat je ons niet te lang wachten :P

fijne dag

Geplaatst

haha Janine, nou leuke naam verzonnen he?!!

Heb jij ook op dag 10 na TP getest?? nou dat heb ik ook ja, bang voor het negatieve....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden