Jump to content

Uitgerekend in November 2011

Recommended Posts

Posted

hoi allemaal

zat eerst te twijfelen om een nieuw topic te starten

maar doe het gewoon....

ik heb 14-2 een tp gahad van een 5 dagen oude cryo (blasto)

en heb gister al posi getest.

en vandaag ook weer..

dan ben ik als ik het goed heb gerekend 2-11 uitgerekend

hoop dat er snel meer gaan volgen

er is genoeg plek hoor...

veel liefs angel

• Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Angel, van harte gefeliciteerd!! Alweer de eerste van het uitgerekend in november topic. Vorig jaar zat ik hier ook.

Hopelijk gaat alles goed en is er over 9 maanden een mooi klein guppie!

Liefs, Henkie

Posted

henkie dank je wel...

ja moet je kijken een jaar geleden.

en nu heb je 2 mooie mannekes leuk hoor..

sylvie ja idd haha dank je

liefs

Posted

Angel,

Wat goed van je dat je dit topic geopend hebt!

Hoop inderdaad dat er nog vele zich komen melden!

Posted

Hoi Angel,

Ik heb mijn terugplaatsing (embryo) gehad op 12-02 en heb inmiddels 2 positieve testen (voor de zekerheid, haha) in handen gehad.

Heb jij het ZH al op de hoogte gebracht?

Hoop dat het een druk topic mag gaan worden hier!!

Posted

dank je wel sowiebo..

en je bent natuurlijk van harte welkom hier hoor

succes morgen met je fm..

clau gefeliciteerd meid en welkom hier

ja heb het zh al gebeld maar moest afwachten en morgen nog testen

ik was veeelste vroeg zeiden ze haha

en jij wel gebeld dan??

liefs

Posted

Haha, daarom heb ik nog maar niet gebeld, was al bang dat ze dan inderdaad zouden zeggen dat ik te vroeg was. Ik ga volgende week bellen!

Posted

Angel wat een mooie ticker heb je! Deze heb ik volgens mij nog nooit gezien, bijzonder hoor... Hoop dat alles goed blijft gaan!

Caroline

Posted

Ik zie dat het november topic ook al weer is geopend!

Ik hoop dat het hier lekker druk gaat worden!

Angel,

Wanneer kun je het zh nu gaan bellen dan?

Of heb je dit inmiddels al gedaan?

Hermien

Posted

Spannend dan hoor je eindelijk de datum voor jullie 1e echo!

Als ik vragen mag heb jij ook nog een digitale test gebruikt?

Met mij gaat het goed, gisteren dus ook licht positief getest, maar ik

had 's middags ook bruine afscheiding.

Vandaag geen bruine rommel gezien, ik wacht nog even af hoe het verder gaat.

Op naar de 1e echo!!!

Posted

Hoi hermien had net een berichtje achtergelaten bij de wb. Maar lees het nu hier

Ja als het goed is wel ja ben zo benieuwd.

Nee heb nog geen digitale gebruikt morgen ochtend doe ik die.

Echt spannend meid. Duuim voor je op een vette streep meid.

Dikke knuffel

Posted

Hoi angel,

Ik heb net de digitale clearblue gebruikt en ja hier stond op zwanger 1-2 weken.

Ik vind het echt onwerkelijk en durf me hier nog niet te melden.

Maandag ga ik bellen met het zh en als dan nog alles goed is dan plof ik bij je neer!

Samen op dezelfde dag de tp, van een blasto en dan ook nog samen uitgerekend zijn.

Het is echt een giller, hahahaha

Hermien

Posted

owwwwwwwwwww hermien wat geweldig het staat er niet zomaar he..

en snap dat je het nog eng vind hoor

heb ik nu ook nog hoor maar je bent gewooon zwanger gefeliciteerd hoor

echt grappig idd samen tp van een cryo (blasto) en samen uitgerekend...

veeeel liefs

Posted

heb vanmorgen ook een digitale gedaan en er staat zwanger 2-3...

had ook verwacht dezelfde uitslag als jou hermien we lopen toch precies gelijk huhhh?

zit te wachten tot het 8.00 uur is dan kan ik de huisarts bellen en het zh

ben benieuwd wanneer we onze eerste echo zullen hebben...

liefs

Posted

Hermien, Super nieuws! Gefeiciteerd!

Enne...dat het hier maar lekker druk mag gaan worden!

Angel, Ziekenhuis al gebeld?

Posted

vergeet ik het gewoon bijna te zeggen

gefeliciteerd met jullie huwelijk maak er een mooie dag van.

het mooiste cadeau heb je al gekregen...

veel plezier vandaag..

liefs

Posted

net het zh gebeld en we hebben op 18-3 de eerste echo...

spannend kan nu al niet meer wachten...

liefs

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use