Ga naar inhoud

Mijn dagboekje....

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Spannende tijden weer voor jullie, succes meid!

• Reacties 115
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ben net gebeld door het lap, helaas heeft

Ons Emmy het niet gered... Er is nu een ander

Rietje uit de vriezer gehaald... Ik word zo gebeld..

Geplaatst

Mijnbaby,

Hoop dat je geen tijd hebt gehad om een berichtje achter te laten omdat je voor een tp moest komen.

Succes!!!

Geplaatst

Meiden lief dat jullie aan me denken!

Ik heb om 14.30 een tp gehad van een klompje we hebben er nu nog 2 over.

ik zit dus vandaag officieel op het bankje :)

Geplaatst

Vandaag komen me zusjes eten lekker even afleiding :) en het weekend gaan we lekker leuke dingen doen...

Ik heb deze poging een fles granaatappelsap gekocht.. ik ga proberen elke dag een bekertje te drinken.. Wie weet

vergroot het mijn kans??

Geplaatst

top en nu maar duimen..

ik heb visolie comleet mama gebruikt en tarwekiemolie.. maar granaatappel? nooit gehoord dat dat ook zou helpen.. ach niet geschoten is altijd mis toch??

liefs en heel veel suc6!!

Geplaatst

@ Dees thnx meissie! hoe is het met jou? hoe voel je je?

Ik moet zeggen dat ik bij mijn zoon na de eerste tp zwanger was en niks heb gebruikt...

sapje kan geen kwaad maar verder wil ik niet allerei dingen slikken enzo we gaan op goed geluk...

Geplaatst

wish ik zit er weer hoor... hopen deze maand met meer geluk...

Volgende maand gaan we met vakantie dus mocht het niet raak zijn

doen we even een break...

Hoe voel jij je? al een buikje?

Geplaatst

hey!!

hoe ik me voel.. om het netjes te houden.. niet echt fijn zeg maar.

ja ik snap het dat je niks wilt slikken, wilde ik ook niet maar aangezien ik deze vitamines ook echt voormezelf wel nodig ben, heb ik het wel gedaan.

Gelukkig vanaf vandaag wel 1 pilletje minder. moet nu nog tot volgende week aan de utrogestan en progynova. eindelijk daarna er van af!! hopen dat het met de misselijkheid en moeheid en duizeligheid en hoofdpijn dat beter mag gaan.

hoe is het, hou je het nog een beetje vol??? wachten duurt lang he??

Ik heb trouwens een klein opgezet buikje en of het van me darmen komt weet k niet want heb geen last van obsipatie eigenlijk.

heeeeel veel suc6!! enne geniet van het mooie weer..

Geplaatst
hey!!

hoe ik me voel.. om het netjes te houden.. niet echt fijn zeg maar.

ja ik snap het dat je niks wilt slikken, wilde ik ook niet maar aangezien ik deze vitamines ook echt voormezelf wel nodig ben, heb ik het wel gedaan.

Gelukkig vanaf vandaag wel 1 pilletje minder. moet nu nog tot volgende week aan de utrogestan en progynova. eindelijk daarna er van af!! hopen dat het met de misselijkheid en moeheid en duizeligheid en hoofdpijn dat beter mag gaan.

hoe is het, hou je het nog een beetje vol??? wachten duurt lang he??

Ik heb trouwens een klein opgezet buikje en of het van me darmen komt weet k niet want heb geen last van obsipatie eigenlijk.

heeeeel veel suc6!! enne geniet van het mooie weer..

@ Dees zooo jij gaat HARD al weer 10 weken! lekker man.... ik hoop dat je na die 12 weken beter voelt en niet meer misselijk bent...

Ik heb drukke weekenden GELUKKIG.. maar door de weeks ben je er toch meer mee bezig.. dit is al de 3e TP alle drie zijn het toppers maar dat zegt helaas niet veel...

Ik ben positief en hoop dat deze poging raak is...:) zo niet doen we even een maandje niks want we gaan met vakantie.... Maar hoop natuurlijk dat ik zwanger ga :)

Geplaatst

Vandaag dag 10 heb ik getest..en helaas weer

Negatief :) ik ben er kapot van... 3 keer

Een topper tp en niks... Ik zal morgen of

Overmorgen ongesteld worden.... Pfffffff!!!!

Geplaatst

He Dees, nee dit is de 3e keer dat ik en tp heb gekregen

En op dag 10 test en negatief... Daarna kwamen mijn rosé duivels door dag 11 en 12....

Geplaatst

Vandaag weer een negatieve test... ik ben bang dat ik vandaag of morgen ongesteld word... maar goed nog geen bloed??? we zullen het wel zien..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden