Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Angel,

Zo zeg mooie stijging, gaat helemaal goed komen!!

Suuske,

Nog getest vandaag? En......?

Ik heb dus ook de 1e echo doorgekregen en wel de 22e, dus nu maar

rustig afwachten!!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Hermien

Eerste echo:

18 maart - Angel

22 maart - Hermien

Geplaatst

Hey Hermein nog een keer GEFELICITEERD!!!!

Ik kwam even kijken hoe met jullie gaat,en ik wou zien wanneer je echo is. phhh.... duurt even.

Ik moet ook na de testdaum 3 weken wachten.

Succes met wachten. Het is toch lekker zonder hormonen he.

En Angel ik heb in een ander topic gezegd,maar meid wat een mooie stijgind! Geweldig!!! Geniet maar ervan!

Op naar de echo's!

Liefs,Violeta

Geplaatst

Goeie morgen.

Ben al een week iedere dag rond half4. 4 uur wakker

Hermien hoe voel je je?

Je hebt 22ste je echo spannend he.

Vanavond komt mvm langs

Kan ik eindelijk iets terug doen.

Volgende week is het voor ons een hele spannende week

Dan ben ik 6 weken

Want het is 2x mis gegaan met 6 weken

dus als we die voor bij zijn,hebben we wat meer rust.

Liefs

Geplaatst

Violetta,

Wanneer ben jij uitgerekend dan? einde okt?

En ja de echo duurt even, maar ik moet zeggen dat ik nu wel een

stuk rustiger ben, dus dat is wel weer fijn!

Angel,

Hoe komt het dat je al zo vroeg wakker bent dan?

Ben je misselijk of zo dan?

Of nog te druk in je hoofd met de hele situatie?

Dus vanavond al MvM op bezoek, spannend!!

Ik zal ook eens even op internet hierna kijken hoe en wat!

Ik hoop dat het goed blijft gaan, dus ik zal voor je duimen!!

Liefs

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Hermien

4 november - Nathalie

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

18 maart - Angel

22 maart - Hermien

Geplaatst

Hallo dames,

Ik durf het eindelijk aan om me hier te komen melden.

We hebben 11 februari terugplaatsing gehad van 2 cryo's (van 2dagen oud). Ik heb gewacht met testen tot vrijdagavond en die was gelukkig positief, vervolgens natuurlijk zaterdagavond een CB gedaan en die gaf aan 3+ (wat dus niet klopt, misschien zijn het er 2??) en voor de zekerheid zondagmorgen nog maar een test er tegenaan. Ja, ik ben een beetje een onzekere doos want ik heb gistermorgen ook nog weer getest. Het lijkt er toch echt op dat het na 3 jaar eindelijk zo mag zijn!!!

Maar wat ben ik nog bang. Zou je niet zeggen met al die testen he ;) Heb al buikpijn sinds een week na de terugplaatsing, steken, krampen, pijntjes. Nu was dat maandag opeens weg, wat denk je, stress want nu voelde ik niks meer. Vandaar dat ik gisteren nog weer een test heb gedaan. En ja hoor, nu zijn de pijntjes weer terug. Dat was nu eigenlijk ook weer niet de bedoeling.

Wij hebben de behandeling in t Geertgen gedaan en daar mogen we de 21e komen voor een echo. Ik dacht pfff, kun je me nog langer laten wachten. Maar nu had ik me al aangemeld bij mijn verloskundige en die zei kom de 9e maar. Dan kan ik nog niet heel veel zien, maar wel al iets. Dat stelt je misschien gerust!! Wat een lief mens is het toch. Helemaal blij dat ik nu nog maar een weekje hoef te wachten. Maar goed, nu moet ik mezelf weer inprenten dat de kans groot is dat we dan nog geen hartje gaan zien omdat dat nog echt te vroeg is.

Nu ik er zo over schrijf, begint er echt zo'n heel blij gevoel te komen van binnen!!! Heerlijk! Heb net een t-shirtje besteld voor mijn zoontje met daarop Ik word grote broer. Ik ben de 26e jarig en dan krijgt hij dat aan, mits de echo's goed zijn.

Ik ga vanaf vandaag lekker actief meelezen hier, heb me net al een beetje ingelezen.

@ Angel: Spannend die 6 weken maar het komt wel goed. Je waardes zijn prima toch.

@ Hermien: Zie je wel, ik schreef het op het wachtbankje al. Je bent gewoon wel zwanger!! Maar ik herken die onzekerheid helemaal!

Het is een beetje een lang verhaal geworden, sorry.

Knuf Nathalie

Geplaatst

Nathalie,

Geweldig zeg en bij deze van harte gefeliciteerd en welkom bij ons!

Ja die onzekerheid ken ik, en ik moet zeggen dat ik nu een stuk rustiger ben,

alleen ben ik net naar de toilet geweest en wat zag ik.......

Druppeltjes rood bloed, nou daar gaat mijn vertrouwen weer!!

Ik heb een zwaar gevoel in mijn buik en voel een hoofdpijn aankomen, ohh

wat kun je je dan kl**ten voelen, sorry voor mijn woordkeuze.

Ik zal vandaag zeker vaak een bezoek brengen aan het toilet, ik hoop dat het goed gaat!!

Hermien

Geplaatst

@ Hermien: Maak jezelf niet gek he. Het kan altijd een beetje dat bloedverlies. Misschien komt het gewoon door het innestelen en de activiteiten die nu plaatsvinden in je baarmoeder. Is ook allemaal niet niks. Hou moed, je bent gewoon hartstikke zwanger. En die buikpijn dat heb ik ook, en ik ga me er ook niet meer druk over maken.

We gaan samen gewoon hartstikke relaxed zijn.

Dikke knuf Nathalie

Geplaatst

Hallo mag ik er ook bij??? Afgelopen maandag, 10 dagen na TP van 2 cryo's positief getest!!!

Ik voel, behalve wat kleine buikkrampjes, nog weinig. Maar de test was vrij duidelijk!

[ATTACH=CONFIG]887[/ATTACH]

En nu maar hopen dat het plakkertjes zijn! Ik gebruik trouwens Progynova en Utrogestan.

@Hermien... heel erg veel sterkte....

Geplaatst

hoi poohbeer welkom

gefeliciteerd met je zwangerschap

mooie test hoor je kan er niet om heen haha..

liefs

Geplaatst

leuk en grappig, een uitgerekend in november topic! Top he meiden!

Echt k*t voor Hermien.

Maar ik hoop dat er nog veel meiden hierbij komen (en ook blijven)!

Gefeliciteerd Poohbeer! en dat op wd10?? Lijkt me dik een tweeling dan haha.

liefs,

Ellen (uit het oktober topic)

Geplaatst

Graag schuif ik hier aan! Geloof het echt nog steeds niet maar de positieve testen zeggen van wel:) Zaterdag nog een test van moeders voor moeders, vind het gewoon eng! hahaha Als alles goed verloopt ben ik dan rond 3 november uitgerekend van een brusje.

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

18 maart - Angel

tonka welkom hier heb je er bij gezet als je dat goed vind natuurlijk

toch spannend idd als mvm komt

hier zijn ze woensdag geweest en mag 8 maart gaan starten...

liefs

Geplaatst

Ik heb een vraag hoe reken ik nou uit wanneer ik ben uitgeteld? De punctie was op 14-02 en de TP op 16-02.

De eerste echo staat gepland op 21 maart. Een héél mooi begin van de lente !...

Geplaatst

Dankje Wish! Dan ben ik uitgerekend op 7 november. Hoe voelen jullie je? Ik heb vaak steken rechts onderin mn buik..

Geplaatst

@ Hermien: Ik las het gisteren al op mn werk, ik schrok ervan. Potverdikke zeg, nou heel veel sterkte en een dikke knuf.

@ Poohbeer, Danaa en Tonka: Welkom en natuurlijk gefeliciteerd!!! Laten we er een gezellige tijd van maken :happy7:

Hier nog heel veel onzekerheid. Gisteren een beetje bruinig slijm verloren, nou de stress sloeg meteen toe. Was natuurlijk op het werk, ben wel tien keer geweest plassen daarna. Pffff... Ik blijf ook maar die buikpijn hebben. Dus ik dacht dan nog maar een test kopen, dat geeft tenminste rust. Ik n CB digitaal gedaan, die geeft wel zwanger aan 2-3 weken MAAR toen ik ook zaterdag zo'n test deed, gaf die al 3+ aan. Dus die test heeft het niet veel beter gemaakt. Zou mn hormoon al af aan het nemen zijn?? Misselijkheid is ook weg, en verder merk ik niks. Geen gevoelige borsten ofzo. VInd dit echt zo super eng...

Gelukkig mag ik woensdag (al) naar de verloskundige, maar het lijkt nog zo gruwelijk lang. Ben echt zo bang om de zwangerschap te verliezen.

Nou ik hoop dat jullie allemaal wat meer kunnen genieten want ik durf het duidelijk nog niet.

@ Angel: Ik las in t andere forum dat jij ook nog even stress had. Gelukkig is het allemaal goed.

Knuf Nathalie

Geplaatst

Hoiii allemaal,

Gefeliceerd met jullie zwangerschappen

Ik zou mij graag toevoegen

op 27 feb heb ik een test gedaan deze wat gelijk positief! Ik heb naast deze de test van zondag nog 3 andere testen gedaan omdat ik het niet kon geloven haha

Wij hebben 22 maart de echo spannend :)

@Hermien wou je even laten weten dat ik het hartstikke erg vind voor jullie

Ik wens jiu veel sterkte toe.

Groetjes Sas

Geplaatst

@nathalie ja klopt maar gelukkig hebben ze gezien dat het op een goeie plek zit..

@sas welkom.. dank je jij ook gefeliciteerd we zijn op dezelfde dag uitgerekend..

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

18 maart - Angel

22 maart - Sas27

Geplaatst

Dank jewel Angel, wat leuk dat wij gelijk lopen :)

Nathalie wat fijn dat je eerder een echo krijgt, ik begrijp je gevoel wel een beetje hoor

Hopelijk ben je na woensdag wat meer gerust gesteld en kan je lekker gaan genieten :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden