Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bedank Angel, wat leuk dat wij precies gelijk lopen, jij hebt de echo alleen wat eerder spannend!

@Nathalie fijn dat je de echo eerder krijgt, ik begrijp je gevoel wel een beetje

Ik hoop dat je na woensdag wat gerustgesteld bent en je een beetje kan genieten :)

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik wou me ook graag aanmelden op deze site ik lees nu al een aardige poos mee zonder eigenlijk echt te durven reageren. Wij zijn nu bij onze tweede icsi zwanger geraakt van 2 teruggeplaatste emmy's Of het er 1 of twee zullen zijn weten we nog niet 4 April krijgen we onze eerste echo!! Heel spannend! Ik probeer erg te genieten van onze zwangerschap maar ben ook best nog wel bang aangezien het bij de eerste icsi mis is gegaan bij 4 weken en 2 dagen. Ik hoop hier veel positieve verhalen te zullen lezen, en bij een ieder te zien en te horen hoe ver jullie zijn en hoop uiteraard dat er ons nog vele zullen volgen! Wij zijn uitgerekend 7 nov hoop dat ik op het lijstje mag!

Veel liefs Debbie

2011.pngMaak een ticker

Geplaatst

debbie welkom

gefeliciteerd met je zwangerschap..

en tuurlijk mag je op het lijstje..

dat word spannend dan of het er 1 of 2 zullen zijn..

liefs

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

18 maart - Angel

22 maart - Sas27

04 april - Debbie 79

heb je op het lijstje gezet debbie

Geplaatst

Hallo Ladies,

Iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, wat een wondertjes allemaal...

Ook ik wil mij graag voorzichtig aanmelden hier... Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst positief getest en vandaag was mijn officiëletestdag, ik heb nu 4 positieve testen! (3xKV testen iedere keer iets donkerder en vanmorgen een digitale cb die 1-2 weken aangaf)

Maandag 21 maart heb ik de 6 weken echo, is volgens mij sneller dan bij anderen hier?

Als het nou allemaal goed blijft gaan ben ik 11-11-11 uitgerekend... Hihihihi, is dat wat dan??

Lfs, Judith

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

11 november - Zjoediezzz

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

18 maart - Angel

21 maart - Zjoediezzz

22 maart - Sas27

04 april - Debbie 79

Ik heb mijzelf ook even in het lijstje gezet, wat een verschillen in 1e echo data zitten dr in he?

Geplaatst

Nou ik kom ook voorzichtig om het hoekje kijken!!

Als alles goed gaat ben ik 13-11-2011 uitgerekend.... en ik heb vanmiddag naar t ziekenhuis gebeld, en 29Maart hebben we de eerste echo (met 7 weken).

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

11 november - Zjoediezzz

13november- Tweety83

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

18 maart - Angel

21 maart - Zjoediezzz

22 maart - Sas27

29 maart- Tweety

04 april - Debbie 79

zo, gelijk mezelf even toegevoegd aan het lijstje.

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

11 november - Zjoediezzz

13november- Tweety83

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

18 maart - Angel

21 maart - Zjoediezzz & Poohbeer

22 maart - Sas27

29 maart- Tweety

04 april - Debbie 79

Geplaatst

ik kom me hier ook voorzichtig melden,ik heb vorige week dinsdag positirf getest en woensdag en afgelopen zaterdag hahaha volgens mij doen de meesten dat hier.

ik ben uitgerekend op 07/11/2011 en mijn eerste echo is 28 maart....spannend

wil iemand mij in het lijstje zetten

alles dames van harte gefeliciteerd ,en op naar een mooie november maand met allemaal wondertjes

liefs janine

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

7 november - Janine

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

18 maart - Angel

21 maart - Zjoediezzz & Poohbeer

22 maart - Sas27

28 maart - Janine

29 maart- Tweety

04 april - Debbie 79

Gefeliciteerd Janine! Het wordt druk op 7 november! ;)

Geplaatst

Gefeliciteerd allemaal, leuk dat het hier drukker word

Ja 7 november word druk zeg haha spannend allemaal hoor

Geplaatst

Gefeliciteerd allemaal :)

Leuk dat het wat drukker word hier, spannend allemaal he :)

7 november word idd druk haha

idd gek he die echo,s kan je geen touw aan vast knopen. elk ziekenhuis zou het wel weer anders doen.

eerste echo is wel erg spannend he, tijd kan mij niet snel genoeg gaan :)

Geplaatst

Hoi meiden, mag ik me aansluiten bij jullie?

Ik kom vanuit het IVF Forum, en ik was vandaag in het ziekenhuis voor de bloedprik en de uitslag is zwanger ...Ik ben er heel erg blij me en hoop natuurlijk, dat het niet mis gaat. Ik heb donderdag een afsprak voor een echo...

Sinds vrijdag moet ik al ieder dag overgeven.

Als jullie het niet erg vinden, zou ik graag in jullie Forum mee willen doen...

Groetjes

Sylvia

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Ten eerste iedereen die zich ook heeft aangemeld hier van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! :clap2: Hoe drukker hier hoe beter!! Bedankt voor alle lieve welkoms woorden voel me meteen thuis, en bedankt dat ik op het lijstje mocht leuk ook om te zien dat 7 November lekker vol loopt!! Het valt me op dat sommige wel snel hun echo krijgen ik zit hier gyga in de stress en mag pas bij 9 weken!! Maar wachten kunnen we inmiddels aardig goed he! Ik wens iedereen een fijne avond en een Fantastische zwangerschap!!

Liefs Debbie

2011.pngMaak een ticker

Geplaatst

het word idd druk op 7 nov,allemaal valentijns wondertjes,want toen had ik de punctie,ik neem aan de andere dames ook van 7 nov

echo lopen idd uiteen.

debbie: 9 weken dat is laat toch???? of is dat normaal bij jullie in zh,ik weet het ook niet precies hoor,volgens mij zit ik dan ook al in de 8ste week als ik de eerste echo heb,ik weet wel dat dat nog lange drie weken zijn,en voor jouw dan nog langer

janine

Geplaatst

Hallo Janine,

Inderdaad Ik had ook de punctie op valentijnsdag!! 9 weken leek mij ook lang, ik dacht altijd dat de eerste echo zo rond de 7 weken zou zijn. Ze zeiden tegen mij dat ze dan meteen alles goed kunnen zien en we dan ook zeker weten dat alles helemaal goed is dat is ook wel weer fijn maar nog 4 hele weken wachten is niet zo leuk en zenuwslopend, Juist omdat het de eerste keer zo snel mis ging leek het mij erg prettig om al wat eerder te kunnen weten dat alles goed is maar we gaan gewoon lekker rustig aftellen en blijven hopen dat alles goed mag blijven gaan, en nu de dagen rustig verder gaan krijg ik steeds een beetje meer hoop!!

Liefs Debbie

Geplaatst

Debbie; dat is idd. lang, 9 weken...maar het protocol is per ziekenhuis verschillend....t enige nadeel voor jou is het WACHTEN.... dacht je dat de wachtweken lang duurden...

Wij mogen met 7 weken.... was in mijn ogen al lang, maar anders is de kans dat ze nog geen hartje zien best wel groot...en met 7 weken kan je die als het goed is wel zien....

lijkt me reuze spannend.

Janine; wat bijzonder; een valentijn wondertje!!

Sylvia; Dat is ook al snel; iedere dag overgeven... Ik ben vanaf vorige week dinsdag iedere dag met vlagen heel misselijk... ook al zo bizar snel... vanmiddag zelf bijna in m'n auto gekotst...hihi.... volgende keer maar zorgen dat ik zakjes mee neem in de auto...

Geplaatst

hallo debbie

ik lees in je tekst,dat je w.s al een miskraam hebt gehad,of ben ik nu mis

ik ben ook heel overtuigend dat het goed gaat,maar toch ook momenten dat ik bang ben,als ik buikpijn heb,maar dit zijn mijn darmen steeds,ik denk wel steeds ik hoop zodat we een hartje de 28tigste horen,je leest soms vreselijke dingen op forum,mijn vriend wil eigenlijk dat ik dat helemaal niet lees,ik word er zenuwachtig van,maar goed,ik vind het ook zo leuk om zo contact te hebben.

Geplaatst

janine die momenten die jij beschijft herken ik wel, ook ik had verhalen gezelen en dan maar jij je eigen helemaal onzeker.

heb maar besloten om deze verhalen niet meer op te zoeken, en afwachten op de echo

@debbie 9 weken is behoorlijk lang, maar je hoeft in ieder geval niet in onzekerheid te zitten na de echo want hier kunnen ze al wel het hartje horen enzo.

Nou meiden rutig aan doen allemaal

liefs

Geplaatst

Hoi Tweety Janine en Sas,

Ik vond het ook heel lang maar het zal inderdaad wel per ziekenhuis anders zijn! Misschien als ik me te druk blijf maken kan ik altijd nog even bellen om te vragen of ik misschien toch niet al met 7 weken mag komen, maar aan de andere kant als je eenmaal 7 weken bent vliegen die laatste twee wel voorbij en moet ik me gewoon erg geduldig opstellen hihihi. Met 7 weken kan je inderdaad het hartje zien kloppen!! spannend hoor!! En Janine ja het klopt inderdaad nu gaat alles heel erg goed, maar heb met de eerste icsi een vroege miskraam gehad, ik ben nu al weer wat verder dan de eerste keer dus vandaar dat ik wat angstiger ben ook ik heb namelijk met regelmaat last van mijn buik maar ook inderdaad door mijn darmen, voelde ze rollen door mijn rug! Heb er nu medicijnen voor gekregen en het gerommel is al een stuk minder. Wel misselijk met vlagen en af en toe wat last van mijn rug hebben jullie dat ook? Ook zit ik snel vol na het eten, terwijl ik een hele goede eter ben hoor!! Ook mijn borsten zijn gevoelig en moet soms ineens huilen om niks (gebeurd gelukkig niet de hele dag) Ben wel heel erg blij met deze klachten hoor het is weer een bewijs elke dag van het feit dat we zwanger zijn!! Voor nu een hele fijne avond!

Liefs Debbie

2011.pngMaak een ticker

Geplaatst

hoi debby

ik ben met vlagen misselijk,heb hele grote boobies,maar zijn niet pijnlijk,wel soms van die nare steken er door heen,verder ben ik echt koud ,lig elke avond met hitte pit op bank en bed,overdag op werk echte koude rillingen,maar ben ook heel duizelig,soms gevoel dat ik flauw val,dit had ik gelijk in de tweede ww week al,en dacht toen hee ik ben vast zwanger,en heb veel hoofdpijn en erg moe hahaha toch allemaal wel kwaaltjes,maar goed zoals je zegt het is een bewijs,zo denk ik ook.ik ben geen grote eter,maar als ik dan moet eten dan opeens staat het tegen,en dan later op de avond natuurlijk best wel zin in wat....

liefs janine

jij ook fijne avond

Geplaatst

Goedemorgen!

@ Debbie: Ik lees dat jij wat voor je darmen hebt gekregen? Ik heb nog nooit zo'n last van mijn darmen gehad, ik heb volgens mij echt een soort van obstipatie? Word er wel een beetje gek van en ik moet hier wel wat aan gaan doen, ik ben bang dat het door de krampen misschien wel eens mis zou kunnen gaan...IIIEEEKKK!!! Wat heb jij er voor gekregen?

Lfs, Judith

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

@ Janine Wat vervelend dat je er ook zo duizelig bij bent hoop voor jou dat het tijdelijk is en je daar snel geen last meer van hebt! Qua eten heb ik gehoord dat het helpt als je steeds kleine beetjes eet (ook goed voor de misselijkheid) En een warme pittenzak is altijd heerlijk, ik heb het inderdaad ook sneller koud maar pak dan even een lekker dekentje en is het zo weer over succes met je klachten en geniet er ook een beetje van hihi het hoort er helemaal bij!!

@ Judith Ik heb in overleg met het ziekenhuis de huisarts even moeten bellen ik heb al wel wat langer last van mijn darmen maar op deze manier nog nooit. Ook ik had erg veel last van krampen waardoor ook ik bang was dit kan niet goed zijn. Volgens de huisarts kan het helemaal geen kwaad ik heb Lactose gehad dat is een drankje wat je 1 maal per dag moet innemen en het helpt tot nu toe de krampen zijn er nog steeds maar wel in mindere mate (zat erg vol) Lactose kan geen kwaad voor de baby wordt voorgeschreven aan meerdere zwangere! En alleen te verkrijgen per recept! De arts adviseerde ook om peren te eten en vezels helpt ook! Wens je succes met je darmen en hoop ook voor jou dat het snel is opgelost, maar ga er niet om piekeren darm krampjes kunnen echt geen kwaad voor de baby.

Liefs Debbie

2011.pngMaak een ticker

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden