Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh Debbie, zo herkenbaar en helaas blijft het nog wel even zo ben ik bang. Na jaren worstelen is het dan eindelijk zover en dan ben je op zoek naar iedere bevestiging/signaaltje die je lichaam geeft. Is allemaal ook zo logisch.

Die steken in je liezen is in ieder geval heeeeel normaal.

Je zult merken dat het er ook bij plotseling opstaan wel bij inschiet, ook dat is normaal.

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

tweety, dus jij bent zo'n wintersporter?? ik ook, maar vorig jaar en dit jaar even niet vanwege 2x icsi... wij gaan altijd met een grote groep vrienden en onze behandelingen vielen beide keren samen met de wintersportweek! Dus nu 2x al niet geweest helaas & ik had nog wel mooie&snelle nieuwe ski's gekocht! nou ja, af en toe naar snowworld is ook wel lollig.

Je moet gewoon zorgen dat je een wat donkerder plasje hebt... dan weet je zeker dat de uitslag goed is!

Jose: ik ben 11-11-11 uitgerekend, maar groter kans dat jij op die dag gaat bevallen denk ik! Hoe groot is de kans dat je exact op de uitgerekende datum gaat bevallen?? zou ik wel jammer vinden!

Geplaatst

Hey Debbie,

Die onzekerheid is echt niks he, kan je je dan naar voelen

Maar toevallig las ik vanmiddag op een site dat pijn in de lies te maken heeft met bandenpijn. dit kan komen omdat je baarmoeder en banden aan het veranderen zijn! ik heb het zelf ook soms

ik zou mij daar niet te druk over maken, dat is ook niet goed :)

rutig aan doen

Geplaatst

Debbie; nou meid, dat is een goed teken hoor, dat tie 3+ aangeeft, en steekje/zeurbuik hoort er wel echt bij...heb ik ook iedere dag wel even, je moet niet vergeten dat er vanbinnen heel hard gewerkt word, en dat je baarmoeder aan het groeien is... dat kan soms gewoon zeer doen!!

Nee, ik zou me niet té zenuwachtig maken als ik jou was... (hihi...hoor wie het zegt)

Jose; Vind ik nou ook, écht een leuk clubje!! gewoon lekker alle gekke wijven bij mekaar ;-) nou, komt helemaal goed met ons!!

Leuk juist om het op 1 April te doen, en k zou het zeker doen als het je meer zekerheid kan bieden!!

Doen we... ff achter die afspraak het aantal weken zetten...

xx

Geplaatst

Die kans is erg klein inderdaad Zjoediezzz ( vind Zjoedpies leuker, flauw).

Wie weet, draaien we de rollen wel om...

Ach, leuk vooruitzicht, iets om je aan vast te pinnen. Aan de andere kant, blijft het toch nog een beetje een verrassing ;)

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

7 november - Janine

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

21 november - Jose

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

14 maart - Janine

18 maart - Angel

21 maart - Zjoediezzz & Poohbeer

22 maart - Sas27

29 maart- Tweety 7weken2dgn.

04 april - Debbie 79

Geplaatst

@ Debby: hihihihi.... jij lijkt mij wel!! wat balen dat je tot wk9 moet wachten!! in Voorburg mag je al met wk 6 voor 1e echo thank god!! (ben dan 6 wk 3 dgn)

en die steekjes heb ik ook, zeker bij vlug opstaan. en het ene moment voel ik vanalles en het volgende moment niets, wel continue ballonnen-boobs!

We hebben idd een super gezellig cluppie zo bij elkaar, ik vind bij jullie echt het begrip en de herkenning die ik in mijn omgeving mis. (Mijn man (die begrijpt mij nog het best) en alle balangrijke mensen leven wel allemaal superlief mee hoor, begrijp me niet verkeerd!)

Geplaatst

Ik leg helemaal dubbel hier....Zjoedpies....haha...

Volgens mij zaten we écht met z'n 5en tegelijk te tikken net... kzag ineens allemaal nieuwe berichten...

Ehm...ik ben de 13de uitgerekend, en ik ga 2 dagen te vroeg bevallen!!lijkt me leuk!!

Judith; jij had in mijn hoofd echt keizwart haar hoor, hier klopt dus ook weer niks van...haha... k heb écht een verkeerd inbeeld vermogen!!

Wij zijn wel van de wintersport ja, alleen ben ik wel écht een en-orme schijtlijster...haha... dit was het eerste jaar dat ik het gewoon durfde, zonder al te veel tranen... ;-)

M'n man is wel helemaal fanatiek!!

Wij zaten ook heel krap met onze IVF behandeling, ik had het nl. eerst al voor de vak. gehad, maar omdat ik dus niet ongi werd, raakte heel t schema in de war, dus eerst maar skieén...heerlijk, enne...anders had ik nu vast niet zwanger geweest als het anders was geweest, en zat ik nu niet met jullie te kletsen!!

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

7 november - Janine

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

21 november - Jose

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

14 maart - Janine

18 maart - Angel

21 maart - Zjoedpies 6 wkn, 3dgn

21 maart - Poohbeer

22 maart - Sas27

29 maart- Tweety
7weken2dgn.

04 april - Debbie 79

Geplaatst

Ik zie ook iedere keer allemaal nieuwe berichten verschijnen zodra ik opsla!

enneh met al die gekte hier zal het mij niets verbazen als we met zijn allen op 11-11-11 gaan bevallen: de dag van de gekken!!! hihihihi

Zwart haar??? da's echt zo niets voor mij... ben al mijn hele leven blond!

Mijn man is van het snowboarden, heb ik 1 x geprobeerd noudat was dus echt een drama! zitten, ztaan, zitten, staan, vallen, zitten, staan, vallen... pff... Nee, zet mij maar op de ski's, dan ga ik als een speer!

Geplaatst

hoi dames

nu had ik vanmorgen wat hoor..

ik sta op om te gaan werken wassen aankleden je kent het wel.. niks aan de hand

en ik wilde na beneden gaan en werd ineens niet goed.

ik snel na beneden gegaan boven de pot maar niet overgegeven.

nou daarna was het weg nergens last meer van gehad..

alleen me (.)(.) die doen zo zeer he men bh gaan al krap zitten hahahahahhha

maar dat vind ik niet erg hoor kan ik ze ook eens een x showen hahahhaha sorry hoor..

maar pies meiden geloven jullie het nou wel met jullie testen haha erg he.

dacht dat ik erg was maar deze x val het hier mee 1x een digitale gedaan...

en jose nogmaals van harte welkom hier....

liefs

Geplaatst

Haha, je maakt me nieuwsgierig, zoals ik al een keer eerder zei...vind ik je op deze foto net Do.

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten!!

Ik heb vandaag een bloedtest gehad en de HCG-waarde was 108; dus ZWANGER!!!:wav:

Daarna heb ik ook een gewone zwangerschapstest gedaan en voor het eerst had ik een POSITIEVE TEST :zwanger: in mijn handen!!!

Ik moet vrijdag weer bloed prikken om te kijken of de waarde gestegen is, dus dat is wel spannend!!

Nou meiden, ik ga me op het lijstje zetten en even 'bijlezen'.

Het ziet er in ieder geval erg gezellig uit hier!!! ;-)

Groetjes Ilon@

Geplaatst

ilona welkom..

gefeliciteerd met je zw..

zjoedpies echt grappig hahaha.....

liefs

Geplaatst

Afgesproken!!! we bevallen met z'n allen de 11-11-11...wouw!!Dat zou gaaf zijn!!

Alhoewel ik het ook niet erg zou vinden om gewoon n dikke week (of 2) eerder zou bevallen, want m'n broertje trouwd de 18de... voor hun stond alles al vast.... en ik ben allang heel blij dat ik zwanger mag zijn, maar toch weet ik dat ik dan tranen met tuiten brul dat ik er niet bij kan zijn!!

Dit was m'n 5de wintersport, en ik vond het skieén nu écht leuk!!Vorig jaar ski les van m'n man gehad, die is écht heel streng!!pfffftt....als ik het fout deed..overnieuw...als ik niet durfde... was ik een mietje...als ik boos werd en begon te stampvoeten...stondtie me uit te lachen...maar goed, we zijn nog steeds getrouwd ;-) enne t skieén ging dit jaar dus goed, al zou ik nooit zo'n held worden dat ik van de zwarte af zoef hor!!

Thanx Jose ;-)

Geplaatst

En we zaten weer met z'n allen tegelijk te typen :laugh:

Ilona; YES!!Leuk leuk leuk!!Van harte meid, en super dat je ons komt versterken!!

Angel; haha...Judith en ik zijn échte zijkwijven hoor!:shifty:

kenne wij er wat aan doen dat we zo zijn... :laughing4:

Goed teken dat je 'zulke' kwaaltje hebt!! al is het geen pretje om mee te maken natuurlijk!!

Mijn boobies zijn ook aant groeien...dat mag ook wel met normaal cub-erwt... krijg nu ook is n decoleté.... :happy7:

Geplaatst

haha tweety geef niks hoor zeikwijven haha

we zullen zien of ik het morgen weer heb haha..

miss was het maar toeval haha..

ow dus jij vind het ook niet erg dat ze groter worden haha. ik ook niet hihihi...

liefs

Geplaatst

Jose: Ik lijk volgens mij echt totaal niet op Do?! Alleen die ene foto misschien een beetje... als je scheel kijkt... en knippert tegelijkertijd... (geintje!) Ik heb verder niet zoveel foto's op mijn hyve staan, ik was er vd zomer mee gestopt & profiel verwijderd... ging het wel missen en ben weer opnieuw begonnen. Ik was naar Facebook gegaan, maar niet iedereen met wie ik via hyves contact had zat op facebook. (daar heb ik wel meer foto's staan)

Zit er nog iemand op facebook??

@ Angel: ik ben nog al een jojo en heb dus een scala aan bh-maten in mijn kast! Maar de grootste barst ik nu ook al bijna uit... dat wordt bh-shoppen & daar heb ik al zo'n hekel aan!

verder moet ik wel zo veel testen, ik kreeg geen bloedtest!!! ook niet van mijn huisarts en geloof me: die heb ik ook gebeld!! hihihi

@ Ilona: SUPERRRRR van harte gefeliciteerd! Ongeloofelijk he? om voor het eerst een positieve test in handen te hebben??

Ik zeg: Het is gezellig hierrr!!

Geplaatst

Ik heb facebook goodbye gezegd, zo niet mijn ding, vind hyves veel leuker. Maar meiden, ik ga douchen, heb last van winderigheid haha. Alles komt hier langs, piesen en winden laten lol!

Tot snel ladies.

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

7 november - Janine

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

21 november - Jose

21 november - Ilon@

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

14 maart - Janine

18 maart - Angel

21 maart - Poohbeer

22 maart - Sas27

29 maart- Tweety 7weken2dgn.

04 april - Debbie 79

Geplaatst

Nog even snel, Ilona, 28 februari is een mooie dag geweest. We gaan nog steeds gelijk op, hoe bijzonder is dat?

Geplaatst

Haha Zjoedpies, je hebt ook nog echt Zjoedpies in het lijstje gezet... pis bijna in mijn broek.

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

21 november - Jose

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

18 maart - Angel 7wkn, 2dgn

21 maart - Poohbeer

22 maart - Sas27

29 maart- Tweety
7weken2dgn.

04 april - Debbie 79

Tweede echo:

16 maart nathalie

heb ff de lijst aangepast want tweede echo was weg

en heb er ff nog 1 weggehaald...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden