Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo vandaag ook ff bij de huisarts geweest.

En mocht bloed gaan prikken dus dat hebben we gedaan

En maandag weer bloed prikken kijken of me waardes zijn gestegen.

Als ik geluk heb heb ik de uitslag via de mail.

Maar hij denkt dat het maandag of anders dinsdag word ivm het weekend.

Liefs.

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Super 18 maart de 1e echo al, ooh spannend.

Waarom moet je nu bij de huisarts bloed laten prikken dan?

En wat betreft jou test, ik denk dat jou cryootje vast iets verder was

dan die van mij.

Onze cryo was bijna een blasto en misschien maak jij meer hcg aan, ook

omdat je al zo vroeg positief hebt getest.

Hermien

Geplaatst

Meiden, allemaal gefeliciteerd!! Op naar de 1ste echos allemaal...

@Angel, mooi dat ie 2-3 weken aangeeft, genoeg HCG dus. Had ik ook dus goed teken...Spannend hoor.

Geplaatst

hermien dat wilde ik zelf en van het zh kreeg ik het niet dat maar naar de huisarts

is gewoon voor me zelf en voor me verleden...

onze cryo was een blasto zou dat zoveel verschil uitmaken dan joh het zal wel natuurlijk

of idd maak ik meer hcg aan dat kan ook natuurlijk...

wanneer ga jij bellen??

hoe voel je je??

mik wanneer had jij 2-3 getest???

liefs

Geplaatst

Als ik het goed begrijp heb jij 's morgens getest en ik 's avonds maar ik kan ook zo

zijn dat het misschien wel niet goed gaat bij mij........

Ik ben nog erg onzeker......

Maandag ga ik bellen en ik denk dat ik dit ook maar vraag aan de ha, want die onzekerheid

is niet te harden!

Geplaatst

ja ik heb met die digitale idd 's morgens getest....

ik ga zo hard voor je duimen meid..

ik las ook dat je weer bruine rommel verliest

daar word je wel onzeker van. hoop dat het gewoon goed mag blijven gaan..

nou ben benieuwd wat ze maandag zeggen. miss is een bloedtest een optie.

dat is natuurliijk ook geen 100% garantie..

mocht je een bloedtest krijgen vraag of je na een paar dagen weer 1 mag doen..dan weet je wel of er een mooie stijging is..

ik denk aan je...

laat je het weten als je meer weet?

liefs

Geplaatst

hoi hoi

nu krijg ik net een mail op me tel..

staat er uitslag dokter.. ik denk huh op een zaterdag

hij zou het alleen vrijdag door mailen of anders na het weekend..

me hart sloeg gelijk op hol hahahhaah

maar nu komt het

HCG is 253.0

dat wilde ik ff laten weten

liefs

Geplaatst

Dat is super!!

En wat raar op zaterdag zelfs, maargoed nu weet je het.......

Deden ze bij ha nog moeilijk omdat je bloed wilde laten prikken?

Vandaag geen bruine rommel gezien...........

Morgen maar weer afwachten!!

Wish,

Wat ben je toch een schat!!

Geplaatst

ja vond het ook heel raar miss had ie dienst ofzo

maar dat maak niet uit ik heb hem gelukkig

nee hij deed helemaal niet moeilijk,kreeg gelijk de brieven mee+ een recept utrogestan..

nou gelukkig dat je geen rommel meer heb gezien...

ik duim nog steeds voor je hoor op een mooie dikke vette streep moet gewoon...

liefs

Geplaatst

Dank je dat is lief.

Jij gebruikt nog steeds de bolletjes?

Ik heb helemaal geen bollen gehad, ook niet bij de tp

van mijn dochtertje.

Ik hoop ook dat het goed gaat komen, ik vind die onzekerheid

maar niets....

Geplaatst

ja dat snap ik wel meid

echt erg die onzekerheid.

ik kreeg ook nooit bollen alleen pregnyl bij een verse tp

en bij cryo nooit niks

maar heb er nu zelf om gevraagd.

gebruik ze nog steeds, zowiezo tot aan de eerste echo.

maar miss maak je gewoon wat langzamer de hormonen aan is bij iedereen anders he meid.

maar snap zeker je onzekerheid wel.

ga je na het weekend weer testen??

liefs

Geplaatst

Oh,wat spannend voor jullie dames!Mag ik wat vragen?Hebben jullie al verschijnselen of klachtjes?Hadden jullie deze al voordat jullie getest hebben?Ik mag donderdag 3 maart testen.Heb woensdag 16 februarie tp van een cryo gehad.Zouden jullie in mijn plaats al testen?Oh,wat vind ik die wachtweken toch het zwaarst van het hele ziekenhuisgebeuren.Ik hoop dat jullie een mooie echo te zien krijgen.

Geplaatst

Suuske,

Ja, de ww zijn erg zwaar en tja testen.....?

Ik vind het moeilijk je te adviseren wat te doen? Als ik het goed heb dan

zit je morgen op wd 11 en in principe zou je al wel kunnen testen.

Tenminste als je een tp hebt gehad in natuurlijke cyclus, ivm de pregnyl.

Mijn ervaring deze keer was niet zo positief en eerder testen zou ik als ik

weer een tp zou hebben niet meer eerder testen.

Het heeft me erg onzeker gemaakt, maar nu heb ik ook wel erg vroeg getest.

Maar de meeste dames testen op dag 12 na tp, want dit blijkt wel eerder te kunnen

als een verse tp.

Maar je moet natuurlijk je eigen gevoel volgen en als je bv morgen toch gaat testen

dan vanavond niet veel drinken en morgenvroeg met ochtendurine testen.

Ik zit morgen op wd 13, dus hopelijk kom je hier ook bij op de bank, maar zoals je misschien

al wel gelezen hebt ben ik nog erg onzeker....

Succes met je beslissing!!

Geplaatst

hoi meiden,

gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.

het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik hier vorig jaar schreef nov 2010 topic. inmiddels is ons wonder geboren op 1 november.

ik las van het bruinverlies hier, ik heb dat de eerste 10 dagen ook gehad, schijnt veel voor te komen na ivf/icsi , alles is extra doorbloed door en de hormonen en de zwangeschap.

ik wens jullie een hele fijne gezonde zwangerschap toe! op naar november!!!

liefs wilma

Geplaatst

Wilma,

Bedankt voor je reactie, is weer goed om te horen dat het goed kan gaan.

Ik wil je nog even van harte feliciteren met de geboorte van jullie dochter!

Suuske,

En? Heb je getest?

Geplaatst

Hallo meiden !

Héél voorzichtig kom ik me ook hier aanmelden want heb vanmorgen (wachtdag 11) positief getest!!!!

Ohhhhh wat ben ik blij!!! Ik had wel al een vermoeden maar toch... die test is na al die spannende en onzekere maanden

wel het vreselijkste wat er is. Voor de meiden die nog moeten testen ga ik héél hard duimen...!

Geplaatst

uitgerekend:

2 november angel

eerste echo:

18 maart angel

maak alvast maar een lijstje..

als jullie willen kun je je zelf er aan toevoegen

liefs

Geplaatst

Danaa,

Van harte welkom en jij ook van harte

gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Angel,

Ik ga morgen het lijstje invullen dan weet ik de echodatum ook!

Geplaatst

Hallo zwangere dames onder ons,van harte gefeliciteerd met dit gewelidig nieuws!

Hermien,ik heb nog niet getest.Mag pas donderdag 2 maart testen,heb woensdag 16 februari tp gehad van een cryo.Maar zit er over te denken om dinsdag te testen.Donderdag moet ik werken,woensdag ga ik een gezellig dagje weg.En dinsdag ben ik vrij,dus dat lijkt me wel een geschikte dag.Zou dat niet te vroeg zijn?

Danaa,mag ik vragen waar je vermoedens op gebaseerd zijn dat je al dacht dat je zwanger bent?Heb je duidelijke verschijnselen?

Oh,ik vind wachten echt het zwaarst van het hele proces!

Geplaatst

dat is goed hermien

ben benieuwd wanneer je mag..

en zie ook dat je je handtekening heb veranderd.

suuske dank je wel..

hoop dat ie bij jou ook posi is

en idd met een cryo kan je wel eerder testen

hoe oud was je cryo??

ja het wachten is ook het zwaarst hoor..

succes nog met de laatste daagjes..

liefs

Geplaatst

Suuske ik heb ook op je vraag gereageerd in het topic 'vroeg testen'. 3 dagen na de TP was ik de hele dag duizelig ( en dat ben ik nooit!) en ik had steken

rechts onderin mn buik (baarmoeder ?). Was eerst bang dat het voorbij was maar een vriendin die vorig jaar zwanger was van een tweeling heeft in het prille begin van de zwangerschap ook zo'n steken gehad.

Verder was/ben ik heel emotioneel en prikkelbaar maar dat kan natuurlijk ook door de utrogestan komen.

Ik wist gewoon dat het raak was, kan niet uitleggen waarom maar mijn gevoel zei dat.

Ja die wachtweken zijn gewoon het ergste van alles... Ik hoop zó voor je dat de test positief is !!!!

Geplaatst

uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Hermien

eerste echo:

18 maart - Angel

22 maart - Hermien

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden