Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo sas

ik had je bericht nog niet gelezen,maar idd schrikken als je bloed verliest,ik heb het al twee dagen,alleen met afvegen,maar bij mij is het wel helder rood,geen krampen wel af en toe buikpijn en rugpijn,de gyn kon gisteren niks in mijn baarmoeder zien,waar het bloed weg zou kunnen komen,vind ik dan ook zo gek,waar komt het dan weg,ik ben er ook niet gerust op,hopelijk blijft het bij jouw bruin bloed,is meestal wel goed,hoeveel heel veel vrouwen die ivf doen bloedingen hebben in de zwangerschap

sterkte er mee

liefs janine

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sas en Janine geef ik een hele dikke knuffel voor hun ongerustheid..

Ik hoop heel hard dat alles in orde is!!!

Heb vanmiddag naar ha gebeld voor uitslag van hcg wat ik vorige week donderdag heb laten prikken.

Dat was dus dag 15 na TP, uitslag 1200. Is dat niet heel erg hoog of juist goed?

X Danaa

Geplaatst

hee danaa

bedankt voor je knuffel

mis zwanger van 2???? is het hcg ook hoger toch,spannend tot aan de echo

janine

Geplaatst

hoiii allemaal

@danaa dank jewel :)

@janine ja het geeft je geen fijn gevoel he, heb jij er nu ook nog steeds last van?

Ik had gisteren dus 1 keer met het afvegen en had lage rugpijn maar dat heb ik al 2 weken denk ik dat komt zo af en toe.

vanacht nog een klein beetje bruinbloed bij het afvegen, nu is het gelukkig weg. maar zou blij zijn als de echo er is want heb er niet echt een fijn gevoel bij nu.

Nou doe je rustig aan!!!

Fijne dag allemaal:)

Geplaatst

Hoi Sas en Janine,

Heel veel sterkte met jullie ongerustheid! Je zo moeten voelen is totaal niet prettig!! Waren we allemaal maar vast 3 maanden zodat we voor de volle 100% kunnen genieten! Nu ben je steeds bang bij ieder steekje of krampje zo herkenbaar! Ik kan ook niet wachten op de echo die is pas 4 April ik moet dus nog even!! Nou dames allemaal succes en een dikke knuffel!!

Groetjes Debbie

2011.pngMaak een ticker

Geplaatst

Sas en Janine; wat een onzekerheid he? Bah, terwijl er onwijs veel zijn, die het hebben, na IVF/ICSI... bloedverlies... idd. zolang het maar niet gepaard gaat met krampen...maar ja... die onzekerheid blijf je toch voelen....ik kan nu zeggen dat je af moet wachten enzo..maar ik zou net zo goed nerveus worden!!

Wat betreft de hoogheid van HCG dat zegt me helemaal niks.

Angel; ik denk dat we dat blijven houden ja, zeker tot 12 weken... zucht... k voel me écht zwanger...ben heel erg moe, alsof ik nachten niet geslapen heb (k slaap gewoon 8/9uur op een nacht)en duizelig en met vlagen heel misselijk, gaat de ene dag beter dan de andere dag, vandaag gaat het weer beter (behalve nu, m'n moeder is lasagne aan t maken, dat stinkt :-p ) en dan ben ik gelijk onzeker of het wel goed gaat, terwijl het nergens op slaat, want het wil niet zeggen dat je je als zwangere iedere dag kots beroerd hoef te voelen...

k hoop ook maar dat het goed gegaan is bij Nathalie...

k ga ff sporten... zal wel weer in het tempo voor bejaarden gaan...aangezien ik helemaal geen energie heb... ;-) maar ja, kzal voor m'n rug wel moeten...

suc6 allemaal weer... joehoe ik ben trouwens 'al' weer 4,5 week zwanger.... wat gaat de tijd langzaam....haha...

Geplaatst

Hoi hoi dames,

Gister niet meer in de gelegenheid geweest om te lezen op het forum. Maar onze echo was goed. Duidelijke vruchtzak met al hartactiviteit, en we hadden eigenlijk niet verwacht dat we het hartje al zouden kunnen zien. Helemaal omdat het een gewone echo was (geen inwendige bedoel ik). De verloskundige meent nog iets te zien, maar dat kan ze niet met zekerheid zeggen. Dat zou volgende week beter te zien moeten zijn, dus ik mag woensdag de 16e weer terug om weer te kijken. Echt heel fijn. En we zijn al heel blij dat we in ieder geval 1 baby hebben met goede hartactiviteit. Dat stelt echt wel gerust.

Ons zoontje was ook heel blij. Zo mooi om te zien, hoe hij straalde want hij wordt grote broer. We zijn het gisteren ook meteen aan de ouders gaan vertellen. We hadden Bas zo'n shirtje aan gedaan met "ik word grote broer". Zo mooi, die reacties!

En dan vanaf nu gaan genieten. Het is nog steeds onwerkelijk maar langzaamaan beginnen we te beseffen dat het toch echt gelukt is deze keer.

Ik las dat er een aantal dames last hebben gehad van bloed / bruinverlies. Dat heb ik vorige week donderdag gehad, 1x na het plassen. Ik snap jullie reactie heel goed. Ik was aan het werk en heb de hele middag zitten bibberen van angst. Gelukkig is er daarna echter alles goed gebleven maar we zijn nu pas gerust, na de echo. Ik ben met vlagen heel erg misselijk, maar snel een beetje eten helpt dan wel. En moe, zo moe. Maar alles met vlagen, de ene dag gaat beter dan de andere. Maar goed, dat hoort erbij en ook daar probeer ik maar van te genieten. Want dat geeft toch echt aan dat we zwanger zijn!!

Ik zal zo een tweede echo-rijtje maken op het lijstje. Ben heel blij dat wij zo vaak mogen kijken, de 16e nog bij de verloskundige en dan de 21e bij t Geertgen.

Succes allemaal, ik hoop dat jullie niet teveel ongemakken hebben.

Dikke knuf Nathalie

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

7 november - Janine

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

14 maart - Janine

18 maart - Angel

21 maart - Zjoediezzz & Poohbeer

22 maart - Sas27

29 maart- Tweety

04 april - Debbie 79

Tweede echo:

16 maart - Nathalie

Geplaatst

hoi nathalie wat fijn dat de echo goed was.. idd een last van je schouder..

leuk dat je volgende week weer een echo krijg..

liefs

Geplaatst

O wat fijn Nathalie... super joh!!Gaaf lijkt me dat...om t hartje te zien...!!

En wat een leuk idee om Bas zo'n shirtje aan te doen!!

Ach... de ongemakken horen er nu eenmaal bij... k moet zeggen dat ik het wel 'cool' vind dat ik ze heb...haha... hoe raar kan je zijn? gewoon omdat het een bevestiging is dat het zo is... en omdat ik daardoor wel écht zwanger voel...

Geplaatst

hallo dames

hier is het mis,ben veel bloed verloren met stolsels.....zal het een plekje moeten geven

wil iemand mij van het lijstje halen,wil niet rood staat,die kleur haat ik

liefs janine

Geplaatst

Ow janine dat meen je ni

Echt gewoon kut.

Wil je heel veel sterkte wensen.

Dikke knuffel angel

Geplaatst

O nee Janine, dat meen je niet.... meid, wat erg!!k heb er geen woorden voor.

Heb je nog met het ziekenhuis gebeld??

sterkte meis....liefs

Geplaatst

dames bedankt

kon de poli niet meer bereiken,bel morgenochtend,lijkt me onzin om nog weer bloed te laten prikken,wil eigenlijk wel maandag de echo om te kijken als het leeg is

verder ben ik rustig,eerst natuurlijk niet,alleen maar huilen,maar voel nu wel een soort opluchting,heb geen pijn meer,maar ik vloei eigenlijk ook niet,weet niet hoe het verloop verder gaat

liefs

Geplaatst

Hoi janine.

Klinkt miss een beetje tegen strijdig

Maar ik zou wel bloed laten prikken

En zowiezo de poli morgen bellen kijken wat hun er van zeggen.

Liefs.

Geplaatst

Janine ben blij dat je je rustig voelt , ik ben benieuwd wat de poli morgen zegt!

gek dat je nu geen bloed meer hebt. wat zit het lichaam raar in elkaar he

liefs

Geplaatst

hoi meiden, ik moest er vandaag voor een echo komen, maar zo als al verwacht , was er natuurlijk nog niets te zien, behalve een heel goed opgebouwde baarmoederslijmhuid. Ze zij dat het normaal is in 4+ dat je er nog niets van ziet. Ik moet me wel nog heel veel rusten, omdat ik nog te veel vocht in me eierstokken heb.

Maar volgende week donderdag wil ze nog eens kijken, of er dan een vruchtzakje te zien is.

Ik hoop zo dat alles goed is. Ik moet me wel 's ochtends en avonds altijd overgeven en heb pijn in me borsten, maar toch ben ik bang...Vooral omdat er zo helemaal niets te zien was....

Liefs

Sylvia

Geplaatst

hoi ang3l

4 weken is idd nog best vroeg.

ik had met 5 weken een echo en daar was alleen een zwangerschapsring met een dooierzakje te zien..

hoop dat ze volgende week iets meer kunnen zien..

ik mag morgen over een week dan ben ik 7wk +2...

liefs

Geplaatst

Ang3l; het is nog te vroeg om duidelijk iets te zien hoor, wel fijn dat je volgende week weer mag... ik moet nog ruim 2 weken wachten.

Wel een goed teken dat je overgeeft (al is het geen pretje natuurlijk).

Hier een rot nacht achter de rug....en waarom? het slaat nergens op, maar ik pieker weer té veel.

Gisteren avond belde een vriendin uit de vriendengroep op, ze is 9 weken zwanger, beetje onverwachts, want d'r dochtertje moet nog n jaar worden....maar evengoed erg leuk natuurlijk!!

Wat wil nu het verhaal; toen ik de vorige keer zwanger was, vertelde dat zelfde meisje dat ze 10 weken zwanger was, ik was toen 5... dus 5 weken verschil.... bij mij ging het fout, bij hun ging het goed....

nu is zij 9 weken en ik 4.... hoe bestaat het? weer 5 weken tussen... en ik raakte daardoor zo van slag, dat ik bijna het gevoel kreeg dat het weer zo zou gaan als bij m'n miskraam.... k raakte helemaal in paniek, en ik voelde niks meer..... bellachelijk....in bed voel ik ook niks...hehe....heel die miskraam kwam weer voorbij als n film!!

vanmorgen stapte ik uit bed, en gelijk kotsen...haha...alsof tie wilde laten weten dat ik heus nog wel zwanger was... meestal word ik pas vanaf n uur of half 11 misselijk, maar nu begon ik dus gelijk al.

t was geen pretje, als je niks in je maag hebt, maar het gaf me wel een goed gevoel!! de kwaaltjes zijn er dus nog.

k moet nog leren om vertrouwen te hebben, maar ik geloof dat we daar allemaal last van hebben..

fijne dag verder.

liefs

Geplaatst

hey tweety

je verhaal is wel beetje eng..

maar snap dat je ff zoiets had van owjee...

je bent en blijft gewoon lekker zwanger..

en lekker misselijk...

hoop dat je je rust een beetje vind....

liefs

Geplaatst

Lieve Tweety, even een knuffel voor jou, want die heb je nodig! Vertrouw erop dat je kleintje zich goed blijft vasthouden. Maar het klinkt scary, ben zelf ook een ster in dat soort dingen.... hopelijk is de bevestiging van vanmorgen genoeg en kun je weer voorzichtig gaan genieten.

Geplaatst

had van de week nog een 9 maanden dag boek besteld

en hij is vandaag binnen echt super leuk.

nu kan ik alles bij houden..

is gewoon leuk voor straks....

liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden